English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ardian Gashi
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pelun
Proff

PostPosted: 25.04.2006 22:44    Post subject: Reply with quote

Enig med Recon. Gashi er uspiselig, og jeg håper aldri vi får se han i Rosenborgtrøye, selv om han er "trønder" (Hemne/Kosovo). Mannen er rett og slett ekkel! Han passer sammen med klysene i Vålerengen... Ikke kom og si at han er påvirket av miljøet, han er sånn. Hisser på seg gulkort for ingenting og har det kvalmeste "det-var-ikke-meg"-trynet. Ikke kan han kjøre bil heller, men det spiller kanskje ikke så stor rolle. hehe. Han vil uansett ikke være noen forsterkning for oss.
Nå må noen jobbe for at vi IKKE får Gashi til Rosenborg!
Back to top
View user's profile Send private message
oddrane
Veteran

PostPosted: 25.04.2006 22:47    Post subject: Reply with quote

Enig, unnskyld at jeg sier det, men Gashi er ei klyse. Løper mye på banen, javel men er sinnsykt ego.
Back to top
FamousGrouse
Senior

PostPosted: 25.04.2006 22:55    Post subject: Reply with quote

Takk for det mono Smile

Var faktisk på VIF-kampen, og kanskje det er litt av grunnen til at jeg ikke fikk med meg Gashi's spill. Halvdårlig oversikt over banen kombinert med et par pils før kampstart har en tendens til å luke bort noen detaljer, hehe.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 06.06.2006 21:10    Post subject: Reply with quote

Intervju med Gashi på TV 2 Zebra. Gashi er misfornøyd med situasjonen i VIF! Cool
Back to top
oddrane
Veteran

PostPosted: 06.06.2006 21:11    Post subject: Reply with quote

Kjøper vi Gashi må Solli ut og en ny sentral inn.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 07.06.2006 01:14    Post subject: Reply with quote

Skal ikke si om dette er tilfellet med Gashi, men det skal sies at VIF klarer å dra fram det værste i spillere, da. Panzer-Hagen fikk jo heltestatus i Klanen med sine hat-lister og grisetaklinger, og Hulsker fikk spille fotball med albuene først som han ville. Mulig jeg ikke husker historien korrekt, men kan ikke huske at Gashi gjorde seg så mye negativt bemerket første sesongen i VIF?
jadda
Veteran

PostPosted: 07.06.2006 01:20    Post subject: Reply with quote

Akkurat nå må jeg virkelig si at jeg driter fullstendig i hvor "uspiselig" en spiller måtte være dersom det er den rette for RBK nå og fremover.

Når det gjeøder Gashi, så er det mulig han er uspiselig. Det har jeg egentlig ikke filosofert all verden over. Poenget er at han er feil mann. Han kommer aldri til å bli noe godt "anker" på RBK, og vi har nok indreløpere for en stund.
Back to top
jadda
Veteran

PostPosted: 07.06.2006 01:21    Post subject: Reply with quote

Forresten; hvis det betyr at vi kan kvitte oss med Solli, så er han kanskje rett mann likevel... Razz
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 07.06.2006 01:23    Post subject: Reply with quote

jadda wrote:
Akkurat nå må jeg virkelig si at jeg driter fullstendig i hvor "uspiselig" en spiller måtte være dersom det er den rette for RBK nå og fremover.

Her er jeg faktisk veldig uenig med deg!Smile

Rosenborg skal være et lag som framstår som "snilt" og "folkelig". Spillere som for eksempel Hoseth og Hulsker er spillere jeg aldri ønsker å se i svart og hvitt, uansett om de er gode nok eller ikke. Det forplikter å spille i Rosenborg, både på og utafor banen.
jadda
Veteran

PostPosted: 07.06.2006 01:31    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:

Rosenborg skal være et lag som framstår som "snilt" og "folkelig". Spillere som for eksempel Hoseth og Hulsker er spillere jeg aldri ønsker å se i svart og hvitt, uansett om de er gode nok eller ikke. Det forplikter å spille i Rosenborg, både på og utafor banen.

Deg om det.
Hjelper ikke mye å være snill og folkelig dersom konsekvensen av det er bunnstrid eller i verste fall vikar-ligaen.
Det å være uspiselig har av en eller annen merkelig grunn en tendens til å henge sammen med hvilken trøye vedkommende ikler seg, og ikke nødvendigvis fremtoningen.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 07.06.2006 01:39    Post subject: Reply with quote

Ser poenget ditt. Men jeg øsnker at man styrer unna uspiselige spillere så sant det er mulig.

Jeg prøver så godt jeg kan å holde draktfargen unna når jeg vurderer spillere. Men enkelte lag virker som de går etter klyser og usportslige spillere.

Vi har forsåvidt spillere med en del dirty triks selv, med Riseth i spissen. Øsnker ikke å ha noen som utpeker seg mer negativt på denne måten i fotballnorge.

Fotball skal være en ren idrett innefor reglene, og folk som Hulsker mener jeg ikke har noe på en fotballbane å gjøre i det hele tatt. I hvertfall ikke i Rosenborg.

Men da får vi heller være uenige i denne saken! Nok off-topic for nå! Wink
Langlaufer
Junior

PostPosted: 07.06.2006 17:29    Post subject: Reply with quote

Gashi er en klyse og må holde seg i vålerengen sammen med resten av klysene. han kjemper jo for tiden med MAG** HO*** om den plassen. Han ble drapsstruet på briskeby i helga, som om vi bryr oss Rolling Eyes
Back to top
crashpink
Junior

PostPosted: 07.06.2006 17:50    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig må man bryr seg når noen blir drapstruet, uavhengig om man liker laget vedkommende spiller på eller om han er en "klyse". Det er dette som er så synd med fotballen.. det er grobunn for så mye hat og aggresjon.

Er ikke rart det er rasisme og krig i verden, når noe som fotball, som i utgangspunktet bare er ment for underholdning, vekker så mye hat mellom mennesker Tommel'n ned
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 07.06.2006 17:54    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
jadda wrote:

Og hva er kravene her? Gjelder det om de tyr til litt triks på banen, eller skal vi sjekke de opp privat for å finne ut om de har svin på skogen?

Berre er et svin på banen, men var en kurrant fyr å prate med (sjøl om jeg bløffa om at EC var ute ettern fordi han festa etter et tap). Sies også av flere å være en veldig ok fyr. Er det da et ja eller nei til å få ham hit?
Mohammed Zidan er gudebenådet på banen, men banka eksen, kjøpte tyvegods etc. Er det et ja eller nei til å få ham hit?

Tror du vi har hatt bare engler her i klubben? Man har da hatt alkiser, idioter, idioter og alkiser, horebukker, idioter/alkiser/horebukker (akkurat nå f.eks), og folk vi tilber som jeg bl.a har hørt også har vært ute med flathanda på sin bedre halvdel. Get real!

Jeg klarer meg uten Gashi fordi han er baner, men det er MIN grunn til å ikke like ham, ikke noe som man forventer RBK skal bry seg om, eller dere andre for den del.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Spencer Husselmeier
Junior

PostPosted: 07.06.2006 18:00    Post subject: Reply with quote

Stakkars Recon. Var albanerne i Kosovo så slemme mot deg?
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 07.06.2006 18:03    Post subject: Reply with quote

Other way around, men var det det eneste du klarte lese ut av den posten bomma du solid på poenget.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
bob
Junior

PostPosted: 11.06.2006 18:28    Post subject: Reply with quote

Vil ha Gashi.. Tror han kommer også.
Back to top
Juchmako
Junior

PostPosted: 11.06.2006 20:15    Post subject: Reply with quote

NEEEI, ikke Gashi!
Han har IKKE NOE han kan tilføre RBK.

Nei, jeg har ingen medfølelse for Enga eller Lyn, selv om jeg bor i Oslo.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 11.06.2006 20:55    Post subject: Reply with quote

Synes ikke RBK er bortskjemt med alltid aggressive og oppofrende spillere.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Maradona
Veteran

PostPosted: 11.06.2006 21:05    Post subject: Reply with quote

Vi trenger ikke Gashi, RBK2 har nok spillere..
jadda
Veteran

PostPosted: 11.06.2006 21:28    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Jeg klarer meg uten Gashi fordi han er baner, men det er MIN grunn til å ikke like ham, ikke noe som man forventer RBK skal bry seg om, eller dere andre for den del.

Har du andre rasekrav?
Er det derfor du er skeptisk til samen også? Wink
Back to top
doffen
Veteran

PostPosted: 30.06.2006 10:39    Post subject: Reply with quote

Det er det som mangler vet du! Ingen sommer uten ett panikk-kjøp...

Noen som vet mer om Gashi da? Han er vel en mulighet (selv om jeg er usikker på om vi trenger han)..
Back to top
DiggeFJ
Senior

PostPosted: 30.06.2006 11:34    Post subject: Reply with quote

Det burde absolutt vært mulighet for å se mere på Gashi, han har vell ikke vært helt fremmed ved tanken selv heller tidligere. Kan bli litt vanskelig, da det ser ut til at Hoseth forlater VIF nå.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 02.07.2006 22:21    Post subject: Reply with quote

Gashi fikk kjeft etter kampen. Håper han er hypp på å gjenforenes med høgmø.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 03.07.2006 10:18    Post subject: Reply with quote

VIF-framtida hans ser ikke spesielt lys ut i øyeblikket, nei.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Next
Page 8 of 18

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb