View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Henri Legende

|
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 13.02.2006 09:28 Post subject: |
|
|
RBKSandvika wrote: | Erik87 wrote: |
Tror nok Essediri kommer til å være rimelig fast. Spørsmålet er da om Storflor eller Braaten må vike. |
hvis braathen må vike blir jeg forbanna... |
Nei, det blir for dumt. Men det begynner å bli i overkant mange spisser som forventer fast A-lagsspill. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 13.02.2006 09:37 Post subject: |
|
|
Helstad har noen svakheter. Han er ikke spesielt god på hodet, og teknikk og ballkontroll er til tider tilfeldig. Litt avhengig av formen. Han er heller ikke verdens beste avslutter, men du verden han er flink til å være på riktig sted til riktig tid Det er sansynlig at han vil havne på rundt 15 mål (eller mer) hvis Rosenborg får en god sesong. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 13.02.2006 09:44 Post subject: |
|
|
Veldig gledelig at Helstad ønsker Iversen velkommen.
Han velger i stedet å ha en positiv tilnærmelse til Iversens ankomst. For ingen kan vel passe bedre som en hengende spiss bak en Helstad i toppform?
- Sånn sett kan det være positivt, og Steffen er en utrolig god spiller. Men vi kan ikke legge skjul på at det begynner å bli mange spisser i klubben. Kanskje for mange. Jeg tror i hvert fall ikke vi trenger flere nå, humrer Thorstein Helstad.
Som sagt, jeg tror han vet han er førstevalg uansett i år... |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 13.02.2006 10:19 Post subject: |
|
|
Recon,
jeg vil ha uforbeholden tillit til Høgmo uavhengig av spillere som kjøpes og selges - rett og slett fordi jeg vet at Høgmo er veldig resultat orientert og ser hva som må til.
Da jeg ikke er "inne" i RBK gjør det at det for meg blir vanskelig å få oversikt over enkeltspilleres planer/ønsker og treners planer. Imidlertid vet jeg at Høgmo er særdeles strukturert og klar i tankegangen. Derfor har han min uforbeholdne tillit - han gjør det som er sportslig best for klubben.
Jeg gleder meg til seriestart - uavhengig av hvilke navn som starter. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 13.02.2006 10:27 Post subject: |
|
|
Ang. Helstad og Iversen:
Til nære kontakter i TILmiljøet har Høgmo visstnok uoffisielt bekreftet at både Helstad og Iversen er i planen for serielaget 2006!
(Dette tyder på at Helstad har fått den bekreftelsen han ønsker om at han blir satset på. Mulig det er derfor han var så imøtekommende ovenfor Iversen). _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 13.02.2006 10:32 Post subject: |
|
|
Gislefoss Jr. wrote: | Helstad har noen svakheter. Han er ikke spesielt god på hodet, og teknikk og ballkontroll er til tider tilfeldig. Litt avhengig av formen. Han er heller ikke verdens beste avslutter, men du verden han er flink til å være på riktig sted til riktig tid Det er sansynlig at han vil havne på rundt 15 mål (eller mer) hvis Rosenborg får en god sesong. |
Du beskrev nettopp en yngre Harald Martin. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.02.2006 10:58 Post subject: |
|
|
TomH wrote: | Ang. Helstad og Iversen:
Til nære kontakter i TILmiljøet har Høgmo visstnok uoffisielt bekreftet at både Helstad og Iversen er i planen for serielaget 2006!
(Dette tyder på at Helstad har fått den bekreftelsen han ønsker om at han blir satset på. Mulig det er derfor han var så imøtekommende ovenfor Iversen). |
Akkurat det jeg ville høre  |
|
Back to top |
|
 |
sander a Senior
|
Posted: 13.02.2006 11:09 Post subject: |
|
|
Gislefoss Jr. wrote: | Helstad har noen svakheter. Han er ikke spesielt god på hodet, og teknikk og ballkontroll er til tider tilfeldig. Litt avhengig av formen. Han er heller ikke verdens beste avslutter, men du verden han er flink til å være på riktig sted til riktig tid Det er sansynlig at han vil havne på rundt 15 mål (eller mer) hvis Rosenborg får en god sesong. |
15 mål hvis RBK gjør en god sesong?
Han scoret 13 i fjor, i en elendig sesong for laget. Samt hvor han selv fikk flere kamper for ham på en horribel kantplass enn han fikk som midtspiss.
Hvis RBK gjør en god sesong, og Helstad får tillit som midtspiss gjør han lett 25 mål. Den eneste reelle utfordren til spissplassen bør etter min mening være Kone. |
|
Back to top |
|
 |
Bonnien Senior
|
Posted: 13.02.2006 14:04 Post subject: |
|
|
Neida, jeg har ikke glemt Kone. Jeg har rett og slett veldig lite av denne Kone. Dessuten har jeg fulgt RBK så lenge at jeg vet at når klubben henter en utenfor Skandinavia så pleier det som regel ikke å gå...men jeg håper jeg tar feil. Men jeg skulle gjerne sett mer av Lago og Eguren, har liksom en god følelse for disse...time will show!
Til Erik87: Essediri kommer absolutt til å få spille en god del, kanskje blir han fast også. Men Daniel i form er bankers på laget uansett...så spørs det om både han og Karim kan spille kant samtidig. Begge er absolutt best på høyresiden, det Høgmo har vel en plan skal du se:) |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 13.02.2006 16:05 Post subject: |
|
|
http://www.klanen.no/foru...2&start=0&
En eller annen Rinnan her oppe med rykter:
Hvis det er noe i dette er det en knall nyhet. Jeg har en bror som jobber i adressa og han kunne melde at Olav Trøim og Lars Bohinen skal i møte med RBK i en av de nærmeste dagene. Det gjelder Thorstein Helstad. Adressa kommer med en artikkel på dette i morgen.
Trøim... Er ikke det mannen med pengene?! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 13.02.2006 16:09 Post subject: |
|
|
Så dumme KAN ikke Bratseth/Høgmo være. Da gir de etter min mening seriegullet til Oslo. Det er jo det som pt feller Enga; at de ikke scorer mål. Med Helstad på laget blir de svært farlige. La oss håpe at det bare er et idiotisk rykte. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 13.02.2006 16:34 Post subject: |
|
|
Vil isåfall være en katastrofe, men det kan jo være en byttehandel? Gashi til RBK og Helstad til VIF? Uansett står vi igjen med svarteper dersom Helstad forsvinner.. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.02.2006 16:36 Post subject: |
|
|
Høgmo bygger lag og ser nytten i å ha en spiss som kan true rom. Derfor er jeg helt trygg på at vi beholder Helstad. Han kommer til å være fast på topp i år. De andre spissene kommer til å kjempe om den hengende rollen. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 13.02.2006 16:40 Post subject: |
|
|
Mulig det, Attach. Nå har jo og VIF snakket om at de trenger ny targetspiss. Får håpe det skal prates om Johnsen.. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.02.2006 16:41 Post subject: |
|
|
Der sa du noe!  |
|
Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 13.02.2006 16:46 Post subject: |
|
|
F Johnsen til Vif ville jo vært bursdag, juleaften og nyttårsaften på en gang... kanskje påske og hannuka også  _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.02.2006 17:18 Post subject: |
|
|
- Konkurransen blir skjerpet og det kan heve alle mann. I tillegg har vi muligheten til å rullere, og det kan bli et viktig element i lang sesong, mener hovedtreneren.
Denne uttalelsen bekrefter nok at Helstad er med i planene. Jeg tror han blir og får mye spilletid. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.02.2006 17:27 Post subject: |
|
|
Ja, jeg velger å tro på dette og ryktene til TomH. Det første Høgmo gjorde i august i fjor, var jo å si at Helstad skulle bli fast midtspiss. Tror han har sansen for hedmarkingen. Håper i alle fall det. |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 13.02.2006 18:39 Post subject: |
|
|
Høgmo er jo opptatt av "typespillere", og Helstad er unik i troppen til RBK... Frode forsvinner garantert til sommeren.
Det blir spennende å se hvem som får spilletid fremover...!
Det blir ihvertfall et luksusproblem å komponere angrepsrekka. Mangler bare en defensiv midtbanespiller nå, så blir det garantert jævlig bra! Det KAN bli veldig bra på midtbanen med de spillerne vi har i dag også, men det kreves at Solli stabiliserer seg på sitt beste og at gamlegutta holder seg skadefri! |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 16.02.2006 11:48 Post subject: |
|
|
Noen som vet noe mer om status her? Har noen klubber kontaktet RBK for å kjøpe Helstad etter at vi hentet Iversen? |
|
Back to top |
|
 |
mr dante Junior
|
Posted: 16.02.2006 12:27 Post subject: |
|
|
Gislefoss Jr. wrote: | Helstad har noen svakheter. Han er ikke spesielt god på hodet, og teknikk og ballkontroll er til tider tilfeldig. Litt avhengig av formen. Han er heller ikke verdens beste avslutter, men du verden han er flink til å være på riktig sted til riktig tid |
Roar Strand har vel de samme manglene til tider, men faen så god han er!!! |
|
Back to top |
|
 |
mr dante Junior
|
Posted: 16.02.2006 12:29 Post subject: |
|
|
doffen wrote: | Mulig det, Attach. Nå har jo og VIF snakket om at de trenger ny targetspiss. Får håpe det skal prates om Johnsen.. |
La oss infiltrere forumet til klanen og satse på at de til slutt kjøper/tar imot penger for å hente Frode! |
|
Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 16.02.2006 13:44 Post subject: |
|
|
doffen wrote: | Noen som vet noe mer om status her? Har noen klubber kontaktet RBK for å kjøpe Helstad etter at vi hentet Iversen? |
Ingen som har kontaktet Rbk som jeg vet, men Brann uttalte vel for ikke lenge siden at de ville ha Helstad tilbake, ei uke siden eller no...  _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 17.02.2006 19:41 Post subject: |
|
|
Føler meg helt trygg på at Helstad blir i Rosenborg...
Grunnen til at de hentet Iversen tror jeg er pga at han har de ferdighetene som passer bra til Helstad på topp..
Hvis vi skal ha mange innlegg fra kant så er det helt avgjørende å ha en type som Iversen i boksen.
Ganske sikker på at Iversen får tillit som hengende spiss og Helstad som spiss...
Helstad blir klar til neste Torsdag han??
Vi kommer virkelig til å trenge han nedi Russland.. |
|
Back to top |
|
 |
|