| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
arnt Veteran

|
Posted: 21.05.2006 22:17 Post subject: |
|
|
Det håper jeg virkelig han gjør allerede mot HamKam. Å se Tettey istedet for Solli var (unnskyld uttrykket), som natt og dag. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 21.05.2006 22:19 Post subject: |
|
|
| henning wrote: | | Stiller meg bak børsen din Nero. Jeg tror faktisk Høgmo har sett lyset nå og vraker Solli til neste kamp. |
Det tror ikke jeg. Solli har vært byttet ut to ganger tidligere denne sesongen, men har likevel fått spille neste kamp. Sollis tillitt er ubegrenset. Hvorfor er ikke godt å si.
Neros børs var god. Den som stemmer mest overens med min oppfatning av kampen.
Veldig bra å se Høgmo i intervju med TV2 i pausen. Og Braaten sier det bra med sin sedvanlige tørre humor. Det var nok noen alvorsord i garderoben i pausen. Ser ikke bort ifra at flere spillere fikk en skikkelig verbal skyllebøtte. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.05.2006 22:22 Post subject: |
|
|
| Ja, men en dag må begeret være fullt, selv for Høgmo. Blir ubeskrivelig skuffa hvis Solli spiller neste kamp, mens Tettey sitter på benken |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 21.05.2006 22:23 Post subject: |
|
|
At vi "legger" oss bakpå etter 2-1 scoringa er ikke Rosenborg verdig!
Det er ikke slik Rosenborg er kjent for og jeg håper i fremtiden at det ikke skjer. Det eneste som kan forsvare den taktikken er at vi trenger poengene og at Rosenborg-spillerne trenger selvtillit i den type "sinaro"!  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.05.2006 22:25 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Slut med den idotiske og naive godtroenhed. |
Forstår hva du irriterer deg over, Harald, men du misforstår oss litt. Det er litt Høgmo i oss. Snegle sa ikke at vi spilte bra. Han bare påpekte de få lyspunktene ved kampen uten å bare mase om det negative. |
|
| Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 21.05.2006 22:25 Post subject: |
|
|
| altså, idag trengte rbk 3 poeng! og med det spillet de viste er det like greit og sikre poengene, og heller utvikle spillet slik at vi kan se rbk klasse til sommer! |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 21.05.2006 22:29 Post subject: |
|
|
Laget hever seg med Iversen. Synes JOhnsen spiller bra på midten jeg, tross mye kritikk.
Tettey spiller også godt.
Første omgangen er vel det verste jeg har sett. Solli og Riseth er jo en fare når de har ballen. IDag var det nesten bedre å spille med to mann mindre. _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 21.05.2006 22:48 Post subject: |
|
|
Jeg var på kampen. Lynsupporterne er så stusselige!
Hahaha in your face Henning Berg. Han driter seg ut så jæææævlig!!!! Det var ikke i nærheten av å være straffe.
I dag var vi elendige i 1. omgang (som vanlig), men vi spilte greit i 2. mens vi var nødt til det. Gutta viste at de kan forsvare seg ihvertfall. Det er noe å ta med seg.
PS!
Noen som så trynet til Fjørtoft på fotballXtra? Jeg kunne betalt en million for å se det igjen  |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 21.05.2006 22:59 Post subject: |
|
|
Jaja, guess what. The big wheel goes around! Vi har hatt uflaks før i sesongen og får igjen så det monner idag. En skrekkelig førsteomgang, grei andre med tanke på hvor vi står idag. Vi må bare ærkjenne at uansett hvor mye vi vil, så får vi ikke til det gode angrepspillet vi er kjent for. Vi mangler kommandøren på midten som stabiliserer laget og sprer tryggheten. Tror faktisk ikke det er mer som skal til enn at vi får en bra mann der. Så er jo spørsmålet hva f# vi skal gjøre resten av sesongen? Berg er jo god der, men er jo skada hele tiden. Tettey er spennende, men vell fersk.
Så til Henning Berg: Ta deg ei pille!! Makan til usaklig utblåsing er det lenge siden jeg har hørt.
Så til dommern: Trodde magesyra skulle spise opp magesekken min da han rett etter kampen FØR han ser reprisen uttaler på direkte TV at jo det skulle kanskje vært straffe, det ser jeg nå. Så får han se reprisen og se at han dømte rett...
Jaja, 7 poeng opp om jeg ikke regner feil. Det er fortsatt håp dere!!
PS! Ja jeg så trynet til Fjøra etter kampen, PRICELESS!!  _________________ RBK
Last edited by Einherjar on 21.05.2006 23:06; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.05.2006 23:05 Post subject: |
|
|
Berg mer enn antydet at Rosenborgs status som storklubb kan ha påvirket dømmingen.
- Vi er en mindre klubb. Det kan hende det påvirket dommeren, men det blir bare spekulasjoner, sier han.
Dette synes Steffen Iversen er uheldig.
- Hvis Berg nå forsøker å ta en Arild Stavrum, er det dårlig av ham.
Ta en Arild Stavrum  |
|
| Back to top |
|
 |
FamousGrouse Senior
|
Posted: 21.05.2006 23:06 Post subject: |
|
|
| Herlig å spille en elendig kamp, men likevel vinne. Vi er jo ikke direkte bortskjemte når det gjelder å ha den følelsen. |
|
| Back to top |
|
 |
Markussen Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 22.05.2006 00:42 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Vi gjorde ingen defensiv tryg job. Den eneste grund til at det ikke stod 3-0 til pause var Lars Hirschfeld. |
| snegle wrote: | | RBK gjorde en defensivt trygg og fin andre omgang. Godt å se! |
Han skrev det var defansivt trygt i andreomgang... Ikke fram til pause. |
|
| Back to top |
|
 |
Keef Senior

Joined: 05 Feb 2006 Posts: 228 Location: 13 hodekråka unna stadion.
|
Posted: 22.05.2006 06:19 Post subject: |
|
|
Dette er fra VGnett
| Quote: |
- Jeg beklager overfor dommeren, sier Henning Berg.
Og følger opp slik:
- Men når det er sagt, så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett, sier Berg. |
Henning Berg sykler seg videre ut på jordet. Dommeren har jo tydeligvis sett at det ikke var hands. Synes det så ut som han stod veldig godt plassert på tv-bildene.
Stå på, Henning! _________________
a sphincter says what? |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 22.05.2006 07:07 Post subject: |
|
|
Så det der. Logikk på førskole nivå. Fyren driter seg lodrett ut. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 22.05.2006 07:18 Post subject: |
|
|
| Tror vi for en gangs skyld kan takke Per Mathias for denne seieren. Han vraket Solli, og når det skjedde, overtok Rosenborg. Og at han ble forbannet i garderoben, er jo noe alle trenere må bli i blant. Spillerne må jo ikke føle at selv de spiller elendig, så blir de ikke tatt ut. Bra valg og sette inn Ivers på topp og! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.05.2006 07:47 Post subject: |
|
|
| Ikke bare skal dommerne få pepper når de dømmer feil, men nå skal de også på pepper når de dømmer riktig. Herregud |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 22.05.2006 08:14 Post subject: |
|
|
| Keef wrote: | Dette er fra VGnett
| Quote: |
- Jeg beklager overfor dommeren, sier Henning Berg.
Og følger opp slik:
- Men når det er sagt, så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett, sier Berg. |
Henning Berg sykler seg videre ut på jordet. Dommeren har jo tydeligvis sett at det ikke var hands. Synes det så ut som han stod veldig godt plassert på tv-bildene.
Stå på, Henning! |
Dommeren sa jo også selv etterpå at han ihvertfall stod bedre plassert enn Henning Berg. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 22.05.2006 08:31 Post subject: |
|
|
Det blir komisk å skylde på dommeren av Berg, uansett om det hadde vært hands eller ikke. Ditlefsen står glimrende plassert og ser tydeligvis situasjonen helt riktig. At Berg ikke klarer å innse at vinkler kan være forskjellig blir jo patetisk.
Likevel burde Berg fokusere på at klomsene han sendte på banen bare klarte å score mer enn en gang i løpet av den begredelige 1.omgangen til RBK .
Jeg synes Lyns avslutninger stod i stil med spillet de presterte. De var ikke spesielt gode, men de fikk forært sjanse etter sjanse av det dårligste RBK-laget som har vært på banen på mange år.
Vi hadde imidlertid flaks, joda vi er effektive også, og vi rydder bort mange feil defensivt i 2.omgang. Men vi kan ikke stole på at alle lag er like ineffektive som Lyn...
At vi er mer forsiktig når vi tar ledelsen er greit, vi trengte poengene, at vi sluttet helt å ville framover er for dårlig. |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 22.05.2006 08:44 Post subject: |
|
|
| Einherjar wrote: |
Så til dommern: Trodde magesyra skulle spise opp magesekken min da han rett etter kampen FØR han ser reprisen uttaler på direkte TV at jo det skulle kanskje vært straffe, det ser jeg nå. Så får han se reprisen og se at han dømte rett...
|
Til dommerens forsvar så ble det vist to forskjellige repriser av episoden. På den første ligner situasjonen på hands, men på den andre ser vi at det ikke er det. Dommeren uttaler seg i det han ser den første reprisen. |
|
| Back to top |
|
 |
kystad Junior
|
Posted: 22.05.2006 11:49 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | At vi "legger" oss bakpå etter 2-1 scoringa er ikke Rosenborg verdig!
Det er ikke slik Rosenborg er kjent for og jeg håper i fremtiden at det ikke skjer. Det eneste som kan forsvare den taktikken er at vi trenger poengene og at Rosenborg-spillerne trenger selvtillit i den type "sinaro"!  |
Hei og hallo. 90-tallet er over. RBK spiller ikke ball-i-hatt med motstanderne lengre. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 22.05.2006 12:03 Post subject: |
|
|
| snegle wrote: | | RBK gjorde en defensivt trygg og fin andre omgang. Godt å se! |
Uhh ... må si jeg sto og holdt pusten opptil flere ganger i andre omgang også ... Trygg og fin, som i "Riseth vil gjøre flere feil, vær trygg!"? |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 22.05.2006 12:04 Post subject: |
|
|
| joakleis wrote: | | Sollis tillitt er ubegrenset. Hvorfor er ikke godt å si. |
Slik jeg har forstått det, skal Solli satses på ved å gi ham masse spilletid sentralt. Til gjengjeld må han BEVISE og LEVERE. Jeg synes den praksisen er grei, men forventer at bevisene som fås vil gi resultater. Han beviser jo som faen. |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 22.05.2006 12:22 Post subject: |
|
|
Er det lov å innføre en ordning med elektriske støt? Høgmo kan trykke på knappen hver gang en spiller sender en håpløs pasning. I de første kampene ender nok en del på sykehus, men etter hvert blir det nok supert.  |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 22.05.2006 12:28 Post subject: |
|
|
| Irakiske landslagsspillere opplevde vel noe lignende mens en av Saddam's sønner var sjef for fotballforbundet. |
|
| Back to top |
|
 |
|