| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 30.12.2005 14:17 Post subject: |
|
|
| bj_rn wrote: | | erlendmf wrote: | 1. Han er ikke god nok for Rosenborg
2. Han krangler med dommerne (påvirker spillet, og slik at dommeren begynner å tvile på Iversen).
3. Han e en horat tosk. |
1. Stemmer, bedre enn Frode i de fleste deler av spillet, men skiller ikke mye mellom dem. Derfor for dårlig.
2. Trenger ikke være negativt.
3. Enig med Doris her, små bagateller.
Konklusjon: Vil ikke ha han. |
Bare et av argumentene dine peker negativt på Iversen.
Vi husker hvor god Iversen var høsten 2004?
Den Iversen som dominerte Tippeligaen da, vil jeg gjerne ha i dagens RBK-tropp. Og det er ingen tvil om at han kan komme opp på det nivået også i RBK.
Konklusjon: Kom Iversen! |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 30.12.2005 14:24 Post subject: |
|
|
Iversen er en bedragersk hore som ALDRI bør sette sin fot innenfor brakkas fire vegger igjen.
punktum finale |
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 30.12.2005 14:27 Post subject: |
|
|
| staha wrote: |
Bare et av argumentene dine peker negativt på Iversen |
1. er uansett viktigst.
Dessuten var han god kun høst sesongen 2004. Etter det -relativt svak og små skada. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 30.12.2005 14:32 Post subject: |
|
|
Poenget mitt er at han kan bli like god som den høsten, også i RBK.
Den Iversen vil JEG ha. |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 30.12.2005 14:45 Post subject: |
|
|
| RBKSandvika wrote: | Iversen er en bedragersk hore som ALDRI bør sette sin fot innenfor brakkas fire vegger igjen.
punktum finale |
Jepp  |
|
| Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 30.12.2005 16:09 Post subject: |
|
|
| Jeg vil ganske enkelt ikke se Steffen i svart/hvit igjen, før han på kne ber om tilgivelse for den latterlige oppførselen hans. Kanskje, og bare kanskje, vil jeg da godta at han kommer tilbake. Så får vi ta det derfra om jeg vil begynne å like fyren som fotballspiller igjen. Som han har framstått i de siste to årene er han ikke verdig Rosenborg-drakta. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 30.12.2005 16:21 Post subject: |
|
|
| Hva me å kjøpe han for å sette han på RBK 2, da får ingen annen klubb tak i han (milan-taktikk).. |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 30.12.2005 16:22 Post subject: |
|
|
| 4. Han er snart 30. Altså, begynner å bli gammel han óg. |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 30.12.2005 20:44 Post subject: |
|
|
Den er jeg uenig med på generellt grunnlag erlendmf. Han er nettopp fylt 29. Altså kan han ha minst 4 sesonger igjen før kurven peker nedover. I løpet av de sesongene vil RBK atter være etablert i CL. Dvs at de som gjør en god jobb alltid vil være attraktiv for pengesterke klubber. Min mening er at et godt kjøp/signering er den som leverer i 3 sesonger. At vi har trøndere som Erik og Roar (og forhåpentligvis Lille-Per) som blir her hele karrieren er en bonus, men vi kan ikke forvente det av spillere fra Østlandet, Nord-Norge eller Uruguay. Derfor kan vi ikke si nei til en spiller på 29 dersom han innehar kvaliteter vi trenger.
Det er der tvilen min er i forhold til Iversen. Han hadde et par sesonger på slutten av 90-tallet i Tottenham og den halve hos VIF i fjor som en kan skryte av. Wolverhampton må vel se det som historiens mest tragiske investering å hente han. Han har definitivt et potensiale, men om det er Rekdals offensive egenskaper eller hans egen nedadgående kurve som har medført den relativt svake sesongen han har hatt i år er jo vanskelig å si.
I følge VG har hvertfall både Brann og RBK gitt tilbud. På sportslig grunnlag vil jeg si det er gambling som kan gi både suksess og fiasko. Han er hvertfall ganske stø på straffespark.... |
|
| Back to top |
|
 |
Brakka Rutinert
|
Posted: 30.12.2005 22:04 Post subject: |
|
|
| Denne saken er nå vel en smule oppblåst da, men hvis han signerer for Rosenborg er han velkommen fra min side. Iversen er jo en klassespiller, men har ikke blomstret så mye i det sise. Greit nok har han sine synder overfor RBK, men hans styrker på fotballbanen sier man vel ikke akkurat nei takk til. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 30.12.2005 22:56 Post subject: |
|
|
Du har skjønt det!  |
|
| Back to top |
|
 |
amess Senior

|
Posted: 31.12.2005 10:36 Post subject: |
|
|
| henguru wrote: |
Denne saken er nå vel en smule oppblåst da, men hvis han signerer for Rosenborg er han velkommen fra min side. Iversen er jo en klassespiller, men har ikke blomstret så mye i det sise. Greit nok har han sine synder overfor RBK, men hans styrker på fotballbanen sier man vel ikke akkurat nei takk til. |
Det er jeg helt uenig i, for det 1. har vi ikke bruk for steffen. for det 2. så har faktisk vi (rbk) fostrett opp den spileren, og da er det ikke så kult at han som 20 åring går til en klubb. Og når han først vil komme til Norge igjen så velger han ikke Rosenborg.
Og da han attpå til står og synger Rosenborg er ræva.. Så er han ikke verdi spiller for rosenborg i det hele tatt..
Jeg ville ikke hatt ronaldinio en gang, hvis han hadde gjort det samme...
Det går litt på klubb tilhørighet, når man elsker en klubb så høyt som vi gjør, så er det ikke så lett å takle at folk driver og snakker drit om det, og i hverfall ikke når han har vert en del av den sjøl en gang i tiden. _________________ Allti, bestandi alt for RBK! |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 31.12.2005 10:57 Post subject: |
|
|
Alle dere hellige og rett-troende/rett-tenkende...
La meg høre anklagelseslista da og begrunnelsen for at Steffen derfor ikke kan spille for RBK... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
amess Senior

|
Posted: 31.12.2005 11:04 Post subject: |
|
|
Ja nå kan jo jeg bare stå for egene menninger da, men en begrunnelse for at jeg ikke vil ha han til trondheim har jeg allerde skrevet.
Det er min mening. _________________ Allti, bestandi alt for RBK! |
|
| Back to top |
|
 |
Brakka Rutinert
|
Posted: 31.12.2005 11:42 Post subject: |
|
|
| Alle har forskjellige meninger. Jeg har ikke utviklet noe spesielt hat til Iversen. Derfor, med hans styrker, ønsker jeg ham velkommen til klubben. Men hva vi mener har jo ikke noe å si uansett, for jeg tror neppe Rune B. leser innleggene på forumet her... |
|
| Back to top |
|
 |
amess Senior

|
Posted: 31.12.2005 11:49 Post subject: |
|
|
Hehe, nei det er sant.. Rune B driter vel i de meste, og jeg tenker at Per M har vel et ord med i laget han å..
Mener du steffen i dag, kunne gå rett inn på RBKs første 11?
Hvem mener du burde spilt sammen med han på topp? _________________ Allti, bestandi alt for RBK! |
|
| Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 31.12.2005 11:51 Post subject: |
|
|
Hva Iversen har sunget sammen med klanen i lykkerus over å ha vunnet tippeligaen skal man ikke legge så mye vekt på. Husk hvor enormt stort det må ha vært. Få høre sportslige argumenter og ikke all denne tøvete bitterheten over at han forlot oss i forrige årtusen engang. Det går ikke ann å holde på sånn. _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
| Back to top |
|
 |
amess Senior

|
Posted: 31.12.2005 11:54 Post subject: |
|
|
Som du sikkert forstår så er jeg uening i det du skriver, men...
Ta det sportslige da? er han egentlig god nok for en første 11er plass? _________________ Allti, bestandi alt for RBK! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 31.12.2005 11:58 Post subject: |
|
|
Hvorfor skal vi komme med sportslige argumentationer. Steffen er bedre end de angriberne vi pt. har i klubben, i hvertfald bedre end Johnsen, når han er i form. Men det siger jo heller ikke så meget om hans niveau.
De to vigtigste argumenter til hvorfor jeg ikke vil have ham til klubben er:
1. Jeg kan ikke lide ham som person. Hvorfor jeg ikke kan har jeg skrevet utallige gange så det gider jeg ikke gentage. Zlatan kan jeg heller ikke lide, og jeg håber heller aldrig han kommer til Rosenborg. Ligesom jeg heller ikke håber at få se Berre, Hulsker, Ohr og Grahn i Rosenborg trøje.
2. Hvis han kommer, bliver det ikke længe. Der er ingen tvivl om at han vil til udlandet igen. Ud ifra det jeg har læst i media har vi og Brann tilbudt ham en langtidskontrakt, dette er jeg faktisk glad for da chancen for at han siger nej er større, da Vålerenga har tilbudt ham en korttidskontrakt! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Brakka Rutinert
|
Posted: 31.12.2005 11:59 Post subject: |
|
|
| amess wrote: | Hehe, nei det er sant.. Rune B driter vel i de meste, og jeg tenker at Per M har vel et ord med i laget han å..
Mener du steffen i dag, kunne gå rett inn på RBKs første 11?
Hvem mener du burde spilt sammen med han på topp?
|
RBK bruker et system som innehar kun én spiss på topp, så jeg mener han kunne gått inn på den plassen. Da har vi et "oppspillspunkt" i Iversen, og inlegg fra Essediri på høyre. Når sant skal sies, så står ikke Iversen som nr. 1 på min ønskeliste, men han kunne gjerne gått rett inn i første 11'rn. |
|
| Back to top |
|
 |
Brakka Rutinert
|
Posted: 31.12.2005 12:04 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Hvorfor skal vi komme med sportslige argumentationer. Steffen er bedre end de angriberne vi pt. har i klubben, i hvertfald bedre end Johnsen, når han er i form. Men det siger jo heller ikke så meget om hans niveau.
De to vigtigste argumenter til hvorfor jeg ikke vil have ham til klubben er:
1. Jeg kan ikke lide ham som person. Hvorfor jeg ikke kan har jeg skrevet utallige gange så det gider jeg ikke gentage. Zlatan kan jeg heller ikke lide, og jeg håber heller aldrig han kommer til Rosenborg. Ligesom jeg heller ikke håber at få se Berre, Hulsker, Ohr og Grahn i Rosenborg trøje.
2. Hvis han kommer, bliver det ikke længe. Der er ingen tvivl om at han vil til udlandet igen. Ud ifra det jeg har læst i media har vi og Brann tilbudt ham en langtidskontrakt, dette er jeg faktisk glad for da chancen for at han siger nej er større, da Vålerenga har tilbudt ham en korttidskontrakt! |
Siterer Bonaqua-slagordet her: Noen kan lide Bonaqua, andre kan ikke.
I dette tilfellet: Noen kan lide Steffen Iversen, andre kan ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
amess Senior

|
Posted: 31.12.2005 12:04 Post subject: |
|
|
At steffen er beder en Frode, skal jeg gå med på... men nå har vi essidri,helstad,braaten og det mener jeg må være spissene.. at vi kjøper en midt spiss til er i orden, så lenge vi frode drar..
Men med helstad på laget ser jeg ikke steffen i første 11er.
og kjøper vi karadas, så drar sikkert helstad, men jeg ser heller ikke at steffen er en bedre fotball spiller en Azar. _________________ Allti, bestandi alt for RBK! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 31.12.2005 12:08 Post subject: |
|
|
| Krampe wrote: | | Hva Iversen har sunget sammen med klanen i lykkerus over å ha vunnet tippeligaen skal man ikke legge så mye vekt på. Husk hvor enormt stort det må ha vært. Få høre sportslige argumenter og ikke all denne tøvete bitterheten over at han forlot oss i forrige årtusen engang. Det går ikke ann å holde på sånn. |
Jeg foreslår du holder på VIF i 2006. De er jo best pr.d.d og det er jo kun det sportslige som teller.
Latterlige, historieløse folk!
herregud, jeg er glad det ikke er deres sort jeg står med på kamp. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 31.12.2005 12:14 Post subject: |
|
|
Sportslige argumenter er ikke min sterke side. Jeg leser heller hva andre skriver om akkurat det. Kan jo alltids forsøke.
Jeg vil ha Helstad på topp. Bare så det er sagt. Mannen scorer mål så det holder. Men hvis vi absolutt skal ha en hodespiller på topp, så foretrekker jeg heller Iversen enn Johnsen. Dette fordi vi SI beveger seg mye, fighter mer i duellene og er farligere med ballen i beina.
Vi kan ikke henge oss opp i fortida og alt spillere har sagt og gjort når de spiller for andre klubber. Vi må fokusere på hva de kan tilføre laget her og nå. Jeg kan ikke tenke meg annet enn at SI ville gitt bånn gass også for RBK hvis det ble aktuelt. _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
| Back to top |
|
 |
|