English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Trond Olsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 71, 72, 73  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Looney
Senior

PostPosted: 06.05.2011 14:47    Post subject: Reply with quote

"- Hva tenker du om fremtiden i klubben? "

"- Jeg står ikke og tar det i media. "

Mange som kunne lære noe av det Razz
Keenoir
Legende

PostPosted: 06.05.2011 15:05    Post subject: Reply with quote

Betyr vel at han ikke er helt fornøyd ,men har stor nok lojalitet og respekt for sin arbeidsgiver at han ikke lager en stor mediesak ut av det.
Back to top
View user's profile Send private message
Vollrik
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 15:14    Post subject: Reply with quote

Looney wrote:
"- Hva tenker du om fremtiden i klubben? "

"- Jeg står ikke og tar det i media. "

Mange som kunne lære noe av det Razz

Sånn som han som begynner på "M" og slutter på "ikael Lustig"
mr soprano
Senior

PostPosted: 06.05.2011 15:35    Post subject: Reply with quote

"Trond Olsen spelle itj i dag,
Ska vinn på Lerkendal.
Han like ikke Trøndelag,
Ska vinn på Lerkendal"
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 15:38    Post subject: Reply with quote

nastynick wrote:
Lukter utlån til Haugesund dette.
Danker neppe ut Djurdic og Sørum. Får dra til ny benketilværelse i såfall.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 06.05.2011 15:48    Post subject: Reply with quote

Under Nils Arne krangla spillerne med ham hver dag uten at det var et eneste oppslag Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Vollrik
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 15:50    Post subject: Reply with quote

Er han utstøtt altså?
longines
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 15:56    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Under Nils Arne krangla spillerne med ham hver dag uten at det var et eneste oppslag Smile

Dette er jo tull, var jo flere oppslag om det.
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 16:14    Post subject: Reply with quote

link?
longines
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 16:15    Post subject: Reply with quote

Husker du ikke alt oppstyret rundt Moldskred før FCK kampene?
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 16:21    Post subject: Reply with quote

Jo, men var ikke det Moldskred og ikke Olsen som var rasende da? var det sånn at resten av laget gikk mot Olsen og støttet Moldskred? Morten Moldskred er uansett den beste av de to, selv om begge to har vært en katastrofe så langt.
abjoern
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 17:20    Post subject: Reply with quote

Øh, regner med at kristobal siktet til NAE med 'ham' og ikke Olsen.

For øvrig er det aldri veldig galt med temperatur, men jeg stusser litt over temperamentet til Jönsson. Eggen var uberegnelig på klassisk sinnapropp-vis, mens Jönsson er litt mer skummelt uberegnelig. Også snakker han mye om energi, varme og følelser. Får litt skumle vibber av slikt prat, men men, får nå bare være.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 06.05.2011 17:32    Post subject: Reply with quote

Kjøpte nye drakter til guttene i mars. Av en helt uforklarlig grunn ville den ene ha Olsen på ryggen. Confused
Må være påvirkning fra skolen. Det er i alle fall ikke påvirkning hjemmefra.

Jeg fortalte ham at da blir det ingen drakt. Jeg betaler ikke penger for at han skal dumme seg ut. Så det ble uten navn på ryggen.

Jeg har aldri tidligere stått i RBK-shoppen og snakket og tenkt stygt om en spiller. Burde jo egentlig rettet skuffelsen mot Hoftun og ikke Olsen. Er jo ikke sistnevnte som brente av mange mill på en kun OK Adeccoligaspiller som ikke hører hjemme på vårt nivå.
pingvin
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 17:50    Post subject: Reply with quote

Skal bli vanskelig å bli kvitt en spiller som koster såpass, og sikkert krever en anseelig lønnspose.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 06.05.2011 17:53    Post subject: Reply with quote

Det virker jo som han er såpass frustrert at han er villig til å fire litt på kravene sine. Heldigvis.
Er han fornuftig så går han til et lag på nedre halvdel som satser på kontringer, scorer 11 mål på en halv sesong og snakkes mot landslaget. Uten at spilleren Trond Olsen har blitt noe bedre eller dårligere siden han forlot oss.

Det er på tide med et klubbskifte for denne gutten.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 17:57    Post subject: Reply with quote

Er vel bare Brann i Norge som kan være så dumme at dem punger ut 4-6 mill for Olsen. RBH og Hardball ser på Olsen som tidenes scoop og signer han pronto!
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 17:58    Post subject: Reply with quote

Pussig at det ikke har vært intervju med Rambo der han sier at litt temperatur på feltet bare er positiv..
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 18:44    Post subject: Reply with quote

Er ingen som kommer til å punge ut 4-6 mill for Olsen. Kanskje vi får solgt ham for 2-3 mill...
Back to top
WegHard
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 19:35    Post subject: Reply with quote

Merker jeg blir provosert av å lese enkelte av de siste innleggene i denne tråden.

Jeg har ingen problemer med at man diskuterer Olsens ferdigheter, og det helt greit for meg hvis man ikke mener han er god nok for RBK. Olsen mangler mye som fotballspiller, derom hersker liten tvil.

Det som irriterer meg er at det hele tar form av en offentlig utdriting av en spiller som prøver så godt han kan. Hadde han vært kjent for å spise for mange burgere, drikke for mange øl, gi faen i trening, hatt en generelt dårlig innstilling, slengt med leppa eller vist andre tegn på at han ikke respekterer klubben, medspillere eller supportere, så greit nok. Det er bare ikke tilfellet her.

I en tid hvor stoltheten og gleden over å spille på RBK ser ut til å være nærmest fraværende hos enkelte spillere, hvor flere spillere tenker mer på en seg selv og en eventuell profftilværelse enn på laget, mer på penger enn på hva som kreves for å vinne kampen mot Molde, blir denne unyanserte kritikken mot Olsen ren skivebom i mine øyne.

At Olsen er frustrer skjønner jeg godt. Jeg synes faktisk det er et godt tegn. Fyren har lyst til å bidra.
Maradona
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 20:11    Post subject: Reply with quote

Litt krig på treningen er sunt.. Det er lenge siden Eggen vs Mini og Eggen vs Sørloth... Smile

Trond Olsen skal heller ikke være fornøyd med å være på benken....
Vollrik
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 21:55    Post subject: Reply with quote

WegHard wrote:
Merker jeg blir provosert av å lese enkelte av de siste innleggene i denne tråden.

Jeg har ingen problemer med at man diskuterer Olsens ferdigheter, og det helt greit for meg hvis man ikke mener han er god nok for RBK. Olsen mangler mye som fotballspiller, derom hersker liten tvil.

Det som irriterer meg er at det hele tar form av en offentlig utdriting av en spiller som prøver så godt han kan. Hadde han vært kjent for å spise for mange burgere, drikke for mange øl, gi faen i trening, hatt en generelt dårlig innstilling, slengt med leppa eller vist andre tegn på at han ikke respekterer klubben, medspillere eller supportere, så greit nok. Det er bare ikke tilfellet her.

I en tid hvor stoltheten og gleden over å spille på RBK ser ut til å være nærmest fraværende hos enkelte spillere, hvor flere spillere tenker mer på en seg selv og en eventuell profftilværelse enn på laget, mer på penger enn på hva som kreves for å vinne kampen mot Molde, blir denne unyanserte kritikken mot Olsen ren skivebom i mine øyne.

At Olsen er frustrer skjønner jeg godt. Jeg synes faktisk det er et godt tegn. Fyren har lyst til å bidra.

Helt enig, Olsen gjør så godt han kan, til tross for at han er elendig, og viser med det respekt for fansen. Når det gjelder Mikael Lustig og Mattias Bjærsmhyr er det derimot bekmørkt på det med innsats og vilje.
Recon
Legende

PostPosted: 06.05.2011 23:13    Post subject: Reply with quote

Haha, han viser masse "respekt" for kvinnelige fans på MSN i hvert fall. Very Happy

He respects the fuck out of them...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 23:28    Post subject: Reply with quote

Maradona wrote:
Trond Olsen skal heller ikke være fornøyd med å være på benken....

Olsen bør være meget fornøyd med å være på RBKs benk, hans begrensede talentet tatt i betraktning
Roamer
Veteran

PostPosted: 06.05.2011 23:35    Post subject: Reply with quote

Håper dette betyr at Olsen er på vei ut. En fornærmelse mot RBKs gode navn og rykte å ha ham i troppen (selv om vi har hatt mange udugelige spillere gjennom tidene).
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 07.05.2011 00:18    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
For 7 millioner så er det å ta sjansen på Olsen, en sjanse vi ikke bør la gå fra oss fordi potensialet er vannvittig stort og han har det egenskapene som vi har manglet på topp i år.

Får jag påminna om att det inte var bara Hoftun som såg potensialet hos den gamla forumfavoriten Olsen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 71, 72, 73  Next
Page 64 of 73

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb