Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
Posted: 05.06.2014 19:24 Post subject:
Erik Hoftun er RBKs svar på Branns Roald Bruun-Hanssen - jeg tror han blir gående i gangene... _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Posted: 05.06.2014 19:35 Post subject:
Hentesveis wrote:
Erik Hoftun er RBKs svar på Branns Roald Bruun-Hanssen - jeg tror han blir gående i gangene...
Du treffer spikern på hodet. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Hentet en pils jeg også. Jeg føler meg faktisk virkelig happy nå!
Kommer nyheten om Perry+Wiggen+Hoftun så er det ikke nok alkohol i hus for feiringen jeg kunne ønsket.
Hvis de ikke gjør det, er det for mye alkohol i styremøtet!!!!
Hvor lenge skal dette møtet vare da, spammer f5 i alle fanene med de store nettavisene i norge, samt 3 faner med rbkweb _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good."
Posted: 05.06.2014 19:47 Post subject:
Konrad4ever wrote:
Ryktes om Fagermo på twitter
Snakk om å tenke nytt og grundig..
Fagermo sin største kvalitet er jo å snakke om hvor mye penger alle andre klubber har i forhold til Odd. Hvordan skal han klare å være i Rosenborg som er en av de "Manchester City"-klubbene han snakker om? _________________ @Ivaraal
Faktisk en seriøs mann også: "Daglig leder Sentrumsringen i Bø - Prosjektleder Sommarland Skifestival - programleder VGTV og fotballtrener for Skarphedin -07."
Da er det det med lokal tilhørighet som har vært det viktige denne gangen. Alle bortsett fra én kommer jo fra området på Odd.
Last edited by attach on 05.06.2014 19:49; edited 1 time in total
Posted: 05.06.2014 19:52 Post subject:
Velger rett å slett ikke å tro på det der. Fagermo henter alltid spillere han har hatt før bare... Det er FÅ spillere han har hatt jeg vil se i RBK... Det lukter Bentley til RBK nå _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Posted: 05.06.2014 19:56 Post subject:
Når styret i en klubb har full tillit til treneren, er det jo som regel bare snakk om dager før han får fyken... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi
«Perry» beholder jobben som Rosenborg-trener
Etter et to timer langt styremøte på Brakka ved Lerkendal stadion ble det klart at Per Joar Hansen ikke får sparken som Rosenborg-trener.
VG _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "