| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kai88 Veteran
|
Posted: 14.12.2012 09:21 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | Har rykter om at Perry under kontraktsforhandlingene krever å ha større kontroll på spillerlogistikken.
Med andre ord et krav om å strippe Hoftun for makt og ansvar.
Det kan se ut som at han har fått innvilget sine ønsker og vil bli presentert som ny RBK-trener idag. |
Om dette er riktig, velger jeg å tolke det som at Perry hører på supporterne og vil bygge opp sitt lag. Mulig jeg er optimist, men men.. heller det enn depressiv nå om dagen. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 14.12.2012 09:26 Post subject: |
|
|
| Positivt dersom treneren har mer innflytelse på spillerlogistikken enn Hoftun, men om det blir mer langsiktig av den grunn vet jeg ikke. Kommer jo litt an på hvor lenge Perry blir sittende... |
|
| Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 14.12.2012 09:27 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er smått patetisk å legge ut rykter om alkoholproblemer uten å signere med fullt navn.
Ser ut som at vi ender opp med Perry nå, får håpe han har de ballene folk skryter av her inne. Flott om han stiller krav til klubben angående spillerlogistikk og lignende. Velger å være naiv optimist framover. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 14.12.2012 09:28 Post subject: |
|
|
| MarcoVb wrote: | | Synes det er utrolig trist å lese alle innleggene om at vi kan glemme dominansen fra 90' tallet. Begrunnelsen er ofte at de andre Tippeliga-lagene har blitt så utrolig mye bedre. |
Min begrunnelse er først og fremst at Eggen vokste frem til å bli en av Europas beste klubbtrenere, og det er ikke gjort i en fei å finne en ny trener av samme kaliber.
Vi kan bli bra, men det vil ta tid.
Last edited by haavarl on 14.12.2012 09:29; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 14.12.2012 09:28 Post subject: |
|
|
| Perry har SÅ mye å bevise som trener. Det gjør meg skeptisk. Dessuten har Hoftun vært innblandet i så mange dårlige ansettelser, samt at Stjernen og Koteng ikke har mer peiling på fotbaball enn "mannen i gata". Eggen og B Hansen er vel ganske positive til Perry. Det er kanskje litt betryggende. Men, men......, Perry må løfte seg betraktelig som trener viss dette skal gå bra. Jeg håper Perry bruker Eggen/ B Hansen jevnlig som mentorer. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 14.12.2012 09:37 Post subject: |
|
|
| Jeg ønsker i utgangspunktet Trond Sollied som trener, eller noen i hans kaliber. Skulle derimot Perry få jobben, så skal han og laget få 100% støtte fra meg. Frykter likevel at jobben blir veldig tøff for han med det kravstore publikum som er i Trøndelag. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 14.12.2012 09:39 Post subject: |
|
|
| Kai88 wrote: | | velger jeg å tolke det som at Perry hører på supporterne(...) |
Hører han på supporterne leser han bannerne som var satt opp rundt Brakka forleden dag, og tar konsekvensen av det. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 14.12.2012 09:41 Post subject: |
|
|
Kravet til den nye treneren er forsåvidt greit. Seriegull, Europa League gruppespill og underholdende og attraktiv fotball.
Perry må dessuten være klar over at de samme mediene som i det siste har snakket om hvor trist det er at supporterne sier sin mening er de samme som kommer til å dra fram 2005-sesongen etter tre kamper uten seier på noe stadium av sesongen.
Der Perrys forgjengere med rette har kunnet få en viss tid til å sette sitt preg på laget, og mangel på resultater eller spillesystem har vært tilgivelig innen en viss ramme på grunn av en langsiktig tankegang, har Perry ikke det.
RBK har med prosessen de har gjennomført lagt til rette for at tida er knapp og at vi helst skulle vunnet med underholdende spill i går.
Hvis ikke RBK leder serien eller er innen tre-fire poengs margin til lederlaget i slutten av august, og/eller er slått ut av Europa League, må Perry gå.
I mine øyne kan det heller ikke være noen tvil om at ledelsen selv må gå av - alle som en - hvis Perry blir et mislykket prosjekt.
Men jeg håper det motsatte.
Jeg vil naturligvis gi min fulle støtte til Perry fra første til siste dag. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 14.12.2012 10:01 Post subject: |
|
|
Det enkleste er å kaste ut folk som man ikke syns leverer. Det er langt verre å få inn noen som er bedre. Så mye pepper som Perry har fått allerede før han er ansatt - hvilken ny trener skal ønske å ta over RBK i august? Og når Hoftun signerer den ene landslagsspilleren etter den andre, og likevel er intenst hatet blant den gemene supporterhop, hvilken person ønsker å overta en slik jobb?
Hvis Perry får jobben, ønsker jeg ham all verdens hell og lykke, og krysser fingrene får at det blir mye stang inn i 2013. Uansett hvor god jobb han gjør, uten en dose flaks ryker han rett ut fra Lerkendal og erstattes vel av Tom Nordlie etter sommeren. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 14.12.2012 10:04 Post subject: |
|
|
Perry får min støtte også men mine forventninger er skyhøye.
Underholdende fotball fra første pasning.
Et klar fremgang i spillemønster innen høstsesongen.
Seriegull 2013.
Gruppespill EL. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 14.12.2012 10:05 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | | Perry får min støtte også men mine forventninger er skyhøye. |
Lurer på om det finnes en eneste tilgjengelig trener i hele verden som kan oppfylle slike forventninger. |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 14.12.2012 10:09 Post subject: |
|
|
| Jeg lurer mer på om de ansvarlige i klubben har undersøkt om det finnes en tilgjengelig trener i hele verden som kan innfri hans forventninger. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 14.12.2012 10:09 Post subject: |
|
|
Erik Hoftun får kanskje overdrevent mye kritikk her inne enkelte ganger. Men man kan ikke bare måle Hoftun på spillerne han kjøper. Hans jobbprestasjon må måles på mange flere kriterier, og det er på disse andre kritieriene han i svært manges øyne feiler. Kritikken mot Hoftun er for det meste helt på sin plass, selv om debatten enkelte ganger bærer preg av et sterkt hat til personen Erik Hoftun, ikke bare sportsdirektøren.
Jeg stiller meg også 100% bak Perry, selv om han på langt nær er mitt førstevalg. Jeg håper bare klubben vet hva de har gjort, og at de er klar over at kritikken kan komme fort, og den kan bli voldsom. Og jeg håper de er klar over at de med denne ansettelsen også har lagt sine egne hoder på blokka. Denne gangen kan man ikke skyve hovedtreneren foran seg. Dette vil være en svært upopulær ansettelse, og det håper jeg Rosenborg har forståelse for, selv om jeg på ingen måte forventer det. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Noldus! Senior

|
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 14.12.2012 10:10 Post subject: |
|
|
Er det meg du sikter til så er svaret selvsagt ja.
Men husk at jeg gir som du ser mannen tid, frem til sommeren. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 14.12.2012 10:12 Post subject: |
|
|
Fy flate..dette hadde jeg ikke trodd selv om tusen synske hadde sagt det på forhånd. Tragisk for Rosenborg Ballklub og det mener jeg inderlig.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 14.12.2012 10:13 Post subject: |
|
|
Edit: Til alle som signaliserer støtte 100%, men skeptisk ja
Hvorfor denne tapermentaliteten?
Når vi først har et trenervalg, så skal vi da i det minste finne en som har bevist at han har potensiale til å fylle rollen. Det er mye mer renhårig å protestere nå, enn når han først har signert.
Last edited by Konesseur on 14.12.2012 10:14; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Noldus! Senior

|
Posted: 14.12.2012 10:14 Post subject: |
|
|
Tror folk må gå litt i seg selv og ikke fordømme han før han får begynt.
Er tross alt ganske mye som skal til for å komme ned på Jönsson sitt nivå....
Jeg stiller meg positiv jeg, og gleder meg til å få noen andre enn den udugelige svensken... |
|
| Back to top |
|
 |
Lynvingen Junior
|
Posted: 14.12.2012 10:16 Post subject: |
|
|
En sort, sort dag for norges beste lag de siste 20 årene.
Perry er ikke i nærheten av den sterke og markante lederskikkelsen klubben trenger, han vil føye seg fint etter Hoftun og de andre apekattene på brakka.
Et behagelig valg for ledelsen, en tragisk dag for norsk fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 14.12.2012 10:18 Post subject: |
|
|
Da ser det mørkt ut!
Dette er en veldig trist dag for alle som er glad i Rosenborg!! |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 14.12.2012 10:18 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | Har rykter om at Perry under kontraktsforhandlingene krever å ha større kontroll på spillerlogistikken.
Med andre ord et krav om å strippe Hoftun for makt og ansvar.
Det kan se ut som at han har fått innvilget sine ønsker og vil bli presentert som ny RBK-trener idag. |
Om det er slik at Perry har krevd mer kontroll over spillerlogistikken, samt krevd en større pott penger til overganger så er jeg gledelig overrasket.
Det viser ihvertfall at han setter knallharde krav til klubben om hvilke forutsetninger som skal til for å kunne lykkes.
Jeg vil ikke ha Perry som trener, men jeg syns det er flott at han krever ressurser og kontroll. En viktig forutsetning for å lykkes, enten det er Perry eller Mourinho som blir ansatt.
Håper du lykkes Perry, hvis ikke du kræsjlander så er det veldig mange rosenborg-folk som blir arbeidsledige. For styret og sportslig avdeling legger virkelig hodet på blokka med en ansettelse som dette. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 14.12.2012 10:20 Post subject: |
|
|
| Lynvingen wrote: | En sort, sort dag for norges beste lag de siste 20 årene.
Perry er ikke i nærheten av den sterke og markante lederskikkelsen klubben trenger, han vil føye seg fint etter Hoftun og de andre apekattene på brakka.
Et behagelig valg for ledelsen, en tragisk dag for norsk fotball. |
Her tror jeg du tar totalt feil. Perry er nok både sterk og markant lederskikkelse.
Spørsmålet er nok heller om han er god nok trener på dette nivået. |
|
| Back to top |
|
 |
RayLarsen Junior
|
Posted: 14.12.2012 10:21 Post subject: |
|
|
Da ser det dessverre ut til at Perry sitter på brakka å diskuterer frem betingelsene. Good luck and good night Rosenborg! _________________ Terje Dalby:
"Her kommer LITT av en idrettsutøver!!!" (sagt under Paralympics 94). |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 14.12.2012 10:21 Post subject: |
|
|
| Jeg er veldig, veldig skuffet, jeg hadde et håp om at man ville se lenger enn Perry, men det var naivt. Jeg frykter at vi har betalt mye for å få én endring: Det vil stå 433 i kampprogrammet i steden for 4231. Om ett år er angrepsspillet like planløst og trenerkandidat-tråden like aktiv. |
|
| Back to top |
|
 |
|