| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Erik87 Proff
|
Posted: 20.06.2004 00:05 Post subject: |
|
|
Storflor er jo venstreving da, så vi ahr jo den plassen dekket!
Ødegård bør bli kjøpt uansett!
Kan jo kjøpe han gud-vet-hvor-kjappe spissen til Latvia:P Viss han ikke spiller i en altfor stor klubb:) Fikk dessverre ikke med meg navnet! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Yzerm4n Junior

|
Posted: 20.06.2004 00:29 Post subject: |
|
|
| Erik87 wrote: | Storflor er jo venstreving da, så vi ahr jo den plassen dekket!
Ødegård bør bli kjøpt uansett!
Kan jo kjøpe han gud-vet-hvor-kjappe spissen til Latvia:P Viss han ikke spiller i en altfor stor klubb:) Fikk dessverre ikke med meg navnet! |
er ikke storflor høyreving da? han har jo blitt bytta ut mot enerly i noen kamper.. _________________ Ælske RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 20.06.2004 00:36 Post subject: |
|
|
Spiller vel forsåvidt på begge sider. men er vel orginalt venstreving. Eller tar jeg helt feil her?
Maris Verpakovskis. Han kjappe på Latvia. Spiller i Dinamo Kiev. Blir Han så dyr da?  _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 20.06.2004 00:55 Post subject: |
|
|
Spilleren jeg mente, men Kalte Rubens, heter Andrejs Rubins, 26-år! Ser blandt annet at han har vært i Crystel Palaces og Øster IF! Spilte venstre midtbane! Synes han spilte bra i dag, men en bør Kanskje ikke kjøpe spillere pga en god kamp!!hehe...
Blir spennende å sjå om RBK fornyer seg i angrep, eller om d bare blir me forsvarspillere no når overgangsvinduet åpner?
Æ sku ønska at vi hadde spillere me mere fart i angrep, og da hadde kanskje øst-europeiske spillere passet inn!?!
Leser i bergensavisene at Brann e intresserte i Trond Fredrik Ludvigsen, etter at han selv ska ha sagt at han kunne tenkt seg å spille for dem!!
Brann har også sagt at de vil kontakte Sogndal ang Aleksander Ødegård!!!
Så vi får håpe at Rune B. ikke e for grådig me pengepungen!??!
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 20.06.2004 01:25 Post subject: |
|
|
Viss de spillerne går til brann uten at rbk kommer på banen(ivertfall ødegård) blir jeg mektig skuffet! men men. Vi får heller ta det når det blir aktuelt. Nå er det først å fremst å få Robbie Russel til å signere som gjelder.
Øst-Europa er spennende! Billige og tekniske. men vi får se hva det blir til:) _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Kolstad I.L Junior
|
Posted: 20.06.2004 09:17 Post subject: |
|
|
| Ka me han Koller te Tjekkia, han e jo god langs bakken å veldig god i lufta....... |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.06.2004 11:04 Post subject: |
|
|
| Kolstad I.L wrote: | | Ka me han Koller te Tjekkia, han e jo god langs bakken å veldig god i lufta....... |
Og spiller for Dortmund. Lite trolig han kommer hit!
Da kan vi heller plukke billigere spillere som fortsatt er i Øst Europa.
Verpakovskis blir vel knappest særlig billig heller etter et slikt EM, og da han er i en klubb som Dynamo Kiev.
Russell hadde gladelig blitt bytta ut i Høiland. Russel er jo pokker meg enda dårligee enn Basma defensivt.
Høiland går langt utenpå dem begge. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 20.06.2004 15:11 Post subject: |
|
|
Derfor det kan bli aktuelt å bruke russell som ving!
Verpakovskis vet jeg jo ingenting om da, bortsett fra at han er en av de kjappeste jeg har sett med en ball i beina! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 20.06.2004 17:28 Post subject: |
|
|
| Erik87 wrote: | Derfor det kan bli aktuelt å bruke russell som ving!
Verpakovskis vet jeg jo ingenting om da, bortsett fra at han er en av de kjappeste jeg har sett med en ball i beina! |
Pokker heller!
Nå må det bli slutt på å kjøpe sånne potetspillere som bare duger 70% på enhver plass.
Skal vi ha en høyreback? Vel da kjøper vi en ren høyreback!
Ikke en venstre ving/keeper/back/playmaker.... |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 20.06.2004 17:43 Post subject: |
|
|
Og hvorfor pokker kjøpe Russel for å bruke ham som ving, når man heller kan plukke Ødegård som så langt har putta 2 på 35 minutter mot Odd borte??
Presten på brakka er vitterlig udugelig til dette, men så blind kan han knapt være... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 20.06.2004 19:30 Post subject: |
|
|
Russell er ikke så dårlig defensivt som du skla ha det til recon. Russell er en spennende spiller som kan spiller både back og ving. han har enormt gode offensive egenskper. Han er bedre offensivt en defensivt. men han er ikke så håpløs som du skal ha det til!
Ødegård skla/bør bli kjøpt så snart som mulig før prislappen hans stiger! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 20.06.2004 21:43 Post subject: |
|
|
Jeg syns han er horribel jeg. Skal man først kjøpe en, så er en nordmann Allsvenskans beste wingback! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 21.06.2004 11:36 Post subject: |
|
|
Er enig i at Høiland hadde vært en god forsterkning. Men hvor gammel er han nå? _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.06.2004 13:56 Post subject: |
|
|
| Erik87 wrote: | | Men hvor gammel er han nå? |
Jon Inge Høiland er 26 år - blir 27 i september.
...men RBK har allerede ny høyreback:
Robbie Russell har blitt enig med Rosenborg om sin personlige kontrakt. Den amerikanske høyrebacken ankommer Lerkendal allerede i dag for å skrive under.
Les mer: Russell enig med RBK |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.06.2004 13:57 Post subject: |
|
|
Da er endelig Russel klar...
Men kan han erstatte Basma ?? |
|
| Back to top |
|
 |
arne ball Junior
|
Posted: 21.06.2004 14:45 Post subject: |
|
|
Bra at Rusell er klar, men stussa litt over denne på RBK's egne nettsider:"Med dette settes en sannsynlig sluttstrek for innhenting av forsterkninger i 2004." Vi bør ha minst en forsterkning i angrepet nå som Enerly er solgt. Jeg mener å ha lest at det var Bengt Sæternes selv som tok kontakt med RBK fordi han vil hjem til Norge. Dersom det er tilfellet må ikke Bratseth være grådig. Jeg mener Sæternes er verdt 8 mill som Brugge angivelig forlanger. Uansett trenger vi ny(e) spiller(e) i angrepet  |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 21.06.2004 16:11 Post subject: |
|
|
Endelig er Russell klar! Godt å høre!
de neste kjøpene kommer nok etter sesongslutt. Tror sommerens handlerunde nå er over. _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 21.06.2004 16:44 Post subject: |
|
|
*sukk* enda noen millioner ut av vinduet...
 _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah Senior
|
Posted: 21.06.2004 18:33 Post subject: |
|
|
En interessang nyhet!
Øren frir til RBK _________________ RBK NORWAY RBK |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.06.2004 19:15 Post subject: |
|
|
Ærlig talt, hva skal vi med en spiller som har vært mer eller mindre skadet i tre år, og som har vært reserve for Sogndal mesteparten av denne sesongen?
Er enig med Rune Bratseth som sier følgende:
- Det sier seg vel selv at vi ikke er interessert i Tommy Øren, en spiller som har vært mer eller mindre konstant skadet i tre år (etter den stygge taklingen av daværende Molde-spiller Odd Inge Olsen)? spør sportsdirektøren overfor rbkweb.com.
Les mer: - Ingen på «ønskelista» er aktuelle
Dersom vi skal hente noen flere fra Sogndal, bør det være Alexander Ødegaard og/eller Anders Stadheim!
PS! Jeg fikset litt på linken din, Baadshah! |
|
| Back to top |
|
 |
olaola80 Senior
|
Posted: 21.06.2004 21:30 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: |
Ærlig talt, hva skal vi med en spiller som har vært mer eller mindre skadet i tre år, og som har vært reserve for Sogndal mesteparten av denne sesongen?
Er enig med Rune Bratseth som sier følgende:
- Det sier seg vel selv at vi ikke er interessert i Tommy Øren, en spiller som har vært mer eller mindre konstant skadet i tre år (etter den stygge taklingen av daværende Molde-spiller Odd Inge Olsen)? spør sportsdirektøren overfor rbkweb.com.
Les mer: - Ingen på «ønskelista» er aktuelle
Dersom vi skal hente noen flere fra Sogndal, bør det være Alexander Ødegaard og/eller Anders Stadheim!
PS! Jeg fikset litt på linken din, Baadshah! |
Hvis du leser hva Øren sier litt lenger ned i stykket, så finner kanskje du ut det samme som meg at han vil ha tid på seg til å bli bra før RBK eventuelt kan komme på handletur. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 21.06.2004 22:06 Post subject: |
|
|
Tror ikke Øren blir kjøpt uansett, det er dte ingen grunn til. Ødegård er bedre:)
Fint at Russell endelig er klar. Synes det er bra å få en såpass go spiller for å lite penger:) _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah Senior
|
Posted: 21.06.2004 22:56 Post subject: |
|
|
Enig, Ødegård er bedere uansett, tipper jeg!  _________________ RBK NORWAY RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
Posted: 22.06.2004 12:02 Post subject: |
|
|
En estlender, ved navn Ratnikov, 16(!) år, debutert på landslaget, husker ikke hvilken klubb, men så noe om ham en plass. Midtbane trur jeg. Det burde være noe det! _________________ www.twitter.com/johan_dalen |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 22.06.2004 12:53 Post subject: |
|
|
Hvorfor det?
Vi har allerede Norges beste 16åring i stallen. og fra 1. juli er han også i A-stallen.
Per Ciljan Skjelbreid.
Vi kan heller hente spilere tidlig i 20 åra. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
|