| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Maradona Veteran
|
Posted: 07.05.2006 20:14 Post subject: |
|
|
Synes Tettey var veldig god da han kom inn, mens Solli er slapp i dag også.. Frode Johnsen er bra, men er ingen indreløper... Lukter dårlig lagledelse når de lar Braaten for n'te gang slippe til for tidlig.. igjen !!!! _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.05.2006 20:16 Post subject: |
|
|
| Braaten hadde ei egen tilrettelagt oppvarming før kampen. Han lå også å tøyde med Hollekim for å kjenne på skaden. Jeg tror det er Braaten selv som er for ivrig. Støtteapparatet kan ikke kjenne skaden for han.. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 07.05.2006 20:17 Post subject: |
|
|
Etter min mening var Basma god i første omgang. Den tabben ved målet til Sandefjord bør belønnes med en ukelønn i bot (eller fengsel).
Essediri var soleklart dårligst i dag, lykkes ikke med noe. De som mener Solli spiller en god kamp, legger lista altfor lav. Ta en titt på kampen i opptak og tell antall upressede feil. Det er uakseptabel høyt.
Jeg mener forøvrig at Stensaas må ta sin del av skylda for den situasjonen i andre omgang. Han kan måke den unna mye tidligere. Steffen Iversen gjør jo en bra kamp med sine 2 mål, mer kan vi nesten ikke forlange.
All ære til Tettey som kommer inn og setter fart på Rosenborg og scorer på en nydelig angrep. Storflor gjør for en gangs skyld det riktige og legger ballen mellom keeper og feilvendt forsvar. Meget bra. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Last edited by dags on 07.05.2006 20:23; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 07.05.2006 20:21 Post subject: |
|
|
| attach wrote: |
Hva er poenget med all den balltrillinga i de bakre rekker? Heele tiden faktisk. Etterhvert ble det tendenser til piping på Lerkendal pga. dette. |
Poeng og poeng, fru Blom, vi triller ballen fordi vi har god tid, vi leder 2-0 og det er Sandefjord som har det travelt. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.05.2006 20:31 Post subject: |
|
|
Sant det, men det er veldig uvant å se på Lerkendal. Vi kunne trillet ballen foran deres mål istedet  |
|
| Back to top |
|
 |
hhem Proff
|
Posted: 07.05.2006 22:13 Post subject: |
|
|
| Noen som synes Riseth var litt skummel i enkelte situasjoner? Synes han slapp ballen litt for langt foran seg i noen tilfeller som bakerste mann. Manglende ballkontroll? |
|
| Back to top |
|
 |
Markussen Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.05.2006 07:35 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Noen som synes Riseth var litt skummel i enkelte situasjoner? |
Jeg synes Riseth er skummel i alle situasjoner |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 08.05.2006 07:42 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Sant det, men det er veldig uvant å se på Lerkendal. Vi kunne trillet ballen foran deres mål istedet  |
Eller i motstanderens mål
Jeg er litt betenkt over at vi stopper opp sånn jeg også. Er greit nok at vi leder 2-0, MEN det må ikke glemmes at de to siste årne har målforskjell skilt de to øverste lagene etter 25 serierunder. Det ligger an til å bli jevnt i år også, så det gjelder å kjøre på i de kampene der muligheten byr seg.
Det positive er jo at vi spiller bra i første denne gangen, sånn at vi slipper å henge etter hele kampen. Men det hadde jo vært enda bedre om vi hadde spilt bra i begge
Jeg synes FJ var god, men han skulle satt spikeren i kista før Tettey kom inn (hvertfall truffet mål på headinga). Tettey gjør et glimrende innhopp, Iversen scorer to så det er jo OK. Stensaas er bra, jeg er enig med dem som mener Hirschfeldt er den som skaper den usikre situasjonen. Ut over den er Hirschfeldt også god. Skjelbred er definitivt på gang.
Solli er det vel kanskje skrevet nok om, han har fått nok sjanser med den prestasjonen. Med Tetteys Strand-kopi av en scoring kunne jeg faktisk tenkt meg at Skjelbred får en sjanse som sentral midtbane. F.eks i cupen nå, en midtbane med Johnsen-Skjelbred-Tettey... Evt rokkere de to siste halveis for å se hvem som løser rollen best... |
|
| Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Rutinert
|
Posted: 08.05.2006 08:14 Post subject: |
|
|
| hhem wrote: | | Noen som synes Riseth var litt skummel i enkelte situasjoner? Synes han slapp ballen litt for langt foran seg i noen tilfeller som bakerste mann. Manglende ballkontroll? |
Ja, Vidar var forferdelig usikker i første omgangen. Masse skumle feilpasninger. Spilte seg litt opp, men i alt en svak kamp av Riseth. Vi trenger en ny midtstopper til sommeren. |
|
| Back to top |
|
 |
syltynn Proff
|
Posted: 08.05.2006 09:38 Post subject: |
|
|
Kan ikke si meg enig i den kritikk. Greit nok så var han noe ustødig på enkle pasninger i går, men han stod frem i duellene og rydda bra i feltet ved flere anledninger. Husker jeg ikek helt feil prøvde han seg på venstre kant også, uten at det gikk skeis.
Btw, noen som har lest papir-VG i dag?
Så på forsida en artikkel om "stopp pipinga" fra PCS, men finner den ikke på nett. Har noen lest den? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 08.05.2006 11:58 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Nå fikk jeg en grunn til å kjøpe avisa på papir. Det er utrolig lenge siden. |
ditto, har ikke hørt noe om det, annet en det lille innlegget her, noen som har lest VG som vet noe mer, sitter på jobb og kantina var utsolgt. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.05.2006 12:10 Post subject: |
|
|
| Står noe på den linken jeg ga. Der står det forresten at det er Dagbladet også. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 08.05.2006 12:16 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Står noe på den linken jeg ga. Der står det forresten at det er Dagbladet også. |
se der ja, av en eller annen merkelig grunn så ikke jeg den ista. men takk. rart det var den "gjengse" delen av lerkendal, de som regel ikke lager en lyd ellers, kun ved mål eller store sjangser. trodde ikke de brydde seg så veldig jeg  |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 08.05.2006 21:06 Post subject: |
|
|
Heller litt rolig passningsspill for å finne en åpning enn lemping opp til (stabæks) midtstoppere som stanger ut igjen. Det blir som å se Molde. Var mye bra løp av spillerene i denne kampen. Et eksempel er det første målet der Basma sender en god ball til Frode Johnsen som får omsider lagt inn. Essediri kom også ved flere anledninger i dette romet, men hadde ikke dagen. Lurer på når den skal komme.. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
|