| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste i cupfinalen? |
| Daniel Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jon Inge Høiland |
|
2% |
[ 1 ] |
| Stefan Strandberg |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tore Reginiussen |
|
19% |
[ 9 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mikkel Diskerud |
|
15% |
[ 7 ] |
| Mike Jensen |
|
30% |
[ 14 ] |
| Ole Selnæs |
|
6% |
[ 3 ] |
| Tobias Mikkelsen |
|
23% |
[ 11 ] |
| Jonas Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
| John Chibuike |
|
2% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 46 |
|
| Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 19.11.2013 15:46 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | Hvor blir festen etter vi har vunnet cupfinalen på søndag? |
Her:
Spøk til side, så regner jeg med at mange puber i Oslo får storfint besøk etter eventuell cupfinale-seier. Men det er vel ingen "ofissielle" enda? _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 19.11.2013 16:20 Post subject: |
|
|
| Ja, det var i Oslo jeg tenkte på. |
|
| Back to top |
|
 |
Rattiti Junior
|
Posted: 19.11.2013 18:16 Post subject: |
|
|
| Hvor blir møtested på søndag før kamp? Burde jo være mulig å få samlet jævlig mange! |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 19.11.2013 18:23 Post subject: |
|
|
| Ser for meg at de fleste ligger i bakrus helt til de plutselig må fyke avgårde på kamp. Det er min plan iallefall. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 19.11.2013 18:31 Post subject: |
|
|
Håper vi senker skuldrene, iom at vi hel sikkert vinner kampen på tribunen, og tørr å gyve på.
Men jeg tenker desverre på sånn det har vært i en haug med kamper i år, med fokus på det deffensive og et ræva angrepsspill.
Men håper jo på et voldsomt godt angrepspill, der relasjonene enderlig sitter.
Gleder meg uansett noe så sinnsykt. Lenge siden sist nå. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 19.11.2013 19:52 Post subject: |
|
|
| Jangusk wrote: | | Håper vi senker skuldrene, iom at vi hel sikkert vinner kampen på tribunen, og tørr å gyve på. |
Sånn som på Lerkendal i år, mener du? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 19.11.2013 21:54 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 19.11.2013 23:17 Post subject: |
|
|
| Rattiti wrote: | | Hvor blir møtested på søndag før kamp? Burde jo være mulig å få samlet jævlig mange! |
Ullevaal Stadion. Du vet at kampen går 1315? Vorspielet er dagen før. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 20.11.2013 00:48 Post subject: |
|
|
| Det hadde vært morro med et tog opp mot stadion på søndag også da... Sette standarden allerede før kampen |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 20.11.2013 00:54 Post subject: |
|
|
– Vi kommer til å justere cupfinalevideoen noe, forteller markedsdirektør i MFK, Oddvar Talset, til Rbnett.
I går offentliggjorde klubben videoen til cupfinalelåta Blått Gull på sine hjemmesider. Siden da har reaksjonene på MFKs hjemmesider, Rbnetts kommentarfelt, sosiale medier vært meget kritiske til produktet. Dette ønsker ikke Talset å kommentere.
– Poenget med videoen er jo som sagt i går, at vi vil vise litt av regionen, og at MFK ikke bare handler om Molde by.
– Videoen blir redigert litt. På Youngstorget til helga kommer vi imidlertid til å vise en rein fotballvideo, sier Talset.
Reagerer på kritikken
Også tekstfortatter av Blått Gull, Endre Ruset, har fått med seg kritikken av videoen. På sin facebookside stiller han seg uforstående til de negative tilbakemeldingene.
«Her må jeg virkelig protestere. Videoen viser fantastiske Ormen Lange, og våre fantastiske spillere, en Knut Marius Djupvik i storform og gode medhjelpere. Kanskje er moldenserne blitt bortskjemte. Kanskje de skal begynne å heie på Ålesund isteden. RBK's puddelstudiorockvideo er ti hakk verre», skriver han.
Hehe, og det morsomste med denne saken, er kommentarene under artikkelen. Her er et par eksempler:
| Quote: | Skal tro om Endre var Ruset når han ikke har gangsyn nok til å se at videoen var elendig. Smålig å heve seg selv over alle og mene at "bermen" tar feil og de kan heller heie på AaFK fordi de er bortskjemte.
En forfatter som ikke tåler refusjon er en dårlig forfatter. |
| Quote: | | Kvaliteten på dette makkverket gjør at i får lyst å klore ut øyan mine... |
Artikkelen og flere kommentarer: Forandrer cupfinalevideoen _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.11.2013 01:53 Post subject: |
|
|
| Spørs om ikke Røkke låner ut markedsføringsavdelingen sin neste gang. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 20.11.2013 08:25 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | Jangusk wrote: | | Håper vi senker skuldrene, iom at vi hel sikkert vinner kampen på tribunen, og tørr å gyve på. |
Sånn som på Lerkendal i år, mener du? |
Det blir jo litt sånn at en begynner å tenke i de baner ja, men vi får alle håpe at dette blir en herlig kamp. Uansett så er dette CUPFINALEN! Åheiåheiåha  |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 20.11.2013 09:27 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | Ja, det var i Oslo jeg tenkte på. |
For min egen del, blir det twodogs og skybaren på plaza, _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.11.2013 11:19 Post subject: |
|
|
"Hva synes du om kritikken fra fansen?
- Jeg mener det er litt proporsjonsløst (...), sier Moldes markedsdirektør."
Han der kan ikke forstå de enkleste mekanismer. Akkurat som om fans som gruppe kan styre proporsjonene her. "Nei, nå holder det med kritiske kommentarer under artikkelen her alle sammen. Bjarne sa det jo så fint. Dette blir for massivt." |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 20.11.2013 12:33 Post subject: |
|
|
Begynner å bli nærvøs for at denne videoen er laget for å få fokus vekk fra det sportslige i Molde! Eneste forklaring jeg har på det makkverket _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.11.2013 13:13 Post subject: |
|
|
Morsomt tilsvar fra låtskriveren. Låta er god nok fordi den er bedre enn RBK sin, og de som ikke liker den kan heie på AaFK i stedet. Flott med folk som tar kritikk voksent! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 20.11.2013 13:26 Post subject: |
|
|
Enig, ikke snakk om å ta kritikk og det er en fornøyelse å være vitne til. Registrerte også at markedssjefen i Molde sa at folk ble grinete fordi; "Man forventer en ren fotballvideo og blir skuffet når dette er resultatet".. I tillegg til at videoen var bra utifra budsjett og tid. Skulle nesten tro at trøndere bedrev aktivt med sabotasje der borte:D _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Tjlicious Senior
|
Posted: 20.11.2013 14:35 Post subject: |
|
|
Noen som vet om det er en teoretisk sjanse for å få tak i to billetter utenom svartebørsen? Da enten gjennom NFF eller Rosenborg. Er mildest talt ikke begeistret for hvordan disse har håndtert sine kvoter. La inn min interesse hos begge aktører da de la ut sine billetter, har ikke hørt noe fra noen av dem.
Rosenborgs' èn-billett-konsept var for øvrig en ytterst merkelig avgjørelse, de færreste foretrekker vel å dra på kamp alene? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.11.2013 14:43 Post subject: |
|
|
Hvis du liker å gå på kamp sammen med noen, så har da også disse sesongkort, og dere får begge/alle billetter.
Skjønner at de som ikke har sesongkort kunne ønsket at de med sesongkort skulle hatt en 50% sjanse til å få 2 billetter, istedet for 100% sjanse for å få 1 billett. På denne måten kunne flere billetter gått til folk uten sesongkort, på bekostning av de med. Men jeg stiller meg 100% bak fordelingsstrategien, og at den er ytterst merkelig er en ytterst merkelig påstand.
Last edited by Hedning on 20.11.2013 14:48; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Tjlicious Senior
|
Posted: 20.11.2013 14:47 Post subject: |
|
|
Kan jeg bo i Oslo, og samtidig like å gå på kamp med noen?
Skjønner ærlig talt ikke hvorfor du gidder å svare om du ikke har for hensikt å hjelpe. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 20.11.2013 14:55 Post subject: |
|
|
Ja, du kan bo i Oslo og samtidig like å gå på kamp med noen. Men det er jo irrelevant, spørsmålet er om man skal belønne de som kjøper sesongkort. Fra et markedsperspektiv er den åpenbart beste strategien. Samme strategi rundt CL gjorde at vi en periode solgte langt flere sesongkort enn vi ellers ville ha gjort. Hvordan du kan kalle strategien ytterst merkelig, er for meg uforståelig.
Jeg svarer på en kritikk av klubben som du har kommet med. Hvis du ikke ville at andre skulle snakke om deres strategier, så burde du ikke ha tatt det opp. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 20.11.2013 15:27 Post subject: |
|
|
Hive meg litt på diskusjonen i de siste posta her jeg...
Jeg bor i Oslo, det samme gjør mine 2 brødre og et søskenbarn.
Vi er selvfølgelig alle frelste (og trøndere attpåtil) og vi har alle jobbet (og 2 av oss jobber ennå slik) 3-skift som gjør det vanskelig å dra på alle kampene i Trondheim.
Allikevel er vi på nesten alle kamper her nede, vi drar opp til store kamper noen ganger i året, samt at enkelte av oss følger Rosenborg tett i ferien.
Selv brukte jeg vel nærmere 15,000 på å følge Rosenborg i August måned da jeg hadde ferie, og på årsbasis så legger vi igjen vel så mye som en med sesongkort vil jeg tro.
Er jeg forbannet over at de med sesongkort fikk forkjøpsrett?
Nei langtifra, det skulle bare mangle.
Er jeg forbannet på at en så stor del går til samarbeidspartnere og sponsorer samt opphøyede personer i RBK systemet? Njas egentlig ikke, de må få noe igjen de også.
Er jeg forbannet på den fordelinga NFF står for?
SÃ¥ absolutt!
Per nå så ligger kapasiteten mellom 25,572 og 28,972 (ferdigstilt i 2014 riktignok), og RBK fikk hvor mange billetter? 7500 var det vel?
7500 av minimum 25,572... det er sannelig ikke all verden.
Ja la oss nå ikke glemme de 2500 NFF la ut slik at alle kunne søke på.
Der måtte man oppgi om man holdt med RBK, Molde eller var nøytral.
Selv tok jeg RBK av pur F, men det smarteste hadde nok vært å tatt nøytral.
Så la oss tenke oss at RBKfans fikk cirka halvparten av de da. Da er vi oppe på 8750 billetter. Ikke engang halvparten med andre ord.
Så kan nok en del av NFFs samarbeidspartnere få gitt unna en del til RBK fans også, men det er iallefall ikke rart at folk tyr til svartebørs og det er massivt salg på Finn.no blandt annet.
Har prøvd meg der selv, men pågangen har vært så stor at jeg har gitt opp.
Så for meg blir Cupfinalen enten på kontraskjæret på storskjerm, eller at jeg er heldig nok til å finne meg en svartebørsbillett til en ikke så altfor dyr penge.
Nachspiel blir det enten ute på byen eller hjemme hos meg for oss som skal ivei herifra:)
FÃ¥r avslutte med at jeg tror det blir 2-0 til RBK:D |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.11.2013 15:28 Post subject: |
|
|
| Tjlicious wrote: | | Noen som vet om det er en teoretisk sjanse for å få tak i to billetter utenom svartebørsen? |
Jeg tror det skipet har seilt med mindre du kjenner noen som kan få tak i gjennom bedrifter og andre som har en eller annen avtale med NFF eller andre, altså den potten som ikke er åpen for vanlige forbrukere. Klubbene og NFF har så vidt meg bekjent lagt ut alle sine billetter ment for vanlig dødelige allerede. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|