| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var Banens Beste? |
| A. Lund Hansen |
|
1% |
[ 2 ] |
| J. Svensson |
|
1% |
[ 2 ] |
| S. Strandberg |
|
1% |
[ 2 ] |
| T. Reginiussen |
|
9% |
[ 12 ] |
| M. Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| M. Jensen |
|
0% |
[ 1 ] |
| D. Berntsen |
|
1% |
[ 2 ] |
| R. Riski |
|
77% |
[ 100 ] |
| T. Mikkelsen |
|
3% |
[ 5 ] |
| A. Søderlund |
|
1% |
[ 2 ] |
| M. Gamst Pedersen |
|
0% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 129 |
|
| Author |
Message |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 16.05.2014 12:36 Post subject: |
|
|
Minner litt om Moyes, klarer ikke å finne ut hva som er best så det blir rokkeringer på laget til hver eneste kamp.. Men det skal sies at SAF også var en som byttet på laget i så godt som hver kamp men jeg føler at Perry ligner mer på Moyes  |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 16.05.2014 12:39 Post subject: |
|
|
Selv om Mikkelsen har vært ok i det siste, ser jeg ikke mørkt på det om Bille tar over den plassen.
Ut ifra det jeg har observert har Mikkelsen og Søderlund stigning i formen,mens feks.Gamst bør hviles fra start.
Berntsen har vel heller ikke gnistret.
Men hvis man ser for seg at "uthvilte" spillere som Chibbe,Helland og Bille svekker oss defensivt er det vel lite trolig at vi starter med dem.
Kanskje en av disse fra start? _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 16.05.2014 12:52 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Så får vi håpe at spillerne ikke igjen bukker under for presset fra fullsatt stadion. |
Herlig kommentar av Troilonge!
Men så var det dette med Rosenborg og fredagskamper. Vi har vel ikke akkurat for vane å tape de kampene.
| Quote: | | Rosenborg er ubeseiret i fredagskamper i nesten 40 år. Laget har ikke tapt på sine 22 siste TL-kamper spilt på en fredag, siden 0-4 borte mot Start den 21.juni 1974. |
SÃ¥ var det dette elementet:
| Troilonge wrote: | | Kjello wrote: | | 2mas wrote: | | Siste hjemmekampene jeg kan huske vi stilte i helhvitt var mot Larnaka og mot Qarabag - førstnevnte på intiativ fra markedsavdelinga faktisk. Gikk ikke så bra da ... |
Helhvitt mot Hønefoss 16. mai i 2012 også. Gikk heller ikke så bra... |
Tror vi hadde helhvitt mot Odd tre dager etter Hønefoss-tapet også, 0-0 den gangen.
Uansett helt utrolig at vi ikke får ha fargene våre i fred på hjemmebane på festdagen. Klubbfargene har mye å si. Utrolig skuffende.
EDIT: Ikke helhvitt mot Odd, men mot Servette. Vil dere gjette resultat? RIKTIG! 0-0. |
Tegn som tyder på uavgjort og en nitrist fotballkamp? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 16.05.2014 12:52 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Vi har lagt bak oss Molde-kampen og har kommet opp på hesten igjen. Da får vi gå ut mot Stabæk og gi full gass. Det handler om å presse dem høyt og gå rett i strupen på dem, sier Hansen. |
Jeg er så lei av å høre og lese om den j***a hesten til Hansen. Noen som har ei gaupe som kan sendes i strupen på den  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Last edited by gisp! on 16.05.2014 12:55; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 16.05.2014 12:53 Post subject: |
|
|
Heldigvis så avgjøres ikke fotballkamper av statistiske kuriositeter Attaboy. Selv Engen slo til slutt Lyn
Tipper vi banker Stabæk skikkelig! |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 16.05.2014 13:04 Post subject: |
|
|
Utsolgt i kjernen og nå. Flere kompiser som gikk på en smell her. Blir over 21 000 i kveld tenker jeg  |
|
| Back to top |
|
 |
hellvikrunner Veteran
|
Posted: 16.05.2014 13:23 Post subject: |
|
|
| For en nedtur det vil bli med tap. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 16.05.2014 13:26 Post subject: |
|
|
Tvilsomt at Stabæk selger nok til at det blir over 21000 vel ?
Er ikke kapasiteten 21 166 ?
481 ledige nå kl 1415. Av disse er hele 441 på HENT
 |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 16.05.2014 13:28 Post subject: |
|
|
| Jeg tviler dessverre. Da må RBK ha omgjort russefeltet til ståplasser i så fall. Lerkendal har en kapasitet på 21 597 tilskuere nå. Det vil nok være minst 150 ledige på bortefeltet. Og basert på tidligere kamper så har det vært mange ledige på VIP-tribunene. Det har stort sett vært halvfullt. Så at 4-500 av 1338 seter står ledig kan nok godt hende. Og da er man allerede oppe i 600 billetter. |
|
| Back to top |
|
 |
Rattiti Junior
|
Posted: 16.05.2014 13:33 Post subject: |
|
|
| Hadde billettene på øvre HENT vært 70-80 kr billigere hadde det vært utsolgt nå. Synd at de skal koste så mye som 400, helt utrolig pris. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 16.05.2014 13:44 Post subject: |
|
|
| adressa wrote: | Riski fortsetter trolig sentralt
Riku Riski ble flyttet inn mer sentralt mot Sandnes Ulf, og var en av de som utmerket seg best i forrige serierunde. Finnen slapp seg mer løs i en rolle bak Alexander Søderlund på topp, noe RBK-treneren mener ga laget en ny dimensjon som har manglet denne våren. Derfor kan det tyde på at Riski fortsetter sentralt mot Stabæk i kveld.
|
Haha, er det ikke fantastisk? Perry finner ut at han skal legge om til en 4-4-1-1-variant med en mellomromsspiller bak spissen med offensiv frihet og begrenset defensivt ansvar først når Chibuike, den spilleren som har best forutsetninger i denne rollen og i tillegg er klubbens dyreste mann, er tapt.
Nuvel. Gleder meg til å se, og ikke minst høre, på match i kveld! Håper det leveres med like mye entusiasme på banen som på setene! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Vante Junior
|
Posted: 16.05.2014 13:57 Post subject: |
|
|
| Håper på Chibbe inn sentralt bak spissen og Riski ut på kant. Helland på den andre kanten, Gamst er for treig |
|
| Back to top |
|
 |
pfff Senior
Joined: 10 Aug 2012 Posts: 110 Location: Eksil på østlandet
|
Posted: 16.05.2014 14:04 Post subject: |
|
|
Grunnen til at 4-4-1-1 var en suksess mot Ulf var vel at Riski strakk Ulf-laget ved å true bakrom sentralt? Chibuike har mange gode egenskaper, men jeg tror ikke han er klubbens beste spiller til å løse akkurat den oppgaven. Jeg stemmer for at Riski fortsetter sentralt, men Chibuike kan godt komme inn på kant. Eller Helland?
Håper veldig på å slippe å bli skuffa i kveld  |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 16.05.2014 14:17 Post subject: |
|
|
På den annen side spiller vi i dag hjemme mot et lag som på papiret skal være svært overkommelig. Jeg tror derfor det blir mer mellomrom enn bakrom, og da er Chibuike et bedre valg. Han er også flinkere til å plassere seg og komme i scoringsposisjoner (han ble tross alt toppscorer i fjor uten å spille nevneverdig i favorittrollen og i tilleg sliet han mye benk), noe som kan være en viktig faktor om vi møter et baktungt lag. Men jeg kan selvsagt ta feil.
Jeg ønsker også Helland fra start, selv om det er vanskelig å vrake andre alternativer. Helland er en av få som tør og klarer å utfordre en mot en, og er farlig både med skudd og innlegg.
Kampen i kveld forplikter. Her skal det underholdes. Hjemme på fotballens festdag mot overkommelig motstand foran 20.000 høylytte trøndere. Håper virkelig laget svarer! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Vante Junior
|
Posted: 16.05.2014 14:25 Post subject: |
|
|
Dessuten er Chibbe i storslag en liten fest i seg selv, noe som passer bra i dag
Også en av de som klarer å utnytte kontringer og drible seg forbi motstanderne.
Så er det jo forferdelig trist å se på om han ikke har dagen eller kun får et par min på tampen av kampen |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 16.05.2014 14:27 Post subject: |
|
|
Stabæk er et spillende lag med mange hurtige spillere etter hva jeg har sett. De rundspilte oss greit i Abrahallen.
Jeg holder meg langt unna Lerkendal så lenge Perry/Hoftun er der, men man kan jo håpe at de faktisk gir mersmak til de som møter opp. Det har de jo ikke klart de siste årene. Bør satse mye fremover i banen. |
|
| Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 16.05.2014 14:50 Post subject: |
|
|
For de som vil varme opp sangstemmen før ikveld, kan synge til denne videoen fra fjorårets 16. mai-oppgjør:
https://www.youtube.com/w...jVZVx34Gq0
EDIT: Ser på billettservice nå at de dyreste billettene på HENT-tribunen blir solgt unna også. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 16.05.2014 15:21 Post subject: |
|
|
| Det gjør litt med den ødelagte stoltheten at det kommer så mange i dag. Vi er liksom ikke like kjedelig som alle andre likevel. Når var det sist 21000 på et kulturarrangement i Norge? VG-lista? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.05.2014 15:56 Post subject: |
|
|
Femmila i Holmenkollen?
Forresten blir jeg bare mer og mer skuffet over min egen "helhvit"-hukommelse: Troilonge påpeker at jeg også har glemt den første hjemmekampen mot Crusaders, altså i forfjor. Skuffende! Heldigvis hjelper den kampen med flotte 1-0 litt på den pinlige statistikken vår, som dessuten kan utvides med enda én kamp: Club Brugge i 2008.
Altså bare én seier på de siste seks hjemmekampene i helhvitt. Heldigvis har vi bedre tak på Stabæk hjemme enn borte.
Også smått skuffende at jeg i går bommet litt på antatt lag. Det riktige skal være at Dorsin kommer inn for Skjelvik.
Altså blir laget i kveld som følger:
Alexander Lund Hansen
Jonas Svensson - Stefan Strandberg - Tore Reg. - Mikael Dorsin
Mike Jensen - Daniel Berntsen
Tobias Mikkelsen - Riku Riski - Morten Gamst Pedersen
Alexander Søderlund
Reserver: Daniel Örlund, Jørgen Skjelvik, Ole Selnæs, Bent Sørmo, John Chibuike, Pål André Helland og Nicki Bille |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 16.05.2014 16:10 Post subject: |
|
|
Ok benk kan man si.
2 av disse inn etter pause for de som ikke har dagen, så er jeg fornøyd
John Chibuike, Pål André Helland og Nicki Bille _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 16.05.2014 16:11 Post subject: |
|
|
| Fint at Dorsin kommer inn, merkelig at Mikkelsen får fortsette, Helland er en mye større trussel. Hadde også trodd at Bille ville starte, men det er helt greit at han fortsetter på benken. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 16.05.2014 16:14 Post subject: |
|
|
| Merkelig at Berntsen får spille enda en kamp fra start, så dårlig han har vært. Har vel enda ikke levert en ok prestasjon så langt i sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 16.05.2014 16:23 Post subject: |
|
|
| Oppskrytt spiller,mangler intelligens..men gode basis ferdigheter..men hjelper lite når man ikke er fotballsmart. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 16.05.2014 16:31 Post subject: |
|
|
| Berntsen var skremmende dårlig sist og jeg frykter vi blir straffet mer for dette gapende defensive såret mot et bedre lag som i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 16.05.2014 16:42 Post subject: |
|
|
| toreinar wrote: | Ok benk kan man si.
2 av disse inn etter pause for de som ikke har dagen, så er jeg fornøyd
John Chibuike, Pål André Helland og Nicki Bille |
Med mindre vi ligger under så bytter Pjh aldri inn friske spillere før det har gått 75-80 minutter.. |
|
| Back to top |
|
 |
|