| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
joakleis Veteran

|
Posted: 23.12.2005 17:02 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | heller Brattbakk en Helstad, hvis en skal velge, dere må ikke glemme at Jamtfall jr. er på tur opp, han kommer til å debutere i tippeligaen i 2006, hvis ikke han blir leid ut.. |
Brattbakk er 34 år. Helstad er fortsatt i 20-årene.
Brattbakk har maks et par år igjen. Helstad har i overkant av 5 år igjen.
Vi vil aldri finne en spiller som har alt det Brattbakk hadde, men å kvitte oss med Helstad er bare tull. Brattbakk skal IKKE prioriteres foran Helstad, først og fremst pga alderen, og fordi han ikke er like god som han var for to år siden. Jeg vet at Brattbakk ikke ble dårlig over natta i 2004, vi så jo det denne sesongen, men han blir ikke bedre med årene. Han blir ikke raskere, han scorer ikke flere mål. Helstad er fullt ut kapabel til å score 20+ på en sesong i Norge. Brattbakk VAR det. Få andre enn Helstad i Norge er kapabel til det samme. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 23.12.2005 17:58 Post subject: |
|
|
Takk, endelig en som har skjønt det, jævli mange D-trenere her inne som kan alt!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 23.12.2005 18:04 Post subject: |
|
|
Godt å se at jeg har støtte.
Forøvrig vil jeg hinte til vedkommende jeg siterte. Hva er det som tilsier at Jamtfall skal bli så forbanna god?
Jeg er ikke akkurat blendet og imponert over det jeg har sett av gutten på juniorlaget og b-laget. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 23.12.2005 18:29 Post subject: |
|
|
| Jamtfall jr. blir RBK beste ving innen 2 år, og hvis Brattbakk holder i et år til, så overlapper de hverandre, og da trenger vi ikke Helstad, for han blir kun et 2.valg, bak Frode Johnsen uannsett, for F.J er Høgmo's favoritt, men det vi trenger er en skikkelig internasjonal spiss, som utkonkurerer F.J.. Helstad blir kun back up som spiss, og noen ving er han ikke.. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 24.12.2005 01:47 Post subject: |
|
|
Hehe.. Værste jeg har hørt.. Ønsketenkning.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 24.12.2005 03:46 Post subject: |
|
|
Gode nyheter. Start trenger jo en midtspiss, har penger, så syns ikke det er så merkelig. 10 mill. for Helstad er en bra deal. Får vi i tillegg mellom 5 og 10 for Ødegaard, har vi nesten 20 mill. å kjøpe nye spiss for allerede, i tillegg til at vi har oppsparte midler. Forsvinner Frode Johnsen kommer det nok to nye, en profilert og en litt mindre profilert.
Og Litjeggen får se drømmeduoen sin Valencia/Helstad score masse mål neste sesong  |
|
| Back to top |
|
 |
Storflor Senior
|
Posted: 24.12.2005 11:31 Post subject: |
|
|
Start kan bare drømme... _________________ Rosenborg e lage mitt! |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 25.12.2005 20:15 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: |
Og Litjeggen får se drømmeduoen sin Valencia/Helstad score masse mål neste sesong  |
Setter pris på om at du IKKE legger ord i munnen på meg. Har IKKE sagt noe om at Valencia/Hestad er drømmeduo !! _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 25.12.2005 21:27 Post subject: |
|
|
| Jeg ser på Helstad og Frode Johnsen som ok tippeligaspillere, men ikke noe mer.. Jeg savner en spiss som har internasjonalt snitt, den eneste som har skikkelig internasjonalt snitt i RBK angrepet er Bråten, når han gidder.. Men det blir spennede å se om Esediri hever seg og medspillerne når han gjør sin intreden i RBK.. |
|
| Back to top |
|
 |
bob Junior
|
Posted: 25.12.2005 23:37 Post subject: |
|
|
Frode Johnsen kommer til å få en stor sesong neste år. Få innlegg igjen så kommer Frode til å score....  |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 26.12.2005 12:26 Post subject: |
|
|
| bob wrote: | Frode Johnsen kommer til å få en stor sesong neste år. Få innlegg igjen så kommer Frode til å score....  |
Fritt etter X-files. Du tror det ikke før du får se det!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 27.12.2005 01:33 Post subject: |
|
|
| Litjeggen wrote: |
Setter pris på om at du IKKE legger ord i munnen på meg. Har IKKE sagt noe om at Valencia/Hestad er drømmeduo !! |
Lighten up. Det er jul
Du har iallfall påpekt at Valencia er den beste kantspilleren og benytter enhver anledning til å fremheve Helstads kvaliteter som midtspiss. Jeg er glad i å resonnere, og tenker dermed 'drømmeduo'. Så dum kan jeg være  |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 27.12.2005 03:05 Post subject: |
|
|
Valencia er ikke den beste kantspilleren, men den beste kantspilleren av innleggstypen...
En spiller som Valencia passer best når en har ettpar hodesterke spillere som møter innlegga i boksen. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.01.2006 09:09 Post subject: |
|
|
Hvis det stemmer at både Brann, Viking og FC København er ute etter Helstad, er det meget gode nyheter. Det betyr at prisen blir strukket oppover, og jeg tipper at Helstad's landsdelsfrende Ståle Solbakken trekker det siste strået, og FCK har nok med millioner å spytte inn i tilbudet.
Da får RBK enda mer å kjøpe en ny midtspiss for. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 05.01.2006 09:13 Post subject: |
|
|
Får mer penger til å kjøpe, men jeg tror ikke kroner er problemet med å handle inn ny midtspiss (det er satt av nok penger til spillersalg i RBK). Tror problemet er at Høgmo satser på Johnsen, og håper at Essediri skal treffe huet hans nok ganger til at han scorer en eller to goaller.
Dersom Helstad forsvinner tror jeg vi bare mister en god spiller og en som kan avgjøre mange kamper. Tror ikke noen erstatter kommer inn døra med det desverre.. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.01.2006 09:16 Post subject: |
|
|
| Jeg har mere tiltro til Høgmo enn som så. Regner med at han holder det han lover og at klubben plukker på øverste hylle. At vi ikke har gjort det enda syns jeg bare er positivt fordi det kan tyde på at de ikke kjøper det første og beste, og at de selger unna før de kjøper. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 05.01.2006 09:45 Post subject: |
|
|
| Helvete, selg Frode Johnsen isteden for faen. Hvis de så mye som tenker på å selge Helstad nå, ja da kan de helvetes jævlene seile sin egen sjø. Da har jeg mistet ALL tro på Høgmo. Hvis han til alt overmål setter Frode Johnsen inn fast så viser det at han er totalt udugelig. Det eneste Frode Johnsen er god til er når medspillere sikter på hodet hans i en slik vinkel at den går videre i mål. Ikke noe annet iallefall. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 05.01.2006 12:06 Post subject: |
|
|
Selg Helstad.
God spiller, men har ingen naturlig rolle i Rosenborgs 4-3-3. Ingen ideell midspiss for oss, selv om han kan være knallgod i 4-4-2.
La oss heller kjøpe en midtspiss som passer inn.
Og når du sier, "Da kan jævlene seile sin egen sjø". Hva mener du med det? At du slutter å gå på kamper - at du finner et annet lag å heie på - hva da? |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 05.01.2006 12:36 Post subject: |
|
|
| Nei kommer aldri til å slutte å gå på kamper. Men blir så forbaska oppgitt over at de ikke vil få Rosenborg så god som de har potensiale til å bli. Bratseth & co er en enorm stor brems for utviklingen av klubben. Jeg mener at såfremt det økonomiske er på plass må man bare kjøre på. Men det som har skjedd er at de heller har bremset ned og at målene er skrudd kraftig ned. Dette skuffer meg enormt. Slik skal det ikke være. Man skal bli bedre og bedre for hvert år. Men iløpet av de siste årene har man blitt bare dårligere og dårligere, med untak av 2003. |
|
| Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 05.01.2006 14:34 Post subject: |
|
|
Rosenborg kommer ikke til å selge Thorstein Helstad - det er ikke en gang et diskusjonstema.
- Vi har overhodet ingen planer eller intensjoner om å kvitte oss med Thorstein Helstad, sier sportslig leder i Rosenborg, Rune Bratseth til iBergen.no
- Helstad blir |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 05.01.2006 14:42 Post subject: |
|
|
Helt bak mål å selge vår toppscorer. Må vi selge, så selger vi Frode Johnsen. Og om det er så forbaska viktig å ha en hodesterk, duellspiller inne i boksen, så foreslår jeg at vi kjøper en slik!
Helstad blir!
Vidunderlig!
Last edited by Skammels10 on 05.01.2006 14:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 05.01.2006 14:48 Post subject: |
|
|
| Balder wrote: | Rosenborg kommer ikke til å selge Thorstein Helstad - det er ikke en gang et diskusjonstema.
- Vi har overhodet ingen planer eller intensjoner om å kvitte oss med Thorstein Helstad, sier sportslig leder i Rosenborg, Rune Bratseth til iBergen.no
- Helstad blir |
En liten bekreftelse til:
http://www.dagbladet.no/s...53926.html |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 05.01.2006 15:17 Post subject: |
|
|
| Rune Bratseth er potte tett, helt til han forteller at nå har spilleren gått fra eller kommer til RBK.. |
|
| Back to top |
|
 |
|