View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ludakris Senior
|
Posted: 23.06.2004 09:53 Post subject: Italia - en skam for fotballen! |
|
|
Italia - en skam for fotballen!
Først har de Totti, som både spytter og spiller stygt. Så har de en gjeng med primadonnaer som er mer opptatt av håret sitt enn hvordan de skal spille fotball.
Nei, det var ikke avtalt spill mellom Sverige og Danmark i går. Alle som så kampen så at søta bror var heldige som fikk utligning i sluttminuttene. At de gjorde som RBK mot Sogndal siste minuttene får så være.
Italia brukte 94 minutter på å få vinnermålet i går. Det var så vidt de klarte å slå lille Bulgaria, som både Sverige og Danmark rundspilte. Da fortjener de ikke å gå videre - de er ikke bedre!
Ha dere hjem til støvellandet deres, begynn å spill fotball og ikke syt og klag på alle andre! For i september venter Norge..... |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 23.06.2004 10:07 Post subject: |
|
|
Skjønner meg ikke på de som tror det var avtalt spill. Blir gøy å lese overskriftene i italienske aviser idag!  _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.06.2004 10:50 Post subject: |
|
|
Typisk italiensk kjerring:
Cassano er lei seg...  |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 25.06.2004 11:39 Post subject: |
|
|
Tror mange av spillerne på Italia kunne blitt gode skuespillere, teaterskolen neste  |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.06.2004 10:31 Post subject: |
|
|
Når det er sagt, synes jeg i grunnen at Cassano var en av de mest positive på Italia. Han hadde også lov til å være skuffet etter det siste målet :)
Men men. Lenge siden jeg har likt Italia. Fett at de røk ut. |
|
Back to top |
|
 |
|