English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jan Jönsson
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 371, 372, 373 ... 381, 382, 383  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gisp!
Legende

PostPosted: 07.12.2012 21:32    Post subject: Reply with quote

nidaros997 wrote:
Skjønner ikke hvorfor JJ skal stå der og snakke i flere minutter! Mannen er jo sagt opp, og kunne svart for seg i intervju etterpå med journalistene. Pressekonferansen burde heller belyse hvorfor man har kommet til denne avgjørelsen, og veien videre.

Spørs om de slett ikke ønsket å gi muligheter til å gå inn på slike ting.
De annonserte vel ved starten ca 20 minutter pressekonferanse og ingen individuelle avtaler etterpå. Dette åpner selvfølgelig for at tiden går bort på alle de overfladiske lettvinte underholdningsspørsmålene og ekskluderer dypere analyser av hvordan man tenker, hva man vektlegger mest etc.
La også merke til at da noen journalister spurte etter pressekonferansen om de kunne sitte her en stund, fikk de til svar: Nei, ikke på en fredagskveld.

Angående JJ så virket han ikke umiddelbart bitter, derimot virket han veldig retthaversk. Alt han trakk frem var liksom så bra. han klarte også å fremstille et tilfeldig påfunn fra Wienkampen (hurtig og langt utkast fra ALH som resulterte i mål) som om det liksom skulle tilbakevisee begrunnelsen fra styret om for lite offensiv samhandling.

Nei, takk for visitten og lykke til videre.
Konesseur
Veteran

PostPosted: 07.12.2012 21:33    Post subject: Reply with quote

Oppsummering av JJ på Lerkendal i ett ord:

Njooooeeeiiiii
Back to top
View user's profile Send private message
Lengterhjem
Junior

PostPosted: 07.12.2012 22:30    Post subject: Reply with quote

Vålerenga vinner i 2013 med JJ på trenerbenken og knuser RBK over 2 kamper som sørger for forsmedelig 6 plass bak VIF, MFK, VIK, SIF og SKB. Holder akkurat TIL på armlengdes avstand.

PJH fornøyd med gjennomføringen av sesongen, men marginer mot oss....

Karma is a bitch;-)
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 07.12.2012 22:45    Post subject: Reply with quote

Jeg tror oddsen er lav for at Jönsson ender opp i Vålerenga. Det kan nok være en fin match: litt lavere forventninger, litt mindre fotballkyndige fans, et litt sånn tegneserielag med snodige typer, sånn som Jönsson. Ser for meg at han fint kan stabilisere Enga rundt 4.-6.-plass i Norge.

Enten det, eller så blir det total hawaii på overgangsmarkedet med stadig nye konstellasjoner av nyinnkjøpte "stjernespisser" fra usbekisk nivå 2 mens Janne söker etter magien og kjemper mot nedrykk.

Uansett: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(men vær så snill, ikke bare se bakover og innover deres egne dype navler nå. Ikke Mini. Ikke Kåre. Ikke Perry. Vi er Rosenborg, for faen, ikke Utleira.)
h b
Veteran

PostPosted: 07.12.2012 22:50    Post subject: Reply with quote

ender nok med wiggen
bongo
Veteran

PostPosted: 07.12.2012 22:51    Post subject: Reply with quote

Med det mindreverdighetskomplekset Vålerenga har over for Rosenborg går ikke de å ansetter en trener vi nettopp har sparket.
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 07.12.2012 23:05    Post subject: Reply with quote

Oddis wrote:
Ja ja, tilbake til Eggen fotballen, men kun med en kopi..... Hvor bra kan egentlig dette bli? Forstår de ikke at det er Eggen som er god, ikke taktikken?

Idiotene på Brakka skjønner fortsatt ingenting! Heia Molde og Solskjær! Internasjonalt er det de vi må stole på framover. Fotball handler alt om underholdning og resultater; de hjernedøde liker ikke tanken på å miste makt! Ergo er Eggen nok en gang uaktuell. Idioter!

Rest in peace, mitt elskede Rosenborg!
Troilonge
Veteran

PostPosted: 08.12.2012 00:03    Post subject: Reply with quote

Enig! Hardtsatsende, talentfulle Molde peiset på med to seiere og fire tap i Europa League, mens Rosenborg måtte bite i det sure eplet og klare seg med to seiere og fire tap i Europa League.
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 08.12.2012 00:12    Post subject: Reply with quote

Troilonge wrote:
Enig! Hardtsatsende, talentfulle Molde peiset på med to seiere og fire tap i Europa League, mens Rosenborg måtte bite i det sure eplet og klare seg med to seiere og fire tap i Europa League.

Du tar ikke poenget. Molde har en trener med vyer og en mening med alt han gjør. Det hadde vi også. Han er tilgjengelig, men det lobotomerte styret vil ikke ha ham!
v_olden
Veteran

PostPosted: 08.12.2012 00:14    Post subject: Reply with quote

Kjenner det blir en pause fra forumet igjen nå.

Med mindre en moderator tar ansvar og fjerner internettets største troll.

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 08.12.2012 00:16    Post subject: Reply with quote

v_olden wrote:

Som jeg skulle sagt det selv! Herrefred, og nå er han jo ikke alene, heller!
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 08.12.2012 00:16    Post subject: Reply with quote

Firefox + Greasemonkey
larse65
Veteran

PostPosted: 08.12.2012 00:22    Post subject: Reply with quote

Festlig at folk som var så til de grader for JJ akker seg. De eneste som er i stand til å ta RBK tilbake dit de hører hjemme, er NAE og Trond Sollied. Akkurat de samme som for snart tre år siden. Hva volden og bakkllandia mener om det, er egentlig ikke så veldig interessant. De har tatt feil så det suser angående JJ, sammen med styret i klubben.
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 08.12.2012 00:23    Post subject: Reply with quote

Lykke til videre Janne og takk for alt selv om du ikke nådde helt opp. Jeg ble glad når jeg hørte at du skulle ta over, og jeg håpet og var sikker på at du skulle lykkes men det gikk ikke slik.

Jeg er blant de som heller ville hatt Janne de siste 2 årene av kontrakten (spart mye penger) enn at vi går for Perry. For min del forsvinner all gleden ved at Janne drar dersom det blir Perry inn. Ikke bare sløser vi bort mye penger men er veldig sikker på at resultatene ikke blir bedre under Perry enn de ville blitt under Janne i 2013 og evt 2014. Skulle det bli Perry og han overrasker og gjør det kjempebra så er det ingenting som vil gjøre meg gladere enn at jeg tok feil men tror det ikke før jeg ser det.

FFS.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 08.12.2012 00:27    Post subject: Reply with quote

Nåja, vi (i hvert fall jeg) har i det minste hele veien 1) aldri skråsikkert påstått at Jönsson ville bli en ubetinget suksess, og 2) innrømt at vi tok feil, og innsett at Jönsson har sin og hadde sine feil og mangler som gjorde at det ikke gikk helt slik det kunne ha godt.

Du har fortsatt til gode å gjøre noe av det. Du dyrker fortsatt Eggen som en ufeilbarlig Gud, og det sier mer om deg enn både Eggen, oss og Jönsson. OG hvis jeg får Greasemonkey til å funke igjen, er dette heldgivis det siste jeg ser fra deg!
larse65
Veteran

PostPosted: 08.12.2012 00:29    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Nåja, vi (i hvert fall jeg) har i det minste hele veien 1) aldri skråsikkert påstått at Jönsson ville bli en ubetinget suksess, og 2) innrømt at vi tok feil, og innsett at Jönsson har sin og hadde sine feil og mangler som gjorde at det ikke gikk helt slik det kunne ha godt.

Du har fortsatt til gode å gjøre noe av det. Du dyrker fortsatt Eggen som en ufeilbarlig Gud, og det sier mer om deg enn både Eggen, oss og Jönsson. OG hvis jeg får Greasemonkey til å funke igjen, er dette heldgivis det siste jeg ser fra deg!

Fortsatt SV-rettorikk, ser jeg. Morsomt, men ingen grunn til å ta seriøst.
Knowrud
Veteran

PostPosted: 08.12.2012 00:30    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
JJ i pressekonferansen i kveld:

Reporter: Hva synes du om at du ikke sees som god nok til å fortsette å lede Rosenborg i 2013?

"Njaaa, Jag har märkt att tröndere är en mycket krävande publik och at brons medaljer inte er godt nok i längden. Resultaten i höst har inte varit tillräckligt bra, även om spelet tilseier att vi skulle ha haft fler poäng med lite mer tur i visse kamper, som mot Molde og Godset. SÃ¥ sett i eftertid, lite mer tur i vissa spel i hösten sÃ¥ vi kunde ha med oss ​​fler poäng och kanske tagit ligan. Vem vet vad som ville händet efterÃ¥t dÃ¥."

Nå har jeg ikke sett pressekonferansen enda, men var det muligens i denne duren Janne forsvarte seg selv? Må si jeg gleder meg til å se ham takke av for siste gang tilknyttet vår elskede ballklub.

Frem med popcornet! RBK
Back to top
solbakken13
Proff

PostPosted: 08.12.2012 00:36    Post subject: Reply with quote

larse65 wrote:
Idiotene på Brakka skjønner fortsatt ingenting! Heia Molde og Solskjær! Internasjonalt er det de vi må stole på framover. Fotball handler alt om underholdning og resultater; de hjernedøde liker ikke tanken på å miste makt! Ergo er Eggen nok en gang uaktuell. Idioter!

Rest in peace, mitt elskede Rosenborg!

Mitt elskede rosenborg? du heier ikke på Solskjær og Molde om du kaller deg selv for rbk fan! Da har du synket lavt...

Drit i å klag for faen sier nå jeg bare. Da JJ var ansatt var det feil, da han brukte 4-4-1-1 var det og feil, da han fikk sparken var til og med det feil og nå da vi har tenkt og ansette en trener som står for 4-3-3 fotball slik som vi elsker det så er vist det også feil. Skjerp dere og drit i og klag på absolutt alt styret gjør.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 08.12.2012 00:43    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Firefox + Greasemonkey

Det må vært ett eller annet jeg ikke får til lenger, for det krysset som har vært der for å gjemme brukere finner jeg ike lenger. Er det noe mer enn å bare ha Greasemonkey installert jeg må gjøre?
MP
Junior

PostPosted: 08.12.2012 00:54    Post subject: Reply with quote

Det må jo være lov å kritisere styret, Solbakken. Og det høres ikke veldig smart ut å binde seg til å spille 433. Hva om vi har mulighet til å hente en kompetent trener som ikke spiller 433?

Det er ikke kun spillestilen som gjør at rbk igjen blir norges beste lag igjen.
Back to top
*Thor*
Senior

PostPosted: 08.12.2012 00:58    Post subject: Reply with quote

Huff. Forumlesepause. Også nå, som det egentlig er ganske spennende.

Thor
Back to top
naoned
Junior

PostPosted: 08.12.2012 01:16    Post subject: Reply with quote

Jeg er redd vi har gjort en feil med å sparke JJ. Ikke det at han var super fantastisk...
Hvem skal ta over!?! Og ikke kom drassende på NAE! Han holder ikke! Sist gang han var inne fikk jeg nesten hjertestans av det åpne forsvaret. Eneste nordmann som KANSKJE er kvalifisert basert på sine resultater er Ronny Deila, og han forlater nok ikke SIF. Kan ikke helt se at Hoftun er den vi skal satse på finner en ny trener. Det kan jo ikke ende i annet enn katastrofe!!!
Back to top
MP
Junior

PostPosted: 08.12.2012 02:14    Post subject: Reply with quote

*Thor* wrote:
Huff. Forumlesepause. Også nå, som det egentlig er ganske spennende.

Thor

Kommer til å savne deg, Thor
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 08.12.2012 10:46    Post subject: Reply with quote

v_olden wrote:

Ja Gud bedre, blir det aldri nok?
Back to top
Sola
Veteran

PostPosted: 08.12.2012 17:46    Post subject: Reply with quote

Kroksæther begynner å komme seg:

http://fotball.bt.no/komm...260571.ece
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 371, 372, 373 ... 381, 382, 383  Next
Page 372 of 383

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb