| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
KitWalker Veteran

|
Posted: 30.07.2012 11:16 Post subject: |
|
|
| Siri Hveem er som oss, RBK-fan, pluss at hun til daglig driver med noe ala mote og disegn eller noe i den duren... |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 30.07.2012 11:23 Post subject: |
|
|
| Med andre ord er sannsynligvis dette "ryktet" bare svada. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 30.07.2012 11:26 Post subject: |
|
|
Hvorfor det? Hva skal de i køben da? Gå på tivoli?
Enten handler dette om spiller, eller å reise ned til Sveits i forkant for å se noen treninger el.lign ( i så tilfelle en feil pri av tid) |
|
| Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 30.07.2012 11:34 Post subject: |
|
|
er Nordsteien som er i Sveits å ser kamp, så ikke derfor de er ute å flyr ihvertfall...  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 30.07.2012 11:42 Post subject: |
|
|
| Det er nok ikke svada at Janne var på et SAS-fly på vei til København. Hva han skal der kan vi jo spekulere i, så jeg henger meg på hu Siri jeg, antar at det forhåpentligvis er en ny klassespiller på vei inn. |
|
| Back to top |
|
 |
Robert81 Rutinert

|
Posted: 30.07.2012 11:45 Post subject: |
|
|
Da må vi anta, og det ganske sterkt, at denne Siri Hveem ikke akkurat har noen innsikt i hva slags spiller Jönsson evt drar ned for å se på, men har en pekepinn på hva som behøves.
Greit å være sulteforet på nyheter, men å sluke en sånn uttalelse fra hvem som helst rått viser desperasjon og klare tegn på desillusjonering, ikke at jeg klandrer noen for det..
Ellers tror jeg vel kanskje Børven kunne vært noe. Han vil jo kunne ha mye fremgang de neste sesongene. Hadde ihvertfall ikke gjort noe med et par lovende squad-talenter inn. Kanskje Børven, 19-åringen fra Nigeria og evt en litt mer etablert spiller som vi vet kan levere. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 30.07.2012 11:59 Post subject: |
|
|
Nå er det da ingen her som har tatt av. Hoftun ble observert på kamp i Danmark i går og en dame, som følger med på RBK og er aktiv på twitter, sier at JJ er på vei til København. At hun tror det er en spiss er ikke så usannsynlig, men er ikke dermed sagt at det stemmer.
Eneste som slukes her, slik jeg ser det, er det at JJ er i Danmark. Og det er det vel ingen grunn til å tvile på? |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 30.07.2012 12:15 Post subject: |
|
|
Det store spørsmålet er jo hvorfor en trener reiser ned for å signere en spiller, er det normal praksis? Trodde dette var SD sitt bord (Som riktignok befinner seg i Dk).
Kanskje Janne Jønsson skal på Dana Cup? _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 30.07.2012 12:15 Post subject: |
|
|
| Regne med at det da er for å kjøpe spillere og ikke speide etter spillere. Håper virkeligen at noen er på vei inn snart. Litt nytt blod gir kanskje en boost som varer to-tre kamper før det blir ødelagt av planløshet. RBK ska ha kudos for at de i de minste har fått kjøpt inn en spiller klar til August da. ikke værst bare det, men trenger da mer enn bare en. |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 30.07.2012 12:16 Post subject: |
|
|
Brøndby spiller hjemme mot Silkeborg i kveld, tipper han skal dit for å finsikte en eller annen spiller RBK er nær ved å signere.
Hvis det er spiss det er snakk om:
Martin Bernburg har vel tidligere vært nevnt, men han ser ut til å være skadet og er neppe den det er snakk om nå. Mitt tips er Simon Makienok Christoffersen.
Da er det vel bare å spekulere  |
|
| Back to top |
|
 |
LarsP Proff
|
Posted: 30.07.2012 12:22 Post subject: |
|
|
201 cm og 94 kg tung.
 |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 30.07.2012 12:30 Post subject: |
|
|
He he, passe det
Ellers så er det ikke mer enn snaut 3 timer i bil til Haderslev (SønderjyskE) heller, så det kan jo også være forhandlinger om Quincy Antipas som ble nevnt for noen dager siden. |
|
| Back to top |
|
 |
cbas10an Senior
|
Posted: 30.07.2012 12:36 Post subject: |
|
|
Om han skulle til Haderslev hadde han vel heller tatt fly til Billund..
Knappe 1 times kjøring.. |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 30.07.2012 13:05 Post subject: |
|
|
| Ikke nødvendigvis, fly Værnes-Billund medfører mellomlanding og betydelig lengre reisetid. Da er det like greit å ta fly Kastrup-Billund evt. |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 30.07.2012 13:56 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | Blir ikke så skuffa om vi skulle hente kløna Tore til en billig penge, for bedre enn Wangberg og Rønning - det er han.
Skulle vi i tillegg hente Vilsvik (regner med at Godset ikke vil slippe Madsen også) så begynner det å se OK ut etter Tippeliga-standard.
.... men hold dere nå for guds skyld UNNA Børven. Skjønner ikke hvorfor folk er så hodestups forelska i fyren... han er jo på ingen måte løsninga vår foran mål. Han bommer på de største aller sjansene, og gjør ting på egenhånd like ofte som Prica. Herregud så trasig det ville vært om vi slengte 10 mill etter han. |
Skjønner ikke det er mulig å være så negativ til Børven, fyren scorer jevnt og trutt når han får spille spiss, og er allerede oppe i 8 mål. Det skal ikke være nødvendig for han å gjøre ting på egenhånd når han har spillere som Sælnes, Dockal, Chibbe og Alas (forhåpentligvis). Han kan avslutte både med beina og hodet. |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 30.07.2012 14:00 Post subject: |
|
|
| trondhb wrote: | Brøndby spiller hjemme mot Silkeborg i kveld, tipper han skal dit for å finsikte en eller annen spiller RBK er nær ved å signere.
Hvis det er spiss det er snakk om:
Martin Bernburg har vel tidligere vært nevnt, men han ser ut til å være skadet og er neppe den det er snakk om nå. Mitt tips er Simon Makienok Christoffersen.
Da er det vel bare å spekulere  |
Simon Makienok kom til klubben i januar ifølge Wikipedia, så blir vel som å tro at de skal signere Jerry. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 30.07.2012 14:08 Post subject: |
|
|
| Nicolaj Agger har hatt kneproblemer og ankelbrudd tidligere, så det er sikkert han vi får over på billigsalg. |
|
| Back to top |
|
 |
Jarwson Senior
|
Posted: 30.07.2012 14:57 Post subject: |
|
|
Kasper Wikestad @TV2Wikestad
Ser at RBK angivelig vil kjøpe Godsets Lars Vilsvik og Kim André Madsen. If you can't beat them - buy them #2fx |
|
| Back to top |
|
 |
RainerWolfcastle Junior
|
Posted: 30.07.2012 15:14 Post subject: |
|
|
Giver lige mit besyv med.
Såfremt der er tale om, at jeres spejder-delegation skal se Brøndby-Silkeborg, er der nok større sandsynlighed for at det er en Silkeborgspiller, der er i kikkerten. Tyske Marvin Pourié, med fortid i Schalke & Liverpool, var nemlig forårets skarpeste mand i superligaen. Jeg vil dog ikke stikke nogen blår i øjnene, men det virker både mere realistisk og han er derudover, i mine øjne, en klart bedre spiller end Simon Makienok, ihvertfald på indeværende tidspunkt. At det er Pourié, der er tale kan dog ikke underbygges, men det virker plausibelt. I har jo iøvrigt også ret gode erfaringer med at handle med Silkeborg .
Lidt links:
http://m.sporten.dk/touch...d=21333157
http://www.youtube.com/wa...fIAEXS34rU
http://www.tipsbladet.dk/...atopscorer |
|
| Back to top |
|
 |
Robin Rutinert
|
Posted: 30.07.2012 15:50 Post subject: |
|
|
Børven:
http://en.wikipedia.org/w...%C3%B8rven
24 mål på 59 Tippeligakamper - ikke verst det, med tanke på at han jo ikke alltid har spilt fast, ei heller som spiss alltid.
http://no.wikipedia.org/w...%C3%B8rven
Også denne: 50 mål i 4 divisjon som 16 åring (står ikke år) og 45 mål i 3 divisjon i 2009...
Forstår heller ikke hvordan man kan være negativt innstillt her. Mye høyere snitt enn veldig mange andre spisser og spisser skal jo først og fremst lage mål. Samt at han neppe heller blir spesielt dyr. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 30.07.2012 16:03 Post subject: |
|
|
Synes også at vi bør satse på Børven. Utrolig spennende spiller som nok kommer til å bli bedre og bedre. Er alikevel redd for at Molde snapper ham eller at en utenlandsk klubb ser potensialet og kjøper ham. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 30.07.2012 16:04 Post subject: |
|
|
| georgios wrote: | | Bare for å kaste ut twitter-rykter for å få igang spekulasjonene. I går ble Hoftun observert på FCN-OB og i dag er JJ på vei til København. Hvem hentes? |
Hadde ikke gjort meg noe om det hadde vært denne karen
http://www.transfermarkt....29085.html |
|
| Back to top |
|
 |
tjommi Proff
|
Posted: 30.07.2012 16:24 Post subject: |
|
|
| RainerWolfcastle wrote: | Giver lige mit besyv med.
Såfremt der er tale om, at jeres spejder-delegation skal se Brøndby-Silkeborg, er der nok større sandsynlighed for at det er en Silkeborgspiller, der er i kikkerten. Tyske Marvin Pourié, med fortid i Schalke & Liverpool, var nemlig forårets skarpeste mand i superligaen. Jeg vil dog ikke stikke nogen blår i øjnene, men det virker både mere realistisk og han er derudover, i mine øjne, en klart bedre spiller end Simon Makienok, ihvertfald på indeværende tidspunkt. At det er Pourié, der er tale kan dog ikke underbygges, men det virker plausibelt. I har jo iøvrigt også ret gode erfaringer med at handle med Silkeborg  |
Spennende spiller. Ung og lovende, men ikke for ung. Me like  |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 30.07.2012 17:05 Post subject: |
|
|
| Stabæk lukter på Hauger, hva med å hente han hjem som partner for Sælnes? |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 30.07.2012 17:08 Post subject: |
|
|
Hva om det kan være nettopp Hauger vi er i Danmark for å signere?
Stor mulighet for det faktisk. |
|
| Back to top |
|
 |
|