English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Joar Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 326, 327, 328  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Trondhjemsen
Proff


Joined: 12 Dec 2012
Posts: 265
Location: Trondhjem

PostPosted: 14.12.2012 12:38    Post subject: Reply with quote

Eksil wrote:
Trondhjemsen wrote:
Eksil wrote:
Jeg har NULL tro på prosjekt Perry, og jeg forventer at det vil gå fryktelig dårlig fremover.

Det er fullstendig bingo å gå for dette, og jeg fatter ikke med min beste vilje
hva som er grunnlaget for avgjørelsen.

Ledelsen opptrer fryktelig arrogant og skaper avstand til supporterene på flere måter i prosessen (ikke ta hensyn til våre meninger, banner reaksjonene m.m.).

Engasjementet mitt for klubben synker dramatisk når ledelsen pisser sånn på supporterne slik de gjør nå. Og storpisseren er Hoftun.
Men også Koteng og resten av styret opptrer grusomt arrogant.

Dessuten signaliserer Perry elendige holdninger når han nærmest umyndiggjør ambisjonene våre om CL og alltid være i toppen i TL. Han latterliggjør alle som har disse ambisjonene og ber oss om å "passe oss litt". Også med det morsomme sitatet om 40 meter bakrom og hockeysveis. Som om vi ikke vet det? Dust!!

Han har elendig oppslutning allerede FØR han har begynt, og så kommer han med slik irettesettende ufinheter og ambisjonsløst pjatt !!

Jeg er så forbannet på ledelsen at jeg knapt finner ord! Jeg håper selvfølgelig at jeg tar grundig feil, men slik min logiske sans er skrudd sammen forventer jeg at vi ligger på nedre del av tabellen etter sommeren med tilhørende kollektiv depresjon over trøndelag.

Dersom vi ikke tar gull i år etter ledelsens egoistiske og skråsikre arrogante atferd forlanger jeg samtliges hode på et fat!!(symbolikk)

Perry kan holde seg langt unna for min del!



Mad Mad Mad Mad


Hoftun inviterte akkurat deg til å komme innom brakka for å diskutere. (På nyhetene i går) Kan du ikke dra bortover slik at Hoftun blir informert om ståa?


Og du er Hoftuns sønn eller noe? Wink

Majoriteten her inne ser ut til å være enig i at Perry er et fryktelig dårlig valg. Jeg elsker RBK men har "sterke følelser" for Hoftun &co. Og det tror jeg de vet at svært mange har.

At de likevel driter i oss og kjører på synes jeg er kun trist. Og det må være lov å gi uttrykk for det her.


Sønnen ja. Det er ikke meningene dine jeg sier noe om. Det jeg prøvde å få frem er at uansett hvor mye som skrives her, kommer ikke Hoftun til å bry seg om. Han har oppfordret kritikere til å ta direkte kontakt og om noen prøver det får vi se om hans uttalelser er bare svada for å dysse ned kritikken eller om han mener alvor.

Jeg er enig i mye av det som skrives, men jeg har ikke sterke nok meninger i denne saken til å stille opp på brakka for å fronte dem. Det er det andre her med sterke meninger som burde gjøre, mener jeg.
Back to top
View user's profile Send private message
Erlendr
Veteran


Joined: 22 Dec 2006
Posts: 2640
Location: Trondheim

PostPosted: 14.12.2012 12:40    Post subject: Reply with quote

Stakkars de som fremover skal selge sesongkort for RBK.. Snakk om til dels umulig jobb.

Lykke til, Perry! Det vil du saktens trenge!
Back to top
View user's profile Send private message
BBQsaus
Rutinert


Joined: 09 Aug 2011
Posts: 634

PostPosted: 14.12.2012 12:41    Post subject: Reply with quote

Hvis vi prøver å se bort fra det negative her, hva er det som er de positive sidene til Perry?

Jeg tenker ihvertfall at han er en stabil type som ikke kommer til å reise til utlandet eller bli landslagssjef hvis han oppnår stor suksess (Eller hvem vet?)

Flink til å håndtere media? Ikke njaaa njoooee

Spiller 4-3-3

Trenger hjelp til mer
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 14.12.2012 12:42    Post subject: Reply with quote

lillegutt wrote:
For det første så er vel ikke Perry trønder så lokalt er det vel ikke.


Perry er født i Namsos.
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 14.12.2012 12:42    Post subject: Reply with quote

Han er Troforsværing (Mosjøen).
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18388
Location: Oslo

PostPosted: 14.12.2012 12:52    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Koteng i VG wrote:

Han er ikke den eneste vi er i dialog med, men han er den eneste vi prater med akkurat nå, sier Koteng.


det har nok vært flere kandidater


Det har nok (som media har nevnt) blitt skrevet ned 3-4 navn på et ark og så har man bestemt at man skal ha PJH. Dette sies fdet jo fra "alle" hold.

At RBK selv sier at det har vært flere kandidater og kjørt en skikkelig prosess er jo å forvente, de vet jo selv hvor jævli drøyt det er at de ikke har gjort det.


Last edited by 1972 Miami Dolphins on 14.12.2012 12:52; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Vollrik
Veteran


Joined: 09 Sep 2009
Posts: 3676
Location: Møllenberg

PostPosted: 14.12.2012 12:52    Post subject: Reply with quote

En fyr jeg veit av som jobber hos forbundet sier at Perry omtales til å blitt en mye sterkere og direkte trener en han var i 2005. Han omtales som å være en av de beste motivatorene som U-21 har hatt på lenge. Og jeg selv tror han er en flere hakk bedre trener nå en hva som var tilfellet i 2005.

Det som dog iriterer meg, er at Hoftun og co nok en gang ikke ser ut til å ha særlig perspektiv, og Kotengs sitat "Vi skar tebake te røttærn!" vitner mer om mangel på perspektiv en målrettet tankegang for å gjennopprette den offensive samhandlingen som Rosenborg står for.

Perry er en ok løsning men ikke noe mer, dog kunne klubben veldig gjerne skaffe seg en ny SD! Tror Høgmo som SD med Perry og Wiggen under seg kunne funka veldig bra, men men, det blir vel en fjern drøm når Rosenborg i praksis er NAV for folk som en gang i tiden var legende i klubben som spiller. Tommel'n ned
_________________
TomH wrote:
Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 14.12.2012 12:55    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Det har nok (som media har nevnt) blitt skrevet ned 3-4 navn på et ark og så har man bestemt at man skal ha PJH. Dette sies fdet jo fra "alle" hold.

At RBK selv sier at det har vært flere kandidater og kjørt en skikkelig prosess er jo å forvente, de vet jo selv hvor jævli drøyt det er at de ikke har gjort det.


Ode er vel den rette til å svare på denne. Iflg Ode har de drevet på 1,5 mnd, så noe mer må de vel ha klart... Hvis ikke må jo Hoftun få magesår av all kaffen !!!
Back to top
View user's profile Send private message
Kokeplate
Rutinert


Joined: 24 Oct 2007
Posts: 539
Location: Trøndelag

PostPosted: 14.12.2012 13:01    Post subject: Reply with quote

Når det nå ser ut til at valget faktisk havner på Perry er det i alle fall en ting jeg ser frem til - endelig litt morsomme og ærlige uttalelser til media, i stedet for tåkeprat.

Wiki-quotes
Back to top
View user's profile Send private message
HanCola
Junior


Joined: 20 Jun 2006
Posts: 19
Location: Trønder

PostPosted: 14.12.2012 13:02    Post subject: Reply with quote

Kjenner jeg blir deprimert hvis PJH blir trener Crying or Very sad
_________________
Run Forrest, run!
Back to top
View user's profile Send private message
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7424
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 14.12.2012 13:03    Post subject: Reply with quote

Maya-kalenderen var visst ikke så grundig likevel, den bomma med ei uke...
_________________
Du och vi, Alfred - du och vi
Back to top
View user's profile Send private message
Snøbannannummerfem
Senior


Joined: 14 Aug 2011
Posts: 211

PostPosted: 14.12.2012 13:03    Post subject: Reply with quote

@tr0ndern: Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2071

PostPosted: 14.12.2012 13:05    Post subject: Reply with quote

Er såpass naiv at jeg tror dette blir bra, Perry og Wiggen virker som et vesentlig bedre tospann enn JJ/Henriksen og at Perry nå tar jobben viser at han har ryggrad. Om ikke annet så gleder jeg meg til å høre noe annet enn "trøtte ben" og "litt slitne spillere " oppblandet med mjaaa og mjoo.
Back to top
View user's profile Send private message
pingvin
Veteran


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 3876

PostPosted: 14.12.2012 13:12    Post subject: Reply with quote

Ikke for å unnskylde Perry, men han tar over en stall med enormt store huller.

Det forventes 2 spisser, venstreback backup, 1-2 indreløpere, før den stallen er god nok. Det mangler mye pondus på midtbanen, det blir for veikt og treigt med de som er der nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Lynvingen
Junior


Joined: 27 Aug 2012
Posts: 52

PostPosted: 14.12.2012 13:24    Post subject: Reply with quote

Det aller, aller mest skremmende her, er at for 3-4 måneder siden så ville overhode ikke Perry vært i posisjon til å få jobben. På grunn av et par gode kamper med u21 hvor de leverte over evne så skal han plutselig ta over norges flaggskip.

Sier noe om hvordan media skaper helter og syndebukker.

Snipp, snapp, snute. Perry starter trenergjerningen sin med å si at nå må supporterne skru ned forventingene sine og slutte å leve i fortiden....det er jo en offensiv og flott tankegang man ønsker fra en ny trener. Btw, det siste var ironi..
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18388
Location: Oslo

PostPosted: 14.12.2012 13:25    Post subject: Reply with quote

Det er ikke noen større huller enn det pleier å være når overgangsvinduet nærmer seg under Hoftuns regime.

Vi trenger et sted mellom 5 og 8 spillere, avhengig av om vi selger noen. Alt er ved normalen med andre ord.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 14.12.2012 13:27    Post subject: Reply with quote

Tror nok en ansettelse av Perry vil slå VELDIG positivt ut for egen talenturtvikling!

Midtsjø, Sælnes, Jonas m.fl vil nok vokse på dette og jobbe med større selvtillitt for å bli så gode de kan. Tipper at vi ikke neste år, men sesongen etter ikke nødvendivis skal kimse om vi får se Sørloth som Midspiss blandt annet.

DET er jo positivt... kan jo sagtens hende vi klare å utvikle profiler også etterhvert Smile

I tillegg tror jeg nok han er bedre en sist gang han var her.
Spørsmålet er om resten av crewet klarer å holde fingrene unna og stå 100% bak ham om det butter litt til å begynne med.

Vi kunne sagtens gjort det værre, men må nok inrømme at jeg drømte at vi skulle gjøre det bedre...
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
pingvin
Veteran


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 3876

PostPosted: 14.12.2012 13:32    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Det er ikke noen større huller enn det pleier å være når overgangsvinduet nærmer seg under Hoftuns regime.

Vi trenger et sted mellom 5 og 8 spillere, avhengig av om vi selger noen. Alt er ved normalen med andre ord.
Trist men sant.

Får håpe han får gjennomslag for spillere han selv vil hente, som han har tro på at kan fungere i rollene han vil ha.
Back to top
View user's profile Send private message
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 14.12.2012 13:32    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Tror nok en ansettelse av Perry vil slå VELDIG positivt ut for egen talenturtvikling!


Jepp. Ingenting er bedre enn talenter som er best på hver eneste trening og sitter på benken hver eneste kamp.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 14.12.2012 13:32    Post subject: Reply with quote

Følelsen jeg sitter med er at vi ligger under 0-10 hjemne mot Moille og bare 5 min igjen å spille.
Back to top
View user's profile Send private message
Hoven Evland jr.
Veteran


Joined: 27 Jan 2006
Posts: 2662
Location: Dark side of the moon

PostPosted: 14.12.2012 13:34    Post subject: Reply with quote

I saw Satan laughing with delight, the day the football died.
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 14.12.2012 13:34    Post subject: Reply with quote

Perry tar over en stall som ligner en kjedelig svensk 4-4-2-emne. Det kreves opprydding og å få inn nytt blod.

Du har en stor jobb foran deg, Perry...
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 14.12.2012 13:40    Post subject: Reply with quote

Er svært skeptisk til denne ansettelsen her, basert på PJHs CV som på ingen måte lever opp til hva vi skal kunne forvente av RBKs hovedtrener. Den største skuffelsen er selvsagt rettet mot Hoftun, Koteng og Stjernen. Perry må selvsagt få lov til å gripe sjansen når han får den. Var det Eggen og Hansen sin velsignelse som gjorde utslaget? Virker som om den veide tungt. De mener tydeligvis at Eggen er for utdatert til å kunne trene RBK på norsk toppnivå, men tydeligvis likevel være fremsynt og oppdatert nok til å utpeke hvem som skal kunne trene RBK best videre. Nok om det - denne biten vet jeg selvsagt ingen ting om, men jeg syns det var kognitiv dissonans der...

Når det er sagt så håper jeg selvsagt at Perry er topp match med Wiggen, og at de to blir umiddelbar suksess. Med unntak av kommentaren om at fansen lever i 90-tallet (80-tallet faktisk om man skal bedømme på hårsveisreferansen)) og er urealistiske, så virker han som en kjernekar med beina godt plantet i bakken og jeg unner han suksess.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 14.12.2012 13:49    Post subject: Reply with quote

Lynvingen wrote:

Snipp, snapp, snute. Perry starter trenergjerningen sin med å si at nå må supporterne skru ned forventingene sine og slutte å leve i fortiden....det er jo en offensiv og flott tankegang man ønsker fra en ny trener.


Det verste er jo at uttalelsene til Perry er en kopi av det han utttalte i 2005. Også den gang snakket han om at bakrommet på 90-tallet ikke fantes lengre, og at han hadde sett videoer med små, raske vinger som sprang i bakrom.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 14.12.2012 13:52    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Tror nok en ansettelse av Perry vil slå VELDIG positivt ut for egen talenturtvikling!


I 2005 var han ikke akkurat en tilhenger av å slippe til talentene i klubben.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 326, 327, 328  Next
Page 34 of 328

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb