| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harceïde Veteran
|
Posted: 28.03.2013 10:36 Post subject: |
|
|
Hedenstad spiller på venstreback i Bundesliga, og har gjort det for Norge på både U21 og A-landslag. Han er mye bedre enn Ruben Kristiansen.
Det samme er Parr, som har vært solid i Crystal Palace helt siden han gikk dit. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 28.03.2013 14:07 Post subject: |
|
|
Beklager rettskrivningen, men er paa ferie i Thailand:
Det som gjor Ruben til en meget spennende spiller, er at han er en bra dribler som baade kan gaa utover og innover. Naar han i tillegg er av de hurtigste spillerne i TL, sier det seg selv at han er et landslagsemne.
Ruben ville vaert en kraftig forsterkning for RBK.
Jeg ville gaatt for Ruben any day ift Parr. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 28.03.2013 14:55 Post subject: |
|
|
hehe artig å se disse TIL folka opphause sine egne spillere Snakk om å gjøre de ei bjørnetjeneste!
Ruben "who" er kanskje verdt 1 mill pr idag. Og med en kontrakt som går ut neste år.
Uansett så finnes det ikke backer med norsk pass i norsk tippeliga som er gode nok for Rosenborg. De norske backene som er gode nok for Rosenborg spiller i andre ligaer.
Selvfølgelige skal man ha stålkontroll på alle spillere med norsk pass, men når det gjelder backer så er det best å se etter spillere i utlandet da de som regel er bedre og billigere. I fremtidens fotball så MÅ spillerne ha høy fart, god utholdenhet men det som er minst viktig er en teknikk som ingen norske fotballspillere pr idag innehar. Mange sa at når kunstgress generasjonen ble "voksen" så kom vi til å se at norske fotballspillere kom til å ha teknikk som ikke sto noe tilbake for de i syd europa. Og det har vi jo sett mye til.... |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 28.03.2013 16:34 Post subject: |
|
|
| Thulian wrote: | | Montana, så lenge man inneværende år har blitt tatt ut på landslaget så er man landslagsspiller, like mye som om f.eks Sørloth er RBK spiller selv om han knaptnok (mest sannsynlig) kommer til å få så mange minuttene Eliteseriefotball for RBK i år. |
Takk for oppklaringen! Så fra 1. Januar kl. 00.00 og frem til første landskamp eksisterer det ikke landslagsspillere. Notert!
Godt å høre at Sørloth slipper å være klubbløs om han ikke får noe spilletid for a- laget, har hatt dårlig nattesøvn i ukesvis mens jeg undret på dette. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 28.03.2013 19:37 Post subject: |
|
|
Vri og vreng på det alt du vil, troll ivei:)
Om ikke formuleringen var den beste på en litt tung Torsdag så får det bare være.
Poenget mitt var at han har fått 2 landskamper nå i år, jeg mente da selvsagt Kristiansen og ikke alle andre da det var han vi pratet om.
Videre ble Sørloth nevnt som et eksempel på en spiller som hører til en klubb selv om han ikke er førstevalg. Dårlig eksempel muligens, men likeså fullt mulig å forstå
God påske dog:P _________________ Fremad, menn av Nidaros! Til Europa! |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 28.03.2013 19:47 Post subject: |
|
|
Har ikke vridd på noe faktisk, svarte bare på din belærende melding til meg.
Antageligvis bør du jobbe litt med formuleringen ja.
Poenget er at han har to LIGA-landskamper i en januar turne. Noe jeg ikke ser rettferdiggjør din beskrivelse av han som "landslagsspiller som er soleklar arvtager for John Arne Riise." |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 29.03.2013 02:10 Post subject: |
|
|
Good news everyone! (prof.Farnsbrough)
Mye gode poeng å lese her, men er enig i at Hedenstad kunne beklet venstre back best av norske alternativer pr.i dag. Usannsynelig er det dog med mindre han er i uføret etter lite spilletid i det siste.
Vi må nok se utenlands for å finne en back som kan FORSTERKE. det som dog kan være aktuelt er å plukke opp en back som på sikt kan konkurere ut Dorsin, og jeg mener at Ruben er kandidat der og at TIL's pris bør og skal ligge på edruelig (i motsetning til undertegnede) nivå.
Jeg hadde kjørt ruben mot lag som har hurtige kanter og som vi kan kontre på og Micke mot lag vi må forsvare oss imot og bør kjøre litt safere defensivt imot.
Med litt tid (kansje mot neste sesong) tror jeg ruben LETT vill utkonkurere Micke, desverre :/ _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 29.03.2013 10:01 Post subject: |
|
|
| Så han er dårligere enn Dorsin defensivt? Grøss... |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.03.2013 11:47 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | Good news everyone! (prof.Farnsbrough)  |
*hots*FarnsWORTH*host* _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
toms0504 Junior

|
Posted: 30.03.2013 12:03 Post subject: |
|
|
Hots,hots.... _________________ Ai,ai,ai... |
|
| Back to top |
|
 |
TBK Senior
|
Posted: 01.04.2013 20:38 Post subject: |
|
|
Tarik MÅ overbevise fetteren om å komme til Rosenborg før evt. Molde snapper han opp.... (det gjorde de på FM spillet mitt) ganske bra kamp idag av han mot Viking.
Last edited by TBK on 02.04.2013 08:02; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 01.04.2013 20:39 Post subject: |
|
|
| Mohammed Elyounoussi er ren klasse. Fantastisk spiller! |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 02.04.2013 08:33 Post subject: |
|
|
Nåja, må ikke ta helt av etter bare ett par kamper - skal se han holde en hel sesong først. Dessuten kan det hedne han er i "Trond OLsen/ALexander Ødergaard"-klassen- GOd for små klubber med mye bakrom, men i en klubb som RBK, som vil møte lavliggedne motstand i så å si hver kamp....hmm... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 02.04.2013 10:39 Post subject: |
|
|
| Han er vel en helt annen spiller enn Trond Olsen. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 02.04.2013 13:38 Post subject: |
|
|
Jeg ser at VIF og Rekdal prøver seg på Barrantes..
http://www.vg.no/sport/fo...d=10115101
Er dette egentlig en spiller som burde spille i RBK drakt? _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 02.04.2013 13:49 Post subject: |
|
|
I hvilken posisjon da? Nei tror ikke han passer helt inn, dessuten er han snart 30 år.
I tillegg krever Aalesund helt klart overpris for han med tanke på at han bare har kontrakt ut sesongen.. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 02.04.2013 14:43 Post subject: |
|
|
| Sola wrote: | | Mohammed Elyounoussi er ren klasse. Fantastisk spiller! |
Helt enig.
En spiller vi absolutt MÅ følge med på. Det han gjør mot Viking på slutten ser jo ut som C.Ronaldo :/
joda, kansje vi skal se om han kan stabilisere seg først, men det hersker ingen tvil i om at han besitter ekstremferdigheter.
kan ikke koste skjorta haller, men regner med Molde snapper ham opp etterhvert. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 02.04.2013 14:50 Post subject: |
|
|
Handler bare om å være tidlig ute, så får ikke Molde han. Men RBK har en klar fordel med at de har Tarik å lokke han med  |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 02.04.2013 14:50 Post subject: |
|
|
| Ser meg lei av alle Barrantes-forslagene. Han måtte isåfall spille indreløper, og det er ikke en posisjon vi bør bruke penger på. Vi har også samme type spiller i Chibuike allerede, og han får vi egentlig ikke brukt pga formasjonen. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 02.04.2013 17:02 Post subject: |
|
|
Tror ikke Molde er noe førstevalg for unge norske spillere fordi OGS er trener lenger.
Mitt inntrykk er at unge talenter visstnok ikke er avvisende til å spille under Perry heller.
Perry er kjent for å gi unge spillere sjansen til å spille på sitt førstelag og Midsjø og Berntsen er to spillere som vil få merke det etter hvert.
Skal ikke forundre meg at årsaken til at Midtsjø skrev under en ny kontrakt med RBK er mye pga at Perry er sjef på Lerkendal. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 02.04.2013 19:28 Post subject: |
|
|
Molde tapte jo så vi har 6 poengs luke på dem, not bad at all :p
1.Rosenborg
.
.
.
.
15. MFK _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 03.04.2013 09:53 Post subject: |
|
|
| Vegard2711 wrote: | Handler bare om å være tidlig ute, så får ikke Molde han. Men RBK har en klar fordel med at de har Tarik å lokke han med  |
Savner litt Bayern Munchen over Rosenborg sin shopping, det skjer ganske ofte at BM kjøper spilleren i sesongen før vedkommende kommer til klubben.
Hadde vært knall å kjøpe han nå, å la han spille i Sarpsborg ut 2013. For rosenborg må regne med at noen forsvinner i løpet av året.. Regner Tarik,Mix som de hotteste, mens en benkesliter som f.eks Chibuke kan fort fortsvinne.. |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 03.04.2013 19:48 Post subject: |
|
|
| Noen som har noe info om venstrebacken VIF tok inn på lån i dag. Noe vi burde ha vært ute etter? |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 03.04.2013 20:57 Post subject: |
|
|
http://www.futhead.com/fi...yers/6048/
Noe info her, men ta det med en klype salt selvfølgelig. Ifølge disse statsene så er han en dårlig/middels tippeligaspiller. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 05.04.2013 21:20 Post subject: |
|
|
| Lucas Hradecky, Esbjerg fB, 23 år, finsk landslagskeeper, 12 clean sheets i 25 kamper, kontrakt går ut til sommeren |
|
| Back to top |
|
 |
|