English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Joar Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 296, 297, 298 ... 326, 327, 328  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attach
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 23:30    Post subject: Reply with quote

Jangusk wrote:
RBK må kvitte seg med alle drittungene

Overskrifta i nettavisa hevdet av tidligere Rbk-helter.

Enig, drittungene må vekk, og de heter Per Joar, Erik Hoftun; Ivar Koteng og dette irriterende kvinnemennesket. Det er de som er roten til alt de sakene som i de senere år kommer rullende som perler på snor. Og ikke Strandberg, som står fa på fredag på tv2 og sier han er stolt over å spille for norges største klubb.

Kjente kvalmen kom sigende når jeg så Hoftun og Per Joar stå å klemme, med Koteng i bakgrunnen. Og at når Rosenborg endelig greide å spille 25 min. med forball,som bare skulle mangle med denne pengebruken så de så letta ut at de så ut som noen drittunger som hadde fått sitt første nettbrett.

Det var aldri offentlig oppvaskdritt ukentlig før veike Hoftun kom inn i bildet. Krisen er på ingen måte over, og denne krisen er skapt av SD, Styreleder og hovedtrener. Det blir ikke lenge til vi ikke har en spiller igjen!!

Æ e fly forbanna!!!!

Hva snakker du om nå?
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 23:36    Post subject: Reply with quote

Skulle til å stille samme spørsmål.
Back to top
jadda
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 23:38    Post subject: Reply with quote

Er vel Tove - eneste leder i klubben med ryggrad og integritet!

Greit å være forbanna, men må da gå an å styr sæ litt
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 23:41    Post subject: Reply with quote

Skjønner at han siktet til henne, men jeg fatter ikke hvorfor. Hvorfor skal noen gidde å høre på deg når du presterer å skrive noe så latterlig, Jangusk?
Back to top
möllenbergs
Senior

PostPosted: 09.06.2014 23:45    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Perry sa nettopp på TV2 at han var imponert over prestasjonen til guttene i dag. Skuffende uttalelse. 25 min i andreomgang var bra og noen få min i 1. omgang. Heldig pauseledelse....

Ris i medgang og ros i motgang det heter, er det ikke? Det får være greit når det er eneste seier på siste fem
Jangusk
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 08:45    Post subject: Reply with quote

Tove M er evd like mye inn i garnet som resten avgjengen som styrer, og at folk etter å ha sett nærbildet av benken før kamp, der en kan telle tre spillere.

Men om folk gdder og ta meg seiøst eller ikke,er vel saken revne likegyldig. Ufattelig at folk tror ting går på skinner igjen, pga seoeren i går. Jo, vet det snurfort, men vent til alle er klare igjen,Per Joar ikke helt vet hvordan han skal sette opp laget før kamp, og drittfotballen som er levert i uenderlig mange måneder fortseter. Lillestrøm var i store deler av kampen fullt på høyde. Denne minte mye på Brannkampen.

Og hovedgrunnen til oppgittheten er at vi førstog fremst får severt en drittfotball, riktige spillere blir IKKE henta inn, pengebruken er stort sett den samme og altså er alt ved det gamle. Tove M gjør en god jobb hun, men hun er med på å skape store overskrifter så og si ukentlig hun også. Derfor frikjenner jeg heller ikke henne. Hun er et Hoftunprodukt!

Det er ikke mange årene sidenskandale aldri kom fra RBK, mennå syns jeg det ruller ut som erter fra en lekk pakke. Og sånn skal det ikke være.

Og om folk har gidda og lest så har jeg sagt at det beste hadde vært om ting bare kunne snudd, blitt stabilt og bra og god fotball levert i mer enn 15-20 min.av gangen. Dette pga. ressursbruken. Så kan folk her inne tenke hva de vil om meg, det er vel det forumet er forSkriver her inne for at jeg ELSKER Rosenborg Ballklubb, og bryr meg om dens ve og vel. Ikke enkeltpersonene som jobber der og tjener vanvittige beløp målt opp mot de fleste av oss her inne.
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 08:55    Post subject: Reply with quote

Har ikke fått med meg at folk er så fornøyde her inne, så det tror jeg du må ha drømt i natt
Back to top
danielsk
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 09:04    Post subject: Reply with quote

Jangusk wrote:

Men om folk gdder og ta meg seiøst eller ikke,er vel saken revne likegyldig. Ufattelig at folk tror ting går på skinner igjen, pga seoeren i går.

Har ikke sett et eneste innlegg hvor noen antyder at det går på skinner, så jeg fatter ikke hvor du tar det fra.

Jangusk wrote:
Og hovedgrunnen til oppgittheten er at vi førstog fremst får severt en drittfotball, riktige spillere blir IKKE henta inn, pengebruken er stort sett den samme og altså er alt ved det gamle. Tove M gjør en god jobb hun, men hun er med på å skape store overskrifter så og si ukentlig hun også. Derfor frikjenner jeg heller ikke henne. Hun er et Hoftunprodukt!

Fint om du kan dele noen overskrifter som Dyrhaug har skyld i. Lurer også på hva du legger i at hun er et Hoftunprodukt? Min oppfatning er at hun framstår mye mer seriøs og fattet enn en del andre i klubben, og at det er mest på sportslig avdeling idiotien foregår.
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 09:13    Post subject: Reply with quote

den eneste som tror ting er på rett vei og at vi spilte en god kamp igår er Per Joar. jaja Hoftun er vell sikkert enig
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 10.06.2014 09:15    Post subject: Reply with quote

Jangusk wrote:
Tove M gjør en god jobb hun, men hun er med på å skape store overskrifter så og si ukentlig hun også. Derfor frikjenner jeg heller ikke henne. Hun er et Hoftunprodukt!

Skjønner ikke hva du mener. "Med på å skape store overskrifter ukentlig"?

Tove må bli.
Hedning
Legende

PostPosted: 10.06.2014 09:28    Post subject: Reply with quote

Det var Jangusk som også hadde de latterlige postene om at gjennomsnittslønnen i rbk beviselig var 5 millioner fordi hvorfor ellers var budsjettet så stort, ikke sant?

Noen må få denne personen til å roe nepa si, lite som henger på greip av det som kommer fra den kontoen.
Back to top
nieuwlaat
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 09:36    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Tove må bli.

Der PerO synes det er vanskelig å vurdere jobben Hoftun gjør i klubben (han mener riktignok alt tyder på at hemnværingen gjør en god jobb), synes jeg det er svært vanskelig å vite om Dyrhaug gjør en god eller en dårlig jobb som klubbens øverste leder.

Alle mener tilsynelatende at den blide og hyggelige kvinnen er et prakteksemplar av en administrerende direktør, men selv vet jeg svært lite om hva hun holder på med. Hva er det egentlig hun har ansvaret for? Hva har blitt bedre etter at hun tok over for Stjernen? Hva har hatt negativ utvikling? Hvor er hun på vei?
Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 09:43    Post subject: Reply with quote

Jangusk! Før du poster, vær så snill og korrekturles det du skriver. Det er ganske så slitsomt å lese lange innlegg med så mye skrivefeil etc.

Så over til det du påstår. Tove Moe Dyrhaug gjør en dårlig jobb! Dette er en påstand tatt ut av ingenting. Det er én person som klarer å holde hodet klart i klubben om dagen, og det er henne. Men hun er prisgitt en styreleder som skyter fra hoften så fort anledningen byr seg, en sportslig leder som har null kontroll og en trener som er i ferd med å gå i oppløsning. Det er ikke lett å drive en administrasjon da. Men hun løser oppgaven på en mer enn tilfredsstillende måte. Jeg tror jeg har litt hold i det jeg sier all den tid jeg jobber tett opp mot klubben i forhold til supporterspørsmål og har mange samtaler med Tove. Hun er løsningsorientert, klar i talen og evner å se en sak fra flere sider. Har ikke noe å utsette på henne. Derimot tommel opp til henne.
oxbailla
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 09:51    Post subject: Reply with quote

Apropos administrasjonen har det vel kommet både oppsigelser og omrokeringer i det siste i klubben. Om det skyldes misnøye med Hoftun, Moe Dyrhaug eller Alstad vet jeg ikke, men det kan se ut som at mange ting smuldrer opp innenfra for tiden når det er tøffe tak og dårlig stemning.

Tror neppe det blir gjennomført en arbeidsmiljøundersøkelse i sommer.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 13:36    Post subject: Reply with quote

Jangusk, du idioterklærer alle i dette forummet med dine meningsløse uttalelser.

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 14:39    Post subject: Reply with quote

Den påstanden får du stå for selv Gud. Og at jeg skjønner at dritten faktisk henger sammen, er feil i, følge mange av dere, må dere mene hva dere vil om. At hun bør frikjennes og gjør en fantastisk jobb. Men vent en par-tre kamper til, det kan faktisk holde med Startkampen, så tenker jeg pipen får en annen lyd.

Og ikke skjønner jeg hvorfor folk kan kalle andre idioter uten i det hele begrunne dette med noe sakelig. T.M Dyrhaug er vel en av de fire tyngste som faktisk gjør at vi kanapt kan stille et fotballag både i gårog mot Start, og det til en latterlig høy sum penger. Og hva gjør hun ting så mye bedre en Hroar S, som de brukte mange mil. på å bli kvitt?

Men, men hva pokker dere vil, men la for guds skyld jeg ha mine mine meninger!
I dagens Rbk frikjenner jeg ingen. Jo, banemesteren gjør en fantastisk jobb!
Ellers ser jeg kjernens leder sier akkurat det samme som meg:

Kjernen: – Framstår som en klubb det bare er rot i. (Tv2s nettavis)

Men han er vel flinkere til å lese kurruktur han da.
Nei, her drar jeg ALLEunder sammme kammen. Til og med T.M. Dyrhaug!
Her må alle dra i samme ende av tauet ogfå klubben til å framstå som en klubb med stolthet, og ikke en gjeng enkeltindivider, som surrer bort hauger med mil. på ingenting. Men kom gjerne med noen gode, konkrete tiltak T.M.D har gjort, som gjør at vi er den eneren vi EGENTLIG og LETT skulle vært.

Og skal korruktere heretter. Skjønner problemstillinga. Very Happy
Back to top
Øystein
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 14:54    Post subject: Reply with quote

Har bitt meg merke i at Perry i denne saken hele tiden uttaler at han er ferdig med saken, det er "mellom Rosenborg og Strandberg" nå. Merkelig måte å formulere seg på med egennavn på klubben. Ganske sikker på at Perry vanligvis ville uttalt "det er en intern sak jeg ikke kan kommentere", "det er en sak mellom Strandberg og klubben/styret" el.l tidligere. Godt mulig jeg leser for mye i det, men fikk opp håpet hos meg i at han ikke lenger anser seg som en del av innsiden i klubben.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 10.06.2014 16:57    Post subject: Reply with quote

Øystein. Kan også tolkes som en måte å si det (uten å si det helt bokstavelig direkte) at han anser seg helt ferdig med personen Strandberg. (Har spilt sin siste kamp og deltatt på sin siste trening - ferdig diskutert).
Det som gjenstår nå er kun hvordan "de andre i klubben" får avsluttet klubbens kontrakt med Strandberg. (Selges umiddelbart uansett hvor lavt det innkomne avviste tilbudet var på.)

Ser for meg at dette kan ha skjedd omtrent slik. Razz

De som er med:
Styreleder Karavolin (med bred trønderdialekt, snakker fortere enn mange rekker tenke).
Fotballtrener Phest-Hansen (snakker en slags fotballfaglig Bør Børsonsk nordlandsdialekt).
Kong Erik Fotball (trønderdialekt, snakker litt nølende og drar på ordene).
Mann med slips (normalisert bokmål).

Første scene:
Kulisser: Kantinepreget rom med mange bord og stoler. PÃ¥ veggene henger det premieskap og bilder i sort/hvitt og flotte farger av fotballspillere i sorte og hvite drakter. I forgrunnen en stor kaffeautomat.
(Kong Erik Fotball står og småflirer ved kaffeautomaten sammen med Phest-Hansen idet Karavolin kommer imot dem i høyt tempo.)

Karavolin: -Kordan går det med tiltaksplanen, gutta. Bli det volleyball eller linjegymnastikk?
Phest-Hansen: -Jeg vet mye om både moderne volleyball og moderne linjegymnastikk. Det er jo ikke lenger slik at man bare kan gjøre, som dere trøndere ser ut til å tro ... (Blir avbrutt av Karavolin.)
Karavolin: -Spar mæ for det akademikerpratet. Æ vil ha et eller ainna tiltak. No. Helst i går.
Erik: -Jaaa, vi har vel kanskje et tiltak, men ... (Blir avbrutt av Karavolin.)
Karavolin: -Flott. Ka slags tiltak?
Erik: -Det vart vel faktisk volleyball vi havna på, ja. Det va bæst ...
(En flue setter seg nederst på panna til Karavolin og han klasker hånda i panna.)
Erik: - ... eller linjegymnastikk faktisk. Vart det, ja.
Karavolin: -Flott. Når starte det? Æ vil ha evaluering av tiltaket klokka tolv i dag og oppfølgingstiltak klokka halv ett.

(Mann i slips har bak Karavolin sneket seg inn ved kaffemaskinen og står med fremstrekt hånd mens koppen fylles. Erik ser samtidig armbåndsuret hans.)

Erik: - Det e bra greit, ja. Evvalering klokka tolv. Da har vi akkurat ... da har vi ... få sjå klokka e kvart over halv ett, nei ... altså kvart (Blir avbrutt av mann i slips.)
Mann i slips (hviskende): - Kvart på ett.
Erik (høyt): -Kvart på ett?
Karavolin: - Greit da si vi kvart på ett. Du e en jævel te å forhandle. Men itj et sekund meir.
Phest-Hansen: Nu er det jo sånn at moderne ... au auuu (ble sparket i leggen av Erik og ulingen blir overdøvet av Karavolin).
Karavolin: -Det auauuu faget kainn æ itj nokka om, der e det dokker som e fagfolk.
Erik (prøver fortvilt å vinne tid): - Det e itj så enkelt sjø. Det e ... tar tid ... endring ... motstand.
Karavolin (bryskt): -Motstand. Kæm.
Erik: -Eeh. Nei, det vil itj'n Phest-Hansen si. Eller han vil si, men itj te dæ ... Eller altså hainn vil itj at du ska plages ...
Karavolin (enda bryskere): -Kæm e det som plage dæ Phest-Hansen?
Phest-Hansen: -Nu må trønderan passe sæ så dæm ikke får en sutrekultur. Og media også. Her i Trøndelag går det jo ikke an å spæll fotball - spæll - motspæll ... (Blir avbrutt av Karavolin.)
Karavolin (sukkende): -No må du slutt med derre taktikkpratet du veit at æ itj hæng med på. Kæm e det som ...
(Rekker ikke si mer før Erik, som ser Strandquist parkere bilen utenfor vinduet, slår begge hendene opp i hodet sitt og utbryter, som om han hadde glemt en avtale.)
Erik: -Oj. Strandquist!
Karavolin: -Oji sa æ jo næi te å kjøp. Strandquist altså.
Erik: - Æ må i et møte med Strandquist, ha det.
Karavolin: - Nei, Erik. Du ska få slæpp å møt hainn mobbern. Det bli itj nå møte. Det herre hær tar æ mæ av.

Andre scene:
Kulisser: Fotballstadion. TV-kamera.

(Scenen forløper omtrent som i går.)
puckno
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 17:13    Post subject: Reply with quote

Nå begynner det virkelig å bli på tide å få til den pressekonferansen som kunngjør avskjedigelsen av Perry, før vi mister enda flere spillere, og slik at vi gjør det attraktivt for andre spillere å komme til oss når vi nærmer oss overgangsvinduet. Det må ligge et prosjekt i bunnen som folk har trua på. Det gjør det ikke nå.
Back to top
Old
Junior

PostPosted: 10.06.2014 17:23    Post subject: Reply with quote

Gisp!: Det der er faktisk noe av det aller beste.. Kan noen med kamera og snev av skuespillerkompetanse ta tak i det manuset og få det ut i livet??
Back to top
NC
Proff

PostPosted: 10.06.2014 18:17    Post subject: Reply with quote

Gisp!:
Spikern på hodet!
Hahaha Tommel'n opp!
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 11.06.2014 18:21    Post subject: Reply with quote

Neste oppgave er å lage en kravspesifikasjon til ny trener og legge til rette for at han lykkes. Er det for eksempel rett at en ny trener alltid skal arve det støtteapparatet som den forrige mislyktes med?

Kan det være slik at Norges største klubb, faktisk trenger profesjonell hjelp?

Betyr det egentlig at perry er ferdig som trener? Har adressa rett kanskje..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
quentez
Veteran

PostPosted: 12.06.2014 19:54    Post subject: Reply with quote

SÃ¥nn. Da er det klart for ferie. Jeg regner med den innledes med en pressekonferanse i morgen formiddag hvor Hoftun og Perry avskjediges.
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 12.06.2014 20:01    Post subject: Reply with quote

Med 6 poeng av 6 mulige etter kniven på strupen.. Nesten det værste som kunne skjedd. Tror vi må lide oss gjennom høstsesongen med de samme folka bak rattet
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 12.06.2014 20:02    Post subject: Reply with quote

Om det er bestemt at Hansen/Wiggen/Hoftun skal ut så bør det skje allerede i morgen ja. Ikke noe å vente med, gi den nye treneren/vikaren mest mulig tid med laget.

Last edited by Knowrud on 12.06.2014 20:02; edited 1 time in total
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 296, 297, 298 ... 326, 327, 328  Next
Page 297 of 328

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb