English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Joar Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 326, 327, 328  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
skammelskru
Junior

PostPosted: 19.05.2014 21:23    Post subject: Reply with quote

Er det ofte at både Koteng, Hoftun og Thorbjørnsen er med laget på bortekamp?

Kanskje Thorbjørnsen brukes for å komme med tips mtp mulige trenerkandidater også?
Back to top
View user's profile Send private message
Sparkie
Junior

PostPosted: 19.05.2014 21:24    Post subject: Reply with quote

skammelskru wrote:
Er det ofte at både Koteng, Hoftun og Thorbjørnsen er med laget på bortekamp?

Kanskje Thorbjørnsen brukes for å komme med tips mtp mulige trenerkandidater også?

We wish!! Men, neppe....
Back to top
Sparkie
Junior

PostPosted: 19.05.2014 21:26    Post subject: Reply with quote

I dagens kamp tok jeg meg faktisk i å inneha en litt likegyldighet til RBK og resultatet. Og det er skummelt! Når supporterne begynner å gi blaffen, skal man være på vakt. Da vil interessen og oppslutningen(tilskuere på kamp, salg av effekter, m.m.) dale og videre fall i omsetning, osv.

Med andre ord; fortsetter trenden vil ikke dette ende noe godt.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 19.05.2014 21:27    Post subject: Reply with quote

Vi kan vel takke ST for Hamrén.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 19.05.2014 21:27    Post subject: Reply with quote

Torbjørnsen (for øvrig uten "h") var mannen som dro navnet Hamren opp av hatten da Hoftun og co klødde seg i huet og ikke ante hva de skulle gjøre i trenerjakten. Dette er vel også den eneste vellykkede treneransettelsen i Hoftuns regjeringstid.

Så, joda, selv om Hamren ikke sto for den mest sprudlende fotballen vi har sett, så fungerte det i alle fall. Jeg ser langt heller Torbjørnsen lede trenerjakta enn Hoftun, selv om vi bør sette enda mer kompetente folk på jobben.
frank
Proff

PostPosted: 19.05.2014 21:36    Post subject: Reply with quote

Kom aaaan! Nå må det da skje noe?

Det må da være umulig å ikke ta grep etter dette?
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 19.05.2014 21:38    Post subject: Reply with quote

Jeg er lei av å se på elendig "fotball" med etterfølgende løgn om hvor mange sjanser vi hadde,hvor mye lenger enn motstanderen vi klarte å holde ballen i laget og hvor gode motstanderne var. Trekk deg Perry.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 19.05.2014 21:39    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Torbjørnsen (for øvrig uten "h") var mannen som dro navnet Hamren opp av hatten da Hoftun og co klødde seg i huet og ikke ante hva de skulle gjøre i trenerjakten. Dette er vel også den eneste vellykkede treneransettelsen i Hoftuns regjeringstid.

Så, joda, selv om Hamren ikke sto for den mest sprudlende fotballen vi har sett, så fungerte det i alle fall. Jeg ser langt heller Torbjørnsen lede trenerjakta enn Hoftun, selv om vi bør sette enda mer kompetente folk på jobben.

Rent bortsett fra at den treneransettelsen var ikke Hoftun involvert i. Bratseth hadde oppdraget og fikk tipset av Torbjørnsen....
Back to top
Sparkie
Junior

PostPosted: 19.05.2014 21:39    Post subject: Reply with quote

Og...hvordan i alle VERDENS DAGER kan Hoftun, Koteng & co komme og fortelle oss at de har tro på dette prosjektet????!!! Vi har hatt null(!!) fremgang på 1,5 år med Perry.
I fjor på denne tida fikk vi vite at det tar tid å spille inn nye spillere, ny trener, ny spillestil, osv og fikk lovnader om bedre tider til høsten. Den kjøpte vi glatt! Ingen problem med det - selv om vi observerer andre trenere som gjør underverker etter et par treninger. Nok om det.

Så kom høsten og fremgangen var total umulig å spotte. Dog hanket vi inn en del poeng(nok til seriesølv), men det var pokker meg ikke pga fremgang i selve spillet. Det var heller umulig å unngå å plukke poeng med en så pass god stall. Vi var likevel tålmodige til å gi Perry en ny vinter på seg til å sette sitt preg på laget.

Nå er 1/3 av serien spilt allerede, og vi har nærmest ikke spilt en eneste skikkelig god kamp!! Kanskje med unntak av Brannkampen. Og enda viktigere, vi kan fremdeles ikke se at vi har beveget oss noe som helst i riktig retning.
Hvis herrene Hoftun og Koteng mener dette, vil jeg invitere dem til å publisere en detaljert kampanalyse hvor de nettopp konkretiserer denne påstanden.
Antakelig vil de avstå fra dette og heller fyre opp under argumentet "vi ønsker å bygge lag langsiktig". Javel, da vil jeg gjerne få en definisjon av hva langsiktighet i fotball betyr. Er dette 1 år, 3 år, 5 år eller kanskje 10 år?? Hvor tålmodig tror dere vi supportere er?

Og til sist, jeg syntes det var en strålende prestasjon med seriesølv og cupsølv i fjor. Har ingen problem med det! Men jeg har et problem med at prestasjonen og underholdningsverdien som ble vist var meget laber og at man heller ikke kunne se progresjon i kvaliteten.
Og - jeg lever meget godt med en tredjeplass, kanskje sogar en fjerde/femteplass i år - bare vi kan spille ATTRAKTIV OG UNDERHOLDENDE FOTBALL!!

Det er TRIST å se på Rosenborg om dagen!
Det gjør innmari vondt langt inn i hjerterota å se laget mitt bli rundspilt av lag som Stabæk og Sarpsborg mtp de ressursene og historikken vi besitter!
Hvor lenge skal vi holde på med dette??
Er det virkelig noe vits å dra dette lenger enn nødvendig??
Ja, det koster å bytte trener, men jaggu er det dyrt å kjøre skuta i bånn også! Antakeligvis mange ganger dyrere!!

Last edited by Sparkie on 19.05.2014 21:50; edited 1 time in total
Back to top
Pirlo
Veteran

PostPosted: 19.05.2014 21:42    Post subject: Reply with quote

Sender mail til Ivar Koteng nå, og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Jönsson ble sparket en uke etter at jeg gjorde det sist, så kanskje han faktisk leser de Wink
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 19.05.2014 21:43    Post subject: Reply with quote

Jeg syns det er skremmende at jeg glemte av kampen idag og ikke føler en dritt for å ha glemt av den. Det har aldri skjedd før. Kampene jeg har fått sett i år har vært så rævva at det føles som gjentatte spark i balla når jeg ser på. Er dette målsettninga til he who shall not be named eller er det bare mangel på ferdigheter?

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
sveininge
Rutinert

PostPosted: 19.05.2014 21:52    Post subject: Reply with quote

Perry svarer Drillos kritikk med "det var trist å se på landslaget også en periode". Hørt den før. I barnehagen.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 19.05.2014 21:53    Post subject: Reply with quote

sveininge wrote:
Perry svarer Drillos kritikk med "det var trist å se på landslaget også en periode". Hørt den før. I barnehagen.

Hahah! Sa han virkelig det?
Back to top
EspN
Veteran

Snip snap snute..så var perry ute...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PerO
Veteran

Jeg tror ikke man skal bry seg så mye om hva som sies fra ledelsen i klubben, slik situasjonen er for øyeblkikket.

Hvis de er i en prosess med å vurdere treneren, eller har bestemt seg for sparking, så holder de tett og sier de riktige tingene, så lenge pressen ikke har fått snusen i de faktiske forhold.

Ingen leder vil svekke trenerens autoritet, før de er klare til å skifte.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 19.05.2014 21:54    Post subject: Reply with quote

sveininge wrote:

Perry har fått mye pæs fra meg, men den får han Tommel'n opp! for

Drillo kan holde kjeft om kjedelig fotball.
Back to top
ricko11
Rutinert

PostPosted: 19.05.2014 21:56    Post subject: Reply with quote

Hansen er en arrogant og ynkelig person. Når vg konfronterer han med at Drillo synes det er trist å se RBK om dagen svarer han "det var trist å se landslaget til tider også" mer ville han ikke si.

FÃ… BORT DEN MANNEN FRA KLUBBEN VÃ…R!!!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

Quote:
- Målet vårt var to poeng pr kamp, og det har vi ikke klart. Nå må vi jobbe for å forbedre oss, sier Per Joar Hansen.

Irriterer livet av meg at RBK i år har hengt seg opp i 2 poeng i snitt. Perry, Wiggen og Mike Jensen(sikkert flere) har støttet seg til disse 2 poengene i snitt de planlegger å ta i intervjuer.

I fjor hadde det holdt til en 3.plass og i 2012 hadde det holdt til en 2.plass!! Sportslig avdelings mål for sesongen er med andre ord medalje, det er det vi satser på....

Last edited by 1972 Miami Dolphins on 19.05.2014 21:58; edited 1 time in total
Back to top
Hjelde
Veteran

Eru wrote:
sveininge wrote:

Hahah! Sa han virkelig det?

Nå begynner han virkelig å miste det. Drillo begrunner hvorfor det er trist å se på Rosenborg nå, men Perry dummer seg ut med den reaksjonen der. Rett og slett barnslig.
Back to top
sveininge
Rutinert

PostPosted: 19.05.2014 21:57    Post subject: Reply with quote

Det må jo være lov for kommentatoren å både kommentere kampen og kritisere et lag når de spiller dårlig fotball. Her ble det ett og det samme.

Eru: http://www.vg.no/sport/fo.../10123803/

Last edited by sveininge on 19.05.2014 21:58; edited 1 time in total
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 19.05.2014 21:57    Post subject: Reply with quote

JannesBart wrote:
sveininge wrote:

Perry har fått mye pæs fra meg, men den får han Tommel'n opp! for

Drillo kan holde kjeft om kjedelig fotball.
Så bare fordi landslaget spilte kjedelig, så skal alle andre også. Og man kan ikke kritisere andre.
Back to top
Rexalor
Veteran

PostPosted: 19.05.2014 21:58    Post subject: Reply with quote

Synes vi burde fokusere på han som fant ut at Perry er den vi burde gå for, Hoftun. Det som foregår i avisen vil kun få konsekvenser for Perry, og den menge supporter hører mer på media.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 19.05.2014 21:59    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:

Rent bortsett fra at den treneransettelsen var ikke Hoftun involvert i. Bratseth hadde oppdraget og fikk tipset av Torbjørnsen....

OK. Mener å ha lest intervju med Torbjørnsen hvor han sa han foreslo navnet for Hoftun på forespørsel. Mulig jeg husker feil. Spiller for så vidt ikke så mye rolle hvem som signerte ansettelsen - poenget var at Torbjørnsen sto bak.
Sparkie
Junior

PostPosted: 19.05.2014 22:00    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Jeg tror ikke man skal bry seg så mye om hva som sies fra ledelsen i klubben, slik situasjonen er for øyeblkikket.

Hvis de er i en prosess med å vurdere treneren, eller har bestemt seg for sparking, så holder de tett og sier de riktige tingene, så lenge pressen ikke har fått snusen i de faktiske forhold.

Ingen leder vil svekke trenerens autoritet, før de er klare til å skifte.

Håper du har rett i det! Men når det gjelder de sittende sjefer, vet man aldri. Har de ryggrad til å innrømme overfor fansen(som var imot Perry-ansettelsen) at de tok feil? Jeg er usikker. Men på ett eller annet tidspunkt vil et trenerbytte uansett fremtvinges. Det er umulig for en klubb som Rosenborg Ballklub å operere med denne labre underholdningsverdien.

Neida, vi var heller ikke spesielt underholdende under Hamren heller. Men da sanket vi da iallefall en drøss med poeng. (Dog med en bedre spillerstall vel og merke).
Back to top
sveininge
Rutinert

PostPosted: 19.05.2014 22:02    Post subject: Reply with quote

Enig med Rexalor. Som en eller annen skrev etter Stabæk-kampen: Perry er et symptom, ikke selve sykdommen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 245, 246, 247 ... 326, 327, 328  Next
Page 246 of 328

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb