| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Macha Veteran

|
Posted: 28.09.2014 20:09 Post subject: |
|
|
| Fitim Azemi. Spiller på Follo som er på full fart opp i 1.divisjon. Usikker på hvor mange av kampene han har spilt men etter 22. runde har 22-åringen scoret 28 mål sålangt. Legger bare frem statistikken. Om han er god nok vet jeg ikke, det får andre vurdere, men så er han hvertfall nevnt. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 29.09.2014 23:33 Post subject: |
|
|
I regi av Skarsfjord stod det i artikkelen? _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 30.09.2014 10:32 Post subject: |
|
|
Roope Riski er nok uansett en spiller som RBK har snust litt på allerede. Ikke unaturlig at de tar imot ham slik at han får trene litt med laget. Det var nok ikke veldig formelt akkurat den uken her, men det ble en liten "vinn-vinn" situasjon for alle parter, der RBK fikk se litt på ham på feltet, Roope fikk testet nivået, og kanskje det hjelper på formkurven til Riku også ;D _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 30.09.2014 12:11 Post subject: |
|
|
Kåre nevnte i går at en spillertype lik Yann Erik de Lanlay er noe han kunne tenkt seg. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 30.09.2014 12:14 Post subject: |
|
|
Greit for meg så lenge vi ligger langt unna de Lanlay.. ufattelig ineffektiv fyr _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 01.10.2014 09:00 Post subject: |
|
|
| Spørs om han hadde vært like ineffektiv dersom det fantes noen på laget med scoringsteft. De Lanlay ser jeg fort for meg at kan blomstre slik Moi har gjort dersom han får bedre arbeidsforhold. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 01.10.2014 09:04 Post subject: |
|
|
Bedre arbeidsforhold?
Det første jeg så når jeg bytta over på en Viking-kamp her om dagen var en de Lanlay som blåste ballen himmelhøyt over fra perfekt skuddhold.
Her er det bare å holde seg unna. Han er ikke en dårlig spiller, men ikke i nærheten av å være verdt det Viking vil kreve. Vi bør sikte mye høyere. |
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 03.10.2014 19:52 Post subject: |
|
|
Stemmer på Helland, men fy som Mike jobber kamp etter kamp!! _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 03.10.2014 20:43 Post subject: |
|
|
Hoffa feil tråd  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 04.10.2014 08:38 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | Hoffa feil tråd  |
Ups, beklager. Hvordan flytte / fjerne? _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
TomasH Proff
|
Posted: 05.10.2014 17:29 Post subject: Nye spillere |
|
|
Er spent på spiller-logistikk før en ny sesong. Føler meg nokså sikker på sølv eller bronse i år, så vi burde fortsatt være attraktive for nye spillere. Regner med at Midtsjø skal hjem. Og så kan det vel fort hende at Mix velger USA. Så da trenger vi en til; og den jeg ønsker er Badou fra Glimt. Blir han for dyr? Har vi ikke invisteringsgruppe som kan bla opp 10 mill?
Ellers hadde det vært knall å få hjem Bakenga også, men det er vel også søkt. Og i bakre firer er det mange spørsmålstegn. Håper vi blir kvitt Strandberg. For mye tull med han i år. Men hvem kan vi få inn? Sane fra BG? Noen som vet noe.
Håper at vi tar tilbake trona nå. Orker ikke mer Molde. Herregud, det er jo bare ei bygd, Uten Røkke hadde de vært null. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 05.10.2014 19:15 Post subject: |
|
|
Håper og tror Andre Hansen fra Odd tar turen hit. Grunnen er enkel: Keeperplasser er greit å ikke bruke opp utenlandskvoten på. Av spillere utpå banen så ser jeg helst at det blir hentet spillere fra utlandet. Norske spillere er rett og slett ikke gode nok og med dårlige holdninger (jmf Selnes). Vi må ha inn spillere som virker ofrer seg for drakta og gir 110% (jmf Mike Jensen).
Norske spillere er blitt noen gnålete primadonner som tror at alle skal legge opp sin verden etter de. De skal ha alt lagt klart til enhver tid mens de selv ikke yter noe. Og norsk talentutvikling er så kjørt på kjølen for tiden at det er best å starte på skratsch og bygge opp talentsatsingen i Rosenborg nå vil ta en laaang tid. Start med å hente inn 12-13 åringer så får vi se om det er frukter å høste om 5-7 år. Frem til da: konsentrer om land utenfor norges grenser. |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 07.10.2014 20:19 Post subject: |
|
|
| Stano_11 wrote: |
Norske spillere er blitt noen gnålete primadonner som tror at alle skal legge opp sin verden etter de. De skal ha alt lagt klart til enhver tid mens de selv ikke yter noe. |
Og hvis vi velger en annen norsk rosenborgspiller, i form av jonas svensson, synes du fortsatt at karakteristikken din er like treffende?
Jeg kan nok være enig med i deg i noe av det mhp selnæs, men det betyr vel ikke nødvendigvis at dette er karakteristisk for alle norske fotballspillere. Spør du meg ligner norske fotballspillere på mennesker flest, de er forskjellige. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 07.10.2014 21:02 Post subject: |
|
|
Noen som tilfeldigvis har peiling på hvor god denne nordmannen som herjer på nivå 2 i Portugal for tiden egentlig er?
Utifra det jeg har les virker han jo nærmest som en ny Carew, men er det noen som fakitsk har sett han i aksjon? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 07.10.2014 22:35 Post subject: |
|
|
hvem? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 07.10.2014 23:06 Post subject: |
|
|
Kan være du tenker på Liban Abdi? Han spiller uansett for Rizespor i Tyrkia i dag. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
#6 Legend Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 07.10.2014 23:39 Post subject: |
|
|
Aner ikke noe om nivået i den ligaen der, men liten tvil om at den er ganske så crazy i alle fall: totalt 76 røde kort på 9/10 serierunder (etter mine beregninger) er jo bare helt ellevilt! Til sammenligning har det blitt delt ut 14 røde kort hittil i årets Tippeliga. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 08.10.2014 10:04 Post subject: |
|
|
Stemmer det, Bjørn Maars Johnsen. Men den siden var dårlig oppdatert. Han er for tiden toppscorer i divisjonen med 9 mål på 10 kamper - og det til tross for at laget ligger helt nede på 18. plass i ligaen. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.10.2014 12:03 Post subject: |
|
|
Jaja, Fra EIK til Portugal til RBK?
Tror heldigvis han er helt uaktuell. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 08.10.2014 12:08 Post subject: |
|
|
| Har også vært i Lyn og Kjelsås. Hvis han hadde vært et stort talent hadde han nok blitt plukket opp for en stund siden. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 08.10.2014 12:11 Post subject: |
|
|
| Å hente ukjente nordmenn fra utenlandske bakgårdsklubber tror jeg det er lite vits i. Viss RBK skal hente inn noen jokere inn fra det store intet for en billig penge kan disse hentes rett utenfor stuedøra. Som for eksempel Sondre H Stokke som hittil har prikket inn 42 i 3. div for Strindheim( Pelu hevder han er bedre enn flere av spissene i TL!!!) eller Levangers beste spiller som er Matteo Lopez, en 19 åring fra Barcelonatraktene. Han er en mye bedre midtbanespiller enn for eksempel Sørmo og Sæther. Bare spør Byåsenspillerne om det! |
|
| Back to top |
|
 |
Numsk Rutinert

|
Posted: 08.10.2014 14:07 Post subject: |
|
|
Klubben burde kanskje holde øye med en ung herremann ved navn Abdi, som har blitt tatt inn i A-stallen hos Orkla. Gutten er såvidt jeg vet 15, og er i allefall det mest spinnville jeg har møtt på en bane. Har aldri blitt så rundspilt i hele mitt liv (nå skal det sies at jeg er ikke noen stor fotballspiller!). Ekstremt god teknikk og ballkontroll. Blir spennende å se utviklingen fremover. _________________ Instagram, YT, FB og Twitter: skauniversal |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.10.2014 14:15 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Matteo Lopez, en 19 åring fra Barcelonatraktene. Han er en mye bedre midtbanespiller enn for eksempel Sørmo og Sæther. Bare spør Byåsenspillerne om det! |
Har hørt gode ting om denne karen jeg også, men ante ikke at han blir sett på som bedre enn Sørmo og Hou.
Sammen med du nevnte Stokke også, så har vi vell grei "koll" på disse. bør ikke være umulig å få de over på prøvespill. _________________
Last edited by moomoo on 08.10.2014 14:36; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|