View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
henrifei Veteran
|
Posted: 05.06.2014 20:33 Post subject: |
|
|
nekter å tro dette, han MÅ for faen UT.
jeg mener det er dumt å ikke gå på kamp på mandag, det vi bør gjøre er å forlate stadion etter 60-70 min for eks. hvis vi får mange nok med oss på dette så blir det ett kraftig signal. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
|
|
@Hedon: Enig! Slike markeringer er nok de som merkes best, og de som ofte får store oppslag i media! _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
|
|
Enig i forslaget ditt, Hedon. Har tenkt noe i den dur sjøl. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Tværrliggern Proff

|
Posted: 05.06.2014 20:34 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Ivar wrote: | Om Kjernen bestemmer seg for "tomt Kjernen-felt" så vil det bare bety at de som vanligvis sitter på kantene og holder kjeft får stå på midten av tribunen. Folk vil møte opp uansett. Og sesongkortholdere blir med i regnestykket når antall tilskuere blir summert. Tomme tribuner blir dessuten lett bortforklart, et par tusen som kauker at den og den personen må gå, blir ikke. |
Foreslår en aksjon a la den mot Real Madrid i i 2005. Sitte stille i et kvarter, der den eneste aktivitet fra ØØ er et stort banner som viser tydelig hva vi mener. Reis opp etter et kvarter og SYNG som faen resten av matchen. |
God plan, kjør på med hvite tørkle slik at poenget virkelig synker inn fin effekt på tribunen det. _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good." |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 05.06.2014 20:35 Post subject: |
|
|
Jeg tror jeg har funnet årsaken.
Koteng må ha fått heteslag.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
|
|
Enten møter Kjernen opp med banner og holder tyst gjennom hele kampen. Kan jo bli med å klappe litt om RBK klarer å spille seg til sjanser.
Eller så møter ingen av de opp og det vil være tomt på kjernen-feltet. |
|
Back to top |
|
 |
Dantell Proff

|
|
|
Hedon wrote: | Ivar wrote: | Om Kjernen bestemmer seg for "tomt Kjernen-felt" så vil det bare bety at de som vanligvis sitter på kantene og holder kjeft får stå på midten av tribunen. Folk vil møte opp uansett. Og sesongkortholdere blir med i regnestykket når antall tilskuere blir summert. Tomme tribuner blir dessuten lett bortforklart, et par tusen som kauker at den og den personen må gå, blir ikke. |
Foreslår en aksjon a la den mot Real Madrid i i 2005. Sitte stille i et kvarter, der den eneste aktivitet fra ØØ er et stort banner som viser tydelig hva vi mener. Reis opp etter et kvarter og SYNG som faen resten av matchen. |
Støttes! |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 05.06.2014 20:36 Post subject: |
|
|
Koteng på vei hjem fra et tre timer langt kaffeslabberas på Brakka. Fin fyr! |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 05.06.2014 20:36 Post subject: |
|
|
Han har fått beskjed om at han er ferdig, men må lede laget i de siste to før pausen. De kan ikke gå ut å si han har sparken etter de neste to, derfor sier de "full tillit" nå.. Velger å tro d jeg _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.06.2014 20:37 Post subject: |
|
|
Da har ikke Perry uttalt seg sånn. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 05.06.2014 20:38 Post subject: |
|
|
Gleder meg plutselig sykt mye til Lillestrøm-kampen. Det kommer til å bli bråk, og det har de lagt opp til selv! |
|
Back to top |
|
 |
Sørsia Junior
|
Posted: 05.06.2014 20:40 Post subject: |
|
|
StranderGUD wrote: | Han har fått beskjed om at han er ferdig, men må lede laget i de siste to før pausen. De kan ikke gå ut å si han har sparken etter de neste to, derfor sier de "full tillit" nå.. Velger å tro d jeg |
Støttes. Må jo være det som har skjedd. Adressa sine kilder er vel ikke så upålitelige at de slår opp en stor artikkel om at Perry må gå, om det bare er litt løse rykter. |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 05.06.2014 20:41 Post subject: |
|
|
StranderGUD wrote: | Han har fått beskjed om at han er ferdig, men må lede laget i de siste to før pausen. De kan ikke gå ut å si han har sparken etter de neste to, derfor sier de "full tillit" nå.. Velger å tro d jeg | Jepp. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7263 Location: South-west coast exile
|
Posted: 05.06.2014 20:43 Post subject: |
|
|
StranderGUD wrote: | Han har fått beskjed om at han er ferdig, men må lede laget i de siste to før pausen. De kan ikke gå ut å si han har sparken etter de neste to, derfor sier de "full tillit" nå.. Velger å tro d jeg |
Tror og håper på dette. Det gir vel styret litt tid til å finne en erstatter uten å måtte haste seg alt for mye. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 05.06.2014 20:44 Post subject: |
|
|
Dream on. Parasittene på brakka kommer til å beskytte hverandre til de er nede i 3. divisjon. |
|
Back to top |
|
 |
sveininge Rutinert

|
Posted: 05.06.2014 20:44 Post subject: |
|
|
Iziba Jaja wrote: | Om dette stemmer melder jeg meg ut av Rosenborg i morgen. |
Hvorfor det? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.06.2014 20:47 Post subject: |
|
|
Tar meg i å fortsatt sitte her og vente på at noe mer skal skje, noe gledelig, men det kan jeg bare glemme, når jeg tenker meg om. Huff. |
|
Back to top |
|
 |
ingooz Junior

|
Posted: 05.06.2014 20:48 Post subject: |
|
|
sveininge wrote: | Iziba Jaja wrote: | Om dette stemmer melder jeg meg ut av Rosenborg i morgen. |
Hvorfor det? |
Istedenfor å melde deg ut, møt opp på årsmøtet å stem ut Koteng da vell! |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
|
|
Jeg var faktisk sikker på at det skulle bli mer baller i RBK-styret da Marit Breivik gikk ut - jeg tok skammelig feil! Aldri har det vært mindre baller enn nå!!!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
|
|
De kan da ikke la en som uttalte i morges at fremgangen i det siste besto i mer action og humør, fortsette? _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
nilsen09 Junior
|
Posted: 05.06.2014 20:49 Post subject: |
|
|
Et banner med passende tekst; f.eks foreslåtte "støtter laget - ikke styret" Ingen synging og et øvre øst som tømmes umiddelbart etter pause ville vært en veldig kraftig markering
Dette er samlet sett veldig virkningsfullt på Tv (mener det er tv2 kamp) samtidig som ingen kan rette kritikk mot supportere som oppfører seg "ufint". |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
|
|
Perry får aldri snudd dette. Perry kommer aldri til å ta et mesterskap. Han kommer aldri opp på hesten. Tiltaksliste meg i ræva. Dette er å kaste bort tid. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
|
|
SÃ¥ det var det?
Et halvt år med kaos som har kulminert i vår verste sesong siden 2005 ble oppsummert med et 2 timer langt møte som var hyggelig og ikke krevende.
Særdeles skuffende. Ikke minst at de ikke bryr seg mer enn som så. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 05.06.2014 20:52 Post subject: |
|
|
JanneB wrote: | SÃ¥ det var det?
Et halvt år med kaos som har kulminert i vår verste sesong siden 2005 ble oppsummert med et 2 timer langt møte som var hyggelig og ikke krevende.
Særdeles skuffende. Ikke minst at de ikke bryr seg mer enn som så. |
Det er dessverre ganske godt poengtert... Håper fortsatt min tidligere annonserte teori stemmer, selv om det også er alt for sent for handling _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
Back to top |
|
 |