View previous topic :: View next topic |
Hvem var best mot Brann? |
Alexander Lund Hansen |
|
1% |
[ 1 ] |
Jonas Svensson |
|
9% |
[ 5 ] |
Stefan Strandberg |
|
3% |
[ 2 ] |
Jørgen Skjelvik |
|
1% |
[ 1 ] |
Micke Dorsin |
|
1% |
[ 1 ] |
Mike Jensen |
|
3% |
[ 2 ] |
Ole Selnæs |
|
14% |
[ 8 ] |
Mikkel Diskerud |
|
41% |
[ 23 ] |
Pål André Helland |
|
5% |
[ 3 ] |
Alexander Søderlund |
|
14% |
[ 8 ] |
Riku Riski |
|
1% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 55 |
|
Author |
Message |
SeG Veteran
|
Posted: 12.08.2014 13:31 Post subject: |
|
|
Nå er det mulig å streame gratis da, eller blir det problemer mtp at det er på jobb du må følge dette? _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7263 Location: South-west coast exile
|
Posted: 12.08.2014 13:34 Post subject: |
|
|
Men streamen har jo som regel udugelig kvalitet, men for all del. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 12.08.2014 13:36 Post subject: |
|
|
Vel, er man ikke villig til å betale så må man vel akseptere at kvaliteten ikke er helt topp. Det er vel ikke veldig vanskelig å tenke seg frem til. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 12.08.2014 14:11 Post subject: |
|
|
JohnTiger wrote: | Samtidig er jeg redd....Brann har riktignok tapt for alt og alle denne sesongen, men i de kampene jeg har sett av de har de vært det beste laget og har fått fryktelig dårlig betalt...
Er redd for at de typisk nok, slår ut i full blomst og scorer alle målene de tidligere ikke har scoret mot oss |
Ikke bare meg som i årevis har irritert meg over at ALLE lag som noen gang har slitt i lengre perioder i TL, ALLTID slår ut i full blomst mot oss, tydeligvis?
ikke bare bare å være den klubben alle vil slå, uansett hvor vi befinner oss på tabellen...
Nå vant jo Brann forrige kamp, så det gjør meg litt mer trygg på at vi knuser dem, mr Pedersen derimot, skremmer meg litt. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 12.08.2014 14:45 Post subject: |
|
|
Det er fordi det er alltid stas for enhver å slå RBK. Det har mye å gjøre med den totale dominansen. Det blir et slik at man bare kan senke skuldrene og spille uten press, og da kommer fort en skalp mot en av de større gutta i ligaen. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 12.08.2014 15:12 Post subject: |
|
|
Brann har vel skapt mye sjanser i det siste, og med ny spiss på plass mot et RBK- forsvar som er mildt sagt rufsete om dagen, kan det fort bli en fryktelig målrik kamp.
6-5? |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 12.08.2014 15:16 Post subject: |
|
|
En ny spiss er alt Brann trenger for å putte 6 mål mot oss, mener du? Du tenker som en bergenser. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 12.08.2014 15:22 Post subject: |
|
|
1) Ny spiss
2) Masse sjanser
3) Komaforsvar med offensiv innstilling
Vi får se til søndagen hvordan det endte. Jeg tipper på målorgie. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 12.08.2014 16:08 Post subject: |
|
|
Kan ikke se kampen pga er på jobb. Og ja jeg vet at det finnes streamer, men vil se det i opptak etter jobb. Blir ikke fornuftig å betale Cmore når det er kun denne kampen jeg går glipp av.
danielsk wrote: | En ny spiss er alt Brann trenger for å putte 6 mål mot oss, mener du? Du tenker som en bergenser. |
Vi skal ikke utelukke det. RBK har sluppet inn utrolig mange mål denne sesongen pga dårlig defensivt spill. Ikke aggressive nok i presset, og lar motstandere legge inn, skyte osv. det så vi også blant annet de 2 målene vi fikk imot av Start. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 12.08.2014 16:19 Post subject: |
|
|
Press på ballfører i fart mot egen boks er noe jeg ofte ser vi sliter med. Det ender ofte med at man får avsluttet fra 15-25 meter uten noe særlig press, da våre spillere rygger og rygger da alle er redde for å støte ut og eventuelt selge seg. (Virker det som på meg) _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 12.08.2014 16:34 Post subject: |
|
|
At folk avslutter fra 15-25 meter er ikke det verste heller da, normalt skal keeper ha mulighet til å ta slike skudd. |
|
Back to top |
|
 |
hke Junior
|
Posted: 12.08.2014 16:34 Post subject: |
|
|
Sendt deg PM, Mikkelsen _________________ Skaptrønder (",) |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 12.08.2014 16:53 Post subject: |
|
|
Brann er desperate etter poeng, Brann møter alle lagene i topp 5 de neste 6 rundene, en kamp mot Sandnes Ulf inni der men ellers mange tøffe kamper for Brann. Kan fort ende med nedrykk nå om RBK vinner i Bergen slik at de blir mer demotivert igjen over at trenden ikke har snudd selv om de vant i helga som var. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 12.08.2014 17:39 Post subject: |
|
|
Kleviño wrote: | At folk avslutter fra 15-25 meter er ikke det verste heller da, normalt skal keeper ha mulighet til å ta slike skudd. |
Her er jeg uenig, vi slipper kanskje billigere unna her i Norge, men møter vi litt bedre spillere i europa så får vi virkelig svi for dette. Det bør være noen tettere opp i ballfører i dette området, som i det minste har en forstyrrende effekt. Samtidig er det egentlig etter mitt skjønn veldig lite forsøk fra litt distanse fra RBK-spillere. Det skal ofte gås helt inn i målet. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 12.08.2014 19:24 Post subject: |
|
|
Det husker jeg forresten godt fra da Sapara kom til oss; han virket nærmest overrasket over mangelen på press rett utenfor 16-meteren, tenkte tilsynelatende "å jasså?" og bare prikket ballen enkelt i hjørnet.
Jeg vil påstå at samtlige norske forsvarere ble flinkere til å støte på skudd det neste året. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 12.08.2014 20:00 Post subject: |
|
|
STRANDerGUD wrote: |
Her er jeg uenig, vi slipper kanskje billigere unna her i Norge, men møter vi litt bedre spillere i europa så får vi virkelig svi for dette. Det bør være noen tettere opp i ballfører i dette området, som i det minste har en forstyrrende effekt. . |
Er jo ikke uenig i det, selvsagt skal man presse folk på 20 meter, gjerne presse de til å avslutte fra slike distanser. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.08.2014 08:52 Post subject: |
|
|
Så er det også en motsatt effekt her: det er ønskelig med flere avslutninger fra 15-25 meter for å trekke forsvarere utover.
Skyter vi tilstrekkelig godt fra distanse, må motstanderen ut og stoppe det, ellers kan de jo ligge trygt og kompakt inne i egen 16-meter. Og når forsvarere må rykke ut, skapes det større rom for løp og innspill. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 14.08.2014 13:20 Post subject: |
|
|
Brann spiller kvartfinale i kveld borte mot Odd, håper på en knallhard kamp med noen små vondter og bulker. Det gir Brann under 3 døgn med restitusjon før de møter oss. MP spiller heller ikke fra start, jeg håper han ikke kommer innpå heller. vil ha en så rusten MP som mulig.
Dette bør ende med en komfortabel seier, ser ikke frykten her inne for at nedrykkslaget Brann plutselig skal bøtte inn.  |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 14.08.2014 13:58 Post subject: |
|
|
Sier ikke nei takk til ekstraomganger i kveld nei  |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.08.2014 14:48 Post subject: |
|
|
Egentlig en ganske stor fordel for oss at Brann spiller i kveld. Vi får nå en skikkelig restitusjon/treningsuke for første gang på lenge, mens Brann har brukt hele uka på å fokusere på denne kampen. I morgen skal de vel ha treningsfri, mens på lørdag vil de kjøre forberedelser før kampen mot oss. Det gir oss et gunstig fortrinn.
Føler meg uansett ganske sikker på tap. Det er typisk at det løsner for lag mot oss. Brann er et lag som egentlig har vært ganske gode i hele år, langt bedre spillemessig enn hva poengfangsten antyder, men de har hatt enormt med uflaks og vært dårlige foran begge mål. Om det plutselig løsner for dem mot oss, kan de fort knuse oss med samme siffer som Stabæk gjorde. De hadde vel seks(?) tap på rad før kampen mot oss, og hadde ikke scoret mål siden februar, eller noe sånt. |
|
Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 14.08.2014 14:56 Post subject: |
|
|
Spør som noen har gjort tidligere i denne tråden; noen som har en CMore-konto å låne bort søndag ettermiddag?  |
|
Back to top |
|
 |
NÃ¥erdetnok Veteran
|
Posted: 14.08.2014 21:27 Post subject: |
|
|
Ser bra ut for ekstraomganger nå.....  |
|
Back to top |