View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 03.10.2011 15:49 Post subject: |
|
|
Jeg synes vel egentlig det virker som Dorsin svarer ganske rett fram og ærlig på spørsmålene, samtidig som han selvfølgelig må beholde et snev av diplomati i den rollen han har.
Mange av svarene blir jo at det er opp til hver enkelts "common sense", både på kapteinsrollen, integrering, egentrening, mental trener og så videre, og det er helt sikkert hans egen oppfatning av det. Samtidig tyder det jo på at det i svært liten grad legges tydelige føringer fra klubben, det vil si at det egentlig ikke er noen som vet nøyaktig hvordan ting skal være. Dette er vel veldig i tråd med oppfatningen mange her inne har av en klubb som drives litt sånn tilfeldig og amatørmessig på de små tingene.
Jeg legger merke til at både Dorsin og Hoftun ser ut til å mene at treningsbiten er der klubben har mest å gå på. Er det spillerutvikleren som må gå mer strukturert til verks i å instruere den enkelte spilleren hva som skal terpes ekstra på? Er det hovedtreneren som må legge tydeligere føringer på hva som forventes av egentrening og forbedring?
Jeg liker virkelig dette tiltaket med grilling, og jeg tror det utelukkende kan ha positive virkninger for organisasjonen RBK at alle ansatte i nøkkelroller må kunne stille seg til disposisjon for å forklare detaljer i jobben sin for en gjeng med fotball- og organisasjonsautister med bred samlet kompetanse i ny og ne. Ingen har vel så langt fått forum-juling etter å ha stilt opp, og med litt flaks øker det den enkeltes bevissthet rundt jobben de gjør, samtidig som vår forståelse for hva som faktisk gjøres utvilsomt forandres til det bedre.
Nok en gang, tommelen opp  _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 03.10.2011 16:42 Post subject: |
|
|
Selv gleder jeg meg til den dagen Heldal skal grille seg selv - eller, da må han kanskje få hjelp av noen, slik at han kan stille like uforberedt på spørsmålene som resten har så langt. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Nils Heldal Senior
|
Posted: 03.10.2011 16:49 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | Selv gleder jeg meg til den dagen Heldal skal grille seg selv - eller, da må han kanskje få hjelp av noen, slik at han kan stille like uforberedt på spørsmålene som resten har så langt. |
kjør på  |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 03.10.2011 16:58 Post subject: |
|
|
1. Hvem av de andre klubbene i TL synes du har den mest spennende medieavdelingen? Uten RBK så klart  _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 03.10.2011 17:08 Post subject: |
|
|
Nå er vel tre-fire mann foran i køa, men det er jo fint å vite at Heldal stiller opp han også, så kan vi føye han til lista. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 03.10.2011 18:09 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | Selv gleder jeg meg til den dagen Heldal skal grille seg selv - eller, da må han kanskje få hjelp av noen, slik at han kan stille like uforberedt på spørsmålene som resten har så langt. |
Tipper de flese som får beskjed om at de skal grilles av rbkweb har vært inn å lest spørsmålene på forhånd. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 04.10.2011 12:43 Post subject: |
|
|
blablablablabla..... hvordan kan jeg komme unna dette spørsmålet med noe intetsigende svada tro?..... blablablablabla.... |
|
Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 04.10.2011 13:45 Post subject: |
|
|
"Jag tror at vi.." zzzzzzzzzzzzzzz _________________ Forza Rosenborg |
|
Back to top |