English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 212, 213, 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
eka
Junior

PostPosted: 05.11.2012 07:09    Post subject: Reply with quote

Steffens tid på banen nærmer vel seg slutten, men ser gjerne ham prøve seg på sidelinja som trener. En stor ressurs så lenge han er motivert og har noe å gi klubben.
Back to top
View user's profile Send private message
knttn
Proff

PostPosted: 05.11.2012 15:14    Post subject: Reply with quote

Eneste gangen jeg trakk på smilebåndet på stadion i går var når Ivers prøvde å bryste en ball videre, men vommen dempa ballen med klask som hørtes lang vei og la ballen nesten død.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 05.11.2012 15:27    Post subject: Reply with quote

Den Steffen jeg så komme inn igår er ferdig på dette nivået. Håper ikke kontrakten blir forlenget.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 05.11.2012 20:24    Post subject: Reply with quote

Dani_B wrote:
jaja...

sikkert mange som fortsatt ikke kan fordra fyren, som mener han har gått ut på dato for lengst, at det var helt på trynet å signere ham igjen, at han er en skam for klubben og bør komme seg til helvete vekk så fort som mulig...

vel,
DEM OM DET RBK

Spartacus wrote:
Rett og slett klasse. Spis så mange burgere du vil, og så får gutta som aldri kom over nivå tre i norge spise kylling og salat mens de snakker om toppidrettskultur.

Bongo wrote:
Håper alle som har avskrevet iversen på alle mulige måter kan bite ordene i seg. Kritikken har vært helt latterlig. Den 2 omgangen iversen viser i dag er det ingen i Rosenborg som har vært i nærheten av i år.

snegle wrote:
Quote:
jaja...

sikkert mange som fortsatt ikke kan fordra fyren, som mener han har gått ut på dato for lengst, at det var helt på trynet å signere ham igjen, at han er en skam for klubben og bør komme seg til helvete vekk så fort som mulig...

vel,
DEM OM DET

Hehe kongekommentar Smile

Torbjørn wrote:
Dani_B wrote:
Torbjørn wrote:
Dani_B, bare et lite velment tips: det tar seg ikke så bra ut å være så cocky når meningene ens fremstår som så lite reflekterte.

eller for å stave det ut for deg: Påpek gjerne hva du mener er så lite reflektert med det jeg har skrevet over.

Det har vel andre allerede kommentert, men det dreier seg altså om den grenseløse hyllesten av Iversen som en uvurderlig spiller etter dagens kamp:

Dani_B wrote:
Så kanskje heller: Show some respect? Evt. vit når det er på tide å holde kjeft.

Dani_B wrote:
du vil vel rett og slett fortsatt si det var et latterlig feilgrep å ta tilbake Iversen?

Da har vi sett hvordan det ser ut når dere konkluderer etter 30 minutter i en enkelt kamp. Så er spørsmålet, er de samme i stand til å se ting i perspektiv, sånn for eksempel over en hel sesong?
Back to top
Spartacus
Veteran

PostPosted: 06.11.2012 12:36    Post subject: Reply with quote

Tja, betenkelig nok tror jeg vi hadde gjort det faktisk litt bedre i serien om iversen hadde vært den hengende spissen hele veien. Han klarer faktisk å slå en kreativ pasning, holde på ballen, og er tildels målfarlig. Når vi samtidig skal gjøre Gamboa om til Bjørneby, ja da er vel iversen omtrent det nærmeste vi kommer Flo på RBK, og han er jo kjent med rollen fra landslaget. Jeg tror 2013 blir et kjempeår for Gamboa og Iversen.
Back to top
Wannebo
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 01:13    Post subject: Reply with quote

Steffen Iversen legger opp.

En fantastisk fotballspillers karriere er snart over. Blir spennende å se han i TV2.
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 09.11.2012 01:15    Post subject: Reply with quote

Kommer til å knuse samtlige på klokhet...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 09.11.2012 01:15    Post subject: Reply with quote

Dette var trist, ( personlig ). Trodde du skulle nevne om hvor god han var i dag, for jeg syns han var en av våre beste. Da blir det vel mest sannsynlig hans siste kamp fra start på Lerkendal i helga, mot Fredrikstad. Håper han får den avsluttningen han fortjener.

Lykke til i fremtiden, gjett om du blir tjukken! Smile

- Torgeir Børven
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 01:18    Post subject: Reply with quote

Hmm... Så ikke den komme... Men uansett, Steffen har betydd så utrolig mye for oss. At han nå kommer til å forsvare fargene våres i TV2 studioet, passer meg perfekt. RBK Tommel'n opp!
Attaboy
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 01:20    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
gjett om du blir tjukken! Smile

Du liker å sette ting på spissen... Tommel'n ned
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 09.11.2012 01:23    Post subject: Reply with quote

Norges største fotballtalent de siste 20 år. Ballfølelse, førstetouch, timing, koordinasjon, blikk, ro, avgjørelser på aller øverste nivå. Gitt oss mange magiske stunder Steffen. Hadde han orket, kunne han spilt hvor han ville. I tillegg en selvtillit og en karisma i media som er helt utrolig. Synd han ikke fikk ut alt han hadde av potensiale, men han har likevel bidratt stort i Rosenborg. Takk for alt!
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 09.11.2012 01:25    Post subject: Reply with quote

Takker for alt Iversen, du har gitt oss mang en herlig stund.
Back to top
Sola
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 01:28    Post subject: Reply with quote

Hadde han unngått skadene i Tottenham, og fortsatt utviklingen da han var 20/21 år gammel, hadde han på sitt beste vært en av verdens beste spisser.

Takk for alt, Ivers! Du fortjener stor hyllest i de siste kampene.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 09.11.2012 01:29    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:
RÃ¥nny wrote:
gjett om du blir tjukken! Smile

Du liker å sette ting på spissen... Tommel'n ned

Når jeg ser Iversen så tenker jeg automatisk på Bjarne Brøndbo, og kan vel hende at de blir enda mer lik nå som han legger opp Smile

Håper virkelig at han får putta 2 mål til i løpet av de siste kampene, håper han får scort begge to hjemme mot Fredrikstad!

Forøvrig så passerte han Mini i antall kamper i dag, og er nå nr 13 på den lista. Spiller han 4 kamper til ( altså alle de 4 siste ) så går han forbi Ø.Berg og ender da på 297 kamper for klubben.

Ellers er det verdt å nevne, at om Iversen spiller mot FFK og Hønefoss, samt at han scorer 2 mål, så ender han på 200 ligakamper, og 100 ligamål.

Perfekt avslutning, det.

- Torgeir Børven
Back to top
Wannebo
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 01:36    Post subject: Reply with quote

Har alltid vært en fan av Steffen. Utenomsportslige ting som ikke hører hjemme har gjort at han har fått et litt "ufortjent" rykte spør du meg. Min favorittspiller i norsk fotball siden jeg begynte å se på i 2006. Teknikken, ballfølelsen, hodestyrken, den overlegne fotballforståelsen hans. Jeg kunne ha fortsatt og fortsatt.

For Rosenborg sin del tror jeg det er lurt å skille veg med Steffen nå. Personlig er det et stort tap. Husker enda da han, Strand og Demidov var på Mære for å innvie det nye kunstgresset i 2008. Jeg ville ha et bilde med han, og når jeg sa "et siste bilde", siden de måtte dra, trakk Ivers på smilebåndet og sa: "æ ska itj dau enda da". Genial fotballspiller som jeg alltid vil huske. For meg er du en av de beste! Lykke til i TV2, jeg gleder meg!
Back to top
SuperTimCahill
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 02:03    Post subject: Reply with quote

En av mine favorittspillere (både på og utenfor banen) gjennom tidene. Kommer til å savne deg, Ivers. Legende!

Kommer til å bli den beste "eksperten" TV2 noensinne har hatt. Ivers BØR hylles på Lerkendal etter kampen mot Fredrikstad.
Back to top
Veginho
Senior

PostPosted: 09.11.2012 02:19    Post subject: Reply with quote

Ingen i Norge har et større fotballhode enn deg, Steffen! Hadde du ikke vært skadet, er jeg sikker på du ville blitt større enn Solskjær. Boka di skal jeg så klart kjøpe!
Lykke til i TV2.
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 02:48    Post subject: Reply with quote

For klubbens del er det et lite pluss at Ivers nå legger opp. Nå kan vi fokusere på å hente inn en mer profesjonell og yngre spiss.

Rent personlig er det litt trist at enda en av de store heltene fra 90-tallet legger opp. Utrolig fotballklok, fantastisk førstetouch, humor og likandes. Hadde vi hatt en yngre versjon av Iversen i troppen skulle jeg sunget et par strofer i kirken.
Back to top
Oddsking
Proff

PostPosted: 09.11.2012 07:26    Post subject: Reply with quote

En klok avgjørelse, etter de første kampene har han omtrent ikke tilført oss noe annet enn humør i spillertroppen imo noe som og er viktig, men vi trenger en spiss som kan score mål. Han har uansett gjort mye bra for klubben som vil bli satt pris på.
Takk for alt ivers.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 09.11.2012 09:02    Post subject: Reply with quote

Fotballforståelse som går utenpå alle andre norske spillere de siste 20 åra, et villt talent som aldri fikk ut alt, men som allikevel har gitt oss så mange fantastiske stunder. Smile

Du har gitt oss de største gledene og de største nedturene, fra Mirakelet i Milano med oss, til feiring av seriegull med Enga foran oss.

Du er en legende i Rosenborg og norsk fotball, lykke til videre Steffen Smile
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 09.11.2012 09:19    Post subject: Reply with quote

Lykke til videre og takk for alt du har gjort Steffen. Du er jo fortsatt historisk som Norges eneste matchvinner i ett EM-sluttspill, og det mot selveste Spania.

Jeg håper det enormt godefotballhodet ditt blir brukt på en eller annen måte i fremtiden, mer enn bare som ekspert på TV.
trondhb
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 10:02    Post subject: Reply with quote

Ifølge Vegard Jansen Hagen på Twitter stemmer det ikke at Iversen skal til TV2, men han vurderer visstnok CMore.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 09.11.2012 10:06    Post subject: Reply with quote

Takk for innsatsen, Iversen
gisp!
Legende

PostPosted: 09.11.2012 10:21    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:

Ellers er det verdt å nevne, at om Iversen spiller mot FFK og Hønefoss, samt at han scorer 2 mål, så ender han på 200 ligakamper, og 100 ligamål.

Perfekt avslutning, det.

Ja det hadde ikke bare vært skikkelig artig, men rent ut imponerende om Steffen faktisk skulle ende på 100 seriemål for RBK siden han står med 87 pr dato. (RBK.nos seriemålstatistikk.)

Pappa Odd scoret forøvrig begge Rosenborgs mål i sin avskjedskamp da han kom inn som innbytter borte mot Viking 10. oktober -82. I Lerkendalavskjeden mot HamKam uka før ble det dessverre ikke flere mål, men vi jublet læll, bare han rakte armene i været når han sto i midtsirkelen og ventet på at Rosenborg skulle gå i angrep igjen, slik at han kunne være med i spillet RBK
Tidligere i avskjedssesongen scoret han forresten et mål hjemme mot FFK foran 11 600 tilskuere.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 09.11.2012 10:32    Post subject: Reply with quote

Han putta vel et par for Enga også.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 212, 213, 214, 215, 216  Next
Page 213 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb