English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Hønefoss
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
w2kK
Junior

PostPosted: 16.05.2012 19:03    Post subject: Reply with quote

Dette må være den skrekkeligste innsatsen jeg noen gang har sett. Ikke en gang i løpet av kampen satt jeg med følelsen av dette var en kamp vi skulle vinne. Greit å se ut som et elendig lag, men ikke mot et Hønefoss som ikke klarte å imponere meg en gang i løpet av kampen.

SKAM!
Back to top
View user's profile Send private message
Trondheim
Veteran

Fy faen så utrolig vi spiller om dagen! Den ballen skulle Ørlund tatt, hvis han hadde giddi og lea på seg! Vi på ha 1 keeper, 1 forsvarer, 1 midtbane, 1 spiss og 1 ny sportdirektør!

Blir nok 0 poeng på de neste to kampene (Odd, VIF)...

60% som tok turen blir nok ikke å se neste kamp for å si det sånn!
Back to top
Jangusk
Veteran

larsarus wrote:
Jangusk wrote:
Nei jeg skal faktisk ikke gå på Lerkendal så lenge Hoftun og Jønson styrer.Dere andre får gjøre hva dere vil!!

Du var vel ikke der i dag uansett, så syns oss hjemmesittere skal holde kjeft ang. akkurat den biten.

Det hender folk er på reise eller+så jeg syns jeg kan ytre meg i fusterasjon uten at du skal bry skallen din med det eller??
Back to top
hansern
Proff

PostPosted: 16.05.2012 19:04    Post subject: Reply with quote

Det mest frustrerende er å se at tidenes beste norske trener sitter på tribunen OG ER TILGJENGELIG.

Makan til slett innsats har jeg ikke sett før fra RBK. Jonas Svenson kan gjerne nekte å skrive ny kontrakt for min del. Han har ikke nok ferdigheter til å styrke dette laget. Chibuike må gis kurs i både offsideregel og samspill. Mannen er jo en vandrende katastrofe. Til alle rosenborgspillere, det er lov å løfte blikket før man slår en pasning. Her er det jo ikke nok samhandling til at man kan slå pasninger i blinde.

Dessuten, for en katasrtofe denne kampen var for RBK. Her hadde man en mulighet til å friste flere tilskuere til å gå på kamp framover. I setden demonstrerer manb en inkompetanse vi knapt har sett maken til.

Nei, det er dyrt å tviholde på en trener kun for kontinuiteten's skyld. Det kan faktisk bli dyrere enn noen kan tenke seg. Enig med forrige poster som mente at her må man tenke skadebegrensning. Det enkleste og mest opplagte første steg er å engasjere NAE som trener, og ja, jeg driter i for hvor lenge. Det er ikke spørsmålet nå, nå må vi få inn en mann som kan dra oss opp fra gjørma.
Back to top
Einherjar
Rutinert

PostPosted: 16.05.2012 19:05    Post subject: Reply with quote

Hvorfor gidder jeg egentlig dette.. har stilt meg selv spørsmålet flere ganger de senere år. Jeg må ikke, men velger det selv. Stolthet og tilhørighet. Synd de som faktisk løper rundt i draktene ute på Lerkendal ikke ser ut til å føle det samme. Tap for Haugesund i fjor (fortjent), og tap for Hønefoss! også fortjent. Prestasjonene og innsats som vises på banen er rett og slett uakseptabelt!
batigol
Veteran

PostPosted: 16.05.2012 19:06    Post subject: Reply with quote

RBK mangler totalt tempo og hurtighet i spillet og hos enkeltspillere.
DÃ¥rlig bevegelse med og uten ball. DÃ¥rlig eller ingen samlet press over hele banen. Blir mye 1 og 1.

Last edited by batigol on 16.05.2012 19:07; edited 1 time in total
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 16.05.2012 19:06    Post subject: Reply with quote

Patetisk.

Fortjent seier til Hønefoss.

Terningkast 1 på alt og alle sammen i RBK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
kristobal
Legende

PostPosted: 16.05.2012 19:07    Post subject: Reply with quote

Trist kamp. En sjanse ved Svensson og en ved Midtsjø. Det var vel alt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
julegrisen
Rutinert

PostPosted: 16.05.2012 19:07    Post subject: Reply with quote

Skremmende. Hønefoss best i pasningspill, plan og ro med ball. Med 20.000 på tribunen leverer laget på denne måten.
Say no more.... Det beste var 1000 ,- på bortelaget på oddsen Smile
Heia...

Last edited by julegrisen on 16.05.2012 19:09; edited 1 time in total
Back to top
Clasiker
Rutinert

PostPosted: 16.05.2012 19:08    Post subject: Reply with quote

Selv om det ALDRI kommer til å skje, skulle jeg ønske at neste hjemmekamp hadde NULL Rosenborgsupportere på tribunen. Dersom det hadde vært en kollektiv markering hvor ingen møtte opp, hadde det visualisere viktigheten av å respektere supporterne sine, for det de viste i seg er DISRESPEKT for oss som følger Rosenborg.

Jeg har sjelden vært så skuffet over et tap som i dag, at spillerne tillater seg selv å ikke slå HØNEFOSS er for meg en gåte. For med sprut, tempo og vilje hadde vi slått dem greit.
senador
Legende

PostPosted: 16.05.2012 19:09    Post subject: Reply with quote

Trondheim wrote:
Fy faen så utrolig vi spiller om dagen! Den ballen skulle Ørlund tatt, hvis han hadde giddi og lea på seg! Vi på ha 1 keeper, 1 forsvarer, 1 midtbane, 1 spiss og 1 ny sportdirektør!

Er enig i at Ørlund viser nok en gang at han ikke evner å ta høye baller. For dårlig spenst. Men det som skjer i forkant av målet er også sterkt kritikk verdig da alle står å ser på at han for sikte seg inn.
Back to top
Trondheim
Veteran

PostPosted: 16.05.2012 19:11    Post subject: Reply with quote

Ja, men den skal en god keeper ta!

Tør ikke tenke på Vif kampen borte Surprised
Back to top
practor
Senior

PostPosted: 16.05.2012 19:11    Post subject: Reply with quote

helt sykt at vi ikke klarer å hevde oss mer enn dette. vi er den klubben med størst budsjett og lavest innsats.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 16.05.2012 19:13    Post subject: Reply with quote

Faen som dette ødelegger humøret.

Børs (1-6)
Ørlund 2
Høiland 1
Wangberg 2
Strandberg 2
Dorsin 2
F Holm 2
Selnæs 2
Svensson 1
Dockal 1
Iversen 1
Chibuike 0
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 16.05.2012 19:13    Post subject: Reply with quote

Vet ikke om det er sagt tidligere i tråden:

Jönsson ut! NÅ!

God 17. mai.
Back to top
Clasiker
Rutinert

PostPosted: 16.05.2012 19:14    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hva som skjedde med biffen?
Ryujin
Veteran

PostPosted: 16.05.2012 19:14    Post subject: Reply with quote

Jeg har forsvart Janne flere ganger, noen ganger fordi jeg syns arbeidsforholdene hans ikke er bra nok og noen ganger pga frykt for hvem som blir hentet som erstatter.

Det er på tide at Rosenborg bruker kontaktene sine til å finne en trener fra sør Europa. Det er også på tide at vi ser på hele den sportslige delen av Rosenborg og fjerner de som ikke holder et høyt nok nivå.

Det er også på tide at Rosenborg henter spillere som passer sammen, vi ser i dag at ingen på midten var flink nok to å øke tempo, vi ser også at det er store mangler i passnings spillet. Vi trenger en bakroms spiss med fotball forståelse for mange av de offsidene til Chibuike var helt unødvendig.

Last edited by Ryujin on 16.05.2012 19:17; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
senador
Legende

PostPosted: 16.05.2012 19:17    Post subject: Reply with quote

Problemet til RBK i spillerlogistikken er at de ser ikke på typen spiller. De ser kun på spillere som utmerker seg eller dominerer. Det gjelder både på juniornivå og seniornivå. Hvis man ikke ser hvilke typer man skal ha for å sette sammen et lag blir resultatet RBK. Et lag uten plan og spillere som ikke passer sammen.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 16.05.2012 19:17    Post subject: Reply with quote

Jeg støtter deg helt i 100 Hansern.Eggen må inn for jeg ser ikke st Janne skal ta oss igjennom en hel sesong uten planløst angrepsspill,fordi det er det RBK bedriver med,med Janne som hovedtrener.

Det som skuffer kapitalt er at har total handlinglammelse.Om f.eks Ankersen var tilgjengekig skjønner jeg null og nada av at Høyland nesten spiller hele kampen til 1 på børsen,og det florerer med slik handlingslammelse.

Det som skjer til slutt megd Hoftun og Janne bak roret er det som f.eks har skjedd Viking.Hele Stavanger by som bryr seg døyten om Viking,men det er vel det denne Hoftuntypen håper på.

Dette er kjempeskummelt dette som skjer,og det håper jeg styret ser.¤En vidre interesseavdanking kommer til og koste de fem mill.det koster og kjøpe ut Janne.

Og et annet problem er at Janne og Hoftun ikke vet hvilke spillere de skal anskaffe,da RBK TYDELIG mangler et angrepsmønster.

Det kommer sikkert ikke til og bli billig med feil innkjøpspolitikk,spør bare f.eks.Liverpool om det.

Nei Rosenborg har vært et synkende skip lenge,men har greid seg på flaks,og nå er den flaksen borte.Tipper på 8130 tilskuere mot ODD.
Lykke til vidre med arbeidet og stoltheten din Hoftun!!!!!!!!!!
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 16.05.2012 19:18    Post subject: Reply with quote

Julegrisen wrote:
Det beste var 1000 ,- på bortelaget på oddsen Smile

Mange som gjør dette. På Internett...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
bommel
Veteran

PostPosted: 16.05.2012 19:20    Post subject: Reply with quote

Tøv at det er innsats og vilje det står på. Synes denne utgaven av rosenborg kjemper mye mer enn tidligere utgaver.
Problemet er at man løper hodeløst. Etterlater seg rom, løper i feil rom osv.

Det er der jj's manglende evner kommer til syne. Han klarer ikke å formidle de taktiske parameterene til spillerene... Hvorfor vet jeg ikke, kan være at han ikke har de kunnskapene, eller så er han ikke pedagogisk sterk nok til å formidle budskapet.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 16.05.2012 19:20    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Trondheim wrote:

Er enig i at Ørlund viser nok en gang at han ikke evner å ta høye baller. For dårlig spenst. Men det som skjer i forkant av målet er også sterkt kritikk verdig da alle står å ser på at han for sikte seg inn.

Mannen fra søta bror er Sprettent som ett spett
Back to top
Trondheim
Veteran

PostPosted: 16.05.2012 19:21    Post subject: Reply with quote

Ja, hvis han er det, så skulle jeg gjerne sett det! Rolling Eyes
Back to top
Jangusk
Veteran

bommel wrote:
Tøv at det er innsats og vilje det står på. Synes denne utgaven av rosenborg kjemper mye mer enn tidligere utgaver.
Problemet er at man løper hodeløst. Etterlater seg rom, løper i feil rom osv.

Det er der jj's manglende evner kommer til syne. Han klarer ikke å formidle de taktiske parameterene til spillerene... Hvorfor vet jeg ikke, kan være at han ikke har de kunnskapene, eller så er han ikke pedagogisk sterk nok til å formidle budskapet.

Dagens sannhet Tommel'n opp! Tommel'n opp! Tommel'n opp!
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

Gi mannen tid... jeg har hørt rykter om at JJ er flink å trene lag opp fra Adecco...

Forjævlig at vi alle vet at ingen ting kommer til å skje... dvs uten at noe gjøres fra supporternes side.

Jeg bor dessverre ikke i Trondheim (tro om det er surt å se på møkka her samtidig som jeg hører jubelbrus fra Aker Stadion), men skulle stilt opp på alt av aksjoner som måtte foreslås.

Slik jeg ser det så skal en supporter følge klubben sin i tykt og tynt, i motgang og medgang... men når alle ser at JJ og EH kjører klubben til helvette så er det faktisk lov å markere sin motstand. Spesielt nå som vi har ny styreleder og daglig leder som tør å ta jobben.

Vi ligger så langt nede nå at det for meg er ett virkemiddel som må tas i bruk for å berge sesongen og fremtiden til klubben... begge deler er klare til å trå til når som helst.

Rune Bratseth inn som SD
Nils Arne Eggen inn som trener.

Fungerer dette så kjører vi på også neste år mens det planlegges langsiktig med å skaffe en trener med meritter, pundus og alt som trengs for å trene RBK.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 17, 18, 19  Next
Page 12 of 19

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb