English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Breiðablik - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Roamer
Veteran

PostPosted: 20.07.2011 23:48    Post subject: Reply with quote

Begredelig innsats i dag. Feilpasningene florerer, enkle mottak resulterer i balltap og flesteparten av duellene tapes. Herre. Kan forstå at enkelte spillere resignerer når samtlige pasninger blir skuslet bort og lagkameratene ikke hadde klart å treffe en låvevegg med innleggene. Uansett vitner det om for dårlig innstilling. Få tilbake den mentale treneren pronto. Kast Moldskred, Olsen og Winsnes ut med søpla. Gi bort Dorsin og lån Bakenga til Ranheim. Få Hoftun til å ta følge dem ut og lås døra.

Få inn ny SD og ta opp lån på 100 millioner for en ny stall. Det trengs.
Ballahl
Veteran

PostPosted: 20.07.2011 23:49    Post subject: Reply with quote

alltid to skritt foran Tommel'n opp!

Og til alle dere som peker mot Hoftun, vil jeg bare si, det er tross alt en ledelse som klarte og ansette den mannen. At han takket ja er forsåvidt hans egen feil men han fikk tross alt tilbudet fra den tids fantastiske ledelse.

Dagens ledelse forsetter i samme trend og slikker hverandre opp i .... .

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
^Mirth
Veteran

PostPosted: 20.07.2011 23:51    Post subject: Reply with quote

Skjelbred wrote:
^Mirth wrote:
Skjelbred, 2'ern på Olsen må du nesten forklare for meg. Han var blant de bedre RBK'erne, som også viste innsats. Kom også til et farlig skudd mot slutten. Hadde generelt flere gode involveringer som resulterte i hjørnespark. Olsen var i dag bedre enn for eksempel Prica, Moldskred og Bakenga av de på topp. Ellers var Lustig LAAAAANGT svakere, og klart RBK's dårligste spiller i dag, etter min mening.

Skjelbred løp og sto på, i det minste.

Olsen prøvde en del, men skapte fryktelig lite, til tross for at han faktisk var i farlig posisjon flere ganger. Mulig karakteren var noe urettferdig, men begynner å bli en smule lei av han.

Har ikke sagt noe negativt mot Skjelbred.

Uansett, du har selvsagt lov til å ha din egen oppfatning, men du begynner å bli lei av Olsen, etter at han nylig har kommet delvis i gang igjen etter blant annet å ha scoret i tre kamper på rad før denne kampen? I dag var han svak som resten av laget, men han var etter min mening RBKs beste spiller i angrepsleddet.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 20.07.2011 23:56    Post subject: Reply with quote

Nej okay, jeg har tidligere forsvaret Jönsson men fy faen for en skammelig kommentar han kommer med efter kampen:

Quote:
- Skal jeg komme med en forklaring tror jeg at det kan ha vært som noen av spillerne sa; at samtidig som de ville prestere ville de spare litt på kreftene. En spiller som Mikael Lustig har spilt 90 minutter siden januar. Dette var en liten sjanse til å hente seg inn igjen, sier Jönsson til adressa.no.

og

Quote:
- Går man ned fra 100 til 80 prosent i innsats blir det som det ble i dag, sier Jönsson – som har forståelse for ønsket om å spare seg litt.

Hvis spillerne har lyst til at spare sig, så sæt de på bænken for faen? Så kan spillere som Lago der præsterer efter bedste evne hver gang få spille, men spillere som Midtsjø og Svensson kan få vist sig frem. Dette skal afklares før kampen. Indsatsen som blev leveret i dag er skammelig og et hån mot supporterne som har taget turen til Island. Hvis spillerne vil spare sig, får de gøre det på bænken!

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
^Mirth
Veteran

PostPosted: 20.07.2011 23:57    Post subject: Reply with quote

Personlig vil jeg gjerne se en kamp uten Lustig nå. Bare for å se hvordan RBK spiller uten at en tredel av angrepene ender med en poolball som ingen når.

Vil faktisk gå så langt som å si at RBK prekært trenger en ny offensiv høyreback. Hedenstad er det minst like viktig å kjøpe som en offensiv playmaker. (I den grad VPG fyller den rollen). Få tak i begge de spillerne, og la Stabæk seile sin egen sjø etterpå. (Eventuelt Borges).

Men erstatt Lustig NÅ! Er spent på hvilken storklubb som vil ha denne spilleren...
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 20.07.2011 23:59    Post subject: Reply with quote

Det kan godt hende Lustig har spilt 90 minutter siden januar, men det er såfall tilsammen. Fraværende defensivt, og han løper jo aldri lenger enn til midtbanen før han slår innlegg.

Å være på banen behøver ikke være det samme som å spille fotball. Bare spør Raymond Kvisvik.
ode
Veteran

PostPosted: 21.07.2011 00:00    Post subject: Reply with quote

Spillerne ville spare seg forklarer JJ den pinlige forestillingen med.

greit om dere hadde sagt fra om det på forhånd da, sånn at de supporterne som sikkert bruker 5-7000 på turen til Island kunne ha spart seg bryderiet.

respektløst!!
cypern
Proff

PostPosted: 21.07.2011 00:03    Post subject: Reply with quote

Det er svært forunderlig hvordan laget mangler bredde i stallen. Jeg forstår godt at Lustig og Dorsin er sltine. De spiller hver eneste kamp og i dag burde flere spillere fått hvile og la utfordrerne slippe til. Problemet er at stallen totalt mangler spillere som kan bekle flere posisjoner, samt at kvaliteten rett og slett er for dårlig.

Til sammenligning har flere andre tippeligaklubber muligheter til å sette inn squad players på flere posisjoner. Det er rett og slett svært skremmende med tanke på at Rosenborg har det desidert største budsjettet å rutte med. Hva har skjedd med spillerlogistikken ?!?!
Back to top
View user's profile Send private message
AndreasR
Veteran

PostPosted: 21.07.2011 00:05    Post subject: Reply with quote

ode wrote:
Spillerne ville spare seg forklarer JJ den pinlige forestillingen med.

greit om dere hadde sagt fra om det på forhånd da, sånn at de supporterne som sikkert bruker 5-7000 på turen til Island kunne ha spart seg bryderiet.

respektløst!!

Ville spare seg? Hva faen er det for slags innstilling? Før kampen sa de at de skulle hevne tapet mot Stabæk. Troverdighet på linje med politikere!
EvileyeS
Rutinert

PostPosted: 21.07.2011 00:06    Post subject: Reply with quote

det som har skjedd er ganske enkelt Erik Hoftun...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ode
Veteran

PostPosted: 21.07.2011 00:07    Post subject: Reply with quote

cypern wrote:
...... Hva har skjedd med spillerlogistikken ?!?!

Svar: Hoftun
Sjiraff
Veteran

At de i heletatt prøver å bortforklare dette er skammelig.

Hvis spillerne er så jævla slitne så still med noen fra rbk2 da. Sikker gjort det mye bedre uansett.

Å hvis dette ikke er spikern i kista for Olsen og Målredd så vet ikke jeg.
Back to top
Iziba Jaja
Veteran

Quote:
- Skal jeg komme med en forklaring tror jeg at det kan ha vært som noen av spillerne sa; at samtidig som de ville prestere ville de spare litt på kreftene. En spiller som Mikael Lustig har spilt 90 minutter siden januar. Dette var en liten sjanse til å hente seg inn igjen, sier Jönsson til adressa.no.

Man bruker vel ikke en E-Cup kamp for å hente seg inn. Sett Lago, Midtsjø, Bråthen eller Jørn Jamtfall som H.B om Lustig trenger hvile...
Back to top
hendrix
Veteran

PostPosted: 21.07.2011 00:08    Post subject: Reply with quote

^Mirth wrote:
Personlig vil jeg gjerne se en kamp uten Lustig nå. Bare for å se hvordan RBK spiller uten at en tredel av angrepene ender med en poolball som ingen når.

Vil faktisk gå så langt som å si at RBK prekært trenger en ny offensiv høyreback. Hedenstad er det minst like viktig å kjøpe som en offensiv playmaker. (I den grad VPG fyller den rollen). Få tak i begge de spillerne, og la Stabæk seile sin egen sjø etterpå. (Eventuelt Borges).

Men erstatt Lustig NÅ! Er spent på hvilken storklubb som vil ha denne spilleren...

Lustig åpner for å forlenge i dagens adressa Very Happy

Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 21.07.2011 00:09    Post subject: Reply with quote

Dette er rett og slett en trener som ikke har autoritet over hodet!

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 21.07.2011 00:09    Post subject: Reply with quote

Helvete og..
longines
Veteran

PostPosted: 21.07.2011 00:10    Post subject: Reply with quote

hendrix wrote:
^Mirth wrote:

Jeeesus, ser allerede for meg alle langballene i årene som kommer.
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 21.07.2011 00:10    Post subject: Reply with quote

Støtter Harald her. Pinlig bortforklaring av Jönsson. Dog enda pinligere av spillerne.

Lurer på hvordan folk hadde reagert dersom Jönsson hadde stilt med et tilnærmet fullt juniorlag i dag og tapt på samme måte.
Ingeman
Veteran

PostPosted: 21.07.2011 00:14    Post subject: Reply with quote

Hamren, savner deg. ATTITYD!

Spillerne hadde respekt for mannen. Jonsson er vel deres beste venn.
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 21.07.2011 00:15    Post subject: Reply with quote

3rl3nd wrote:
Iruretagoyena wrote:
hendrix wrote:
Recon wrote:
Keenoir wrote:

Mannen som satte endelig punktum for Rosenborg sin storhetstid. Glemmer ikke skaden han har gjort som SD og heller ikke mytteriet i 2005.

Iziba Jaja
Veteran

Helst vil han stikke gratis, men om ingen vil signere Lustig så står sikkert Hoftun med åpne armer...

Last edited by Iziba Jaja on 21.07.2011 00:16; edited 2 times in total
Back to top
Timmi!
Rutinert

hendrix wrote:
^Mirth wrote:

Haha! Nå har jeg ikke jeg lest hele artikkelen, men når overskriften lyder " Kommer det ingen klubb, så..." RBK er siste sort, med andre ord. Møkkamann!
Back to top
longines
Veteran

PostPosted: 21.07.2011 00:17    Post subject: Reply with quote

Timmi! wrote:
hendrix wrote:
^Mirth wrote:

Haha! Nå har jeg ikke jeg lest hele artikkelen, men når overskriften lyder " Kommer det ingen klubb, så..." RBK er siste sort, med andre ord. Møkkamann!

I teksten under så står det:

"Mikael Lustig åpner for å bli RBK, men nå vil han vise seg frem for Europa"

Confused
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 21.07.2011 00:18    Post subject: Reply with quote

Deilig at Ørlund ihvertfall er tydelig: -Klart vi skal skamme oss.

Det mest opsiktsvekkende må jo være at JJ krever revansj av gutta, de er enige, men gir fullstendig faen og sier etterpå at de måtte spare seg Surprised Her snakker vi ikke om en trener som har respekt.

Og det værste med at noen/mange bestemmer seg for å spare på kreftene er jo at de stakkars sjelene som faktisk bryr seg må tømme kroppen fullstendig for krefter og kjører fullstendig i kjellern. Katastrofal innstilling, og desverre en sykdom denne troppen har hatt i over ett år nå.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 21.07.2011 00:19    Post subject: Reply with quote

Starter vi med ni spillere som trenger hvile og ser på kampen som en restitusjonsøkt, får du gå ut med annet budskap enn at vi skal bygge selvtillit og at det er viktig å vinne kampen, Jönsson.

Futue te et ipsum caballum!
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Next
Page 13 of 15

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb