English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jaime Alas
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 49, 50, 51  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sylta
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 02:04    Post subject: Reply with quote

Ignorerer folk helt at Jaime Alas er landslagsspiller? Er det helt tilfeldig at de eneste utespillerne som ikke ble byttet inn i dagens kamp, er trioen som skal spille landskamper om noen få dager?
Back to top
View user's profile Send private message
Fotsoppen
Proff

PostPosted: 04.09.2012 03:43    Post subject: Reply with quote

Det irriterte meg kraftig at Alas ikke fikk en liten halvtime idag. La gutten få prøve noen minutter før vi henger han ut på forumet.
JJ er meget feig i byttet av DFH - JIH, der burde han definitivt ha tatt en liten sjanse å ha latt Alas få spille, kanskje til og meg byttet inn flere for å rullere på spilletid og sørge for at hele spillestallen har matcher i beina til viktige kamper fremover.
Tenk om vi spiller en kamp der vi må bytte inn Alas, så har han ikke spilt en eneste kamp på kjempelenge, vil det ikke da bli enda vanskeligere for Alas å overbevise oss?

Rett og slett svakt av, Jønsson..
Knowrud
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 03:51    Post subject: Reply with quote

Enig der. Får han ikke spilletid på 2-0 mot jumbolaget Stabæk, så ser det mørkt ut. Bekmørkt.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 04.09.2012 08:00    Post subject: Reply with quote

Relativt ung, fra et land langt borte ... ikke helt urimelig å anta at han fremdeles kan komme til å bidra.
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 09:06    Post subject: Reply with quote

RBK sier jo de har tro på Alas. Han er visstnok god på trening, men har ikke fått det ut i kamp. Man skulle tro at gutten da ville tjene på å få flere korte innhopp, og ikke spille 30 minutter i én kamp, for deretter å bli glemt i to-tre måneder, og plutselig få en hel omgang.
gisp!
Legende

PostPosted: 04.09.2012 09:06    Post subject: Reply with quote

jadda wrote:
Fatter ikke hvorfor Alas ikke kommer inn i denne kampen mot Stabæk. Hva er poenget med å dytte inn JIH på 2-0?

Risikoaversjon.
kristobal
Legende

PostPosted: 04.09.2012 09:20    Post subject: Reply with quote

Omtrent som å putte innpå Fredrik Winsnes siste ti minuttene på 2-0-ledelse mot Hønefoss høsten 2010.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Barney
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 09:44    Post subject: Reply with quote

Har vanskelig for å se hva Alas har å bidra med. Han burde vært sendt til Ranheim istedenfor Midtsjø.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 09:50    Post subject: Reply with quote

Enig da Midtsjø pdd er langt bedre enn Alas. Evt så burde Alas ikke vært hentet til klubben.... Dårlig forarbeid av RBK nok en gang på en spiller utenfor Norden?
Back to top
ZOOlander
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 10:04    Post subject: Reply with quote

Huff, ja - dette fremstår mer og mer som et bomkjøp..
Dersom han har noe å bidra med, ville han ha blitt bytta inn for DFH i går! Når så ikke skjer må man jo tolke det dithen at han ikke anses god nok.. Har dessverre aldri hatt helt trua på godeste Alas - kjipt å hente en spiller fra den andre siden av kloden, som rett og slett ikke er god nok.. Han har hatt mer enn nok tid til å akklimatisere seg!
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 10:07    Post subject: Reply with quote

Lionel Messi ville trolig også fremstått som et bomkjøp dersom han aldri hadde fått sjansen til å vise seg frem Wink
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 10:12    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Omtrent som å putte innpå Fredrik Winsnes siste ti minuttene på 2-0-ledelse mot Hønefoss høsten 2010.

Hva håper du på å oppnå med en sånn kommentar?
(Bortsett fra å starte en ny Eggen-diskusjon)
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 04.09.2012 10:19    Post subject: Reply with quote

Bare vise at jeg mener det samme nå som den gangen. At det er for dårlig å ikke gi flere spillere sjansen når man leder 2-0 mot et bunnlag og har full kontroll.

Synes det er påtagelig når noen med store bokstaver mener det er elendig personalhåndtering av Jönsson. Kan aldri huske at det var slike karakteristikker som preget trådene høsten 2010.

Jeg mener det samme nå som den gangen, og det bør være mulig å holde ordbruken på passende nivå - i hvert fall ikke gjøre noen forskjell på det som skjedde i 2010 og i dag.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 10:22    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Lionel Messi ville trolig også fremstått som et bomkjøp dersom han aldri hadde fått sjansen til å vise seg frem Wink

Har sett alt jeg behøver. Nok en flopp.
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 10:27    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:

- i hvert fall ikke gjøre noen forskjell på det som skjedde i 2010 og i dag.

Javel, så ettersom det har skjedd før så er alle som en diskvalifisert fra å mene at Jønsson gjorde feil i å sette inn Høiland?

Bør ikke du nå begynne å kritisere Jønsson for å ikke gi unge spillere sjansen, ettersom dette har vært kronargumentet ditt mot Eggen i snart et tiår?

Forøvrig kan du sjekke kamptråden, og se om det virkelig ikke ble sagt noe på at Winsnes ble bytta inn:
http://www.rbkweb.no/foru...p;start=75

Liker spesielt denne:
EGA wrote:
Idioti.
Det der skjer ikke under Jønsson.

HAHAHAHAHA!!! Jeg ler meg skakk!

SÃ¥nn, gutter. Bare fortsett kritikken! Smile
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 04.09.2012 12:25    Post subject: Reply with quote

JJ hadde sikkert sett mindre av Gamboa enn av Alas (og mye mer av Alas enn oss), og valgte å bruke siste del av 2. omgang på å se Gamboa som ving. Et helt kurrant valg for min del, spesielt i mangel av Dockal på banen. Som bonus spilte han inn Høiland igjen litt etter skade. Hvor mange slike eksperiment skal man ta på en gang i en offisiell kamp? Jeg synes det holder med et.

Det virker forøvrig som om JJ liker å bruke spillere som kan brukes i flere posisjoner. Der har Alas et enormt problem i forhold til A-lags-spill i RBK - han virker å være den mest posisjonsfaste spilleren i stallen for tiden.
Back to top
ZOOlander
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 12:31    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:

Alas må imponere på trening om han skal ha noen forhåpning om å spille. Siden JJ velger å stadig bruke andre alternativer kan man ikke dra mange andre slutinger enn at Alas ikke anses god nok..

At både Messi og Alas er bitte små latinos får så være - jeg antar Messi faktisk imponerte såpass på trening (blandt annet) at han fikk sjansen!? Alas - not so much..
Pi_Meson
Proff

PostPosted: 04.09.2012 12:35    Post subject: Reply with quote

ZOOlander wrote:
Hentesveis wrote:

Alas må imponere på trening om han skal ha noen forhåpning om å spille. Siden JJ velger å stadig bruke andre alternativer kan man ikke dra mange andre slutinger enn at Alas ikke anses god nok..

På trening og på kampene han spiller for andrelaget, der han så vidt jeg har forstått, ikke imponerer i det hele tatt.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 04.09.2012 12:38    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:

Bør ikke du nå begynne å kritisere Jønsson for å ikke gi unge spillere sjansen, ettersom dette har vært kronargumentet ditt mot Eggen i snart et tiår?

Jeg har da vel begynt med det. Jeg sier da at jeg tenker akkurat det samme nå som i 2010.

Ser det var en del reaksjoner da også ja. Tommel'n opp!

Men ordbruken var litt annerledes synes jeg. Men ingen stor deal.
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 15:02    Post subject: Reply with quote

Ordbruken hadde vært tøffere om Eggen nettopp hadde signert en 4-årskontrakt verdt 20 millioner, vil jeg tro Wink
Back to top
batigol
Veteran

PostPosted: 04.09.2012 15:40    Post subject: Reply with quote

Alas reiser hjem.......for å spille VM kvalik for El Salvador!
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 05.09.2012 07:50    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke det er galt å mistenke at han kan komme til å gjøre en god innsats for oss senere ...
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 05.09.2012 07:59    Post subject: Reply with quote

Jeg tror nok Alas vil få sjangsen sin, vanskelig å spille seg inn på et lag når man ikke prater språket (heller ikke engelsk), og er rimelig posisjon'låst' slik enkelte og har nevnt her.
Nå har jeg riktignok kun sett ham i aksjon de innhoppa han har, samt 1 2lagskamp (borte mot Kjelsås), men han har ikke gjort seg helt bort da.
I førstelagsinnhoppa så har han i det minste gitt alt når det gjelder returløp, ser desverre for sjelden det av enkelte andre.
Gutten trenger tid, og jeg tror nok RBK er villige til å la ham få minst et halvår til før de avskriver ham;)
josinho
Veteran

PostPosted: 08.09.2012 09:06    Post subject: Reply with quote

Batigol wrote:
Alas reiser hjem.......for å spille VM kvalik for El Salvador!

Noen som vet noe om hvordan Alas har gjort det i landskampen i går?
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 08.09.2012 09:21    Post subject: Reply with quote

Dommerne og spillerne vet jo naturligvis, og tilskuerne som var til stede ved kampens slutt. Vil anta at kampen var mediatisert og da vet vel mange flere. Vi kan trygt svare ja.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 49, 50, 51  Next
Page 26 of 51

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb