View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 30.03.2014 19:29 Post subject: |
|
|
Relativt sikker på plassen sin der nede. Bytter på å spille midtstopper og defensiv midtbane. Spilte så sent som i forigårs. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 30.03.2014 19:33 Post subject: |
|
|
Fortsatt 1 dag igjen av overgangsmarkedet og Jostein Flo melder at Godset er ut etter 2 spiller til.
Hoftun: Vi ser oss ferdig nå (for 1 mnd siden).
Kun han som ikke ser forsvarskrisen?
Bare det at han ga Rønning 1 år til etter at kontrakten gikk ut i fjor, sier jo sitt!
Nei vent, Rønning er jo trønder, så han må jo spille i RBK!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
olegje03 Junior
|
Posted: 30.03.2014 19:45 Post subject: |
|
|
Number10 wrote: | Fortsatt 1 dag igjen av overgangsmarkedet og Jostein Flo melder at Godset er ut etter 2 spiller til.
Hoftun: Vi ser oss ferdig nå (for 1 mnd siden).
Kun han som ikke ser forsvarskrisen?
Bare det at han ga Rønning 1 år til etter at kontrakten gikk ut i fjor, sier jo sitt!
Nei vent, Rønning er jo trønder, så han må jo spille i RBK!!!!! |
Enig, skulle hatt en midtstopper til. Rønning er elendig. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 30.03.2014 20:52 Post subject: |
|
|
Jeg går ut fra at Hoftun har fått temmelig streng beskjed om at han ikke har mer penger å kjøpe spillere for.
Da hjelper det ikke at han utmerket godt vet at forsvaret burde styrkes. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Borden Veteran

|
Posted: 30.03.2014 21:04 Post subject: |
|
|
Han kunne latt være å signere Gamst Pedersen. En som spiller i en posisjon der vi har bra alternativer fra før, og en som har et større navn enn hva kvaliteten tilsier.
Men dette er vel Perry og Hoftun sammen om, og må ta ansvaret sammen. |
|
Back to top |
|
 |
Riversen Proff
|
Posted: 30.03.2014 21:12 Post subject: |
|
|
Borden wrote: | Han kunne latt være å signere Gamst Pedersen. En som spiller i en posisjon der vi har bra alternativer fra før, og en som har et større navn enn hva kvaliteten tilsier.
Når Gamsten bikker 15 målgivende pasninger denne sesongen skal jeg sitte og tenke på den midtstopperen vi burde hatt... |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4066 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 30.03.2014 21:27 Post subject: |
|
|
Er Nordvik fortsatt på markedet? Må da holde nivået til PVR eller bedre? _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 30.03.2014 21:55 Post subject: |
|
|
Borden wrote: | Han kunne latt være å signere Gamst Pedersen. En som spiller i en posisjon der vi har bra alternativer fra før, og en som har et større navn enn hva kvaliteten tilsier.
Du glemte ", og en som Koteng betaler for". Ikke sikkert Koteng ville sponset en random forsvarer. Det var jo økonomien som satte en stopper for Demidov-overgang. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.03.2014 21:57 Post subject: |
|
|
Vi mangler en spiller bak i forsvar med mindre det er noen i de yngre rekker en tror kan komme inn å prestere på kort varsel. Da kan Nordvik på 1 års kontrakt være en rimelig og habil nødløsning. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 30.03.2014 22:52 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Hjelper ikke hvem du kjøper når mannen som skal sette sammen laget knapt kvalifiserer til å lede Bispehaugen Omsorgsenters Bingokveld for de på 95+. |
Jeg gjenntar. bare å stenge tråden til vi eventuelt får erstattet Hoftun og Perry. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
spraggon Proff
|
Posted: 31.03.2014 01:22 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | moomoo wrote: | Hjelper ikke hvem du kjøper når mannen som skal sette sammen laget knapt kvalifiserer til å lede Bispehaugen Omsorgsenters Bingokveld for de på 95+. |
Jeg gjenntar. bare å stenge tråden til vi eventuelt får erstattet Hoftun og Perry. |
Hjelpe meg, for et nivå... |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 31.03.2014 02:43 Post subject: |
|
|
Men Spraggon, det er jo fakta. hvordan kan du motarguementere den konklusjonen når du SER hva som presteres ut på banen og hørrer hvilke rykter som går rundt "mistet Garderoben" etc.
For all del jeg krysser det som kan krysses for at nivået heves og vi kommer til å prestere bedre, men slik det spilles og orkestreres nå så ser jeg ikke poenget rundt eventuelt å spekulere i hvem vi kan kjøpe.. Til og med Suarez hadde slitt på topp for RBK slik vi fremstår for tida >< _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 31.03.2014 08:33 Post subject: |
|
|
Tidvis glemmer vel også vi supportere Eggens tanke om å rise i medgang og rose i motgang. Dog hadde det vært interessant om 2mas eller annen admin har statistikk på rbkprestasjoner vis aktivitet på forumet?
Ellers er jeg enig i at Nordvik på pay-as-you-play kontrakt hadde vært supert sånn som situasjonen der bak er nå.
...og til dere som er skeptiske eller slenger med leppa til Gamst: jeg er brennsikker på at dette var sesongens beste signering! - også posisjon tatt i betraktning. Bare vent, kommer til å bli nøkkelspiller fra asap til kontraktslutt. _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
|
Back to top |
|
 |
Pillen Senior
|
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 31.03.2014 09:27 Post subject: |
|
|
Bedritne holdninger og overdreven tro på egne ferdigheter. Dyr i drift, krever fast plass på laget, styrker oss ikke sportslig og har Jim Solbakken som agent.
Heldigvis så skjer ikke det! |
|
Back to top |
|
 |
Pillen Senior
|
Posted: 31.03.2014 09:47 Post subject: |
|
|
Alt er som hånd i hanske mao. Vi trenger noe som utfordrer a4-ensemblet. Dette er et veldig stort talent, som fort kan gå et gjennombrudd ganske snart. Ulf er en liten klubb, og jeg kan godt forstå Bytyqi som er lei av å slite benk. "Dårlige holdninger" er et særnorsk fenomen. Altfor mange talenter har blitt ødelagt fordi diverse ledelser og trenere har ment at spilleren har "for dårlige holdninger". Les bare siste Josimar. |
|
Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 31.03.2014 09:52 Post subject: |
|
|
Hjelpe meg hvor dårlig Demidov var i går. Vil påstå at Rønning var bedre.
Vi trenger en stopper på lån frem til sommeren. Jeg er helt sikker på at enten Rønning eller Reg blir skadet 01.04.2014 kl 00:01. Mulig begge. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 31.03.2014 09:57 Post subject: |
|
|
Dårlige holdninger er aldeles ikke noe "særnorsk" fenomen.  |
|
Back to top |
|
 |
Riversen Proff
|
Posted: 31.03.2014 11:21 Post subject: |
|
|
Sliter wrote: | Hjelpe meg hvor dårlig Demidov var i går. Vil påstå at Rønning var bedre.
Vi trenger en stopper på lån frem til sommeren. Jeg er helt sikker på at enten Rønning eller Reg blir skadet 01.04.2014 kl 00:01. Mulig begge. |
Spesielt at Demidov er den som hauser opp forventningene, for så å spille en elendig kamp, samt lage straffespark. For så etter kampen å si " ...det er kanskje for mange som ikke tåler det mentalt at vi skal kjempe i toppen... |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 31.03.2014 18:24 Post subject: |
|
|
Registrerer at MFK henter Diouf fra Danmark og muligens Zymer.
Den pengeboka i rosenes by må være bunnløs O.o _________________
|
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 31.03.2014 18:45 Post subject: |
|
|
Selvsagt er den bunnløs i en kunstig dopet klubb. |
|
Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 31.03.2014 19:04 Post subject: |
|
|
Så innslag med Zymer på TV2. Tror det er greit å si nei takk. |
|
Back to top |
|
 |
Pillen Senior
|
Posted: 31.03.2014 19:08 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Registrerer at MFK henter Diouf fra Danmark og muligens Zymer.
Den pengeboka i rosenes by må være bunnløs O.o |
Pape Diouf er en gjennomført elendig fotballspiller i mine øyne. Folk vil oppdage det nå i hans andre periode i Molde.
Zymer har jeg veldig tro på, også litt pga. holdningene. Jeg liker folk som stikker seg litt ut. Tyder på pondus og personlighet.
Merker jeg liker Zymer mer og mer. HÃ¥per av hele mitt hjerte han lykkes. Norge trenger noen nye riksklyser.
Last edited by Pillen on 31.03.2014 19:11; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|