English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
primaten
Rutinert

PostPosted: 14.02.2006 13:52    Post subject: Reply with quote

Hei recon, hva med en våpenhvile i iversensaken? Altså gi mannen en sjanse. eller to.

for det som skjer her er ikke bare formålsløs diskusjon, han har selv uttalt at supporternes holdning spiller en rolle. Du er, i dette tilfellet dessverre, veltalende, og har således en viss makt du bør tenke godt over hvordan du ønsker å bruke.

hvis du krever at spillerne skal sette klubben foran seg selv, bør du også gjøre det.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende

PostPosted: 14.02.2006 13:56    Post subject: Reply with quote

Ja, enige her blir vi nok ikke. Enhver får ta i mot ham som han/hun ønsker.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
primaten
Rutinert

PostPosted: 14.02.2006 14:05    Post subject: Reply with quote

men da skal ingen etterpå komme og si at du "gjør mer for klubben enn de fleste andre". Jeg har sagt det før og sier det igjen: å pipe ut sine egne er og blir brønnpissing.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 14.02.2006 14:10    Post subject: Reply with quote

Det var vel heller ikke jeg som sa det! Wink Ace ble vel litt ivrig i mitt forsvar.
Det er flust (dog likevel for få) med folk både i Tt og ellers som gjør mer enn meg og har gjort det i 10-15 år. Har vært gratispassasjer i mange år jeg også.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
tobias_1989
Proff

PostPosted: 14.02.2006 14:16    Post subject: Reply with quote

Hei!

I helga leste jeg på tekst-TV at Steffen Iversen hadde signert for Rosenborg, og Rosenborgs spisser hadde blitt til 9. Jeg ble forbanna!

Av Rosenborgs spisser syns jeg at Kone, Storflor, Johnsen, Helstad, Braaten, Essediri, Kone og Brattbakk (blir nesten tørr i kjeften av å nevne dem), alle er potensielle til å kunne spille seg inn til fast plass. I tillegg er Jamtfall et stort talent.

For det første syns jeg ikke at Iversen er bedre enn verken Helstad, Braaten eller Essediri. I tillegg blir Iversen 30 år i november og kommer ikke til å bli oppsiktsvekkende bedre enn det han er nå, hans nivå vil heller falle. Iversen kommer også antageligvis til å bli et forstyrrende moment i og med at Johnsen, Storflor og Kone sannsynligvis kommer til å spille en del reserve-kamper, og vil dermed bli misfornøyde. For å være helt ærlig håpet jeg på at Iversen ville signere for Vålerenga, laget jeg hater mer enn noe i norsk fotball. Confused

med en årslønn på, etter det jeg har forstått, 7 millioner (!!!!!) er kjøpet komplett bortkastet!
Jeg brenner ikke penga mine. Gjorde Rosenborg det nå? Ja. Rolling Eyes

Allikevel, lykke til i årets sesong RBK
Gauder
Junior

PostPosted: 14.02.2006 14:32    Post subject: Reply with quote

tobias_1989 wrote:
med en årslønn på, etter det jeg har forstått, 7 millioner (!!!!!) er kjøpet komplett bortkastet!

Selvfølgelig får han ikke 7 mill i årslønn.

Det kan muligens være snakk om 7mill til sammen på 3år, ink. sign on fee.
Back to top
Roar1961
Senior

PostPosted: 14.02.2006 14:34    Post subject: Reply with quote

tobias_1989 wrote:

Tro ikke alt du leser... Dette tallet er basert på pur spekulasjon i pressen og en sur Rekdal.
Back to top
tobias_1989
Proff

PostPosted: 14.02.2006 14:37    Post subject: Reply with quote

Aha... Ja jeg begynte å regne litt på 7 delt på tre, som jeg kom fra til var i overkant av 2 mill i årslønn.. Men jeg leste også at han var tidenes best betalte spiller i Norge.. Confused Uansett... Det blir som å kjøpe 24 øl til din første fyllekule. Du drikker 6 og gir bort resten...
attach
Forumsjef

PostPosted: 14.02.2006 14:39    Post subject: Reply with quote

HeiaVincent wrote:
- Hold dere unna stråmannsargumenter. Ikke dann bilder av deres medbrukere. Drit i om de virker unge, eller bruker et "rart" språk. Fokuser på argumentene, hvis du vil virke overbevisende.

- Hold dere for gode til å kalle andre "klovner", og hold dere for gode til å svare.

- Dette handler ikke om hvem som er mest supporter.

Veldig enig her, Vincent! Tommel'n opp!
Back to top
Spencer Husselmeier
Junior

PostPosted: 14.02.2006 15:11    Post subject: Reply with quote

Blir Steffen presentert i pausen i morgen? Noen som vet?
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 14.02.2006 15:17    Post subject: Reply with quote

Det eneste RBK-kjøpet som har blitt presentert på denne måten var Keru i 99, så vidt jeg kan huske. Altså tror jeg ikke det. Faren for pipekonsert er likeledes så stor at jeg ikke tror RBK vil utsette spilleren for slik unødig "risiko".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Recon
Legende

PostPosted: 14.02.2006 15:19    Post subject: Reply with quote

Undrer meg på hva slags vekomst det blir ja. Det kan bli varierte reaksjoner på tribunen. Inntrykk jeg har fått fra "typiske" langsidetilskuere har ikke vært udelt positive. Men er faren for en "psykisk knekk" (for å bruke et pop uttrykk nå) mindre ved lagoppstilling før han skal spille?

Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 14.02.2006 15:21    Post subject: Reply with quote

tobias_1989 wrote:
Hei!

I helga leste jeg på tekst-TV at Steffen Iversen hadde signert for Rosenborg, og Rosenborgs spisser hadde blitt til 9. Jeg ble forbanna!

Osv...

Mener bestemt at jeg leste dette innlegget i går kveld også. Har 2mas flyttet det eller er det jeg som har erindringsforskyvelser/blitt synsk?
2mas
Sjef

PostPosted: 14.02.2006 15:21    Post subject: Reply with quote

Flyttet innlegget, ja.

Recon wrote:
Men er faren for en "psykisk knekk" (for å bruke et pop uttrykk nå) mindre ved lagoppstilling før han skal spille?

Nei, det er den nok ikke, men det er ikke noe som faller inn i kategorien "unødig risiko".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Recon
Legende

PostPosted: 14.02.2006 15:24    Post subject: Reply with quote

Mulig, men i min psyke ville noe slikt heller blitt face'a head on med en gang, så er det ikke noe problem den gangen det teller.

Back to top
tobias_1989
Proff

PostPosted: 14.02.2006 15:46    Post subject: Reply with quote

Hei Dags! Sorry.. Jeg klundra litt, fordi jeg ikke fant det.. ville se på tilbakemeldinger osv.. Men nå skal det sies at jeg endelig begynner å forstå opplegget rundt det her. Gøy at så mange er interessert i fotball Smile
Kafanskavimedhan
Rutinert

PostPosted: 14.02.2006 15:52    Post subject: Reply with quote

Ja det er kjempegøy Razz
Håper kjøpet av Iversen betyr at en viss Johnsen pakker baggen sin å drar til Moskva og blir der...
dags
Veteran

PostPosted: 14.02.2006 15:53    Post subject: Reply with quote

Det var forsåvidt ingen irettesettelse, lurte bare på om jeg skulle prøve å forutse lottorekka til helga. Smile
Kafanskavimedhan
Rutinert

PostPosted: 14.02.2006 16:31    Post subject: Reply with quote

send meg tallene da Dags.... trenger penger Razz
JSS
Senior

PostPosted: 14.02.2006 16:54    Post subject: Reply with quote

jeg vil personlig finne det svært rart viss supportere piper ut sin egen spiller i sin "første" match.
synes det sier sitt om de som evt gjør noe slikt.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 14.02.2006 16:58    Post subject: Reply with quote

Grei gjerne ut om den kommentaren. Det er langt i fra bare vi som avskyr Iversen som er fordømmende her ser man.

Back to top
JSS
Senior

PostPosted: 14.02.2006 17:13    Post subject: Reply with quote

viss det er meg du sikter til:

sier sitt = de kan ikke ønske sitt eget beste

logikk:

viss jeg skyter på og psyker ut egne krigere, så blir jo oddsen for at de vinner lavere, og da faller det jo tilbake på meg selv, så sant jeg da ikke var en spion for fienden (hint, hint) ...

det ligger jo også litt e.kant i svaret, ad moral og slikt ...
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 14.02.2006 17:19    Post subject: Reply with quote

Steffen skadd første dag på jobb
Sjokk... Rolling Eyes
Snoopy
Junior

PostPosted: 14.02.2006 17:22    Post subject: Reply with quote

det e bra roar, enig med dä!!!!
Balder wrote:
Fra Roar Strand:

Spillerne ønsker Steffen velkommen!

På vegne av spillerne i Rosenborg ønsker vi Steffen hjertelig velkommen til klubben! Vi håper også at publikum tar ham godt i mot. Jeg skjønner at folk er engasjert, men jeg synes at enkelte RBK-supportere går litt langt i å mene noe om Steffen.
Steffen dro fra Rosenborg i 1996. Hvem hadde vel ikke gjort det samme i hans situasjon? Det handler ikke bare om det økonomiske. Steffen fikk sjansen til å oppleve guttedrømmen!

Jeg vet at Steffen har hatt lyst til å komme til Trondheim og Rosenborg lenge. Han kunne valgt kortsiktige og lukrative tilbud, men valgte å satse på det familiære og trygge i Trondheim.

Joda, han ropte «Rosenborg e ræva», men hva annet kan man gjøre når man feirer medaljer foran Klanen og flere tusen tilskuere? Det hele er overdrevet av media og tåpelig å henge seg opp i.

Jeg spilte selv i Molde i sesongen 1993. Hvis det var et lag vi ønsket å slå, så var det selvfølgelig Rosenborg. Men det var der og da. Jeg hatet ikke Rosenborg for det!

Det er fantastisk bra å få en trønder tilbake på Rosenborg. Men han kan uansett ikke komme hit og tro at han går rett inn i på laget! Vi har faktisk veldig mange gode spisser i klubben allerede. Så det er tøft av Steffen å ta den utfordringen! (...)

Kom på Lerkendal og støtt oss, vi træng dokker all'!

Hilsen Roar

http://www.rbk.no/stats/p...leID=93561
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Maradona
Veteran

PostPosted: 14.02.2006 17:30    Post subject: Reply with quote

Jeg synes nå at vi bør gi Steffen en sjanse til å spille fotball, for med god oppfølging så kan han bli veldig god igjen.. For med den stallen vi har nå, så trenger ikke Steffen å spille hvis han er halvskadet,for vi har spillere som gjør en ok stand-in...
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 214, 215, 216  Next
Page 37 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb