| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
obri Proff
|
Posted: 22.05.2013 00:51 Post subject: |
|
|
Rockn roll , nå begynner jeg å få troa på gutan.
Bli det som på slutten av 80/90-tallet så snakke
vi butikk! Go Bille go, få inn litt samhold i laget. _________________ Kjem alltid en ny kamp ..... |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 22.05.2013 08:34 Post subject: |
|
|
| Konrad4ever wrote: | Skulle tro snittalderen på tråden her er 50 år og at man er søskenbarn med Arve Tellefsen. 3 mål mot Sarpsborg og banens beste mot Molde, etter min mening. Jobbet utrettelig gjennom helekampen og stort sett den eneste som gjorde seg spillbar i hvert eneste angrep, samt herlg deffensiv jobbing.
Hva med Tarik, Mikkelsen og Mix, stiller heller spørsmål i hva de har hatt i seg etter kampen mot Sarpsborg. |
Det var ikke speed iallefall  |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 22.05.2013 08:40 Post subject: |
|
|
| Konrad4ever wrote: | | Skulle tro snittalderen på tråden her er 50 år og at man er søskenbarn med Arve Tellefsen. |
Heydu... ikke slå alle oss som er rundt 50 under samme kam da... vi kan da godt tåle en fest like godt som dere ungdommer.
Forøvrig som både du og Miami m.fl. sier... en pils eller 2 skader ingen. Kos, hygge og velvære skaper også god helhet.
Glem forøvrig heller ikke at "gale" mennesker kan synes drita, og være midtpunktet på fest, men likevel være edru. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 22.05.2013 09:31 Post subject: |
|
|
Kjenner noen som overhodet ikke drikker, men ser like drita full ut hver gang.
Forøvrig ser jeg overhodet ingen problemer med at Bille feirer hattrick og 16. mai-seier med "en Sandberg" natt til nasjonaldagen. Det er lov å ta seg en fest, selv om det er bare 4 dager til neste kamp. Så lenge han ikke var fullstendig overstadig, og så lenge han presterte som han gjorde mot Molde, så ser jeg ikke noe problem med dette.
Skulle han derimot bli observert på samme måte hver helg, etter hver kamp, ordentlig godt i farta, og skulle han bli innblandet i noe tull, så vil situasjonen være en helt annen. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
matiasaakerlund Junior
|
Posted: 22.05.2013 20:27 Post subject: |
|
|
Var vell ikke pils Bille drakk. http://in.5thvillage.com/...184411090/
Skal sies at Petter Northug i begynnelsen av sommern drikker seg sørpa på hjemmebrent og. |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 22.05.2013 21:11 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | Tja, det er jo lett å se på forholdet PR vs prestasjoner. En høyst middelmådig friidrettsutøver som dukker opp i mediebilde på grunn av et forhold til Petter Northug, og melker det for alt det er verdt
 |
Strengt tatt er vel hun ikke middelmådig heller lengre. Kom på 5 plass i sesongåpningen på Steinkjer. Hun var god i norsk målestokk, men riktig form på verbet er var... |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 22.05.2013 21:28 Post subject: |
|
|
Men bevares, søt jente. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 24.05.2013 15:31 Post subject: |
|
|
VIF-kaptein hyller RBK-Bille før storkampen på Ullevaal.
29-åringen ser frem til å få besøk av vårens heteste spiller i eliteserien, Rosenborgs danske spiss Nicki Bille Nielsen. 25-åringen har i løpet av sine første måneder i RBK-drakten forsøkt å score med hånden, han har flørtet åpenlyst med Idol-dommer Tone Damli Aaberge, han har blitt utvist og revet i stykker drakten i sinne, noe som endte med en Twitter-brudulje med Sandnes Ulf-spiller Tommy Høiland. Det gikk ikke upåaktet hen, og Arve Tellefsen var blant de som kastet seg inn i debatten.
Sportslig har det også vært ett og annet å skrive om.
Som da dansken scoret tre mål og ble den store helten da Rosenborg slo Sarpsborg 4-2 på Lerkendal 16. mai. Da det etterpå viste seg at han dater Petter Northugs eks-kjæreste, Rachel Nordtømme, ble det enda mer å skrive om.
Men Christian Grindheim har ikke noe i mot den høytsvevende dansken.
- Er ikke det flott at vi har en fyr som gir av seg selv, spør Grindheim.
Og fortsetter:
- Jeg har ingen problemer med slike folk. Etter det jeg har hørt er han en kjernekar utenfor banen, da kan han få gjøre som han vil på banen. Han snakker kanskje av og til litt før han tenker, men det må være lov, sier Grindheim og smiler.
- Så du applauderer at han tør å være seg selv og er litt annerledes?
- Han må få lov til å være seg selv, ingen kan ta han på at han ikke gir av seg selv, det er helt sikkert.
- Så dere er ikke lei av Bille Nielsen og kommer til å gå inn med taklinger i knehøyde?
- Ikke fordi han gir av seg selv, nei, det skal vi ikke. Men får vi mulighet skal vi takle han, men ikke bare fordi han er Bille. Det er fordi han spiller på Rosenborg og vi møter dem i kamp, sier Grindheim.
Les mer: Adressa _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.05.2013 19:22 Post subject: |
|
|
- Ingen har nogensinde troet på mig, fordi jeg altid har været anderledes og vokset op i et anderledes miljø! Kun min familie og få andre har altid støttet mig og troet på mig uanset hvad! Hvad jeg gerne vil fortælle er at uanset om folk dømmer dig eller ikke tror på dig så vil hårdt arbejde altid betale sig i sidste ende! ALDRIG giv op bare fordi du er anderledes! Anderledes er godt.
Læs mere: #PREACH
- Mange undrer seg over at han ikke får sjansen på landslaget. Oppfattelsen er at han med sin attityde har irritert landslagssjef Morten Olsen, sier fotballredaktør i B.T. Morten Crone Sejersbøl.
Les mer: Dansk redaktør: - Bille har irritert Morten Olsen |
|
| Back to top |
|
 |
RBK-Patriot Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 27.05.2013 23:50 Post subject: |
|
|
| Stig Torbjørnsen altså. For en mann. Han sier alltid de rette tinga. Han prater i perfekt tempo og artikulerer ordene ordentlig. Han sier aldri noe om det ikke er verdt å si det og det ligger så mye tyngde, integritet og kompetanse bak hvert argument han fremmer at de fremstår som en salve kanonskudd der samtlige treffer breisida med rene treff og knekker masta til motstanderen hver eneste gang. Ikke noe fjaseri fra Stig, nei. Den mannen snakker fra levra. Nesten så jeg kunne ønske han var vår sportsdirektør. |
|
| Back to top |
|
 |
SigveEdvardsen Senior
|
Posted: 29.05.2013 23:51 Post subject: |
|
|
Nicki på fløter'n med ei blondine på byen i kveld? Blondina har lagt ut bilde av seg selv på hans konto med teksten "Verdens fineSte"
https://twitter.com/Nicki...12/photo/1
Gikk inn på hennes konto, og ser at Nicki tydeligvis har brukt hennes telefon til å legge ut to bilder for å ta tilbake.
Først dette: https://twitter.com/Nygrd...96/photo/1
SÃ¥ dette: https://twitter.com/Nygrd...28/photo/1
Hun fikk visst tak i telefonen etter at det siste bildet ble lagt ut, og svarte "seg selv" med denne:
Helene Nygård @NygrdHelene 5 m
gahahha du e så stygg @NickiBille14
Skjul samtale Svar Retweet Favorittmarker Mer
Festlig aften for Nicki!  |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 29.05.2013 23:56 Post subject: |
|
|
Huff. Henger han med 94ere på byen nå da?
Og i tillegg er hun typen som har tjukkere lag med sminke i trynet enn hun har hjerne (for all del en snill jente for det jeg vet, men det får da være måte på).... _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 30.05.2013 00:12 Post subject: |
|
|
bra de deler på samme jente alle kjendisene da  |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 30.05.2013 00:12 Post subject: |
|
|
General porsjonssnus Bille har i hånda? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Demolith Rutinert

|
Posted: 30.05.2013 00:27 Post subject: |
|
|
Usikker på hvilken type, men det er General prosjonssnus ja. Mike foretrekker General løs  _________________ "Could the world fall?" - Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 30.05.2013 00:30 Post subject: |
|
|
General løs er helt klart å foretrekke. Hva sier Nordtømme til dette her da ?  |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 30.05.2013 00:35 Post subject: |
|
|
Hun er vel kanskje Generelt Løs sjøl, og har kanskje ikke så mye hun skulle sagt? Hva vet vel jeg. Trodde for øvrig at snus var lite brukt i Danmark, og tror aldri jeg har vært borti dansker som snuser før.
Tråden er for øvrig på vei et snodig sted.. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 30.05.2013 00:36 Post subject: |
|
|
Haha, man må jo bare elske Nicki Bille. Ikke nok med at han løper etter forsvarsspillere i 90 minutt, men når han er ferdig på jobb løper han etter småjenter. Player!  |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 30.05.2013 07:48 Post subject: |
|
|
| Pokie wrote: | Huff. Henger han med 94ere på byen nå da?
Og i tillegg er hun typen som har tjukkere lag med sminke i trynet enn hun har hjerne (for all del en snill jente for det jeg vet, men det får da være måte på).... |
Er ikke bilde fra Kos da? trodde det var 23 årsgrense for å lure seg inn dørene der... |
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 30.05.2013 07:55 Post subject: |
|
|
| Det var skuffende greier, Bille. Tone>Rakel>Blondinen. Vi ser hvor dette går.. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 30.05.2013 09:00 Post subject: |
|
|
| SigveEdvardsen wrote: | | Nicki på fløter'n med ei blondine på byen i kveld? Blondina har lagt ut bilde av seg selv på hans konto med teksten "Verdens fineSte" |
Regner med det er puppene hans hun falt for
| Hun wrote: | | Klare ikke å velg om æ like rompe eller puppa best |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 30.05.2013 09:05 Post subject: |
|
|
| Gud, at man en dag skal ha en datter gir meg grøssninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Whoppa Veteran
|
Posted: 30.05.2013 09:30 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Hun er vel kanskje Generelt Løs sjøl, og har kanskje ikke så mye hun skulle sagt? |
Haha
| Zorac wrote: | | Tråden er for øvrig på vei et snodig sted.. |
Enig. |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 30.05.2013 09:41 Post subject: |
|
|
Ikke at jeg har 100 % kontroll, men Northug har visstnok vært bortpå henne også. Får håpe Bille ikke følger i Northugs fotspor på alle fronter og begynner å spille for MILF... _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
|