View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
siNch Proff
|
Posted: 13.03.2011 16:42 Post subject: |
|
|
Ærlig talt! Send han tilbake. Nå har vi 4 midtstoppere som eies av klubben som jeg mye heller vil se på banen.
Noen andre som har lagt merke til at han skylder på Wangberg og kjefter rundt seg ute på banen ved egne defansive feil? Mulig dette har gått litt inn på Wangberg og at han begynner å mistrives, derav den dalende formkurven? |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 13.03.2011 16:44 Post subject: |
|
|
Har du noengang spilt fotball du over meg?? Alle kjefter på hverandre, det er en del av gamet. Tåler du ikke å få litt kjeft får man finne seg et annet yrke enn fotball. |
|
Back to top |
|
 |
siNch Proff
|
Posted: 13.03.2011 16:48 Post subject: |
|
|
Bare idioter som legger egne feil over på andre ute på banen. Mulig du er en av de ettersom du ikke forstår tegningen.  |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 13.03.2011 17:02 Post subject: |
|
|
Da har det vært en del idioter i forsvaret vårt de siste årene  |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 13.03.2011 18:35 Post subject: |
|
|
Det er vel et understatement, ja. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 13.03.2011 21:04 Post subject: |
|
|
Nok er nok! Alt er Bjarsmyrens feil. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 13.03.2011 21:48 Post subject: |
|
|
Jeg har stadig gitt Bjärsmyr nye sjanser: Til å gjøre seg kjent med systemet, spille seg i form, ... få en sjanse til ... og enda en. Samtidig vil han visst ikke være her, men er her som en personlig kriseløsning for å få spille noe?
Virker som om fyren har et gedigent holdningsproblem. Og uten holdninger (vilje) hjelper det ikke med tidligere talent.
For å sitere Ibsens Brand: "Det er viljen som det gjelder, viljen frigjør eller feller". |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 13.03.2011 21:51 Post subject: |
|
|
sau1 wrote: | Nok er nok! Alt er Bjarsmyrens feil. |
Matias Hengemhyr..
Lurer på hva Hoftun og co egentlig synes om hvordan han svarte RBKweb på spørsmål for noen dager tilbake. |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 13.03.2011 22:56 Post subject: |
|
|
Bør terminere kontrakten med Bjarsmyr, dersom det er mulig. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 14.03.2011 01:41 Post subject: |
|
|
Nej, då försvinner syndabocken; det är bekvämt att ha någon att skylla på när det går dåligt. |
|
Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
Posted: 14.03.2011 07:05 Post subject: |
|
|
Good point, Wallander  _________________ I'm the man in black |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 14.03.2011 10:09 Post subject: |
|
|
Må si meg enig med PS her syntes ikke Bjärsmyr var noe bedre eller verre enn andre i gårsdagens kamp. |
|
Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 14.03.2011 11:18 Post subject: |
|
|
Bjärsmyr har helt klart skuffet, og når han i tillegg virker svært lite interessert i å være her, kan han gjerne dra for min skyld. Jeg er helt sikker på at han egentlig er en god fotballspiller, men her har et eller annet skåret seg, og han klarer ikke å komme ut av hengemyra. Kanskje er det madammen som bare lengter etter å komme ned til stranda i Hellas med kredittkortet. Når han i tillegg klarer å legge seg ut med supporterne er veien tilbake kort.
Men at han skal få skylda for alt blir litt i overkant. Så vidt jeg vet er det fremdeles 11 stykker på banen + endel på benken av både spillere og trenere og ikke minst sportsdirektør. Mitt forslag er at det er Hoftun sin skyld dette også. Er bestandig lurt å samle alt man er misfornøyd med på en plass. (Under Bratseth var bensinprisene lavere) |
|
Back to top |
|
 |
naoned Junior
Joined: 05 Aug 2008 Posts: 36 Location: Trønder i tigerstaden
|
Posted: 14.03.2011 12:08 Post subject: Forvirret... |
|
|
Ok, er ikke spesielt imponert over innsatsen generelt til Bjärsmyr. Men leste dette på adressa.no i dag: "... Det var heller ikke Mattias Bjärsmyr, som i store deler av kampen fremsto som en klippe i Rosenborgs midtforsvar." Og slik jeg leser kommentarene her inne var han ikke spesielt god i går heller.
Har folk sett sammen kampen? Hvem skal man egentlig tro på? Kan noen gi en fornuftig "analyse" av Bjärsmyr fra kampen mot Viking? |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 14.03.2011 12:12 Post subject: |
|
|
Sannheten ligger ett sted midt i mellom da han levert deler av kampen veldig bra, men i likhet med resten av Rosenborg var han elendig den siste halvtimen. Jeg synes det blir litt for lett å bare skylde på Bjärsmyr og hans opptreden i pressen gjør han til en ønsket hakkekylling. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.03.2011 12:18 Post subject: |
|
|
Det er da ikke noe rart at han får skylda. Se hvordan han opptrer på scoringene. Det er helt uinteressant at han har vært en "klippe" i 75 minutter, om han avslutter kvelden med å være direkte skyldig i to-tre mål. Det oser elendige holdninger av fyren lang, lang vei - og han fortjener den pepperen han får. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 14.03.2011 12:22 Post subject: |
|
|
2-2-målet er iallefall Wangberg syndebukk i. Bjärs står riktignok bare å ser på, men den duellstyrken som skal være Wangbergs styrke skal du få billig. Som jeg har sagt før, kan det godt hende Simen blir en bauta til å stole på, men han er rett og slett - i likhet med Bjärs - ikke til å stole på i midtforsvaret, enda. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.03.2011 12:28 Post subject: |
|
|
Bjärsmyr på 2-2 prøver ikke engang å få unna ballen. Han står som en stolpe og ser på alt som skjer. Wangberg var ikke patent nei, men han gjør i det minste et ærlig forsøk. Bjärs gir bare faen. Jeg vet hva som irriterer meg mest. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 14.03.2011 12:41 Post subject: |
|
|
Joda, men Bjärs har vi vel gitt opp allerede?
Blir spennende å se om Larsen forsvarer de millionene vi har brukt på han, for jeg tror fort det kan være Larsen - Høiland som er den beste kombinasjonen bak der i år. Wangberg kunne trengt et år på utlån.
På 3-2 er det jo rett og slett tellefeil i egen boks. bjärs og Wang har jo hver sin vikingspiller, men de står tre mot to inne på straffemerket. Hvem er det som står som ei saltstøtte på 18 meter der? Markus? |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 14.03.2011 13:04 Post subject: |
|
|
Jag förstår inte riktigt Bjärsmyrs motiv till att ge faen. Skall han få fart på sin karriär igen så behöver han att prestera.
Några iakttagelser från Wallander: Höiland verkar vara tämligen obrukbar som högerback, Wangberg varierar inte i prestation som det sägs utan han har varit stabil dålig i de senaste matcherna och Winsnes borde ha lite självinsikt och i likhet med Gary Neville inse att dagarna som fotbollsspelare på toppnivå är över och sluta på dagen; det skulle gynna både RBK och helsevesenet. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 14.03.2011 13:32 Post subject: Re: Forvirret... |
|
|
naoned wrote: | Ok, er ikke spesielt imponert over innsatsen generelt til Bjärsmyr. Men leste dette på adressa.no i dag: "... Det var heller ikke Mattias Bjärsmyr, som i store deler av kampen fremsto som en klippe i Rosenborgs midtforsvar." Og slik jeg leser kommentarene her inne var han ikke spesielt god i går heller.
Har folk sett sammen kampen? Hvem skal man egentlig tro på? Kan noen gi en fornuftig "analyse" av Bjärsmyr fra kampen mot Viking? | Han sto jo som en klippe under målene som rant inn også, skal man tolke Hedon rett.
Bortsett fra det er ikke Storeys oppsummering over meg helt på tur. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
naoned Junior
Joined: 05 Aug 2008 Posts: 36 Location: Trønder i tigerstaden
|
Posted: 14.03.2011 14:49 Post subject: |
|
|
Takker!
Støtter forresten Storey ang. Winsnes. Synes egentlig aldri han har spilt bra for RBK... Han har jo alltid vært verdensmester i feilpasninger. Han burde nok holdt seg i Godset... Utrolig at denne mannen gjorde det godt i både Sverige og Danmark! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.03.2011 23:35 Post subject: |
|
|
Fest hos meg den dagen Bærsmyr er ute av klubben. Ikke kødd. Info fås via PM når datoen er klar. |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 20.03.2011 23:54 Post subject: |
|
|
Hahaha. Den hjalp litt på humøret  |
|
Back to top |