View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 29.12.2014 14:57 Post subject: |
|
|
Alt for mye tull med Mix til at jeg klarer å savne han. Siden tiden hans i Stabæk har fyren vært et makkverk. Takk og Farvel sier jeg bare. Han kommer nok fort nok til å slite med et dårlig rykte hvis det er sånnhan skal fortsette _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 29.12.2014 14:58 Post subject: |
|
|
Regner med Bruttern visste at Mix hadde solgt huset, så bak det "Hæ"et kan det umulig ha vært så veldig stor overraskelse. Kun i forhold til informasjonsflyten i RBK i såfall...
Kan forsåvidt også forsvare å tilby 2 mill i årslønn om premissene var å forlenge så lenge at klubben ville hatt styringen og sitte igjen med penger mtp salg/overgang. Men ikke noe under 3.5 år.
Vil savne Mix' positive bidrag utenfor banen, men ikke at han hadde kontraktsfestet sesongoppkjørings-"skulk" o.l. Høyt sportslig toppnivå, men hadde også kamper han var usynlig i mine øyne. Sett under ett, sportslig sett, skulle han ikke være alt for vanskelig å erstatte. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 29.12.2014 15:10 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Mens Hoftun overfor NRK altså syns det er viktig å poengtere at avgjørelsen om å bryte forhandlingene skjedde innenfor fristen "før jul", så hadde han tydeligvis glemt å informere sjefen sin:
– Hæ? Har jeg mistet «Mix»?, var hans respons da VG ringte for å få en kommentar.
– Hvor har du det fra? Den prosessen kan da ikke være ferdig?
|
Hahaha. Det er tragikomisk nå kommunikationen kan være så dårlig at hovedtreneren ikke har fået besked om at en spiller er solgt, før det ender op på hjemmesiden. Men det overrasker jo ingen med de folkene som er der. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 29.12.2014 15:54 Post subject: |
|
|
Har egentlig aldri blitt særlig imponert over Mix, glimtvis bra, men erstattelig til tusen. Kanskje Midtsjø griper sjansen? |
|
Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 29.12.2014 16:00 Post subject: |
|
|
Jeg leser dette som at VG er helt på bærtur.
Det kan virke som om de refererer til at Hoftun satte foten ned og sa "før jul".
Det er jo ikke dermed sagt at det er umulig for partene å skrive kontrakt. Så vidt jeg skjønner på KIs reaksjon, så ligger det i kortene at partene fortsatt er i forhandling, og at Hoftun brukte fristen "før jul" som et mildt pressmiddel.
SÃ¥ at VG tar det for gitt at Mix er ute, det tar jeg med en neve salt.
Edit: Og der må jeg spise i meg de ordene... Ser at rbk.no melder det.
Last edited by MariusV on 29.12.2014 16:02; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
jorji Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 29.12.2014 16:12 Post subject: |
|
|
Dette fremstår som en slags redningsaksjon for omdømmet til Trøndelags ener på spillerlogistikk, etter at det i flere fora har blitt gjort narr av hans "tydelighet" i denne saken. Sjansen for at Diskerud er RBK-spiller i april, blir nok verken større eller mindre av dette oppslaget. |
|
Back to top |
|
 |
Wiseblood Veteran

|
Posted: 29.12.2014 16:21 Post subject: |
|
|
Tror nok de kronene man sparer i lønn der kan være viktige med tanke på å komme litt nærmere 0 i årsregnskapet. Sportslig sett er det heller ikke det voldsomme tapet all den tid Midtsjø kommer tilbake og erstatteren sånn sett alt er på plass. Det betyr dessuten at sjansen øker for Hou Sæter til å få mer spilletid, noe som bare er positivt. Mix var uansett ikke en mann for fremtiden. _________________
|
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 29.12.2014 17:06 Post subject: |
|
|
Med overkommelig økonomi hadde jeg gjerne sett at Mix fortsatte, men vi kan ikke sprenge noen rammer for hans del. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 29.12.2014 17:38 Post subject: |
|
|
Havner nok i molde. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 29.12.2014 19:25 Post subject: |
|
|
Harald wrote: | Hahaha. Det er tragikomisk nå kommunikationen kan være så dårlig at hovedtreneren ikke har fået besked om at en spiller er solgt, før det ender op på hjemmesiden. Men det overrasker jo ingen med de folkene som er der. |
/  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.12.2014 21:13 Post subject: |
|
|
Skuffende. Mix har vært ujevn, men tviler likevel på om vi kan hente en like bra erstatter, og føler meg ikke overbevist om at Midtsjø er god nok (enda). Hadde liksom en følelse av at Mix hadde mer inne i RBK-drakt. Samtidig er det veldig, veldig godt å slippe faren.
Ellers flott å ha en assistenttrener som tar beslutninger som hovedtreneren ikke blir informert om. Det blir aldri slutt på tøyset på Lerkendal. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 29.12.2014 21:18 Post subject: |
|
|
Mix observert på Aker stadion i ettermiddag sammen med Makienok. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 29.12.2014 21:26 Post subject: |
|
|
det håper jeg virkelig ikke stemmer |
|
Back to top |
|
 |
Pillen Senior
|
Posted: 29.12.2014 21:37 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Mix observert på Aker stadion i ettermiddag sammen med Makienok. |
Hvor har du dette fra? Står ingenting hos Tornekrattet, Twitter eller VGD. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.12.2014 22:38 Post subject: |
|
|
Rimer heller ikke med planene til fam. Diskerud om å satse på landslaget kommende fire år. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 30.12.2014 00:02 Post subject: |
|
|
Det var ironisk ment.....
Tror ikke Mix hadde gått til Molde, han har større penger i gjære.
Makienok ble jo ryktet til AKER på korttidslån.
Tror vi nok ser Mix i Mexico lenge før i Molde. Bra for midsjø hou og Sørmo dog  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 30.12.2014 00:29 Post subject: |
|
|
Gratulerer!
Mix er etter min mening en fryktelig overvurdert spiller og uansett hvordan man ser på det så forsvarer ikke kvalitetene hans alt tøvet som følger i kjølvannet. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 30.12.2014 01:08 Post subject: |
|
|
Mix som helnorsk og uten for mye American Dream-nykker hadde vært super for oss.
Nå er det Midtsjø og deretter Hou Sæther som slår til så det gir gjenklang utenfor Norges grenser. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 30.12.2014 01:24 Post subject: |
|
|
Får bare ønske mix lykke til videre. Jeg kommer til å savne han, og jeg er ikke overbevist om at vi har noen i dagens stall som erstatter han denne sesongen. Det hadde vi virkelig trengt. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 30.12.2014 15:28 Post subject: |
|
|
Plutselig slår det meg at KI dreit seg ut..?
Hoftun utelukker ikke at Mix blir å finne i RBK-drakt neste år. Da virker dette mest av alt som et spill for galleriet for å sette press på kontraktsforhandlingene. Og det slår meg at KI vet det, derfor reagerer han med "Hæ? Har jeg mistet Mix?".
Uansett noe som skurrer i kulissene her, men da ser jo kanskje bildet litt annerledes ut...
http://www.adressa.no/100...482604.snd |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 30.12.2014 15:54 Post subject: |
|
|
Nå er det jammen meg på tide at Sjetne kommer på banen med kontraktsforslag... |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 30.12.2014 16:33 Post subject: |
|
|
Åh herregud, kan ikke klubben og Hoftun slutte å uttale seg, det er jo bare surr og pinlig hele veien. Hva er vitsen med å legge ut den saken på rbk.no hvis de fortsatt holder døra åpen for Mix? |
|
Back to top |
|
 |
|