English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBKweb griller Erik Hoftun
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PerO
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 11:52    Post subject: Reply with quote

nieuwlaat

Stemmer også for at dette er et godt utgangspunkt.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 11:54    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Jeg foreslår 10 spørsmål hvor PerO, Heldal, media, Hoftun og Kristobal ikke får innflytelse på hvordan spørsmålene stilles som en første forutsetning. På den måten kan vi være sikker på å få u-a-v-h-e-n-g-i-g-e spørsmål i det minste.

Har du ikke tatt medisinene dine mot paranoiaen i dag?

Det er ikke slik at alle som er uenig med deg i noen punkter er med i noen sammensvergelse for å bevare alt som det er.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 11:58    Post subject: Reply with quote

1) Hva er din langsiktige strategi for innkjøp, salg og forlenging av kontrakter med spillere? Har du en visjon for hvordan Rosenborg-laget skal bygges for framtiden ut ifra disse parameterene, eller er det hovedtreneren som har overordnet ansvar for sammensettingen av troppen?

Svaret: Copy-paste fra årsmeldinga 2010.

2) Føler du at du får tilstrekkelig handlingsrom av styret, ikke-sportslig ledelse og hovedtrener til å gjennomføre dine langsiktige ideer i Rosenborg?

Svaret: Tidene er jo blitt sånn i fotballen at alle har begrensede ressurser. I Rosenborg er hele ledelsen samlet om viktigheten av sportslig satsing. Nå har vi jo fått opp en hel del talenter vi har tro på, sammen med gode nysigneringer som vi håper skal slå til. Vi vet at vi lever av et godt produkt og har fokus på dette.

3) Hva slags ansvar føler du personlig at du har for at troppen anno mars 2011 så ut som den gjorde, med sentrale bærebjelker i laget borte, og knapt noe utrettet for å erstatte de?

Svaret: Hele ledelsen vet like godt som alle andre at forrige vindu ikke ble optimalt i forhold til signeringer. Spesielt var vi på jakt etter en midtbanespiller, men klarte ikke å finne den riktige spilleren til riktig pris. Vi tok konsekvensen av det, og har tatt en krafttak, i tillegg til at vi har knyttet til oss Stig igjen, og ser resultater av det nå i sommervinduet.

osv. osv. osv.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 09.09.2011 11:59    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Bakklandia

Kanskje vi skal dele i to bolker a 5 spørsmål da. 5 til de som er opptatt av å grave i gamle tabber, og 5 til de som er opptatt av hvordan klubben skal utvikle seg videre.

Jeg er ikke interessert i å grave i gamle tabber - jeg skreiv jo til og med at jeg var uenig med Konesseur i akkurat Jarstein-saken. Men jeg mener fortsatt at det ikke er noen grunn til å være så forbanna snille, nå når vi virkelig har fått sjansen.

Da beviser vi jo nettopp hvorfor disse folka har sittet så trygt i posisjonene sine så lenge som de har - fordi ingen faktisk tør å utfordre dem når de får sjansen. Jeg er ikke uenig i tematikken i de spørsmålene folk ser ut til å ville spørre - jeg er bare meget strekt tvilene til om formuleringene av dem holder til å få ut noen særlig matnyttig svar.
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 12:00    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
sammensvergelse

At man har et avhengighetsforhold betyr ikke at man har en sammensvergelse på gang. Det er bare litt gunstig om spørsmålene blir stilt av noen som har et lite snev av uavhengighet.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 12:21    Post subject: Reply with quote

Hvilket avhengighetsforhold? Kan du redegjøre for mitt avhengighetsforhold til klubbens ledelse? Eller for den saks skyld Kristobals....

Jeg har vært helt klar fra mine første innlegg på dette forumet, at jeg mener klubben trenger en ny kurs. Ny kurs starter med styret, og klubben trenger derfor et nytt styre. Hvordan stemmer dette med avhengighetsforhold?

Kristobal er antagelig den største kritikeren av klubben. Med sitt utrolige statistikkmateriale, og lange fartstid, så overgår han deg fullstendig. Han har materiale og analytiske evner til å se feil i utviklingen mye lenger tilbake i tid enn deg.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 12:47    Post subject: Reply with quote

Hvor dum tror du folk her inne egentlig er PerO?
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 12:58    Post subject: Reply with quote

Konesseur

Stort sett virker de fleste rimelig oppegående, og går nok ikke på dine konspirasjonsteorier.

Bare litt faktaopplysninger til din info:

Jeg har bodd utenfor trøndelag i mer enn 25 år, og kjenner hverken noen som har eller har hatt stillinger eller tillitsverv i klubben. Et par bekjente var innom klubben som guttespillere, men ingen av dem ble noen gang medlemmer av a-stallen.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 13:04    Post subject: Reply with quote

Faktaopplysninger til PerO: Jeg tror ikke noe på deg
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 09.09.2011 13:17    Post subject: Reply with quote

Faktaopplysninger: De aller fleste vet hvem jeg er, og sånn omtrent hvem jeg kjenner.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 09.09.2011 13:44    Post subject: Reply with quote

I lys av de siste dagers oppslag rundt landslaget så kunne det ha vært interessant å høre hva Hoftun mener om RBK-guttas festing etter kamp. Slike rapporter har jo kommet jevnlig de siste årene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
PerO
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 14:07    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Jeg er ikke interessert i å grave i gamle tabber - jeg skreiv jo til og med at jeg var uenig med Konesseur i akkurat Jarstein-saken. Men jeg mener fortsatt at det ikke er noen grunn til å være så forbanna snille, nå når vi virkelig har fått sjansen.

Da beviser vi jo nettopp hvorfor disse folka har sittet så trygt i posisjonene sine så lenge som de har - fordi ingen faktisk tør å utfordre dem når de får sjansen. Jeg er ikke uenig i tematikken i de spørsmålene folk ser ut til å ville spørre - jeg er bare meget strekt tvilene til om formuleringene av dem holder til å få ut noen særlig matnyttig svar.

Er ikke nødvendigvis uenig med deg. Men jeg ser ikke helt hvordan en skarpere formulering enn f.eks zaphod81 sine spørsmål skal kunne gjennomføres, uten at svarene dreier seg mer om hva som har skjedd enn hva som skal skje fremover.

Kom gjerne med et forslag så kan jeg gi min vurdering.
Back to top
Supernils
Proff

PostPosted: 09.09.2011 14:11    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:
I lys av de siste dagers oppslag rundt landslaget så kunne det ha vært interessant å høre hva Hoftun mener om RBK-guttas festing etter kamp. Slike rapporter har jo kommet jevnlig de siste årene.

Det passer nok helt fint inn i den semiprofesjonelle nivået klubben har lagt seg til, på alt annet enn lønnsnivå og organisasjonsstruktur.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 09.09.2011 14:23    Post subject: Reply with quote

Haha, denne tråden, ass.

Helt sykt hvor mye folk klarer å krangle om alt. Eg ler, og jeg tipper at både Heldal og Hoftun sitter og ler med meg når de leser her.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 09.09.2011 15:38    Post subject: Reply with quote

Selv er jeg flau og har mistet trua på at dette er frukbart. Smile

Men prove me wrong.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 16:15    Post subject: Reply with quote

Blir nødt til å endre navn på denne tråden til RBKweb griller med Hoftun.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 09.09.2011 16:39    Post subject: Reply with quote

Haha! Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 09.09.2011 17:09    Post subject: Reply with quote

Very Happy
Back to top
martibs
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 17:47    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Jeg foreslår 10 spørsmål hvor PerO, Heldal, media, Hoftun og Kristobal ikke får innflytelse på hvordan spørsmålene stilles som en første forutsetning. På den måten kan vi være sikker på å få u-a-v-h-e-n-g-i-g-e spørsmål i det minste.

Men så gå på Brakka og spør sjøl da, din pesskaill!
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 09.09.2011 17:59    Post subject: Reply with quote

Kan noen ta ansvar og samle opp 10 fornuftige spørsmål og så blir det de? (Om dette ikke allerede er gjort)
Back to top
LOST
Proff

PostPosted: 09.09.2011 18:06    Post subject: Reply with quote

Hadde vært interessant å fått høre hvordan Hoftun vurderer seg selv og jobben han har gjort.

Hvordan vil du vurdere den jobben du har gjort som SL? Er det noe du angrer på i ettertid?

Men kanskje aller helst...
Hva er din "godfot"?

eller, hva er dine styrker og svakheter som SL?

Et eller annet i den duren....
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 09.09.2011 19:40    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Følte du deg virkelig klar for, og kvalifisert til, jobben som Sportsdirektør da du fikk tilbudet?

evt: Hvilke egenskaper/Ferdigheter mener du at en ideell Sportsdirektør for RBK bør inneha?

Vil spinne litt videre på denne og foreslår en omformulering.

Hva har du lært og styrket din kompetanse på etter drøyt tre år som sportslig leder i RBK, og hva må forbedres innen ditt ansvarsområde for at RBKs målsettinger kan oppnås?
gisp!
Legende

PostPosted: 09.09.2011 19:43    Post subject: Reply with quote

abjoern wrote:
Premiss: De siste to årene har vi ikke klart å toppe det sportslige nivået inn mot CL-kvalifiseringen, av ulike grunner. For å ta årets sesong, så er det åpenbart slik at vintervinduet ikke ble helt vellykket, og vi røk ut av kvalifiseringen før nye spillere kunne bidra.

Spørsmål:Hva vil den sportslige ledelsen i fremtiden gjøre, for å sørge for at sannsynligheten for å kvalifisere seg inn i mesterligaen er så stor som mulig? Gitt at vi får muligheten

Stemmer for dette. Tommel'n opp!
Hedley
Veteran

PostPosted: 09.09.2011 21:02    Post subject: Reply with quote

Gitt at man fortsatt vil at Hoftun skal gå (hjem) ;

Er det da egentlig noe poeng i denne utspørringen?

Jeg føler det blir litt bakvendt å først stå hardt på at mannen må ut, for så å spørre glupe spørsmål om fremtiden med han som SL.

Eller er meningen med dette å få klarlagt hvorvidt han er riktig mann for jobben eller ei?
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 09.09.2011 22:29    Post subject: Reply with quote

gisp! wrote:
Bakklandia wrote:
Følte du deg virkelig klar for, og kvalifisert til, jobben som Sportsdirektør da du fikk tilbudet?

evt: Hvilke egenskaper/Ferdigheter mener du at en ideell Sportsdirektør for RBK bør inneha?

Vil spinne litt videre på denne og foreslår en omformulering.

Hva har du lært og styrket din kompetanse på etter drøyt tre år som sportslig leder i RBK, og hva må forbedres innen ditt ansvarsområde for at RBKs målsettinger kan oppnås?

Ikke sant, da har vi fått enda en sånn ullen, rund, intetsigende formulering som gjør at han kan lire av seg no' generelt pjatt.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Next
Page 7 of 14

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb