View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
obri Proff
|
Posted: 05.11.2012 02:54 Post subject: Strømsgodset-Rbk |
|
|
Trist og skammelig kamp som ikke
er Rbk verdig. Blir oppgitt av tanken
på Jønsson som trener neste år også
dersom poling og langballer er hans
måte å spille på. _________________ Kjem alltid en ny kamp ..... |
|
Back to top |
|
 |
eka Junior
|
Posted: 05.11.2012 06:54 Post subject: |
|
|
Jønsson som trener neste år? Nei! Nok er nok! |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 05.11.2012 08:02 Post subject: |
|
|
Batigol wrote: | Hvorfor er det ingen medier som tør å være mer kritisk til JJ sin ledelse av RBK og utvikling av laget og en tydelig spillestil?
Link: http://www.rbkweb.no/vis/9228
2mas hvorfor stiller du ikke mer konkrete og kristiske spørsmål mot gjennomføringen av kampen og disposisjonene underveis i kampen?
JJ slipper alltid unna..... |
Vi kan ikke forvente at media skal gjøre jobben for oss, da må nok RBK rykke ned først... Nytter lite med surmuling på forum, det må SYNS! Redigert etter ønske fra TT Når supportere i England og Italia klarer å presse trenere ut av klubber, bør vi kunne klare det her i Norge og... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
eka Junior
|
Posted: 05.11.2012 10:10 Post subject: |
|
|
tr0ndern wrote: | Supporteraksjoner er nok veien å gå - anti-Jönsson-TIFO på hver eneste kamp, vifting med hvite lommetørkler på neste hjemmekamp, aksjoner på/utenfor brakka, osv. |
Da må det nesten bli på søndag når vi har siste hjemmekamp i Tippeligaen. Ellers er leserinnlegg i avisen også en mulighet. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 05.11.2012 10:28 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | To år på rad uten seriegull er uakseptabelt. |
Jeg synes ikke egentlig to år på rad uten gull er uakseptabelt.
Det som er uakseptabelt er at vi ikke har mer fokus på å angripe og skåre mål.
Under Hamrén forsvarte vi oss til seriegull, det var njuu, njaaa, gull er gull, men morsomt var det ikke. Under JJ forsvarer vi oss til en tredjeplass. I tillegg til å ikke være morsomt er det nå også meningsløst.
Jeg tar mye heller noen 3-4-5-plasser om vi faktisk spiller morsomt og har fokus på å spille bra offensivt og skåre mest mulig. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 05.11.2012 10:40 Post subject: |
|
|
Kampen gikk som forventet. Peter Kovacs ble matchvinner som varslet før kampen.
Jeg har ikke kritisert jønsson noe særlig, men etter denne kampen har jeg fått nok. Null plan etter 2år, får ufattelig lite ut avså mange gode spillere, sier at elendige kamper er gode eller jevne. Ta deg en bolle jønsson og flytt til Sverige . Nå vil det selges enda mindre sesongkort neste år og RBK vil bli enda mindre attraktiv. Det betyr at vi får RBK uten prica, altså vi har ingen målscorer i 2013. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 05.11.2012 10:44 Post subject: |
|
|
Det verste er at jeg faktisk ikke bryr meg så mye lenger om gullet glipper. Hjertet brenner ikke mye for Rosenborg lenger og det synes jeg er skummelt. Dette var liksom forventet, at vi skulle svikte på tampen. |
|
Back to top |
|
 |
Looney Senior

|
Posted: 05.11.2012 10:51 Post subject: |
|
|
Frankiefourfingers wrote: | Det verste er at jeg faktisk ikke bryr meg så mye lenger om gullet glipper. Hjertet brenner ikke mye for Rosenborg lenger og det synes jeg er skummelt. Dette var liksom forventet, at vi skulle svikte på tampen. |
Skal det tolkes som at du bare bryr deg om klubben når alt går på skinner?
Det er under motgang og nedturer man kan skille mellom hvem som er gode supportere, og hvem som bare er medgangssupportere.
Nå beskylder jeg ikke deg for å være medgangssupporter, men ut fra innlegget ditt kan du nesten framstå slik  _________________ Eh...what's up, doc?", |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 05.11.2012 10:57 Post subject: |
|
|
Jeg bryr meg om at vi taper, men det er helt greit at Molde og Godset er foran oss på tabellen med den elendige, primitive fotballen vi står for. |
|
Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 05.11.2012 10:58 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Kampen gikk som forventet. Peter Kovacs ble matchvinner som varslet før kampen.
Jeg har ikke kritisert jønsson noe særlig, men etter denne kampen har jeg fått nok. Null plan etter 2år, får ufattelig lite ut avså mange gode spillere, sier at elendige kamper er gode eller jevne. Ta deg en bolle jønsson og flytt til Sverige . Nå vil det selges enda mindre sesongkort neste år og RBK vil bli enda mindre attraktiv. Det betyr at vi får RBK uten prica, altså vi har ingen målscorer i 2013. |
Det verste er at vi starter på 0,00 neste sesong uansett om treneren heter Janne eller noe annet.
Hvis man skal være snill mot noen og si at vi holder på å innføre en stil....ja da er min påstand at det tar et kvarter for en hvilken som helst trener, over 12 år gammel, å utlikne det forspranget.
Mens Molde,SIF og TIL feks. har skaffet seg et fundament som er gjennkjennbart selv om de ikke er spesiellt gode fotball-lag. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 05.11.2012 11:13 Post subject: |
|
|
Kent wrote: | Eksil wrote: | Kent wrote: | Eksil wrote: | Kent wrote: | Slutt å mas om Prica!
Han og Tarik er to av seriens beste angrepssillere og en evighet bedre enn de Godset har til disposisjon.
Fullt fortjent hvis Godset skulle vinne denne kampen. Prosjekt Jønsson er komplett mislykket!
Kjøp Deila, uansett pris! |
En fryktelig vurdering du kommer med her. |
Du mener Godset sin anrepsrekke er bedre enn vår?
Vi har i utgangspunktet et langt bedre lag enn Godset, men vi har en taktisk inkompetent trener som er i ferd med å ødelegge både laget og spillerne. |
Prica er en middelmådig spiss som sjelden klarer å dempe en ball, og langt mindre scoore mål. Han er langt over høyden og vil tvilsomt komme tilbake. Er stort sett elendig hver kamp. Å scoore et og annet flaksemål gjør ingen spiss.
Tarik er god men ingen målscoorer som han selv sier. Noe vi også ser med all tydelighet.
Å hente Deila ville vært fullstendig galskap! JJ all over again! Tror virkelig folk at det er garanti for suksess å hente en trener som har hatt laaaaang tid og ro, uten forventningspress over hodet, til å bygge laget sitt?
At en slik trener som ellers ikke har EN DRITT å vise til annet enn dagens situasjon i en for øyeblikket begredelig TL?!
Hallo!! Vi har inntil nå kjempet om gull, med 10 uavgjorte og 4 tap!! Hva slags liga er dette? Vi burde avgjort dette på sensommeren!
At en trener klarer det Deila har klart i sine omgivelser, i denne ligaen, ja det er IKKE EN PRESTASJON!
At sportslig ledelse i RBK derimot med slike midler og så lang tid ikke klarer bedre enn dette, ja det er også en slags prestasjon..  |
Eksil: Dine uttalelser her er det mest komiske jeg har lest på dette forumet noensinne.
Er det en større prestasjon å få til det Deila har gjort med større ressurser?
Deila har faktisk tanker om hvordan hans lag skal spille fotball og lykkes med dette til tross for at han ikke kan betale for å hente spillere. Artig fotball rett og slett!
Når det gjelder dine vurderinger av spillere, herunder Prica og Tarik, virker det rett og slett som at du er sã langt pã jordet at det er mest fristende å bare le av det du kommer med! |
Komiske Kent: Hyggelig å kunne more deg. Men du har tydeligvis noen kognitive svakheter (kålhode).
Tarik har ingen TL-mål, altså ingen stor målscoorer.
Prica har over lengre tid elendige resultater, altså ganske så middelmådig.
Deila har ingenting annet å vise til enn Godset. Men du mener likevel å vite at det da automatisk vil fungere å ta over Norges største klubb? Ser du at det kan innebære en aldri så liten risiko å ansette ham, som ganske mange andre her inne gjør? Eller mener du alle som er negative til Deila her inne er komiske?
Tulling. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 05.11.2012 11:22 Post subject: |
|
|
"Komiske Kent", "kålhode" og "tulling" er eksempler på å ta mannen, ikke ballen.
Hev nivået. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 05.11.2012 11:33 Post subject: |
|
|
Jeg tar det gule kortet. Hehe, jeg takles klønete og ufint, og gir en høyst fortjent ettersleng.  _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
knttn Proff
|
Posted: 05.11.2012 15:41 Post subject: |
|
|
Utrolig mange ting som irriterte meg grønn i går men Doscal sin juksing defensivt hele tida tok kaka. Makan. Terningkast 1! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.11.2012 00:24 Post subject: |
|
|
Batigol wrote: | Link: http://www.rbkweb.no/vis/9228
2mas hvorfor stiller du ikke mer konkrete og kristiske spørsmål mot gjennomføringen av kampen og disposisjonene underveis i kampen?
JJ slipper alltid unna..... |
Rett etter kamper er det nesten umulig å få stilt ordentlige spørsmål, med hele presserøkla hengende over seg. Glad jeg fikk stilt et par egne spørsmål i det hele tatt, så stor pågangen var.
Dessuten er ikke Jönsson den som svarer på første spørsmål. Man må stille både et og to oppfølgingsspørsmål for å få noe vettugt. Og det rekker man sjeldent i en sånn situasjon.
For min egen del blir neste mulighet vanligvis ei uke etterpå, etter siste trening før kamp. Da er ofte ting litt utdatert.
Vil vel likevel si at det er Metalist-kampen som er det ferskeste eksemplet på helt klart for seine bytter, som ødela for RBK. Føler vel at kampene i Molde og Drammen mest gikk i samme tralten hele tida. Det hadde vært berettiget å spørre hva Jönsson kunne ha gjort annerledes underveis, men sjøl virket han jo svært fornøyd med 0-0 såpass lenge i begge kampene. Så svarene ville gitt seg sjøl; at han ikke så noen grunn til andre disposisjoner.
Men naturligvis kan jeg gjøre bedre. Ikke minst med tanke på få kommentarer til de litt "større og langsiktige" trendene. |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 07.11.2012 18:59 Post subject: |
|
|
Takk for bra svar på min "kritikk" 2mas!
Ellers må jeg si du og de andre skriver mye bra om det som opptar oss RBK supportere! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 07.11.2012 19:05 Post subject: |
|
|
Enig i det du skriver, Batigol. Syns 2mas og hans deputies gjør en god jobb, selv om jeg mener at "Din mening:" burde ligget et annet sted enn på forsiden. Trekker ned kvaliteten...  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
|