English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - IFK Göteborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tommærn
Veteran

PostPosted: 04.02.2012 21:55    Post subject: Reply with quote

Sylta wrote:
Jeg så andreomgang, noe som visstnok var den svakeste omgangen av RBK, og f.eks. RBK 0-1 Haugesund var mye verre enn dette.

I den kampen var det en plan, det var å spille langt pga. underlaget. Nå om dagen slås det langt i mangel på ballferdigheter, ro og kreativitet i forsvarsleddet.

(Sylta. Jeg skriver lite her inne, og syter sjeldent. SÃ¥ nei.)

Last edited by Tommærn on 04.02.2012 21:57; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende

PostPosted: 04.02.2012 21:57    Post subject: Reply with quote

1.omg: Planløst offensivt, men med enkeltprestasjoner av Chibuike og Dockal som skapte noen halvsjanser. Defensivt så vi bra ut som lag, men rufsete stopperspill.
2.omg: Planløst offensivt, men skaper et par gode muligheter på dødballer helt på slutten. Den defensive strukturen i laget faller sammen, det kollektive presset faller sammen, og midtstopperne gjør knapt nok noe riktig.
Konklusjon: Jeg er bekymret.
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 04.02.2012 21:57    Post subject: Reply with quote

Hva er det som skjer??. Folk skriker om jønsson sin avgang og greier.

Ut i fra det som sies her så virker det som om RBK nettopp har tapt 10-0, og ikke klart å skape en eneste sjanse..

Det er treningskamp vel...

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
solbakken13
Proff

PostPosted: 04.02.2012 21:59    Post subject: Reply with quote

Fyfaen, må bare si noen ting. Fyfader for et møkkaforum!!!!! er faen meg ikke anna å høre enn negative ting her... spillere vi kjøper blir hæsja på før de har fått bevist hva de kan.. JJ blir nesten hengt pga av en simpel treningskamp osv... tror jeg ikke har lest en jævla positiiv ting her på MANGE mnd.. Greit 2 omg idag var langt unna godkjent, men viss noen av dere så 1 omg så var den bra! Mange av dere kaller dere supportere, men hadde dere vært en EKTE suporter så hadde dere ikke slakta laget uansett hva, dere hadde kanskje vært missfornøyd, men dere hadde ikke slakta laget. Takk for meg, dette er siste gang dere hører noe av meg, for makan til møkka forum skal du faen lete lenge etter! RBK for alltid<3
Back to top
Ingeman
Veteran

Sylta. Vi må få lov å diskutere og klage på laget etter en horribel kamp.. Er du fornøyd med kampen?

Vi har seriøst INGEN plan. Hva gjør JJ på treningsfeltet? Jeg er så skuffet og fatter ikke hvordan dette er mulig. Jeg har alltid vært opptimistisk foran treningskamper og ligastart men nå... NÅ er det slutt på det!

SYND at dette er en treningskamp, for tap idag har INGEN konsekvenser for JJs tillit.

Treneren som trente 3.divisjonslaget jeg spilte på hadde gjort en mye bedre jobb enn JJ. Her trente vi samhandlig og klarte faktisk å spille ball, noe rbkspillerne som tjener minst 2 mill i året IKKE klarer.

Edit: HAHA, Solbakken13.

Last edited by Ingeman on 04.02.2012 22:00; edited 1 time in total
Back to top
beejay
Senior

2. Omgang må være den mest planløse omgangen jeg noensinne har sett av rbk. Jeg har sett en del preseason de siste åra....
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

Selvfølgelig reagerer folk når vi har blitt dårligere på et år selv om vi har brukt mange millioner på spillerkjøp. Da er det ikke bare sportsdirektøren sin skyld..
Vollrik
Veteran

Jaja TomH, du mener vel fortsatt at Issah er ubrukelig og lite viktig for laget? Rolling Eyes
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 04.02.2012 22:00    Post subject: Reply with quote

Wangberg er talentløs.
Prica er lat og helt ute av det.
Larsen er oppskrytt.
Svensson spiller dårlig i dag.
Ole Selnæs - et enormt talent!

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
WildRover
Proff

PostPosted: 04.02.2012 22:00    Post subject: Reply with quote

Blir "spennende" å høre hva Jønsson mener er positivt etter dette. Vi trenger minst 4 spillere så fort som mulig, 2 backer, midtstopper og spiss.
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 04.02.2012 22:03    Post subject: Reply with quote

Steike for en dårlig kamp.

Forsvarspillet er under enhver kritikk. Wangberg spiller helt elendig idag. Han har virkelig ikke tatt steget. Der trenger vi en ny spiller.

Høyland, trenger ikke være spesielt god han som skal ta over plassen der. Så bare på slutten når han skal slå langt. Legger den rett til midtbanen til IFK som skaper en farlig sjanse.

Dorsin. Hva denne mannen gjør på RBK er for meg vanskelig å se. Treg, dårlig en mot en og plasserer seg feil hele tiden. Her kommer det til å blir skapt mange sjanser mot RBK i denne sesongen. Verste av alt så er han kaptein.

Kan heller ikke se en plan for angrepspillet. Prica mister alt av baller i dag, virker uinspirert. Er det slik han skal være i år så blir det lite mål.

Henriksen og Svensson på midten fungerer ikke. Blir for lite muskler. Issah var savnet.

Skjønner meg ikke helt på de som mener at Sælnes er bedre enn Issah. Er jo ikke samme spillertype i det hele tatt og ikke skal de ha samme rolle på banen. Ja Sælnes er bedre offensivt, men som DM er Issah mye bedre. Kanskje de sammen på banen har vært noe?

Her må hoftun faen men få inn 4 spillere, høyreback, midtstopper, spiss og en som kan utfordre Dorsin.
Back to top
seler
Senior

PostPosted: 04.02.2012 22:04    Post subject: Reply with quote

Om noen har adressen, telefonnummeret eller mailen til Janne, gidder dere å videresende denne til han:

Bråthen

Ny- Larsen- Rønning - Dorsin

Henriksen- Selnæs - Svensson

Chibuke - Prica- Dockal

4-3-3. Takk for meg...
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 04.02.2012 22:04    Post subject: Reply with quote

solbakken13 wrote:
Fyfaen, må bare si noen ting. Fyfader for et møkkaforum!!!!! er faen meg ikke anna å høre enn negative ting her... spillere vi kjøper blir hæsja på før de har fått bevist hva de kan.. JJ blir nesten hengt pga av en simpel treningskamp osv... tror jeg ikke har lest en jævla positiiv ting her på MANGE mnd.. Greit 2 omg idag var langt unna godkjent, men viss noen av dere så 1 omg så var den bra! Mange av dere kaller dere supportere, men hadde dere vært en EKTE suporter så hadde dere ikke slakta laget uansett hva, dere hadde kanskje vært missfornøyd, men dere hadde ikke slakta laget. Takk for meg, dette er siste gang dere hører noe av meg, for makan til møkka forum skal du faen lete lenge etter! RBK for alltid<3

Du har kanskje ikke fått med deg at JJ var trener i hele forige sesong?
Faen ikke blitt noe bedre på 1 år. At du ikke lenger skal være på dette forumet plager ikke meg så mye.

Last edited by Sjiraff on 04.02.2012 22:07; edited 1 time in total
Back to top
Iziba Jaja
Veteran

PostPosted: 04.02.2012 22:06    Post subject: Reply with quote

Ok i første, rævva i andre. Dagens klareste konklusjon, Wangberg holder ikke mål. Svensson som mange har trua på sentralt er vel heller ikke en suksess.

Synes dagens kommentator sa det mange av oss tenker.

"Ser ikke helt hva Rosenborg ønsker å oppnå når de angriper. Det er veldig lite system i det offensive spillet, går litt på lykke og fromme."
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 04.02.2012 22:06    Post subject: Reply with quote

solbakken13 wrote:
Buhuuuu, sipp sipp, alle er så slemme, stakkars de hardtarbeidende underbetalte spillerne, heia Hoftun, heia Svensdson, Jan Jönsson - you go girl!

Hva er det som feiler deg?

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
Loffinj
Junior

PostPosted: 04.02.2012 22:07    Post subject: Reply with quote

Dette var forferdelige greier fordi laget viser null progresjon spillemessig i forhold til fjoråret.Trodde jönsson stod for en positiv fin fotball,men blir mere og mere overbevist om at det faktisk er slik han vil spille.Lange baller opp på en udugelig Prica.Wangberg holder knapt 2 div nivå og resten av forsvaret makter jo heller ikke å spille en konstruktiv ball framover.Midtbanen blir jo rett å slett for lett når de prøver å spille denne duell fotballen. IFK fremsto som et ok tippeliga lag,men er altså bedre en RBK p.d.d.
Kommer det ikke nye folk i forsvaret og på topp så skal vi slite med å komme på øvre halvdel i år.
Back to top
Tommærn
Veteran

PostPosted: 04.02.2012 22:08    Post subject: Reply with quote

Hahahah Very Happy Solbakken du gir meg smilet tilbake!
Back to top
spraggon
Proff

PostPosted: 04.02.2012 22:09    Post subject: Reply with quote

Det er nok i sentrallinja det blir for tynt i dag og problemet ligger slik jeg ser det, hos wangberg og svensson. Wangberg er ubesluttsom og opptrer nervøst i tillegg til å ha posisjonsvansker. Svensson blir rett og slett ikke fotballsmart nok i denne posisjonen. Masse guts men det blir litt tynn suppe i denne kampen, det hele blir for enkelt.

Det blir litt som i matteligninger, man strever med følgefeil. Laget finner ingen balanse hverken offensivt eller defensivt.

All ropingen om ny høyreback blir litt latterlig, vel å merke hvis man tar utgangspunkt i denne cupen. Både Høyland og Larsen holder mål mens problemene tårner seg opp på venstre side representert av Wangberg og Dorsin som ofte sliter med posisjoneringen. MEN ikke misforstå meg, jeg ønsker en utfordrer til Jon Inge men føler det er mere prekært med Dorsin...

Laget er nok mye sterkere med Issah. Selnes viser igjen et mye større potensiale enn Svensson...
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 04.02.2012 22:10    Post subject: Reply with quote

Faen mæ lov og slakt et lag med 0 innsats,til lønningene de har!

Spill med hjerte utenfor drakta,så får de støtte uansett hvordan det går!!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ingeman
Veteran

PostPosted: 04.02.2012 22:11    Post subject: Reply with quote

4.plass i gruppa. Elendig spill og ingen utvikling siden i fjor. JJ snakker om mer samhandling, kreativitet, bevegelse og bedre spill.

Alt er som det skal være. Jeg er virkelig fornøyd med årets treningsleir.
Back to top
knttn
Proff

PostPosted: 04.02.2012 22:12    Post subject: Reply with quote

beste i tråden er faktisk å se for seg Henning som profilbildet sitt...dårlig stream på PCn..lekker og smekker kropp som hamrer i vei på tastaturet.

At RBk foretar seg ser så jævli tilfeldig ut om dagen..dårlig kamp rett og slett.

Last edited by knttn on 04.02.2012 22:13; edited 1 time in total
Back to top
spraggon
Proff

PostPosted: 04.02.2012 22:13    Post subject: Reply with quote

solbakken13 wrote:

Jeg er enig i dette. Masse rart og hodeløse innlegg.
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 04.02.2012 22:13    Post subject: Reply with quote

seler wrote:
Om noen har adressen, telefonnummeret eller mailen til Janne, gidder dere å videresende denne til han:

Bråthen

Ny- Larsen- Rønning - Dorsin

Henriksen- Selnæs - Svensson

Chibuke - Prica- Dockal

4-3-3. Takk for meg...

Nå begynner jeg å se meg kraftig lei denne helvettes Selnæsrunkingen. Greit nok, et godt talent, men det er faen meg ingenting som tilsier at han skal danke ut Issah på ankerplass, uferdige talenter hører hjemme en plass: Benken!

Denne trønder-nordmann-skandinav/fuck resten-holdningen er en av de mest sentrale grunnene til at klubben kjøres ut i grøfta, og er rota til signeringer som Olsen, Moldskred, Winsnes, Ørlund, Rønning, Høiland og Jamtfall.

Og når i helvette skal det gå opp for Jønsson at 4-4-2 har for helvette gått ut på dato? Og dagens stall ikke faen har de spillertypene som passer til 4-4-2? Idea
solbakken13
Proff

PostPosted: 04.02.2012 22:14    Post subject: Reply with quote

Sjiraff wrote:

Du har kanskje ikke fått med deg at JJ var trenger i hele forige sesong?
Faen ikke blitt noe bedre på 1 år. At du ikke lenger skal være på dette forumet plager ikke meg så mye.

jo, jeg har det og forrige sessong var katastrofal! men jeg har også sett positive ting. Forrige sesong er glemt! JJ hadde ikke laget han trengte, nå sier han at han begynner å få en første 11'er som ligner noe, derfor henger jeg ikke ut JJ etter noen dårlige omg i noen treningskamper. Vi har vært på høyde med molde så langt i oppkjøringen så alt er ikke svart. Dere er en gjeng med siersvante drittung som har bestemt seg for at JJ og resten av laget ikke skal få til noe som helst i år og da er det ikke mye vits og heie på laget lenger;) Viss dere har fått det med dere så har suportene MYE å si for laget, hjelper ikke at suporterne bare sender ut dårlige signaler veitdu!

mentaliteten i rbk laget som der er noe feil med, ikke JJ. Viss dere så dagens kamp så var rbk bedere en IFK før de scorte. Og etter dems scoring så gidde mange av rbk spillerne opp. Spillere som Prica og dorsin;)
Back to top
spraggon
Proff

PostPosted: 04.02.2012 22:19    Post subject: Reply with quote

Vollrik wrote:
[quote="seler"

Nå begynner jeg å se meg kraftig lei denne helvettes Selnæsrunkingen. Greit nok, et godt talent, men det er faen meg ingenting som tilsier at han skal danke ut Issah på ankerplass, uferdige talenter hører hjemme en plass: Benken!

Selvsagt er ikke Selnes førstevalg. Men han er nok runner-up etter Issah og Henriksen
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 7 of 9

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb