View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Looney Senior

|
Posted: 06.05.2011 14:47 Post subject: |
|
|
"- Hva tenker du om fremtiden i klubben? "
"- Jeg står ikke og tar det i media. "
Mange som kunne lære noe av det  _________________ Eh...what's up, doc?", |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.05.2011 15:05 Post subject: |
|
|
Betyr vel at han ikke er helt fornøyd ,men har stor nok lojalitet og respekt for sin arbeidsgiver at han ikke lager en stor mediesak ut av det. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 06.05.2011 15:14 Post subject: |
|
|
Looney wrote: | "- Hva tenker du om fremtiden i klubben? "
"- Jeg står ikke og tar det i media. "
Mange som kunne lære noe av det  |
Sånn som han som begynner på "M" og slutter på "ikael Lustig" _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
mr soprano Senior

|
Posted: 06.05.2011 15:35 Post subject: |
|
|
"Trond Olsen spelle itj i dag,
Ska vinn på Lerkendal.
Han like ikke Trøndelag,
Ska vinn på Lerkendal" |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 06.05.2011 15:38 Post subject: |
|
|
nastynick wrote: | Lukter utlån til Haugesund dette. | Danker neppe ut Djurdic og Sørum. Får dra til ny benketilværelse i såfall. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 06.05.2011 15:48 Post subject: |
|
|
Under Nils Arne krangla spillerne med ham hver dag uten at det var et eneste oppslag  |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 06.05.2011 15:50 Post subject: |
|
|
Er han utstøtt altså? _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 06.05.2011 15:56 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | Under Nils Arne krangla spillerne med ham hver dag uten at det var et eneste oppslag  |
Dette er jo tull, var jo flere oppslag om det. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 06.05.2011 16:14 Post subject: |
|
|
link? _________________
|
|
Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 06.05.2011 16:15 Post subject: |
|
|
Husker du ikke alt oppstyret rundt Moldskred før FCK kampene? |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 06.05.2011 16:21 Post subject: |
|
|
Jo, men var ikke det Moldskred og ikke Olsen som var rasende da? var det sånn at resten av laget gikk mot Olsen og støttet Moldskred? Morten Moldskred er uansett den beste av de to, selv om begge to har vært en katastrofe så langt. _________________
|
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 06.05.2011 17:20 Post subject: |
|
|
Øh, regner med at kristobal siktet til NAE med 'ham' og ikke Olsen.
For øvrig er det aldri veldig galt med temperatur, men jeg stusser litt over temperamentet til Jönsson. Eggen var uberegnelig på klassisk sinnapropp-vis, mens Jönsson er litt mer skummelt uberegnelig. Også snakker han mye om energi, varme og følelser. Får litt skumle vibber av slikt prat, men men, får nå bare være. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 06.05.2011 17:32 Post subject: |
|
|
Kjøpte nye drakter til guttene i mars. Av en helt uforklarlig grunn ville den ene ha Olsen på ryggen.
Må være påvirkning fra skolen. Det er i alle fall ikke påvirkning hjemmefra.
Jeg fortalte ham at da blir det ingen drakt. Jeg betaler ikke penger for at han skal dumme seg ut. Så det ble uten navn på ryggen.
Jeg har aldri tidligere stått i RBK-shoppen og snakket og tenkt stygt om en spiller. Burde jo egentlig rettet skuffelsen mot Hoftun og ikke Olsen. Er jo ikke sistnevnte som brente av mange mill på en kun OK Adeccoligaspiller som ikke hører hjemme på vårt nivå. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 06.05.2011 17:50 Post subject: |
|
|
Skal bli vanskelig å bli kvitt en spiller som koster såpass, og sikkert krever en anseelig lønnspose. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 06.05.2011 17:53 Post subject: |
|
|
Det virker jo som han er såpass frustrert at han er villig til å fire litt på kravene sine. Heldigvis.
Er han fornuftig så går han til et lag på nedre halvdel som satser på kontringer, scorer 11 mål på en halv sesong og snakkes mot landslaget. Uten at spilleren Trond Olsen har blitt noe bedre eller dårligere siden han forlot oss.
Det er på tide med et klubbskifte for denne gutten. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 06.05.2011 17:57 Post subject: |
|
|
Er vel bare Brann i Norge som kan være så dumme at dem punger ut 4-6 mill for Olsen. RBH og Hardball ser på Olsen som tidenes scoop og signer han pronto! |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 06.05.2011 17:58 Post subject: |
|
|
Pussig at det ikke har vært intervju med Rambo der han sier at litt temperatur på feltet bare er positiv.. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 06.05.2011 18:44 Post subject: |
|
|
Er ingen som kommer til å punge ut 4-6 mill for Olsen. Kanskje vi får solgt ham for 2-3 mill... |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 06.05.2011 19:35 Post subject: |
|
|
Merker jeg blir provosert av å lese enkelte av de siste innleggene i denne tråden.
Jeg har ingen problemer med at man diskuterer Olsens ferdigheter, og det helt greit for meg hvis man ikke mener han er god nok for RBK. Olsen mangler mye som fotballspiller, derom hersker liten tvil.
Det som irriterer meg er at det hele tar form av en offentlig utdriting av en spiller som prøver så godt han kan. Hadde han vært kjent for å spise for mange burgere, drikke for mange øl, gi faen i trening, hatt en generelt dårlig innstilling, slengt med leppa eller vist andre tegn på at han ikke respekterer klubben, medspillere eller supportere, så greit nok. Det er bare ikke tilfellet her.
I en tid hvor stoltheten og gleden over å spille på RBK ser ut til å være nærmest fraværende hos enkelte spillere, hvor flere spillere tenker mer på en seg selv og en eventuell profftilværelse enn på laget, mer på penger enn på hva som kreves for å vinne kampen mot Molde, blir denne unyanserte kritikken mot Olsen ren skivebom i mine øyne.
At Olsen er frustrer skjønner jeg godt. Jeg synes faktisk det er et godt tegn. Fyren har lyst til å bidra. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 06.05.2011 20:11 Post subject: |
|
|
Litt krig på treningen er sunt.. Det er lenge siden Eggen vs Mini og Eggen vs Sørloth...
Trond Olsen skal heller ikke være fornøyd med å være på benken.... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 06.05.2011 21:55 Post subject: |
|
|
WegHard wrote: | Merker jeg blir provosert av å lese enkelte av de siste innleggene i denne tråden.
Jeg har ingen problemer med at man diskuterer Olsens ferdigheter, og det helt greit for meg hvis man ikke mener han er god nok for RBK. Olsen mangler mye som fotballspiller, derom hersker liten tvil.
Det som irriterer meg er at det hele tar form av en offentlig utdriting av en spiller som prøver så godt han kan. Hadde han vært kjent for å spise for mange burgere, drikke for mange øl, gi faen i trening, hatt en generelt dårlig innstilling, slengt med leppa eller vist andre tegn på at han ikke respekterer klubben, medspillere eller supportere, så greit nok. Det er bare ikke tilfellet her.
I en tid hvor stoltheten og gleden over å spille på RBK ser ut til å være nærmest fraværende hos enkelte spillere, hvor flere spillere tenker mer på en seg selv og en eventuell profftilværelse enn på laget, mer på penger enn på hva som kreves for å vinne kampen mot Molde, blir denne unyanserte kritikken mot Olsen ren skivebom i mine øyne.
At Olsen er frustrer skjønner jeg godt. Jeg synes faktisk det er et godt tegn. Fyren har lyst til å bidra. |
Helt enig, Olsen gjør så godt han kan, til tross for at han er elendig, og viser med det respekt for fansen. Når det gjelder Mikael Lustig og Mattias Bjærsmhyr er det derimot bekmørkt på det med innsats og vilje. _________________
|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 06.05.2011 23:13 Post subject: |
|
|
Haha, han viser masse "respekt" for kvinnelige fans på MSN i hvert fall.
He respects the fuck out of them... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 06.05.2011 23:28 Post subject: |
|
|
Maradona wrote: | Trond Olsen skal heller ikke være fornøyd med å være på benken.... |
Olsen bør være meget fornøyd med å være på RBKs benk, hans begrensede talentet tatt i betraktning _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 06.05.2011 23:35 Post subject: |
|
|
Håper dette betyr at Olsen er på vei ut. En fornærmelse mot RBKs gode navn og rykte å ha ham i troppen (selv om vi har hatt mange udugelige spillere gjennom tidene). _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 07.05.2011 00:18 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | For 7 millioner så er det å ta sjansen på Olsen, en sjanse vi ikke bør la gå fra oss fordi potensialet er vannvittig stort og han har det egenskapene som vi har manglet på topp i år. |
Får jag påminna om att det inte var bara Hoftun som såg potensialet hos den gamla forumfavoriten Olsen. |
|
Back to top |
|
 |
|