English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rade Prica
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 97, 98, 99  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
JonXpstad
Senior

PostPosted: 14.07.2012 22:07    Post subject: Reply with quote

Espen L. wrote:
Send han til Helsingborg og prøv å få Walid Atta i retur.... Pakk med en mill eller to i mellomlegg!

Om han har null kamper for Dinamo Zagreb, bare 32 kamper for AIK på 3 sesonger, er han ikke god nok til å sette Wangberg på benk. Dessuten har Helsingborg 2 spisser over 30, 1 på 29 og en på 23. Hva er sjangsen for at de vil ha en spiss til på over 30?

http://sv.wikipedia.org/w...Walid_Atta
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Espen L.
Junior

PostPosted: 15.07.2012 00:45    Post subject: Reply with quote

Uenig med deg der!
Rade Prica ha fortsatt en høy status i HIF og han drar jo dit ila høsten uansett.
Ang Walid Atta så spilte han en super sesong i AIK i 2010. I 2008 og 2009 hadde han kun spredte innhopp. Hva som skjedde i Zagreb kjenner jeg ikke til. Han Har hatt en god sesong i HIF og er en helt annen spillertype enn Wangberg. Tror han ville utfylt Strandberg bra. En viktig ting Atta har som Wangberg mangler er eksempelvis tempo. Duoen Strandberg / Wangberg vil bli parkert mot lag vi tidligere sammenliknet oss med i EL og CL.
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende

PostPosted: 15.07.2012 14:23    Post subject: Reply with quote

Prica har vært en viktig spiller for RBK og har fått velfortjent ros når han har levert. Da har han vært en helt og et potensielt godt forbilde for barn.
Når han nå opptrer som om han er litt uinteressert og har surnet er han ikke lenger en helt, og det kan han for selv.
Dra gjerne til en annen klubb snarest mulig, Prica. Du har selv ødelagt litt av glansen i ditt ettermæle i denne klubben.
Men skulle du glimte til med et anfall av "voksentenking" så er det fortsatt mulig å bli husket som noe annet enn en litt egosentrert, fallert og furten spiller.
Vil du være et forbilde eller vil du være en dust vi ikke dveler ved når vi om noen år peker på bildene og forklarer barna hvem de er?
Jangusk
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 14:28    Post subject: Reply with quote

Det jeg syns er mest merkelig med Rade, er at han har oppført seg slik i en og en halv sessong. Od det er lenge i fotball. Kanskje dette kan ha noe med relasjonene til Janne og gjøre? Dette lurer jeg på pga. at Rade har vært sur siden Janne overtok. Og det kan jo ha noe med som tidligere nevnt, at det er mangelen på en spillerplan som fustrerer han??
Back to top
JonXpstad
Senior

PostPosted: 15.07.2012 15:06    Post subject: Reply with quote

Prica borde ikke være sur på Janne, P har fått vilja si, han liker best 2 på topp.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
oxbailla
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 15:08    Post subject: Reply with quote

Prica var da vitterlig sur da Eggen var trener også. Follo-kampen er et stjerneeksempel på hvordan noen råtne egg kan dra ned resten av laget.
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 15.07.2012 18:23    Post subject: Reply with quote

Etter Follo-kampen virket jo også Eggen helt likegyldig til resultatet. Sikkert fikset.
Keyser Soze
Senior

PostPosted: 15.07.2012 22:21    Post subject: Reply with quote

Flott bilde av Rade og Ivers som jubler under oppvarming da Dockal skoret. Ekte glede der, så så konstant grinete er han da ikke Smile
Henri
Legende

PostPosted: 19.07.2012 20:33    Post subject: Reply with quote

For en drittspiller
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 20.07.2012 09:29    Post subject: Reply with quote

Jeg er så provosert over Prica at jeg får pustevansker når jeg tenker på det. Hvorfor i helvete får han spille?
Back to top
larsarus
Legende

PostPosted: 20.07.2012 10:12    Post subject: Reply with quote

Ingen vits i å spille han i form til han skal dra, nei.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 20.07.2012 12:18    Post subject: Reply with quote

Hadde det nå enda vært at han og vi spilte han i form så hadde det faktisk vært greit, for da ville han ihvertfall bidratt noe. Nå trasker han bare rundt på banen for å vedlikeholde formen sånn halvveis samtidig som han passer på å ikke bli skadd.

Han ødelegger hele denne sesongen og deler av neste sesong med den bedritne oppførselen sin, tragisk at han er villig til å fucke opp så mye fordi han er lei. Drittungeoppførsel på en mann som burde ha blitt voksen.
Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 20.07.2012 12:57    Post subject: Reply with quote

HIF fansen venter på Prica! Snakket med en derfra nede på supporterkongressen i Istanbul, de ser på ham som den som skal skyte de til CL. Fikk meg en god latter, men sa værsågodtakkskaldufaenmegha til kisen. Resten av svenskene humret stille for seg selv, hehe.
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 20.07.2012 13:30    Post subject: Reply with quote

Jeg syns synd på Rade. Han virker ikke sur og gretten, hn virker frustrert og lei seg. Ingenting stemmer på banen...
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 20.07.2012 13:44    Post subject: Reply with quote

Greit at han er frustrert, lei seg og at ingenting stemmer på banen.

Men hvor er innsatsen, gløden, viljen? Det går an å vise det selv om man er aldri så frustrert og lei seg.
Back to top
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 20.07.2012 13:49    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Jeg syns synd på Rade. Han virker ikke sur og gretten, hn virker frustrert og lei seg. Ingenting stemmer på banen...

Han er ofte en av de som drar laget nedover når han burde stått fram som erfaren stjernespiller og hevet laget. Han surner alt for lett.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 20.07.2012 13:49    Post subject: Reply with quote

Jeg tror han prøver så godt han kan.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 20.07.2012 13:50    Post subject: Reply with quote

Mulig det, men det er ikke godt nok.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 20.07.2012 13:52    Post subject: Reply with quote

Det er jeg enig i, og jeg syns det er synd. Rade har mistet noe av det som i tidligere sesonger har gjort ham til en favoritt Sad
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 20.07.2012 13:56    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Jeg tror han prøver så godt han kan.

Tja, jeg synes det er mange ganger jeg sitter med tanken "den kan han nå" og så gir han bare opp. Slenger ikke fram en fot hvis pasninga er en halvmeter for langt fram osv. Jeg er rimelig sikker på at han kan bedre...
Back to top
Joffa
Junior

PostPosted: 20.07.2012 13:58    Post subject: Reply with quote

Syns itj vi ska legg alt pån Rade æ nei.
Selv om skuddan itj satt i går så gjor han en god jobb
med å binn opp stopperan og frigjør plass te Dockal.
Han jobba jo åsså knallhardt begge veia, så overbevist om at
det løsne for han på bortebane.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 20.07.2012 14:18    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Det er jeg enig i, og jeg syns det er synd. Rade har mistet noe av det som i tidligere sesonger har gjort ham til en favoritt Sad

Humøret. Se på noen klipp fra noen år tilbake, da løp han rundt og smilte på banen, flirte i intervjuer og strålte hver gang han var involvert i et mål. Nå husker jeg omtrent ikke sist jeg så svensken lyse opp.
trondh
Veteran

PostPosted: 20.07.2012 14:58    Post subject: Reply with quote

De to første åra 49 seire 10 uavgjorte og ett tap, mot 21 seire 14 uavgjorte og 10 tap når en halv sesong er igjen av de to siste.
Det er klart at det er morsommere på jobben når en vinner og leder serien enn når det butter i mot.
Alle synes vel det er morsommere på jobb når bedriften går bra og en får gjort det en er best til.
Samtidig er det slik at når det går dårligere så må en trø til og stå på litt ekstra for at en skal komme opp av dumpa.
Se på oppsummeringa fra kampen i går og se på Dockal etter at han har lagt pasninga til Henriksen før det første målet. Se så litt på Pricas bevegelser i lignende situasjoner. Det som er mest trist er at vi vet at han har ferdigheter som hadde kunne bidratt til å løfte laget..
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 20.07.2012 15:17    Post subject: Reply with quote

Husker ikke hvem som sa det her inne, men synes han traff spikeren på hodet med kommentaren: Prica er mentalt ferdig med klubben og Trondheim.

Jeg tror virkelig at Prica skulle kunne ha et par år til som toppspiller. Men da må han vekk fra Trondheim og Rosenborg. For det er vel liten tvil om han (familien) mentalt sett, er i Sverige og HIF. Tror det som skjer med Prica i Rosenborg nå er mer et pliktløp fremfor noe positivt og eventyraktig for hans del. Og da synes jeg at han skal kjenne på den følelsen og legge til side alt som heter økonomi, og komme seg videre i livet. For han har vært en såpass stor ressurs for Rosenborg siden han kom, at det blir for dumt at han skal «ødelegge» litt av inntrykket vi har av ham.
Robin
Rutinert

PostPosted: 20.07.2012 15:30    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:

Enig i det. Håper det løsner for ham. Vært en kanonspiller i alle år (min ærlige mening) - hadde vært toppen å krone tiden i Rosenborg med atter et gull.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 97, 98, 99  Next
Page 85 of 99

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb