| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 09.06.2014 22:05 Post subject: |
|
|
| Rådet var rådgiveren var jo å spille kampen, men at Strandberg tok ansvar, da han ikke var 100% mentalt forberedt. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
|
|
| Borden wrote: | | Ballahl wrote: | Jeg har blitt lovet plenty ting av sjefen, som han senere ikke har hold ord på (glemt). Men jeg har aldri tenkt tanken på å streike.
|
Jeg tviler på at Strandberg streiker grunnet at han har blitt nektet en fridag, eller ikke fikk den ølen på julebordet Hoftun lovte å spandere på ham. |
Hvis du må vite det..
Så var lovnaden, å få sjansen i en annen avdeling enn den jeg nå tilhører.
Etter den siste adressa-artikkelen har jeg bare en ting å si:
For en suppe!
Her er det en av partene som virkelig har misforstått.
Kommunikasjon er tydeligvis fraværende. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
|
|
| Konesseur wrote: | | 1972 Miami Dolphins wrote: | Man stiller aldri sterkt rettslig når man har absolutt null bevis å stille med Konesseur, noe som som regel er saken når man snakker muntlige avtaler.
Men det virker uansett ikke å være tingen, ihvertfall ikke det Strandberg velger å hevde. |
Det er brakt på det rene at det tydeligvis har vært en slik avtale fra Koteng, som er den part som har motiv for å ikke vedkjenne seg avtalen. |
Nei nei, nå må ikke du vri situasjonen. Det er brakt på det rene at klubben har sagt til spilleren at de er åpne for å selge og at de skal være medgjørlige å legge til rette og vurdere bud om det kommer noen. Men det er ingen avtale om at de SKAL si ja til absolutt alle bud som kommer. Av de opplysningene som hittil har kommet er det ingenting som tyder på noe avtalebrudd. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 09.06.2014 22:06 Post subject: |
|
|
Når det gjelder manglende informasjonsflyt så er ikke det noe RBK har begynt med i det siste. De jeg har kjent som har vært i klubben forteller at det ofte kom bud som ble avslått uten at spiller ble informert om at budet i heletatt hadde kommet. Jeg kan forstå at man som spiller føler seg satt bak lyset i slike tilfeller, og det virker sannsynlig å ha skjedd her. Men det forsvarer ikke dette tullet fra Strandberg uansett..
Men noe må kanskje gjøres med hvordan vi håndterer henvendelser fra andre klubber? _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 09.06.2014 22:06 Post subject: |
|
|
| Men i alle dager?!? Dersom det Strandberg sier medfører riktighet, så har Koteng og Perry servert en åpenbar løgn i media. Så dumme og ufine er de ikke.... og skulle de være det, ja så er det ikke Strandberg med Koteng/Perry som er ferdige i klubben. Sinnsykt merkelig utspill ffra Strandberg. Hva er dette for noe? ... og hvor er Hoftun? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 09.06.2014 22:07 Post subject: |
|
|
Ja, RBK er inkompetente - men så hjerteløse er ingen. Spillere får fri til stadighet pga sykdom i familie. Det ville også Ken Remi fått om det var den virkelige årsaken til at han ikke ville spille. Og at Perry rett etterpå forteller TV2 at Strandberg begrunnet fraværet med "kontraktsmessig tvist" med Rosenborg - tror du han bare dikter opp dette? |
|
| Back to top |
|
 |
Old Junior

|
Posted: 09.06.2014 22:08 Post subject: |
|
|
Nye Lerkendal. Forbanna sirkus. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.06.2014 22:08 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | 1972 Miami Dolphins wrote: | | Desperat kontring fra Rådgiver Andreas Ekker. |
| Quote: | | rådgiver Jan Ludvigsen |
|
Ja det stemmer vel, min feil. Ludviksen ligger vel i payrollen til Stars&Friends som er agentfirmaet til Strandberg, der blant annet Rune Hauge også lurer i sivet der vel. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.06.2014 22:10 Post subject: |
|
|
| Hadde forventet at Strandberg kom trekkende med et tilbud som klubben hadde avvist, men det dreier seg altså om "informasjonsflyt". Det var vagt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 09.06.2014 22:12 Post subject: |
|
|
| Skal altså Hoftun, Perry og Koteng ha bestemt seg for å henge ut spilleren på en løgnaktig måte fordi han ikke har følt seg klar for kamp pga av helsemessige forhold i familien? Man kan si mye om de gutta, men så kyniske er de bare ikke... og hva skulle være vitsen? |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 09.06.2014 22:14 Post subject: |
|
|
Hvis det er sykdom i nærmeste familie, så er det vanlig å være SAMMEN med den nærmeste familie.
Siste tilfellet ved sykdom, var da faren til Jonas Svensson var i bilulykke i utlandet, og da kommuniserte RBK at det var fravær p.g.a av familiære forhold.
Strandberg hadde nok snakket med pressen hvis det var familiære forhold og gitt et ønske om forståelse.
Har ingen tro på denne forklaringen til Strandberg.
Det er også klubben som bestemmer om eller når de vil informere spilleren om interesse fra en annen klubb.
Hvis den klubben som ønsker å kjøpe Strandberg, går til agenten, å forteller at de har gitt et tilbud til Rosenborg, som Rosenborg har takket nei til, er deres sak.
Hvis dette er den egentlige grunnen til streik, så bør en potensiell kjøper tenke seg godt om.
Last edited by Messi on 09.06.2014 22:22; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
|
|
Noen lyver her...
Hvis Strandbergs versjon stemmer, at han faktisk sa i fra på fredag om at han ikke nødvendigvis ville ha rett mental innstilling inn mot kamp og ledelsen lyver... Da er det noe av det drøyeste jeg har hørt. Sykdom i familie og det at man ikke nødvendigvis har med seg "hodet" burde være grunn god nok til å stå over en kamp etter mitt syn.
Om det er motsatt, om Strandberg lyver om dette, høres det bare veldig veldig snodig ut. Hvorfor komme opp med falsk historie? Det lar seg jo uansett verifisere går jeg utifra.
Det eneste som er sikkert er at noen lyver. Jeg vet ikke hvem jeg skal stole på. |
|
| Back to top |
|
 |
Adde Rutinert

|
|
|
Som jeg spådde. Han hadde ingen god sak, fremstår preget og innser nå at han står kontraktløs om et par uker, hvem i pokkern kjøper en spiller med slike holdninger? _________________ Push it to the limit |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 09.06.2014 22:16 Post subject: |
|
|
| Adde wrote: | | Som jeg spådde. Han hadde ingen god sak, fremstår preget og innser nå at han står kontraktløs om et par uker, hvem i pokkern kjøper en spiller med slike holdninger? |
Med tanke på alt det Nicki Bille har gjort så tviler jeg sterkt på at Strandberg får sparken. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 09.06.2014 22:16 Post subject: |
|
|
| Rbk har ikke råd til å sparke han. Kontraktsløs blir han neppe. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 09.06.2014 22:18 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | Med tanke på alt det Nicki Bille har gjort så tviler jeg sterkt på at Strandberg får sparken. |
Dette er mye verre enn å bråke i fylla på ferie. Også en vesentlig forskjell i at Bille vil spille for klubbens, mens Strandberg nekter. Strandberg nekter altså å følge sine kontraktsforpliktelser, og skal da heller ikke ha lønn. Lønna bør holdes igjen helt til noen er villig til å kjøpe lisensen hans. |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 09.06.2014 22:18 Post subject: |
|
|
| han får ikke spille mer for oss, det er det ingen tvil om. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.06.2014 22:19 Post subject: |
|
|
| Uansett er det ekstremt uprofesjonelt av Perry og Koteng å ikke holde dette internt. For meg er det helt utrolig at det går an å gå ut med det her rett før en kamp og i den situasjonen klubben allerede er i. |
|
| Back to top |
|
 |
Adde Rutinert

|
Posted: 09.06.2014 22:20 Post subject: |
|
|
Må si dette er en vinn-vinn situasjon for oss. Enten blir vi kvitt en ufyselig løgner, eller, om han mot formodning får fortsette, vil jo dette være gull verdt for oss som vil bli kvitt litt av hvert i ledelsen. _________________ Push it to the limit |
|
| Back to top |
|
 |
Kalle_Løken Junior
Joined: 27 Nov 2013 Posts: 34 Location: Åh, det er nære, Olav!
|
Posted: 09.06.2014 22:21 Post subject: |
|
|
| Hvor naiv går det an å bli? Selvfølgelig vil det være mange klubber som ønsker å kjøpe Strandberg. Uansett hvor fornærmet noen er, kommer han bedre ut av det en Rosenborg da den eneste løsningen nå er at han ikke spiller mer for Rosenborg. Og det er jo nettopp det han ønsker! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
|
| attach wrote: | | Uansett er det ekstremt uprofesjonelt av Perry og Koteng å ikke holde dette internt. For meg er det helt utrolig at det går an å gå ut med det her rett før en kamp og i den situasjonen klubben allerede er i. |
De blir jo satt i en jævla knipe også da, når han plutselig er borte fra troppen. Om det er 100% Strandberg sitt valg og ansvar, så forstår jeg godt at de forteller om det, fremfor å beskytte han i media og selv fremstå som vage klovner. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
|
|
Hedon. Så vidt jeg vet så er det minst 3 ganger at Bille har oppført seg ille i fylla, men bare to av disse har kommet frem i media.
Det å bite en politimann i armen, å ødelegge noens hjem ( Altså voldelig oppførsel x 2 ) er i mine øyne mye verre enn å nekte å spille en kamp, der han selv påstår det er av familiære grunner. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 09.06.2014 22:22 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Det PerO tenker på er nok regelen i Norsk fotball som sier at avtalt pris(klubb og spiller blir enige om at man selger om man får bud på 10 mill om spiller forlenger kontrakten for eks) ikk er lov, altså en utkjøpsklausul. Dette er ikke lov. |
Dette er riktig. Han er ikke spilleberettiget for klubben hvis det inngås en slik avtale.
Så alle slike samtaler, er gentlemans agreement om at man skal prøve å løse opp i et problem. Det vet også Strandberg, og da er streik latterlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
|
| Impulskontroll er åpenbart ikke Perry og Kotengs sterke side. Det verste er at klubbens posisjon overfor interesserte klubber er veldig svekket, noe Strandberg selvfølgelig er klar over. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
|
|
Må vi bare holde kjeft med å henge ut verken A eller B her synes jeg.
Noen snakker usant, hvem kan vi bare spekulere i, men hat verken Stefan eller koteng/hoftun/perry for den saks skyld.
Dette er waldorfsalat med rødsaus,potetstappe og graut på en gang.
VENT! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
Last edited by moomoo on 09.06.2014 22:24; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|