| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
sidney Veteran
|
Posted: 08.01.2015 23:47 Post subject: |
|
|
| Han skal jaggu slite med å lage skrytevideo for youtube etter tida i RBK. Kan ikke tenke meg at noen klubb med et snev av ambisjoner er interessert. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 09.01.2015 00:07 Post subject: |
|
|
Ja, han har virkelig ikke slått an i RBK til tross for uendelig tiltro (av Perry spesielt) og utrolig mye spilletid. Synes det er rart at han ikke har vist seg frem mer enn han har gjort. Det eneste jeg har hørt siden han kom, er at han er jævlig bra på trening og at det kommer til å løsne for ham.
Snakk om forgjeves venting?! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 09.01.2015 00:21 Post subject: |
|
|
Det var vell ingen som slo ann under Perry.
Problemet til Mikkelsen sitter i hodet, ingen eye of the tiger der. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 09.01.2015 01:38 Post subject: |
|
|
Nei, det var kjip fotball under Perrys ledelse. Enig i det, Montana. Men man skulle vel uansett sett at Mikkelsen innimellom blomstret? Man ser jo at han er en god fotballspiller!
Trodde kanskje at han ville bli kjempegod når laget var drillet helt annerledes etter KIs inntreden. Jeg har faktisk ikke gitt ham opp enda. Men det betinger at han nå i sin tredje sesong(!) begynner å vise seg frem på et høyere nivå enn tidligere. Samtidig må han bli mer stabil.
For å si det sånn, så hadde ingenting gledet meg mer om han plutselig ble den spilleren vi «alle» visste ville blomstre!
Spørs uansett om han får tillit nå da Helland er det klare førstevalget på høyresiden. Og ikke minst når det da er en hel gjeng som antakeligvis er foran ham på venstresiden.
Kanskje like greit at han pakker snippsekken og tar turen?!
Blir det i så fall noen penger (å snakke om) på RBK, mon tro? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.01.2015 08:28 Post subject: |
|
|
| Hører stadig vekk dette med at Mikkelsen visstnok er så bra på trening, hvor kommer det fra? Uansett hjelper det lite å være god på trening når du er så dårlig i kamp som han er. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 09.01.2015 08:56 Post subject: |
|
|
Det var vel stort sett Perry som sto for "Mikkelsen er så god på trening"-greiene. Nå prater vel ingen andre dritt om egen spiller, men Perry så det vel nødvendig å forklare hvorfor spillerne (og hele laget) fikk til så fantastisk lite under hans ledelse. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 09.01.2015 10:27 Post subject: |
|
|
| er det ikke veldig spesielt at Hoftun sier i media at han hadde forventet mer av Mikkelsen? virker ganske desperat etter å bli kvitt han. |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 09.01.2015 10:31 Post subject: |
|
|
| Det er vel for å redde eget skinn. Hoftun proklamerte jo nesten Mikkelsen som en verdensstjerne da han ble signert. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.01.2015 10:35 Post subject: |
|
|
Tipper Mikkelsen kan levere meget godt hvis han returnerer til Danmark eller går til Sverige.
Norsk liga er veldig oppjaget og fysisk, det passer nok ikke stilen til Mikkelsen. Men han har ok hurtighet, kan både holde linje og søke bakrom, han har god ballbehandling og ok avslutninger. Går han til en liga som ikke er vesentlig høyere nivå men som er litt roligere i spillet så tipper jeg han blomstrer.
Nå vil være et ypperlig tidspunkt for andre skandinaviske klubber å gå for han. Spilleren selv er nok "desperat nok" til å ikke ødelegge en overgang med for høye lønnskrav, mens RBK er "desperate nok" til å ikke kreve stor overgangssum, bare for å bli kvitt lønnskostnaden. |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 09.01.2015 10:56 Post subject: |
|
|
| Brego wrote: | | Det er vel for å redde eget skinn. Hoftun proklamerte jo nesten Mikkelsen som en verdensstjerne da han ble signert. |
Det var vel ikke bare Hoftun; husker vi inne på forumet var temmelig gira ja.
Når det er sagt, Mikkelsen har skuffet, men har også tilbragt mesteparten av tiden sin i et system som var lite skreddersydd for hans spillestil (Perry).
Ideelt sett er Mikkelsen i RBK-troppen som back-up. At han er misfornøyd med en slik status, det får være hans problem. Han har selv ikke prestert tilstrekkelig og da nytter det ikke sutre slik jeg ser det. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 29.01.2015 15:27 Post subject: |
|
|
http://www.bold.dk/nyt/ro...uar-skifte
Mikkelsen avviser januarflytt! Jeg må innrømme at jeg litt etter litt begynner å få tro på at dette kan bli Mikkelsens gjennombruddsesong!
Men jeg klarer jo ikke å bestemme meg. Ene dagen tror jeg på gjennombrudd, andre dagen mener jeg man bare må gi han bort  |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 29.01.2015 15:43 Post subject: |
|
|
Har også tro på ham Miami.
Ikke glem at noen spillere lider mere enn andre under dårlig kollektivt spill.
Inn i et godt trent lag med god struktur kan det fort vise seg at han har noe å by på. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Saladin Junior
|
Posted: 29.01.2015 15:51 Post subject: |
|
|
| Synes de siste kampene han spilte i fjorsesongen var av god kvalitet. Håper det fortsetter sånn i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 29.01.2015 15:55 Post subject: |
|
|
Fyren kjører Grorud-palme. Selg'n!
Neida. Jeg har lyst til å gi ham en skikkelig sjanse til selv. Som toreinar er inne på har han aldri fått spille i et skikkelig godt offensivt kollektiv, og våre danske venner har sagt at han er en "selvtillitsspiller" som blomstrer under trygge rammer og god samhandling.
I år ligger det an til at vi kan få et kollektiv som overgår det vi har hatt de siste årene med glans, og når vi fortsatt har Mikkelsen i klubben, synes jeg han kan få sjansen en gang til. Men det er også den siste. Om han ikke viser vedvarende kvalitetsøkning i kamp frem mot sommeren, er det bedre å frigjøre plasses og ressursene til noen andre. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 29.01.2015 16:06 Post subject: |
|
|
| klarer ikke se for meg at han kommer til å få mye spilletid i år heller, husk på at det er Helland han kjemper mot først og fremst. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.01.2015 16:06 Post subject: |
|
|
| Hadde et håp om salg, har overhodet ikke trua på han. Får håpe han viser at jeg tar feil. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 29.01.2015 16:14 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Neida. Jeg har lyst til å gi ham en skikkelig sjanse til selv. Som toreinar er inne på har han aldri fått spille i et skikkelig godt offensivt kollektiv, og våre danske venner har sagt at han er en "selvtillitsspiller" som blomstrer under trygge rammer og god samhandling. |
Denne udtalelse baserer sig på Tobias Mikkelsen fortid, hvor han gik fra at slite benken i Brøndby til at være drittgod på det FCN-lag, der kvalificerede sig til ChL.
Jeg ser muligheden for at Mikkelsen kan blomstre på Rosenborg-lag, der vinder guld i 2015 Omvendt kan han også ende i gruppen af spillere med en karriere a la Erik Huseklepp, hvor han aldrig finder "sit gamle jeg". Ved ikke, hvad jeg anser for mest sandsynligt... |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 29.01.2015 17:03 Post subject: |
|
|
| Mikkelinho virket frisk på gårsdagens målkavalkade på RBK.no. Håper han viser seg frem i treningskampene. Blir nok hans nøkkel inn på laget, tror han kan fungere godt på venstresiden. På kryssløp mot mål kan han isåfall avslutte med venstre. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.02.2015 23:05 Post subject: |
|
|
- I Danmark har jeg spilt mest til venstre, det er en plass jeg finner meg veldig til rette i. Jeg er glad for å spille der, slår Mikkelsen fast overfor rbkweb.no.
Dansken var rimelig fast høyreving i forfjor og i fjor fram til han ble vraket i juli i favør Pål André Helland*. Etter en høst på benken ser han nå ut til å være førstevalg på motsatt side.
Les mer: Mikkelsen trives som venstreving
* Får vel påpeke at Helland ble foretrukket på treninga før Ingebrigtsen-debutkampen i Sligo. Så måtte Svensson gi seg og Mikkelsen ble i stedet høyreback i den kampen.
Deretter skadet Helland seg, og var ute i noen uker. Men lell. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 25.02.2015 23:12 Post subject: |
|
|
Kåre ser nok som de fleste at dette er en god fotballspiller i TL-målestokk. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 13.04.2015 13:23 Post subject: |
|
|
Etter mitt syn, Mikkelsen leverte karrierebeste i RBK-drakta i går. Involvert og aktiv, 1 mål og 1,5 assists.
Positiv kamp, håper han får tillit i neste kamp også. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 13.04.2015 13:51 Post subject: |
|
|
Han spilte veldig bra i går ja. Jeg tror hovedproblemet hans er at han er blottet for selvtillit (kanskje selvinnsikt også?). Jobbet bra i går, og fungerte veldig bra med medspillerne. Legg i tillegg merke til hvor bestemt han var i går, spesielt på 0-6-målet. Mottak rett mot mål, knaller til og vil score! Det har vi ikke sett så ofte fra den kanten.
Vi har et luksusproblem på vingen, uten tvil. Riski var også meget god i går og mot Aalesund, og så har vi i tillegg lynhurtige Skjelvik og Nielsen i bakhånd.
Og det er mens Helland er skadet! _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 13.04.2015 13:58 Post subject: |
|
|
Denne mannen er jo tuftet på det offensive og må aller helst få ballen rettvendt for at han skal skape noe eller være en trussel. Så han kan være godt å ha i kamper hvor vi forventer å ha mye ball og skal dominere. Han jobber lite hjemover når vi går på ett balltap og han sliter med å skape noe alene om han får ballen feilvendt.
PAH er nok et bedre valg mot lag hvor vi forventer en jevn kamp (Godset, Molde, Vålerenga) da han jobber bedre defensivt og klarer å skape noe alene og feilvendt. Utfordringen til Pål er at han ikke er like kjapp i steget som Tobias. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 13.04.2015 14:02 Post subject: |
|
|
| Tror Mikkelsen kommer til å blomstre under Ingebrigtsen |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 13.04.2015 19:12 Post subject: |
|
|
| Jeg har jo alltid vært en av Mikkelsen sine forsvarere fordi jeg ser mye talent der. Selv om jeg synes det var flott at han fikk til mye igår, så så jeg også problemet, lite vilje til å kjempe om baller bakover og halvhjertet gir opp hvis han ikke kan ta igjen mannen sin bakover. Det er litt bekymringsfullt å se. Der er PAH langt bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
|