English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Dagens Rosenborg !!

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
toavo
Senior


Joined: 07 Mar 2003
Posts: 247
Location: Tønsberg

PostPosted: 03.05.2004 15:06    Post subject: Dagens Rosenborg !! Reply with quote

Er det slik at vi har stått stille eller blitt dårligere fra i fjor til i år, eller har de andre blitt bedre ??

Min mening er at vi har gått noe tilbake. Ola snakker om konkuranse i laget, men oppfattes det slik når spillere brukes på relativt ukjente plasser ??
Som andre har nevt har vi kansje de to beste vingene i lander, men å bruke dem der de er best, det er det sjeldent å se.

Vi har vel ikke hatt den samme startoppstillingen i to seriekamper i år, og det betyr for meg at Ola ennå ikke har klart å finne en riktig konstelasjon.
Men er det pga. at spillerne ikke duger eller er det treneren.
Ja, det er kansje tidlig å si dette, men jeg lurer mer å mer på om den forige sesongen kan være den siste som suverene serievinnere.
HÃ¥per at jeg tar feil og at alt retter seg.

I forhold til de andre lagene så er det vel mye som tider på at de fleste har blitt bedre eller kjøpt nye og bedre spillere. Her synes jeg også at Ola ikke har gjort en god nok jobb.
Mange er nok enige med meg i at vi burde ha hatt nye spillere i de to bakerste leddene. Da snakker jeg ikke om keeper selv om Espen har gjort en par blemmer.

Noen som er uenig ??
_________________
ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN
Back to top
View user's profile Send private message
fubar
Veteran


Joined: 27 Sep 2002
Posts: 1213

PostPosted: 03.05.2004 16:08    Post subject: Reply with quote

Slapp av... det er for tidlig å si noe om hvordan RBK ligger an ennå.

Jeg VEDDER på at innen tre uker så skriver avisene at RBK er like gode som før eller bedre enn noensinne osv.
Back to top
View user's profile Send private message
g_gamst
Junior


Joined: 14 Feb 2003
Posts: 46
Location: Hasvik

PostPosted: 03.05.2004 16:16    Post subject: Reply with quote

Du er inne på noe. Det er noe som mangler i laget. Og den største feilen, er at der er spillere som spiller på feile plasser, og at der er spillere som ikke skulle spillt i det hele tatt. Klippekortet til Brattbakk må fjernes. Ka har han gjort på banen hittill? Ingenting. Solli brukes feil og for lite,Storflor bør spille fast isteden for Brattbakk, for å nevne noen.
Det er helt tydelig at Ola By ikke er den rette til å lede. R B K er ,og skal være 2 divisjoner bedre enn resten av lagene i Norge. Slik det ser ut nå, så klarer vi kansjke å berge en plass blant de 5.

En jævlig sur suporter Evil
_________________
Laget mitt??? D e Rosenborg d.
Back to top
View user's profile Send private message
kms
Senior


Joined: 18 Sep 2002
Posts: 241

PostPosted: 03.05.2004 16:33    Post subject: SÃ¥ ille er det jo ikke Reply with quote

Ærlig talt dere...jeg er nå heller ikke overlykkelig med prestasjonen hittil i år, men det har tross alt vært bra nok til å sikre 8 poeng, bare 2 bak lederen Tromsø. De som er mest bekymret bør tenke tilbake til 2002 der enkelte kamper var virkelig, virkelig ille. I forhold til starten på den sesongen synes jeg alt hittil har vært godkjent -- om enn bare sånn passe.

Rosenborg kan ikke være to divisjoner over alle andre i hver eneste kamp i året. Det går bare ikke. Fjoråret var en utrolig prestasjon og av de sjeldne, og selv da glapp Champions League. Nei, gi dem og Ola By tid og ro til å finne ut av lagoppsetning og samhandling, så vil de spille seg opp etter hvert.

Synes kampen mot Lillestrøm viste skikkelig godt spill i perioder, til tross for generelt svakt nivå -- den andre scoringen var jo et kjempeflott angrep. Når "maskineriet" kommer i gang og blir samspilt kommer vi sikkert til å se flere slike.
Back to top
View user's profile Send private message
Elisabeth
Junior


Joined: 22 Feb 2004
Posts: 83
Location: Levanger

PostPosted: 03.05.2004 18:19    Post subject: Reply with quote

Vi får bare tro at det går bra, noe som det sikkert vil.. Det er snakk om et lag som har flere av Norges beste spillere, noe som gjør saken grei..

Det burde gå i riktig retning når endelig Rosenborg får system på spillet, og får meia inn noen mål..

Bare vent å se..
Back to top
View user's profile Send private message
rog
Junior


Joined: 03 Nov 2003
Posts: 26
Location: Kjeller :(

PostPosted: 03.05.2004 20:15    Post subject: Vinnerkultur uten profiler Reply with quote

Personlig synes jeg RBK må slite mer for poengene nå enn før, men med suverene 12 på rad har det sikkert ubevisst i mitt hode sneket seg inn en forventning til at vi ikke bare skal vinne fotballkamper. Vi skal ydmyke alle samtidig.

Jeg savner de kjappe overgangene med scoringskø foran målet, og liker ikke å sitte med hjertet i halsen til det forløsende målet kommer etter 85 spilte minutter.

Store forventninger? Ja, men kan jeg lastes for at jeg er bortskjemt?

Nå har jeg flyttet for langt fra elskede Trondheim, og ser dessverre kun sporadiske kamper når jeg er hjemme (-Takk kjære TV for at savnet i det minste holdes nede). Skjønner derfor at jeg uttaler meg på tynt grunnlag, men likevel... Hvem er dagens Brandy, Mini eller Rambo? (Har forstått det sånn at selv ikke lokalgutten Winsnes ikke har verdens høyeste stjerne hos supperterne for tiden..!?..)

Det som varmer er at vi tar poeng uansett hvordan vi spiller, og det er virkelig noe å ta vare på. Jeg vet at utover sesongen begynner maskineriet å rulle for alvor, og jeg biter i meg mine ord. Men inntil da sitter jeg med følelsen av å ha mistet noe på veien i de siste 12 årene.

Savner litt fart i angrepsrekka, tidlige løp som skaper rom på kant og pasninger i gjennombrudd. Det er artig fotball det...

Er for jævlig at Stavrum Rolling Eyes må ty til dommerne når han skal kaste skit på RBK. Måtte noen i RBK stikke nesa fram og si at vi hater Molde og hele Røkkebygda. Det skal PanzerHagen iallefall ha, -han skaper blæst. Sier ikke at vi skal synke sååå lavt, men litt må det da gå an å slenge med leppa!

Forresten, det var bare en ting til;
FY FAEN SÅ JÆVLA LEI JEG ER AV TV2 OG MATHISEN!! Evil MÅTTE DE BRENNE I HELVETE FOR Å ØDELEGGE HVER JÆVLA TVKAMP. PRØVER FEBRILSK Å SETTE PÅ RADIOLYD, MEN DA HENGER BILDET 3 SEKUNDER ETTER... (har faktisk slått av lyden helt enkelte omganger, -ikke kødd det...)

Dessuten er det nokså morsomt å bo i Bodø for tida Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Erik87
Proff


Joined: 19 Sep 2003
Posts: 433
Location: Oslo

PostPosted: 03.05.2004 22:49    Post subject: Reply with quote

Årets Rosenborg utgave er kansje svakere enn ifjor. men ifjor var jo alt plankekjøring... Tror at systemet kommer ettehvert. Så jo glimt av klassespill mot lillestrøm. Må jo ta med det positive videre!
Skal inrømme at andre omgang mot lsk var begredelig. Men det var gøy å se at gutta tidvis kunne spille fotball.
Tror på en del kjøp til sommeren. De bør iallefall komme!
Da hovedsaklig ett par forsvarere.
Håper iversen har lyst på en hjemlig retur og at braathen finner ut at rbk er en fin klubb å reise til:)

tror det blir seier mot tromsø. Sikkert enda en slite seier. Men så lenge det blir poeng ej jeg fornøyd. Ligger jo tross alt på tredje plass på tabellen!

PS: Leeds burde aldri rykket ned fra PL! Men bare vent! De kommer opp igjen!Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 04.05.2004 09:01    Post subject: Re: Vinnerkultur uten profiler Reply with quote

rog wrote:
Har forstått det sånn at selv ikke lokalgutten Winsnes ikke har verdens høyeste stjerne hos supperterne for tiden..!?..


Winsnes, han blør for drakta si
Spælle som Supermann, gi ailt for Troillongan
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 04.05.2004 09:10    Post subject: Reply with quote

Resultat 1995-2004 etter fire kamper
------------------------------------------

1995: 9 poeng, 13-1 i målforskjell
RBK - Kongsvinger 6-0
Strindheim - RBK 0-5
Brann - RBK 1-1
RBK - Viking 1-0

1996: 12 poeng, 15-3 i målforskjell
RBK - Molde 2-0
Tromsø - RBK 1-5
RBK - Stabæk 4-2
VIF - RBK 0-4

1997: 3 poeng, 4-4 i målforskjell
RBK - Brann 1-1
LSK - RBK 2-1
RBK - Tromsø 0-0
Kongsvinger - RBK 2-2

1998: 12 poeng, 14-2 i målforskjell
Strømsgodset - RBK 0-2
RBK - Viking 3-1
Haugensund - RBK 0-3
RBK - Lillestrøm 6-1

1999: 7 poeng, 10-5 i målforskjell
RBK - Moss 5-0
Lillestrøm - RBK 3-2
RBK - Tromsø 2-2
Kongsvinger - RBK 0-1

2000: 7 poeng, 8-5 i målforskjell
Stabæk - RBK 0-2
RBK - Brann 4-4
Lillestrøm - RBK 0-2
RBK - Molde 0-1

2001: 9 poeng, 12-6 i målforskjell
Viking - RBK 4-3
RBK - Molde 2-1
Bodø/Glimt - RBK 1-4
Moss - RBK 0-3

2002: 6 poeng, 6-4 i målforskjell
"annus horribilis"
RBK - Odd 0-1
Viking - RBK 2-0
RBK - Lyn 5-1
Lillestrøm - RBK 0-1

2003: 12 poeng, 11-1 i målforskjell
RBK - VIF 1-0
Brann - RBK 1-6
Lyn - RBK 0-3
RBK - Aalesund 1-0

2004: 8 poeng, 5-2 i målforskjell
RBK - Brann 1-0
Fredrikstad - RBK 0-2
RBK - Viking 0-0
Lillestrøm - RBK 2-2

Bare i 1997 hadde vi skåret færre mål etter fire kamper (4 mot 5). Poengmessig har det siden 1995 vært fem bedre og fire dårligere år - altså er denne starten helt gjennomsnittlig. Kun tre år sto vi med full pott etter fire runder.

Ja, det er skåret lite. Dårlige baner kan ha litt av skylda - vanskeligere med finspill langs bakken. Samtidig har vi jo skåret mye på vårsesongen før.

På den annen side HAR vi møtt LSK, Brann og Viking, tre lag som i år ser sterke ut (uh... viking sterke?), og FFK var nok sterkere enn f.eks. Strindheim og Kongsvinger (som vi utklasset i 1995).

Serien ser jevnere ut enn før, det skåres lite i alle kampene, og kanskje er det en tendens til at mange lag har terpet på forsvarsspillet. Det har i alle fall ikke vært mye rom å spille i, i de fleste kampene.

Men det skal også sies at bevegelsene i laget ikke ser bra ut foreløpig. Hurtigst mulig fremover, gjerne på én ballberøring. Fra målvakt til back til midtbane til ving, innlegg og skåring, det var resepten vi elsket. Nå er det mye dilling og trilling på midten og høye baller fremover.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 04.05.2004 11:36    Post subject: Reply with quote

Ganske normal start fastslår VG.
Back to top
View user's profile Send private message
Salomon
Junior


Joined: 16 Apr 2004
Posts: 62
Location: Trondheim

PostPosted: 04.05.2004 14:39    Post subject: Reply with quote

Regner med at det kommer seg etterhvert. Men la merke til at med en gang Storflor kom inn ( for Strand ) på banen så ble det mye mer fart i angrepet, også Enerly visste gode takter de få minuttene han fikk spille . Fra start neste gang?
_________________
"Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så."
-Bill Shankly-
Back to top
View user's profile Send private message
JellyFish
Veteran


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 1540
Location: Bergen

PostPosted: 04.05.2004 15:05    Post subject: Reply with quote

Ja, Storflor overrasket meg positivt på søndag.
Skal nok tenke meg flere ganger om før jeg sier at han ikke bør starte ja..
_________________
Mikael Dorsin wrote:
Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt.
Back to top
View user's profile Send private message
rog
Junior


Joined: 03 Nov 2003
Posts: 26
Location: Kjeller :(

PostPosted: 04.05.2004 15:59    Post subject: Reply with quote

Innlegget til haavarl syns jeg gir en bra karakteristikk, og gir et bra perspektiv. Får meg til å innse at mye nok skyldes et brennende ønske om festfotball og fullstendig overkjøring i hver eneste kamp, samtidig som det er spenning i serien... Rolling Eyes

Er uenig i at banene kan være en grunn til at vi ikke scorer da, for dårlige baner og dommere får almuen (MFK, B/G...) bry seg med.

Storflor er bra, virkelig en spennede spiller. Gutten kommer til å vokse stort hvis han får mer ansvar.

Vinn & Vinn med samme sinn!
Back to top
View user's profile Send private message
Gaute
Senior


Joined: 19 Jan 2004
Posts: 121

PostPosted: 04.05.2004 19:25    Post subject: Reply with quote

Jeg synes på spillerfronten, har Ola gjort en ikke god nok jobb med å kjøpe nye spillere. Blir også bekymret over RBK sin litt "dårlige" start på serien, men håper dette endrer seg etter noen runder. Men kan ikke la Tromsø få et for stort forsprang heller!

Rosenborg er et lag for Europa, et seedet lag, et slikt lag bør styrke leiren sin med nye spillere etter en sesong. Kanskje på tide med noen internasjonale spillere i RBK-leiren? Steffen Iversen?...

Likevel, har jeg håp om en sterkere RBK i senere runder. Nå må det stå fram og vise at de fortsatt er best i Norge/Skandinavia.

Royal League er ikke langt unna, da er det endelig på tide RBK får tittelen alle vet de har fortjent. Best i Norden. Til dette regner jeg hvertfall med RBK er sterket!
Back to top
View user's profile Send private message
Ã…smund
Rutinert


Joined: 15 Apr 2004
Posts: 690
Location: Trondheim

PostPosted: 04.05.2004 19:39    Post subject: Reply with quote

I løpet av sommern bør vi vel ha klart å forsterke laget med noen spillere ja.
Back to top
View user's profile Send private message
olaola80
Senior


Joined: 26 Sep 2003
Posts: 146

PostPosted: 04.05.2004 19:49    Post subject: Reply with quote

Synd Nürnberg rykke opp te Bundesligaen no, ellers hadd vi fått kjøpt Tommy Svindal Larsen te en billig penge og latt han tatt den sentrale plassen på midtbanen, mens Ørjan hadd fått sin "gamle" plass tilbake til venstre.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 05.05.2004 09:05    Post subject: Reply with quote

Gaute wrote:
Jeg synes på spillerfronten, har Ola gjort en ikke god nok jobb med å kjøpe nye spillere.


Vel, på en måte er det jo vanskelig å argumentere mot dette i og med at han ikke har kjøpt noen i det hele tatt.

Samtidig synes jeg nok det er hardt å legge hele skylden på Ola. Først fordi han er helt fersk som trener, og jeg vil gjerne ha bedre tid enn et halvt år å bedømme innkjøpsevnen hans. Som han sier i intervjuet her på rbkweb - han er oppmerksom, og hvis vi ikke får kjøpt noe i sommer kommer han virkelig til å bli like bekymret som oss.

Andre ting har jo også spilt inn i denne saken:
- Ikke alle vil til oss. Spillere som Svenning, Gashi og Ivers jr. ville vært soleklare førsteønsker - HVIS de ville og/eller var motivert og/eller ikke så grådige eller hva det nå er.
- Vi gir ikke hva som helst for spillere. Bratseth har satt en grense på 5 mill. Det er ikke Olas skyld, men på den annen side er det ikke sikkert Ola er så uenig. Det går an å spare seg til fant, ja; men det går an å kjøpe seg til fant også. En har aldri garantier for om en spiller kommer til å slå til. Vi gav 10 mill for Morten Knudsen - en slik handel kan med fordel unngås. Vi fikk tilbud om Kim Källstrøm for 20 mill - "en trussel mer enn et tilbud", mente Brakka. Budet på 5+5 mill for Skeids Daniel'er var for lite (og DFH ville dessuten være i Oslo).
- Vi vil ikke ha hvem som helst. Såvidt jeg har forstått får alle tippeligaklubber tilbud om en mengde spillere fra hele verden, men det er jo veldig få som får prøvespille og ikke minst faktisk BLIR kjøpt. Bratseth uttalte videre i vinter at det var så å si ingen av vinterens kjøp i tippeligaen som var bra nok for RBK (men det var sikkert før Enga kjøpte Gashi og DFH).

Jeg tror gjerne at folka på Brakka har PRØVD å skaffe seg de de vil ha. Og for tiden "følger vi tre norske spillere tett", sa Ola.

Når alt er sagt, er det jo allikevel helt nødvendig at vi får kjøpt noen i sommer. Hva skjer hvis vi ikke får førstevalgene? Jeg skulle gjerne sett at Ola sa "vi følger TI spillere tett"; om noen av førstevalgene sier nei blir jeg ikke så veldig overrasket.
Back to top
View user's profile Send private message
Sondre
Senior


Joined: 16 Dec 2003
Posts: 130

PostPosted: 05.05.2004 16:35    Post subject: Reply with quote

Hva med brasillianeren som trente med RBK ? er han fortsatt aktuell, eller har han fått ny klubb ? vet ikke hvordan han er som spiller, men uansett, vært genialt med sambafotball Very Happy
_________________
-RBK
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 05.05.2004 16:36    Post subject: Reply with quote

Han var slett ikke god nok. Husker ikke hvor han endte opp, første divisjon i Sverige?
Back to top
View user's profile Send private message
Sondre
Senior


Joined: 16 Dec 2003
Posts: 130

PostPosted: 05.05.2004 17:06    Post subject: Reply with quote

Brukte bare han som eksempel, så aldri at han spilte. Jeg mente at det hadde vært genialt med en tekniker, så vi slipper å ha bare tankser
_________________
-RBK
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ã…smund
Rutinert


Joined: 15 Apr 2004
Posts: 690
Location: Trondheim

PostPosted: 05.05.2004 17:14    Post subject: Reply with quote

Gustavo het han.
Hadde vel teknikken som sin styrke, men totalt sett på langt nær god nok til å styrke RBK.
Back to top
View user's profile Send private message
duttend
Proff


Joined: 22 Apr 2003
Posts: 314

PostPosted: 05.05.2004 20:21    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Bare i 1997 hadde vi skåret færre mål etter fire kamper (4 mot 5). Poengmessig har det siden 1995 vært fem bedre og fire dårligere år - altså er denne starten helt gjennomsnittlig. Kun tre år sto vi med full pott etter fire runder.


Et litet paradoks da at '97 sesongen var den beste... ?. Smile
Tror egentlig bare det tar litt tid for Rosenborgmaskineriet å komme igang. Vi må huske på at vi har en fersking til trener (første gang som hovedtrener), og han prøver seg litt nå i begynnelsen.
Men, jeg må si meg skuffet over måten vi spiller på da. Vi MÅ til en hver tid dra oss ut på kanten for å så legge inn et innlegg man håper Karadas kan få krangla inn. Rosenborg skal også kunne spille gjennom midten fordi vi er kapable til det (ulikt mange andre lag).
En annen ting er at vi blir alt for omstendlige og treige til å komme oss i angrep når vi får ballen. Det kan jo selvfølgelig ha noe å gjøre med at vi spiller ut/ søker oss ut på kanten for mye, men jeg tror uansett at vi er for dårlige til å prøve oss på kontringer. Det er jo det som var(/er) det mest fryktede våpenet i Norge - kjappe Rosenborg kontringer.
Får vi bare satt Solli ned som indreløper og Winsnes inn på laget igjen tror jeg vi vil komme til å starte storspillet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59475
Location: Trondhjem

PostPosted: 06.05.2004 09:36    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Han var slett ikke god nok. Husker ikke hvor han endte opp, første divisjon i Sverige?


Han gikk til Landskrona i Allsvenskan. Men etter et mislykket halvår der, ble han løst fra kontrakten og returnerte til Brasil, hvor han visstnok spiller for Gremio nå.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Christoffer
Junior


Joined: 09 May 2004
Posts: 39

PostPosted: 09.05.2004 00:40    Post subject: Reply with quote

Blir egentlig litt redd jeg, når folk begynner å tvile på Rosenborg etter bare ett par runder er spilt! Har folk korttids hukommelse eller er det bare får å skape en diskusjon? Tviler på at SÅ mange har korttids hukommelse, så det er vel bare får å skape en diskusjon rundt Rosenborg! Får Rosenborg har BESTANDIG vært sånn de første serierundene! Og hvis de fortsetter sånn, etter sommerferien DA er det på tide å få panikk! Men IKKE nå!
_________________
"Å vinne er ingen deltidsjobb, det er en heltidsbeskjeftigelse. Du vinner ikke en gang i mellom eller gjør ting riktig fra tid til annen. Du gjør det riktig hele tiden. Å vinne er en vane, slik er det også å tape, desverre."
- Vince Lombardi -
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 10.05.2004 10:10    Post subject: Reply with quote

Christoffer wrote:
Får Rosenborg har BESTANDIG vært sånn de første serierundene!


Vel, om du ser på oversikten tidligere i denne tråden, ser du nok at denne uttalelsen er for bastant. Poengmessig ligger vi helt gjennomsnittlig an, men det er veldig sjelden vi har skåret så lite.

I korte trekk:
- Underholdningen har ikke vært stor. Det er ingen krise på denne tiden av året.
- Inkludert få mål. Muligens litt urovekkende, men vi har i grunnen møtt gode lag. (Ta en titt på de ti siste kampene i serien, der bør det gå an å høste mye poeng!)
- De gode samtidige bevegelsene er fraværende. Ballen går ikke fort nok i lengderetningen - for få spillere går på løp og får pasningene foran seg. Urovekkende, men også dette kan trenes inn. Hareide terpet det defensive arbeidet, det er rimelig å tro at dette sitter i bein og hoder fremdeles. Ola har sagt han skal prioritere det offensive. Vi venter med lengsel.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb