English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stefan Strandberg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 21:52    Post subject: Reply with quote

Og de som evt tviler på Koteng sin versjon - hvorfor skulle han bløffe? Han vet jo at han blir tatt for løgn så fort Strandberg åpner kjeften. Jeg ser ingen grunn til å tro at Perry/Koteng bløffer i denne saken. Det som er interessant er jo om det har kommet inn noen bud som har blitt avslått nå nylig, eller om Strandberg bare er sur på generelt grunnlag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Old
Junior

Visstnok sak på adressa.no der Strandberg uttaler seg straks. Dette i følge twitterkilder..
Back to top
View user's profile Send private message
Borden
Veteran

Hedon wrote:
Du snakker som om streik er eneste virkemiddel en spiller har om han ikke får viljen sin. Det er jo helt bak mål. Første prioritet, alltid og uansett, er å respektere kontrakten og drakta. Å tvinge seg til en annen klubb gjennom å nekte å spille er bare helt ufattelig kjipt gjort.

Det er ikke sikkert det er første gang det skjer, og det kan være såpass interessant for spilleren at det har kokt over. Der og da kan det føles slik at streik er siste virkemiddel, utenom å bruke knyttnevene eller punktere dekkene til Hoftun etter kampslutt.

Jeg forsøker kun å si at vi bør høre Stranbergs versjon før vi dømmer ham helt nord og ned. Handlinger blir som oftest utløst av et eller annet, og er man sint nok er de neppe 100% gjennomtenkte.

PÃ¥ banen har iallfall ikke Strandberg svikta laget denne sesongen.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 21:54    Post subject: Reply with quote

Eller begge deler. Men, det er jo en kjent sak at det blir mange tvister med uprofesjonalitet. Issah, JJ og nå Strandberg er vel de siste.
Back to top
Borden
Veteran

Hedon wrote:
Og de som evt tviler på Koteng sin versjon - hvorfor skulle han bløffe? Han vet jo at han blir tatt for løgn så fort Strandberg åpner kjeften. Jeg ser ingen grunn til å tro at Perry/Koteng bløffer i denne saken.

Koteng har kommet med halvsannheter tidligere, blant annet om Eggens tilgjengelighet i forbindelse med siste trenerbytte, men det er ikke sikkert Koteng har full oversikt i dette tilfellet. Det kan f.eks. være en sak mellom Strandberg og Hoftun, som Koteng ikke har full oversikt over. Ei heller Perry.
Back to top
Henri
Legende

Borden wrote:
Men; tror du det kan være mulig at klubben har en avtale med Strandberg om at han skal få gå hvis det kommer inn et bud på x antall kroner?

Vet ikke, men synes det er rart om klubben går med på så konkrete lovnader.
Back to top
Borden
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 21:55    Post subject: Reply with quote

Ingenting som har med Hoftun å gjøre vil overraske meg Razz
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 21:56    Post subject: Reply with quote

Quote:
Nå tar Stefan Strandberg bladet selv fra munnen. Han mener han ga beskjed fredag om at dette kunne bli et scenario, og a RBKs begrunnelse på hvorfor han sto over er feilaktig.

- Helsemessige forhold i nær familie i tillegg til uenigheter rundt informasjonsflyt gjorde at jeg allerede på fredag ga klubben beskjed om at jeg antakelig ville ha problemer med å være godt nok mentalt forberedt på kampen, sier han til adressa.no via rådgiver Jan Ludvigsen.

Og fortsetter:

- Videre var mitt ønske å holde bakgrunnen og forholdene rundt, internt i klubben. Styreformannens påstand om at jeg mener de ikke har gjort nok for meg, er det feilaktig å oppgi som grunn fra RBKs side.

- Veldig glad for seier
- Min rådgiver anmodet meg om å spille kampen, men jeg vet selv at det ikke vill vært til lagets beste.
- Jeg er veldig glad for at RBK vant kampen i dag - og med etterpåklokskapens briller er det da lett å si at jeg gjorde rett, sier Strandberg.
Strandberg sier at dette er foreløpig alt han ønsker å si om saken.

http://www.adressa.no/100...440563.snd
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 21:57    Post subject: Reply with quote

Borden wrote:
Det er ikke sikkert det er første gang det skjer, og det kan være såpass interessant for spilleren at det har kokt over.

Sannsynlig. Er likevel ikke akseptabelt å boikotte laget. Han kan gå i strupen på klubben i media etter kampen, for alt jeg bryr meg, men still opp og gi 100% så lenge du lønnes av klubben. Enkelt og greit.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 09.06.2014 21:58    Post subject: Reply with quote

"Nå tar Stefan Strandberg bladet selv fra munnen. Han mener han ga beskjed fredag om at dette kunne bli et scenario, og a RBKs begrunnelse på hvorfor han sto over er feilaktig.

- Helsemessige forhold i nær familie i tillegg til uenigheter rundt informasjonsflyt gjorde at jeg allerede på fredag ga klubben beskjed om at jeg antakelig ville ha problemer med å være godt nok mentalt forberedt på kampen, sier han til adressa.no via rådgiver Jan Ludvigsen."

Strandberg: - RBKs begrunnelse er feil

Dette høres ekstremt merkelig ut.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 21:58    Post subject: Reply with quote

Rettslig sett blir "lovnader" som aksepteres av den andre part ansett som en avtale, og reguleres av avtaleloven. Strandberg stiller sterkt i rettslig tvist dersom denne avtalen kun er muntlig og ikke er tatt med skriftlig i arbeidsavtalen.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 09.06.2014 21:59    Post subject: Reply with quote

Jonas wrote:
Quote:
Nå tar Stefan Strandberg bladet selv fra munnen. Han mener han ga beskjed fredag om at dette kunne bli et scenario, og a RBKs begrunnelse på hvorfor han sto over er feilaktig.

- Helsemessige forhold i nær familie i tillegg til uenigheter rundt informasjonsflyt gjorde at jeg allerede på fredag ga klubben beskjed om at jeg antakelig ville ha problemer med å være godt nok mentalt forberedt på kampen, sier han til adressa.no via rådgiver Jan Ludvigsen.

http://www.adressa.no/100...440563.snd

Denne kjøper jeg ganske enkelt ikke. Hadde det vært helsemessige forhold i nær familie som var årsaken til at han ikke følte seg klar for kampen, hadde naturligvis Rosenborg respektert dette - og de hadde aldri hengt han ut i media etterpå. Det henger bare ikke på greip. Strandberg er desperat etter å komme seg opp på hesten med rak rygg nå.
Back to top
Per
Proff

PostPosted: 09.06.2014 22:00    Post subject: Reply with quote

Bull. Shit.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

Man stiller aldri sterkt rettslig når man har absolutt null bevis å stille med Konesseur, noe som som regel er saken når man snakker muntlige avtaler.

Men det virker uansett ikke å være tingen, ihvertfall ikke det Strandberg velger å hevde.
Back to top
Konesseur
Veteran

Hedon wrote:

Denne kjøper jeg ganske enkelt ikke. Hadde det vært helsemessige forhold i nær familie som var årsaken til at han ikke følte seg klar for kampen, hadde naturligvis Rosenborg respektert dette

Javel?
Back to top
Adde
Rutinert

PostPosted: 09.06.2014 22:01    Post subject: Reply with quote

Merkelig. TV2s journalist sier at Strandberg overhodet ikke ønsket å kommentere saken.
Jonas
Veteran

Dette får jo bare Strandberg til å framstå som en enda større klovn enn det han allerede har vist seg å være i dag...
Hedon
Forumsjef

Konesseur wrote:
Rettslig sett blir "lovnader" som aksepteres av den andre part ansett som en avtale, og reguleres av avtaleloven. Strandberg stiller sterkt i rettslig tvist dersom denne avtalen kun er muntlig og ikke er tatt med skriftlig i arbeidsavtalen.

Problemet er jo at muntlige avtaler må bevises, og da sitter man igjen med saker der det er ord mot ord. Hvem som helst kan jo ikke bare gå til retten og påstå at de ble lovet ditt og datt - og få medhold i det. På en eller annen måte må det dokumenteres. Og om det er slik at Rosenborg lovet Strandberg at han skulle få dra i sommer, så har uansett ikke RBK brutt sin del av avtalen. Sommeren har da vitterlig bare såvidt startet.
Back to top
Hjelde
Veteran

Hæ? Neutral DETTE er rart....
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 09.06.2014 22:02    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:

Denne kjøper jeg ganske enkelt ikke. Hadde det vært helsemessige forhold i nær familie som var årsaken til at han ikke følte seg klar for kampen, hadde naturligvis Rosenborg respektert dette - og de hadde aldri hengt han ut i media etterpå. Det henger bare ikke på greip. Strandberg er desperat etter å komme seg opp på hesten med rak rygg nå.

100% enig, dette er tull fra Strandbergs side. Desperat kontring fra RÃ¥dgiver Andreas Ekker.

Aldri verden om Rosenborg hadde gitt faen i spillers ønske om det var familiære helseproblemer. Og de hadde ihvertfall ikke latt som om de var uvitende og kollektivt løyet for åpent kamera og diktet opp en full historie.

Dette er fuckings bullshit fra Stefan Strandberg, bør være ferdig i klubben!
Back to top
Hedning
Legende

Herregud for et sirkus.
Back to top
konrad4ever
Veteran

Herregud for en tynn begrunnelse. Ikke mentalt forberedt pga helseproblemer i familien og uenighet om informasjonsflyt. Altså ikke en enkeltstående sak. Lukter ren protest mot trener og klubb.

Er forbannet på mye av det som skjer i sportslig avdeling, men dette tar kaka. Situasjonen med Strandberg skader jo saken, å bli kvitt Perry og Hoftun.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.06.2014 22:03    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Man stiller aldri sterkt rettslig når man har absolutt null bevis å stille med Konesseur, noe som som regel er saken når man snakker muntlige avtaler.

Men det virker uansett ikke å være tingen, ihvertfall ikke det Strandberg velger å hevde.

Det er brakt på det rene at det tydeligvis har vært en slik avtale fra Koteng, som er den part som har motiv for å ikke vedkjenne seg avtalen.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 09.06.2014 22:03    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Desperat kontring fra RÃ¥dgiver Andreas Ekker.

Quote:
rådgiver Jan Ludvigsen
Back to top
Snøbannannummerfem
Senior

PostPosted: 09.06.2014 22:05    Post subject: Reply with quote

Faen for et sirkus, på tide å rydd opp snart?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 133, 134, 135  Next
Page 66 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb