English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Mikkel Diskerud
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 103, 104, 105  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 13.12.2012 10:35    Post subject: Reply with quote

Sola wrote:
Jeg reagerte mest på denne:

Quote:
Men så kom det siste her med treneravgang, mobbing og sportslig uforutsigbarhet som har ført til at den prosentsatsen sånn cirka er halvert.

Menes kanskje "Hoftun må gå" og "Nei til Perry".
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 10:43    Post subject: Reply with quote

Det var det jeg hintet til.

Han får - for å bruke et amerikansk uttrykk som han kanskje kjenner- "a rude fucking awakening" når han møter på en misfornøyd gjeng i fra Ultras Rapid1988 og/eller Tornados Rapid. Rosenborg supporterne er barnemat. Dette gjelder forøvrig til alle i klubben RBK, hvis dere synes klubbens supportere er for tøffe, kravstore og bruker urimelig virkemidler, da får dere bytte beite til Island. Fordi tilstandene i Sverige, Danmark og resten av landene i Europa med 5 millioner innbygger + får våre fans til å se ut som en gjeng med tanter.

Jeg er evig takknemlig for målet mot Legia Mix, men du er alt for liten for å holde klubben som gissel. Signer eller dra, ASAP.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 13.12.2012 10:50    Post subject: Reply with quote

Sola wrote:

Quote:
Men så kom det siste her med treneravgang, mobbing og sportslig uforutsigbarhet som har ført til at den prosentsatsen sånn cirka er halvert.

Blir helt sliten av dette maset til faren. Vi trenger ingen diva i klubben, og med Mix får vi jaggu en bonusdiva på kjøpet som skal ha meninger om alt.

Au revoir.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 10:58    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
Batigol wrote:
Pappa Diskerud er en merkelig skrue.....

Jeg synes det han sier i adressa er veldig rasjonelt. Det er vitterligen stor usikkerhet i RBK for øyeblikket.

For meg virker dette bare som tåkeprat og unnskyldninger. Han sier bl.a.

"Jeg ser ingen mulighet for at Mix signerer med Rosenborg så lenge klubben ikke har trener på plass og et ambisjonsnivå rundt spillemønster er troverdig forankret"

Samtidig sier han at det var over 90% sjanse for at de ville ha signert i November - da RBK tapte 5 på rad og spilte som hodeløse høns.

Jeg synes det går ganske klart frem at dette ikke handler om spillemønster eller sportslig usikkerhet men heller om det personlige forholdet mellom Mix og en eventuell ny trener.
hhem
Proff

PostPosted: 13.12.2012 11:10    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Sola wrote:

Quote:

Menes kanskje "Hoftun må gå" og "Nei til Perry".

I tillegg kjøret mot JJ. En ting er Mix, det verste er at vi kanskje mister andre spillere som Sakor pga dette. Tviler på at potensielle spillere fristes av å komme til en klubb hvor trenere og sportslig ledelse per definisjon er noen idioter av en del supportere.
Back to top
Lengterhjem
Junior

PostPosted: 13.12.2012 11:18    Post subject: Reply with quote

I tillegg kjøret mot JJ. En ting er Mix, det verste er at vi kanskje mister andre spillere som Sakor pga dette. Tviler på at potensielle spillere fristes av å komme til en klubb hvor trenere og sportslig ledelse per definisjon er noen idioter av en del supportere.[/quote]

du tenker kanskje på LSK, VIF, SKB, AAFK, VIK etc? Regner med spillerne er noe mer reflekterte enn som så.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 13.12.2012 11:20    Post subject: Reply with quote

Vi mister langt flere toppspillere ved å ansette og beholde dritt i viktige stillinger i klubben slik at vi om kort tid stabiliserer oss som en middelmådighet i norsk fotball.

Alle endringer medfører gode og dårlige følger. Sparking av Janne gjør at vi mister Mix. Ansettelse av Sollied gjør at vi risikerer å miste Tarik. Osv osv osv.

Om vi mister spillere pga et par banner så er det spillere en ikke ønsker i klubben. Hvordan skal så sarte sjeler takle gullpresset i klubben vår...?.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 13.12.2012 11:33    Post subject: Reply with quote

hhem wrote:

I tillegg kjøret mot JJ. En ting er Mix, det verste er at vi kanskje mister andre spillere som Sakor pga dette. Tviler på at potensielle spillere fristes av å komme til en klubb hvor trenere og sportslig ledelse per definisjon er noen idioter av en del supportere.

Jeg tror nu der ligger et langt større problem i, og at vi mister langt flere og bedre spillere netop pga. at dele af det sportlige apparat ikke har nok format og kompetance, end på hvad supporterne mener.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Elg
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 11:56    Post subject: Reply with quote

Kjenner jeg begynner å bli mektig lei av mix og mix sr. Han kan stappe de derre prosentene en viss plass...

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
Lynvingen
Junior

PostPosted: 13.12.2012 12:04    Post subject: Reply with quote

For meg er dette det endelige beviset på at RBK er brukt som en eneste stor reklamekampanje for Mix. Etter en sesong i glemselens dal (les: Belgisk toppserie) hadde han mer enn noen annen behov for å markedsføre navnet sitt nasjonalt og internasjonalt. Hva er vel bedre en europacup med RBK, fast plass og bosmankontrakt? Usikkerhet rundt trener er det i alle klubber, de lever neste alltid på lånt tid....må teste ut trondheim etc kjøper jeg ikke på en flekk. Kan jo hende han signerer, men er isåfall i mangel av bedre alternativer.

Falsk og kynisk fyr - sod off!
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 12:08    Post subject: Reply with quote

Det er helt fair om Diskeruds ikke vil til RBK, men jeg synes de opptrer veldig lite ryddig i denne prosentsausen far alltid kommer med, og de sleipe dulle-svarene til Mix selv. Greit nok at det er usikkerhet i RBK, avklaringen skulle vært på plass for lenge siden. Vi betaler sikker gutten bra også midt oppi dette.

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 13.12.2012 12:16    Post subject: Reply with quote

Jeg forstår godt at Diskerud vil have en afklaring på træner situationen før han bestemmer sig for og underskrive en ny kontrakt eller ikke. Den sportlige ledelse er langt mere klandreværdig i at denne sag er opstået. Hvis ikke man kan leve med Diskeruds usikkerhed, må man stille et ultimatum.
Dog stiller jeg mig uforstående til hvor denne påståede mobning skulle have fundet sted? Det synes jeg er helt ude i skoven.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 13.12.2012 13:37    Post subject: Reply with quote

Avklaring, schmavklaring.

Det er da vel ikke sånn at klubben nå står ved et veiskille hvor et alternativ er "Nei, vi rykker på sikt ned til 2. divisjon og blir en glemt storhet"? Klart RBK vil forsøke (selv om noen av oss supportere alltid vil tvile på evnen) å få tak i best mulig trener. Vi har fortsatt noen av de største musklene i fotball-Norge, og vi kvittet oss ikke med JJ fordi vi vil ha det noe dårligere enn ting var under ham. Yes, vi vil ha et angrepsmønster og vi vil score masse mål og sende moille til bunnen av havet. Trenger Mixerud-familien virkelig å tvile på det!?
PerO
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 14:27    Post subject: Reply with quote

@OrionPax

De trenger ikke tvile på at RBK har ressurser til å holde seg i nærheten av toppen i Norge.

Men de har vel også sett alle de spillerne som går til en klubb, har tillit i starten, men etter et trenerskifte havner ute i kulda.

Ebhver fornuftig spiller vil vel i en slik situasjon vente til han ser hvem den nye treneren er, og ev. ta en samtale med den nye treneren.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 13.12.2012 14:59    Post subject: Reply with quote

@PerO

Det er jeg helt enig i. Men mitt inntrykk fra artikkelen var at det var tvil om ambisjonsnivået til klubben. Det håper jeg det ikke er noen grunn til, selv om mange her da mener mye om både evner om ambisjoner.
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 15:17    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hva folk sutrer for.

Har skjønt fra dag en at Mix kun brukte dette som et springbrett mot klubber i bedre ligaer, selv om jeg også en liten periode hadde et håp om at han skulle bli.
Back to top
Lynvingen
Junior

PostPosted: 13.12.2012 15:30    Post subject: Reply with quote

Sjekk Edier Freud saken i media i dag, forbilledlig håndtert av Ulf Sandnes. En spiller som ser på seg selv som større enn klubben, bang!..rett ut i kulda når han drar ut forhandlingene.

Det finnes alltid alternativer.

RBK burde presentert et ultimatum til Mix, enten så signerer du eller så jobber vi med andre alternativer. Nå! Sesongen 2013 er jo ikke så langt unna. Jeg kjøper som sagt ikke usikkerhet rundt trener som (enda) en grunn til ikke å signere. Det fiskes etter alternativer, så enkelt er det. Solskjær kan dra til England når som helst, og trenere rundt om i verden kan få fyken "any time" om det går dårlig. Det stopper ikke andre spillere. Man signerer da for en klubb, ikke for en trener! Her har i tillegg RBK gått ut og sagt noe om spillestil i fremtiden, det burde være tilstrekkelig for en spiller med tro på egne ferdigheter.

Er selvsagt å tro på nissefar, men hvor utrolig kult hadde det ikke vært om vi signerte et alternativ på samme nivå og klaska døra mitt i trynet på hele familien Mix'erud.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 15:34    Post subject: Reply with quote

Enig,er klubben som skal gi spilleren ultmatium og ikke motsatt,blir bare latterlig av diskerud,hva faen tror han er ? xavi?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Messi
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 15:53    Post subject: Reply with quote

Mix RBK plan var kun på 6 mnd.... Han bruker RBK som springbrett, som forventet..
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 15:54    Post subject: Reply with quote

Drit i Mix! Bruk heller Midtsjø. Skall vi over til en 4-3-3 så er det andre plasser på banen vi burde rette oppmerksomheten imot!
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 16:19    Post subject: Reply with quote

Takker Diskerud for målet mot Legia og det er det. Klarer meg fint uten Berit Riise opplegget til faren.
simvik91
Rutinert

PostPosted: 13.12.2012 16:57    Post subject: Reply with quote

Brego wrote:
Drit i Mix! Bruk heller Midtsjø. Skall vi over til en 4-3-3 så er det andre plasser på banen vi burde rette oppmerksomheten imot!

Du er klar over at 4-3-3 fort krever et par ekstra sentral midtbanespillere i en stall kontra en 4-4-2? For å se enkelt på det bytter man ut en spiss med en indreløper og dytter kantspillerne opp som vinger.

Men enig i at vi trenger forsterkninger flere plasser i stallen, spessielt på vingene.
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 17:13    Post subject: Reply with quote

Foretrekker heller Midsjø enn Mix.
Større talent og en del år yngre.
Han har ett mye større potensiale. Større tempo i kroppen, og kanskje treffer han nettmaskene oftere å?:)

Mix kan dra for min del, kommer ikke til å bli noe savn.
Enten så bestemmer du deg, eller så drar du!
Back to top
v_olden
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 21:37    Post subject: Reply with quote

Nå må vi ikke glemme hvem som er den største stygge ulven i Mix-skandalen...

...nemlig mannen som gikk med på en 5-månederskontrakt til å begynne med. Mix kunne forhandle med andre klubber allerede mens han signerte for oss.

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 13.12.2012 21:42    Post subject: Reply with quote

Mix ønsker seg til Sjetne. Han vil bli forelagt et tilbud snarest. Da er Mix forelagt tilbud. SMS ligger lagt ut på Twitter.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 103, 104, 105  Next
Page 33 of 105

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb