| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 20.03.2011 20:23 Post subject: |
|
|
Godset scorer sikkert bare fem mål på bortebane i år, så det kan bli vanskelig  |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 21.03.2011 08:51 Post subject: |
|
|
| Stadsgaard satt på benken i 90 minutter i gårsdagens kamp hjemme mot Espanyol. Malaga vant 2-0. |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 22.03.2011 14:45 Post subject: |
|
|
Noen som kan finne frem til Schalke 04s forum? Vil selvsagt lete etter Annan-synspunkter fra det tyske Adolf-broderfolk! _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
mr soprano Senior

|
Posted: 22.03.2011 17:28 Post subject: |
|
|
fra sports illustrated sin nettside:
5. Team of the Week:
Goalkeeper: Nick Rimando (Real Salt Lake)
Defenders: Jan Gunnar Solli (New York), Josip Mikulic (Chicago), Carlos Valdes (Philadelphia), Zach Loyd (FC Dallas).
Midfielders: Dax McCarty (D.C. United), Juninho (L.A. Galaxy), Davide Chiumiento (Vancouver)
Forwards: Josh Wolff (D.C. United), Omar Cummings (Colorado), Omar Bravo (Kansas City) |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.03.2011 17:38 Post subject: |
|
|
Det første navnet på midtbanen der hadde jeg gjerne sett i RBK-trøya, selv om han strengt tatt pr. nu er for lite komplimentær ift. de midtbanespillerne som allerede er i klubben i dag. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 23.03.2011 22:46 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...196079.ece
Ok at vi behandler spillere som ikke er våre? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 23.03.2011 22:52 Post subject: |
|
|
| Tja hvorfor ikke? Jeg ser gjerne Demidov i RBK-drakt igjen en gang i fremtiden. Flott å også ha gode forhold til tidligere spillere som ikke er trøndere. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 23.03.2011 23:00 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: | http://fotball.adressa.no/spania/article196079.ece
Ok at vi behandler spillere som ikke er våre? |
Nå har jeg riktignok bare lest overskriften, men sånn rent umiddelbart føler jeg ikke for å ha noen sterke meninger om hva våre (eks)spillere og ledere holder på med på soverommet. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 23.03.2011 23:22 Post subject: |
|
|
| Forstår ikke hvorfor vi skulle ha noen innvendinger på det, det er en anerkjennelse vi bør sette pris på når eksspillere er så fornøyde med vårt medisinske apparat at de oppsøker det i etterkant. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 24.03.2011 00:11 Post subject: |
|
|
Han kjenner kroppen min inn og ut, merkelig ordvalg og kan tolkes i flere retninger  _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 24.03.2011 21:21 Post subject: |
|
|
| Vi er ikke i nærheten av å være verdens 11 beste landslag så jeg ser ikke helt at det er en kontroversiell uttalelse. En kan like gjerne oppfatte det som skryt til Drillo som har oppnådd så gode resultater som langt på vei overgår det en kunne forvente med Norge sitt mannskap. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 24.03.2011 21:28 Post subject: |
|
|
Motstanderne i privatlandskamper velger man jo selv, så det er ikke så veldig vanskelig å klatre igrunn. Man kan jo møte samelandslaget (kun et eksempel på rævva motstand) i x antall kamper på rad til man er på topp.
Når så grupper i kvalik ordnes ut fra gitte rankingsystem, er det jo bare taktisk lurt å møte svakere motstand. Når det er sagt, har jo Norge en del gode resultater etter at Roger tok over roret. |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 24.03.2011 22:10 Post subject: |
|
|
Dette er sjokkerende nytt. Sverige og krigsoverskrifter er noe for seg selv. "AIK-casuals amok i Trondheim by". _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
Hercules Proff
|
Posted: 25.03.2011 01:33 Post subject: |
|
|
| sau1 wrote: | | Noen som kan finne frem til Schalke 04s forum? Vil selvsagt lete etter Annan-synspunkter fra det tyske Adolf-broderfolk! |
Har en god venn som bor i nærheten av Veltins-Arena, og følger S04 veldig tett.
Annan fikk litt pepper etter debutkampen mot BvB, ikke for insatsen på banen, men for intervjuet i norsk presse som møtte han på Værnes ved lynvissiten i Trondheim noen dager etter. Der han utalte at han heller ville ha vært i La Liga...
Han har gjort ett godt inntrykk på fansen, og de håper han fortsetter å prestere, selv om det nå ble ett snarlig og litt uventet trenerbytte. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 25.03.2011 01:49 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Vi er ikke i nærheten av å være verdens 11 beste landslag så jeg ser ikke helt at det er en kontroversiell uttalelse. En kan like gjerne oppfatte det som skryt til Drillo som har oppnådd så gode resultater som langt på vei overgår det en kunne forvente med Norge sitt mannskap. |
Spiller for spiller er vi nærmere 100.-plass,men Drillo viser igjen at man kan lage gull av gråstein.
Slår vi Danmark forventer jeg at både du og Hamren innrømmer at dere tok feil.
Hamren skal ihvertfall ikke klage på måten kampene vinnes på og lese noe som helst bak resultatet. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 25.03.2011 04:48 Post subject: |
|
|
| Iruretagoyena wrote: | Motstanderne i privatlandskamper velger man jo selv, så det er ikke så veldig vanskelig å klatre igrunn. Man kan jo møte samelandslaget (kun et eksempel på rævva motstand) i x antall kamper på rad til man er på topp.
Når så grupper i kvalik ordnes ut fra gitte rankingsystem, er det jo bare taktisk lurt å møte svakere motstand. Når det er sagt, har jo Norge en del gode resultater etter at Roger tok over roret. |
Dersom du tror dette er tilfellet så tar du grundig feil. FIFA-rankingen tar både hensyn til motstanderens ranking, og hvilken type kamp det er. Ettersom at FIFA-rankingen baseres på snittet av poengsummen man har oppnådd i kampene så er det meget taktisk uklokt å spille treningskamper generelt om man faktisk vinner kvalikk og sluttspills kamper. Hvertfall mot motstand som betyr at selv seier vil bringe rankingen nedover. Og slik Norge står nå så er faktisk det tilfellet for den siste 12 måneders perioden i det som blir grunnlaget for neste VM-kvalikk som trekker 31. juli i sommer. Vi står i posisjon til å bli toppseedet. Og skal spille 3 kamper frem til da. Det er mot Danmark på lørdag, Portugal borte og Litauen i privatkamp på Ullevaal. Om vi er riktig uheldig med både våre egne, og andres resultater så kan privatkampene mot Frankrike, Kroatia, Irland, Polen og Litauen føre til at vi blir 2. seedet. Til tross for at vi slo både Frankrike og Irland. Samt muligens slår Litauen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 25.03.2011 15:55 Post subject: |
|
|
| Ok, ser den, men for en nasjon som ligger langt nede, er det vel en fordel å møte enkel motstand og slå disse, fremfor å tape mot en stornasjon? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.03.2011 12:50 Post subject: |
|
|
Den norske landslagsspilleren startet nemlig sesongen med fantastiske tall på Rennes-midtbanen. Etter comebacket i desember stod han med en oppsiktsvekkende god treffsikkerhet i pasningsspillet sitt de første to månedene av comebacket.
Ifølge en franske fotballstatistiker (@OptaJean på Twitter) traff Tettey faktisk med hele 94 prosent av pasningene sine.
Les mer: Tettey best i Frankrike
For selv om Iversen har spilt i EM-sluttspill, Mesterligaen, Premier League og har en rekke titler, så har han ingen problemer med å ta til takke med en jokerrolle.
Det går i alle fall greit så lenge han føler at han faktisk kan bidra.
- Ja, for å være med så må jeg selv føle at jeg har muligheten til å slåss om en plass blant de elleve som starter, eller at jeg er blant dem som kan komme inn og snu ting, sier han.
Les mer: - Blir ikke irritert eller skuffet |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 26.03.2011 13:43 Post subject: |
|
|
Husker godt at det lenge var en oppfatning her inne blant flere debattanter om at Tettey var en dårlig pasningsspiller.
Up yours...  |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 26.03.2011 14:51 Post subject: |
|
|
xxxxx
Last edited by Hentesveis on 10.04.2011 21:05; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 26.03.2011 18:09 Post subject: |
|
|
hahaha Fantastisk! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.03.2011 19:20 Post subject: |
|
|
Forbløffende fakta på TV2 i stad også:
Riseth har kjøpt seg inn i Flisa Trykkeri, og lå på taket av spillerbussen til landslaget og klistret på norsk flagg i formiddag.
(Fordi TV2 ville filme bussturen fra Bristol hotell fra helikopter.)
 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.03.2011 20:47 Post subject: |
|
|
Frode Johnsen som midtstopper er en føljetong som begynte i 2001 og fortsatte i 2005:
- Jeg sier ikke nei hvis jeg blir spurt. Jeg har spilt midtstopper i en kamp på Kanariøyene for tre år siden, og jeg blir ofte brukt som ekstra midtstopper mot slutten av kamper der vi skal forsvare en ledelse. Hvis jeg blir spurt vil jeg ta det som en utfordring, sier Frode Johnsen. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.03.2011 21:08 Post subject: |
|
|
| Grei stream for Annan på Wembley. |
|
| Back to top |