| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
arnt Veteran

|
Posted: 24.04.2006 21:39 Post subject: |
|
|
Si ikke det. Sannsynligheten er tilstede for at VIF brukte all sin energi på å forsøke ta oss nå sist, så de blir et lett bytte for Brann til helgen.
Men dem om det. Molde skal slåes så ettertrykkelig at selv om Brann skulle komme á poeng, så vil vi lede på målforskjell. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 24.04.2006 21:42 Post subject: |
|
|
| Til og med Vålerengen klarer å restituere seg på en uke... |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 24.04.2006 22:23 Post subject: |
|
|
Jovisst, men hvor godt? De var tomme det siste kvarteret mot Rosenborg... _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 24.04.2006 22:29 Post subject: |
|
|
| robinla wrote: | | Til og med Vålerengen klarer å restituere seg på en uke... |
Det ville ikke jeg ha saatset penga mine på. Det er vel ikke mange ukene siden Rekdal klaga over at de fortsatt var trøtte etter høstens tøffe program... _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.04.2006 13:25 Post subject: |
|
|
Hello newcomer to Brann. Or Fire, as you say on english. The Sportsclub Fire, to be 100%. I have some important things to tell you. You can call it a fast introduction to norwegian football. I have some rules that you have to follow. Or rules and rules, Mrs. Blom. I practise freedom under responsibility, so I can maybe call it hints and tipps instead. Listen very carefully, I shall say this only once.
Read more: Welcome
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 25.04.2006 14:11 Post subject: |
|
|
Skulle postet en smilie, men jeg har da gjort mine tabber når jeg har oversatt fotball(- og medisinske!) utrykk til Engelsk jeg også. "Damage of the brain" som alternativ til concussion er min "beste" hittil.  |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 26.04.2006 07:55 Post subject: |
|
|
He he he, det var fornøyelige greier
"Remember, the bye is Bergen and the layer is Brann" _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
| Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 26.04.2006 12:23 Post subject: |
|
|
Brann fans er noen hedninger, finnes det noen som lyger mer enn dem:
"Vi er berømte Brann fra Bergen, vi vinner serien i år, ja vist faen gjør vi det som i 1963"
De lyger lyger og lyger og det i 43 år! _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
POL Senior
|
Posted: 30.04.2006 22:28 Post subject: |
|
|
| Gøy å være Brannsupporter i dag;-) |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 30.04.2006 22:32 Post subject: |
|
|
| Grattis med godt spill. Kanskje det blir duell om gullet mellom oss to? |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 30.04.2006 22:33 Post subject: |
|
|
Var selv på stadion. Meget god kamp av Brann. Forsvaret med 22 (islendingen?) i spissen var solid. Hanstveit adverget jo alt. Brann skulle også puttet to ganger utenom. Utrolige sjanser.
VIF var en skygge, og mangelen på en spiss er stor. Dos Santos blir for liten mot forsvaret til Brann som alle er en alén høyere. Eneste på VIF som utmerket seg var vel Allan Jepsen, som gjorde en meget solid kamp. Målet var noe heldig, men var farlig ved flere anledninger. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 03.05.2006 17:46 Post subject: |
|
|
| For et angrep Brann scoret på! Det må være årets mål hittil. Nå ble jeg skikkelig imponert. Forhåpentligvis får RBK like bra flyt i angrepet snart. |
|
| Back to top |
|
 |
POL Senior
|
Posted: 03.05.2006 20:39 Post subject: |
|
|
| Ja, det er ikke så aller verst å være Brannsupporter nå, men den virkelig testen kommer på søndag. Vinner vi over Stabæk begynner jeg å få litt av troen på å vinne seriegull. Mai måned blir kritisk, mange kamper å mange poeng å kjempe om. Forøvrig herlig å se Mjelde gi Stavrum det glatte lag. Å så deilig! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 03.05.2006 20:41 Post subject: |
|
|
| Latterlige Stavrum presterte å si etter kampen at Brann scora 2 mål på en halv sjanse. Hvis det praktmålet til Miller var en halvsjanse da er det sannelig få sjanser i fotball |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 04.05.2006 07:46 Post subject: |
|
|
Jeg merket meg også den uttalelsen. Utrolig at en sånn klovn får uttalt seg på riksdekkende media. Jeg unte faktisk Brann å ta Molde i går, men begynner å bli litt nervøs også. Brann virker utrolig sterke nå, og så lenge de ikke mister skottene til skader eller lar panikken ta seg, så er jeg redd de vil fortsette sånn.
Men... man vet jo aldri med Brann. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.05.2006 07:57 Post subject: |
|
|
Ingen grunn til å bekymre seg for Brann - det er bare å lene seg tilbake å vente på at de føkker det opp for seg selv  |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 04.05.2006 10:14 Post subject: |
|
|
Ingen grunn ? Forstår hva du mener men tenk på følgende:
Forsvaret er delvis nykomponert med ny midtstopper og ny back og vil bli bedre etterhvert.
På midtbanen så er Andresen fremdeles ikke i toppform, men endelig skadefri, og Trond Ludvigsen er på vei tilbake fra skade...
På topp så er Winters og Sæternes tilbake etter skader, men de har ett stykke fram til de er i toppslag og vil bli enda bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.05.2006 11:36 Post subject: |
|
|
| Du skjønte selvfølgelig at min kommentar ikke var seriøs. Enig i at Brann virker sterke nå og hvis nøkkelspillerne holder seg skadefri, og ikke blir solgt, så kan nok Brann kjempe om gull. Ett år må vel Brann bryte Brann-tradisjonen med tull og tøys eller kollaps også. |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 04.05.2006 12:01 Post subject: |
|
|
Skal heller ikke underslå Branns evne til å snuble i egne føtter på ett eller annet tidspunkt. Brann har vært sterke før også...
Han der Migen Memelli virker inntil videre til å vært et bomskudd for Brann, forøvrig. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 04.05.2006 13:55 Post subject: |
|
|
Godt jeg i et slikt tilfelle flytter ut av byen for at halvår når dette skjer. Begynner å bli umulig å leve her allerede. Makan. Nesten så jeg har lyst til at Stabæk skal vinne 2-0 i kveld, slik at de er serieleder i steden for Brann. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 04.05.2006 21:01 Post subject: |
|
|
| arnt wrote: | | Han der Migen Memelli virker inntil videre til å vært et bomskudd for Brann, forøvrig. |
Må si meg uenig i det, han virker å gi bredde til stallen og var uheldig i FFK-kampen. Monkaud derimot har ikke vist mye, men han er vel en langsiktig investering.
VIF sitt spisskjøp kan vel begynne å kalles et bomkjøp, med mindre han kommer utpå banen snart. _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
POL Senior
|
Posted: 04.05.2006 22:25 Post subject: |
|
|
| Migen har vist mye bra de gangene han har fått kommet innpå. Grunnen til at Sæternes spiller er hovedsakelig fordi han trenger matchtrening. Pga det harde kampprogrammet i mai er jeg ganske sikker på at Migen får vist seg fram. Så får vi se hvordan det går mot Stabæk på søndag, de virker fryktelig sterke. |
|
| Back to top |
|
 |
Bruiser Junior

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 73 Location: Mellom bakkar og berg
|
Posted: 04.05.2006 22:53 Post subject: |
|
|
Memelli er god han, han har berre ikkje scora enda. Det kan LSK takke den heldige baken til Müller for. _________________ SK BRANN |
|
| Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 10.05.2006 18:29 Post subject: |
|
|
Brann leder fortsatt ikke over follese og det er under 20 min igjen..
Kan det bli ei bombe???
De har forøvrig hatt noen sinnsyke sjanser..
http://fotball.aftenposte...d=37000001 |
|
| Back to top |
|
 |
|