View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
gisp! Legende
|
Posted: 23.08.2012 22:03 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | Oioi, dette er helt klart Hoftuns beste vindu noensinne - for dette er en klassesignering, det er faktisk ett slags kinderegg:
1) Vi får dekke opp backbehovet.
2) vi får inn en ny spansktaledne for å holde Alas med selskap
3) vi får da vel jaggu også en spiller som kjenner Tarik godt, og som har hatt ett godt samspill med han (hvis jeg ikke husker helt feil)
og jaggu sitter vi ikke nå med en spiller som er bedre enn Ankersen, i hvert fall hvis han får litt kamptreningen i kroppen igjen. Fy faen ,dette laget begynner det faktisk å lukte svidd av. |
Enig i at dette har flere positive sider.
Registrerer ellers at i stedet for å "forby kinderegg" så benytter "dere" det allegorisk i positiv sammenheng, men så er vel ikke dette forumet for barn heller da kanskje  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Slaves Junior
|
Posted: 23.08.2012 22:14 Post subject: |
|
|
Vel, gi mannen litt tid til å komme i kampform igjen, så har RBK en av ligaens beste offensive backer. Har sett han live, og av en eller annen grunn fikk han alltid dårligere karakterer på diverse børser enn det han fortjente. Selvfølgelig varierte han i prestasjoner, men mannen er fortsatt ung. Må si jeg misunner dere som bor i Trøndelag nå, og har kort vei til Lerkendal. Returkampen mot Legia hadde vært knall å oppleve. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 23.08.2012 22:24 Post subject: |
|
|
attach wrote: |
Jeg sier ingenting. Rosenborg som sa det.
Men forsket litt på det nå. Han skriver selv Cristian på sin offisielle Facebook-side. |
Kanskje er det valgfritt... som med Tarik/Tarek/Tariq osv. Ikke vet jeg.
Ser at FCK.dk i likhet med Rosenborg bruker H..
Venter spent på fortsettelsen i dette navne-dramaet  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 23.08.2012 23:22 Post subject: |
|
|
Da har vi altså en månemann og en vingemann
Fly me too the moon sier jeg bare! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 24.08.2012 00:06 Post subject: |
|
|
Meget god signering. Wow for en jobb Hoftun har gjort det siste halvåret. Hatten av  |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 24.08.2012 00:22 Post subject: |
|
|
Fremstår som en veldig sympatisk kar i intervjuet på rbk.no  |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 24.08.2012 00:23 Post subject: |
|
|
Hoftun har faktisk gjort en så god jobb dette halvåret at jeg ikke kan fri meg fra tanken på at det egentlig er Bratseth som er hovedmannen dette vinduet. Dette er liksom litt FOR bra utifra Hoftuns normale nivå... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 24.08.2012 00:25 Post subject: |
|
|
Bratseth gjorde da veldig mange bomkjøp han, også!! _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 24.08.2012 00:32 Post subject: |
|
|
@Bakklandia: Jeg for min del tror at Hoftun har skjønt det, etterhvert. Hvorfor? Aner ikke. Men i mine tanker, har han det. Det betyr ikke at han ikke kommer til å sovne på jobb igjen, men så lenge han er oppegående og følger med, gjør en jobb som han har gjort i det siste, får han min støtte, i hvert fall. Dét med og uten støttehjul! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 24.08.2012 07:56 Post subject: |
|
|
@Attaboy
Ny ledelse, nye strategier, nye tanker.... tror du det er tilfeldig at forbedringen startet i fjor da Skutle og Svendssen bestemte seg for å gå av? |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 24.08.2012 08:23 Post subject: |
|
|
Gudene vet at vi trengte en ny høyreback. God signering! |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 24.08.2012 08:37 Post subject: |
|
|
God signering! En toppspiller etter TL-standard!!! Jeg tipper han kan komme på permanent basis viss bare FCK ikke er for grådige og JJ lar ham få en del spilletid. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.08.2012 08:40 Post subject: |
|
|
Tipper vi har fått en decent opsjonsavtale her. Han er helt bortgjemt og bortglemt i FCK, og de er nok bare glade for å bli kvitt lønnsutgiftene. Maks et par millioner, tenker jeg. Muligens 0, zip, nada! Kostet FCK 6,5 millioner i sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 24.08.2012 08:45 Post subject: |
|
|
Vi kunne vel ikke håpt på noe bedre? Husker han fra FFK, og da var han en av ligaens beste backer (iallefall offensivt). Tror en back med fart og ballferdigheter er det vi trenger sammen med Dockal.
Dersom Gamboa gjør det bra kan vi innløse opsjonen, og dersom han flopper har vi tid til å forsøke oss på eksempelvis Vilsvik til vinteren. BRA! |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 24.08.2012 08:59 Post subject: |
|
|
Helt enig med Doffen!
Gamboa vil gjøre Dockal enda bedre. Dockal blir bedre med en rask, offensiv og ballsikker back bak seg.
God deal for RBK.
Bra for RBK at FCK må rydde i stallen sin da den er over 30 mann og de må kutte i utgifter.
Regner med at RBK har fått en god pris sammenlignet med hva vi må betale for en norsk god back. Fortsett å kjøpe gode spillere i utlandet og dyrk frem trønderske talenter så får vi en god miks. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 24.08.2012 10:31 Post subject: |
|
|
Jeg tror dette er en signering som kunne ha vært bra, kanskje veldig bra, men på grunn av en enkel årsak ikke kommer til å bli det. Den årsaken er at Jan Jönsson i rbkwebs intervju allerede er ute og snakker påfallende negativt om muligheten for at Gamboa skal spille seg inn på laget, og at overgangen skal bli permanent, noe som minner veldig om da Rosenborg hentet Ankersen.
Jeg tror fortsatt ikke Janne ønsker seg noen konkurrent til godgutten sin på høyrebacken, og det vil Gamboa få merke. Jeg kan aldri huske at en trener har gått ut så tidlig og lovt bort plassen i elleveren til den spilleren som allerede er i klubben som Jönsson har gjort de to gangene vi har hentet en konkurrent til Høiland. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 24.08.2012 11:16 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Den årsaken er at Jan Jönsson i rbkwebs intervju allerede er ute og snakker påfallende negativt om muligheten for at Gamboa skal spille seg inn på laget |
Det var en frisk tolkning av Jönssons uttalelser! Er dette "påfallende negativt"?
JJ i rbkwebs intervju wrote: | han skal få sjansen til å konkurrere og gjøre bra i fra seg både på trening og i et forhåpentligvis tett kampprogram |
Intervjuet nevner videre,
rbkweb wrote: |
"- Hva skal til for at overgangen blir permanent?
- Da får han være bra. " |
Påfallende negativt? Hva skulle vi ellers gjort, tatt'n uansett hvordan han fremstår, eller? |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 24.08.2012 11:24 Post subject: |
|
|
Gamboa trenger sikert en toerkamp eller to, men han bør spilles inn på laget i løpet av primo september. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 24.08.2012 11:53 Post subject: |
|
|
La oss se det an litt med Gamboa. La han få kjenne på nivået i Ranheim. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 24.08.2012 12:11 Post subject: |
|
|
Unge herr Wankersen,
kunne du tenke deg å høyne nivået litt? |
|
Back to top |
|
 |
calculatinginfinity Junior
|
Posted: 24.08.2012 12:28 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Tipper vi har fått en decent opsjonsavtale her. Han er helt bortgjemt og bortglemt i FCK, og de er nok bare glade for å bli kvitt lønnsutgiftene. Maks et par millioner, tenker jeg. Muligens 0, zip, nada! Kostet FCK 6,5 millioner i sin tid. |
Han er måske billig men jeg er meget sikker på han bestemt ikke er gratis. Vi har i længere tid (flere år) haft Peter Larsson til at løbe rundt og spille trænings kampe uden at blive brugt eller solgt fordi vi ville have for meget for ham. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|