View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vegran Veteran

|
Posted: 30.10.2011 22:30 Post subject: |
|
|
Nå sitter jeg bare å håper at Prica skal bli utvist slik at han ikke får spille neste kamp. Eneste mulighet for å slippe å se han på banen. |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
|
|
skulle tro Rosenborg var ei verna bedrift slik som alle framstår |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
|
|
Jeg sitter her og lurer på hva Vegard Hedenstad sier nå? Hvordan i all verden skal vi få spillere til å komme hit i vinter? |
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 30.10.2011 22:31 Post subject: |
|
|
Hvis ikke dette kvalifiserer til oppsigelser så vet jeg ikke. Det eneste Janne har bevist er at han ikke har det som skal til. Håper det blir pressekonferanse i morgen formiddag hvor vedkommende trer av med umiddelbar virkning, samt Ørlund gir seg med hanskene. _________________ 100% JESUS |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
|
|
vegran wrote: | Nå sitter jeg bare å håper at Prica skal bli utvist slik at han ikke får spille neste kamp. Eneste mulighet for å slippe å se han på banen. |  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
lk Junior
|
|
|
Kjernen burde dratt i gang med "Rosenborg er ræva", kanskje spillerne da hadde skjønt hvor flaue de burde bli?
Chibuike kan forøvrig sette seg på toget til Storlien sammen med Prica. Han makter jo ikke å dra av en eneste mann og er komplett udugelig til alt annet enn ferdig-scora mål. |
|
Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
|
|
DETTE MÃ… FÃ… KONSEKVENSER!!!!
Nå har Jønsson i løpet av sommeren fått ett spillermateriale andre norske eliteserietrener bare kan drømme om. Han har hatt all verdens tid til å få spilt inn ett system og så spiller fanden tute meg laget bare dårligere og dårligere. |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 30.10.2011 22:33 Post subject: |
|
|
Erlendr wrote: | at vi foreslår Sollied og NAE er fordi disse er de beste sannsynlige alternativene som finnes |
Om du ikke har høyere ambisjoner enn som så, kan jeg anbefale en klubb litt lenger øst i byen. De heter Ranheim, og spiller i 1.div. RBK er et lag som skal være i Europa tilnærmet hver sesong, og da trenger klubben nye impulser fra nettopp dette Europa. Det er en årsak til at mange kommer til Norge for å lære å gå på ski. Få kommer til Norge for å lære å spille fotball... _________________ mvh HeXX
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 30.10.2011 22:33 Post subject: |
|
|
Hvem melder seg frivillig til å henge opp et slakta grisehode på inngangspartiet til Lerkendal grytidlig i morra? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
urgeyan Junior
|
Posted: 30.10.2011 22:33 Post subject: keeper |
|
|
Daniel burde vel ikke ha klippekort med den innsatsen han har hatt i de siste kampene. kan telle på to hender, når det kommer til feltarbeid og keepermat feil de siste 4 kampene. har generelt hvert veldig dårlig de siste 2 åra. foreslår at brathen får prøve seg nå. burde skjedd halveis inn i sesongen men men. trist dag i rbk sin stolte historie. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 30.10.2011 22:34 Post subject: |
|
|
HeXX wrote: | Erlendr wrote: | at vi foreslår Sollied og NAE er fordi disse er de beste sannsynlige alternativene som finnes |
Om du ikke har høyere ambisjoner enn som så, kan jeg anbefale en klubb litt lenger øst i byen. De heter Ranheim, og spiller i 1.div. RBK er et lag som skal være i Europa tilnærmet hver sesong, og da trenger klubben nye impulser fra nettopp dette Europa. Det er en årsak til at mange kommer til Norge for å lære å gå på ski. Få kommer til Norge for å lære å spille fotball... |
Kutt ut dette Europasnakket, det kan vi begynne å tenke på når vi snakker historie. Dette laget med dagens ledelsee kommer ALDRI til å komme til noe CL eller EL. G |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 30.10.2011 22:34 Post subject: |
|
|
HeXX wrote: |
Om du ikke har høyere ambisjoner enn som så, kan jeg anbefale en klubb litt lenger øst i byen. De heter Ranheim, og spiller i 1.div. RBK er et lag som skal være i Europa tilnærmet hver sesong, og da trenger klubben nye impulser fra nettopp dette Europa. Det er en årsak til at mange kommer til Norge for å lære å gå på ski. Få kommer til Norge for å lære å spille fotball... |
Du mener NAE er å sikte lavt? haha, er du på fylla eller? |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 30.10.2011 22:35 Post subject: |
|
|
Brann tar av sine beste spillere... og enda klarer vi ikke å kape noe som helst... flaut, flaut, flaut  |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 30.10.2011 22:36 Post subject: |
|
|
Erlendr wrote: | haha, er du på fylla eller? |
Når det er sagt; Det burde vi alle være etter denne kampen! _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
|
|
Hjelde wrote: | Bakklandia wrote: | Hjelde wrote: | Poenget mitt er at tidligere meritter betyr lite når det du gjør i dag skal evalueres, og jeg ser et fotballlag som i enormt stor grad ikke får ut sitt potensiale som lag. Det er DET en trener skal evalueres på til enhver tid, og det er det som gjør at jeg gir Jønsson strykkarakter for i dag. Da betyr det lite for meg at han tok seriegull med Stabæk i 2008. |
Da er det jævlig pussig at du snakker så varmt om Sollied, en mann som ikke har prestert noe som trener, bortsett fra å bli sparket, på fire-fem år...
Men, hei, så lenge det ikke er Jönsson det gjelder, så er det vel helt greit å bedømme folk på tidligere meritter, din hykler? |
hehe... du tuller nå? Du mener Sollied ikke har prestert NOE som trener? Jeg gidder ikke å begynne å liste opp en gang, for det er for åpenbart at du tar feil, men nøyer meg med å vurdere han per i dag, og da ser jeg at han nok en gang fører lille Gent opp i toppen av belgisk liga. De ligger på 2. plass der. |
Selvfølgelig har han det, men vi skulle jo ikke vektlegge fortidens resultater. Og vi må faktisk tilbake til 2008 for å finne sist han vant noe. Jönsson tok medalje i 2009.
Sollied ligger på 2. i Belgia nå, Jönsson ligger på 3. i Norge. Ser du greia - de prestere så å si likt, men likevel mener du altså den ene er bedre enn den andre, fordi han har bedre fortid - som du da altså ikke vektlegger hos den andre! Det er noe som ikke går opp her... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
|
|
STOLT FORTID - INGEN FREMTID |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 30.10.2011 22:37 Post subject: |
|
|
Hvis JJ har litt ære ,sier han opp på direkten etter kampen.... |
|
Back to top |
|
 |
Jon Helt Junior

|
Posted: 30.10.2011 22:37 Post subject: |
|
|
GJØR NOE. Dette er det verste jeg har sett. Holdninger og keeper, Prica. Fy F... Dette må få konsekevenser. Jeg mener NAE må tilbake - NÅ |
|
Back to top |
|
 |
kettler Senior
|
Posted: 30.10.2011 22:38 Post subject: |
|
|
Hoder MÃ… rulle! |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
|
1-3 til pause, slår av tv'en, slår på tv'en nå og det står 1-6.
What the F***. Starte med RBK2 neste kamp? |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
|
|
Erlendr wrote: | HeXX wrote: |
Du mener NAE er å sikte lavt? haha, er du på fylla eller? |
hehe... dummeste jeg har hørt ja. Dersom vi kal være en smule realistiske, har vi vel kun sjans på trenerformater langt under Eggens kvalitet. Spørsmålet rundt Eggen handler vel mest om hans alder, og hvor langsiktig man ønsker å satse, ikke om han har kvaliteter nok som fotballtrener. |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 30.10.2011 22:39 Post subject: |
|
|
Til å være vernet bedrift så er vi ikke så verst da. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.10.2011 22:40 Post subject: |
|
|
Dagens første redning for Ørlund  |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
|
Dersom Jönsson mot formodning fortsatt skulle befinne seg på norsk jord til neste hjemmekamp, tar jeg det som en selvfølge at det blir massiv vifting med hvite lommetørkle hele kampen gjennom? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
|
|
Intervjuet med Jønsson etter denne kampen kommer til å være episk!
Bare å stålsette seg  |
|
Back to top |
|
 |
|