| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SIF Junior
|
Posted: 13.03.2011 21:46 Post subject: |
|
|
"Heia Silkeborg! Håper de berger plassen og... tar sølv i serien."
Sølv er nok for meget at håbe på, men vi beviste da i dag at vi kan uden Jim 2-1 over Horsens og nu på sjettepladsen i ligaen...
Jim Larsen's nu tidligere makker i forsvaret, udtaler at han vil komme til at savne ham: http://tv2sport.dk/node/74391 |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 13.03.2011 21:48 Post subject: |
|
|
Velkommen til forumet, SIF!  |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 13.03.2011 22:17 Post subject: |
|
|
Sett intervjuet med ham nå. Virker som en veldig alright fyr og han så oppriktig glad ut for å være her. Det liker jeg. Han tenker jeg er en potensiell ny helt for meg.
Og ikke for å være dust, men:
| Keenoir wrote: | | Hvis dere ikke klarer å se Wangberg sitt enorme potensialet bør dere få sjekket synet deres gutter. |
Sjekk ditt eget syn. Hans potensial. Det potensialet. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 13.03.2011 22:33 Post subject: |
|
|
Potensiale for vikartimer i norsk her. Stå på.  |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 14.03.2011 00:00 Post subject: |
|
|
http://spn.dk/fodbold/sup...367981.ece
| Quote: | a forberedelserne til den kommende sæson blev indledt i Silkeborg i januar, indgik de to central-forsvarere, Jim Larsen og Thorbjørn Holst, en pagt: Ingen af dem ville barbere sig, før Silkeborg tabte.
Derfor har man kunnet se masser af skægvækst i det silkeborgensiske forsvar i forårets indledning. Men da Jim Larsen lørdag blev sendt til Rosenborg på en fire-årig kontrakt, gik der kuk i skæg-pagten. |
Jaså.... |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.03.2011 00:08 Post subject: |
|
|
| Det er aldri noe morsomt med kuk i skjegget. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 14.03.2011 00:11 Post subject: |
|
|
Du har erfaring med det altså?  |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 14.03.2011 00:36 Post subject: |
|
|
Chuck bass: Man kan jo tenke seg hvordan det er. Jeg kan jo si at det ikke er godt å få en splintgranat i ballene selv om jeg ikke har opplevd det.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 14.03.2011 01:59 Post subject: |
|
|
SÃ¥.
Hva er dette snakket fra Danmark om €1 mill/9mill kr for Larsen?
(andrehånds fra dansk journalist)
Ellers interessant at det ikke var noe konkurranse fra typ Brøndby/FCK for ham. Et FCK med Antonsson på utgående kontrakt, Zanka på vei til Leverkusen, Sölvi konstant skadd og Larsson utleid (og som nekter å dra tilbake). Og som mot AaB i går endte med William Kvist og Dame N'Doye som stoppere da Antonsson ble skadd og Zanka hadde karantene...
Litt tidlig å prate om framtidig kaptein ja... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 14.03.2011 09:27 Post subject: |
|
|
| Quote: | | - Ja, det må vi jo lige have snakket om. Men jeg har i hvert fald tænkt mig at være solidarisk og lade skægget stå, indtil Rosenborg har tabt sin første kamp, lød det efter søndagens sejr over AC Horsens fra Thorbjørn Holst. |
Haha, blir nok skjegg på han frem til sommeren i hvert fall! |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 14.03.2011 09:35 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | SÃ¥.
|
€1 mill. er ikke 9 mill. kr, men 7,8055 mill. kr. med dagens kurs. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 14.03.2011 10:15 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Ellers interessant at det ikke var noe konkurranse fra typ Brøndby/FCK for ham. Et FCK med Antonsson på utgående kontrakt, Zanka på vei til Leverkusen, Sölvi konstant skadd og Larsson utleid (og som nekter å dra tilbake). Og som mot AaB i går endte med William Kvist og Dame N'Doye som stoppere da Antonsson ble skadd og Zanka hadde karantene... |
Ja, er det noen som følger FCK (eller Jim Larsen) tett nok til å ha noen formening om hvorfor de ikke kapret ham når han etter rapportene skal være den beste midtstopperen i Danmark?
Hvis det ikke har med å gjøre at Jim Larsen er oppskrytt, er det forsåvidt nærliggende å tro at det er slik som en eller annen slang ut tidligere: at FCK's suksess gjør at de sikter høyere, de vil befeste seg på det høye nivået de har vært på nå en stund. I så fall har vi jo bare å trekke på skuldrene. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 14.03.2011 10:22 Post subject: |
|
|
| Jeg vet ingenting om Larsen, men synes vi betaler skummelt mye. Han skal være jævli god for å forsvare den prisen der... |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 14.03.2011 13:15 Post subject: |
|
|
| trondhb wrote: | | Recon wrote: | SÃ¥.
|
€1 mill. er ikke 9 mill. kr, men 7,8055 mill. kr. med dagens kurs. | Jeg vet, jeg har bare hørt begge tall. Jeg tror det er fordi min danske venn undervurderer krona, og antok €1mill ble noe slikt. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 14.03.2011 16:25 Post subject: |
|
|
| Quote: | Ja, er det noen som følger FCK (eller Jim Larsen) tett nok til å ha noen formening om hvorfor de ikke kapret ham når han etter rapportene skal være den beste midtstopperen i Danmark?
Hvis det ikke har med å gjøre at Jim Larsen er oppskrytt, er det forsåvidt nærliggende å tro at det er slik som en eller annen slang ut tidligere: at FCK's suksess gjør at de sikter høyere, de vil befeste seg på det høye nivået de har vært på nå en stund. I så fall har vi jo bare å trekke på skuldrene. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe. |
Al respekt for Jimbo, han er en virkelig stærk spiller, specielt i luften, og tillykke med ham. Men han har stadig et lille stykke vej op til Antonsson/Zanka niveau, og jeg tror FCK sigter på dette niveau som minimum. Tilmed har FCK i vintertransfervinduet købt Jos Hoiveld i Celtic som er tænkt som afløser for Antonsson/Zanka. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 14.03.2011 16:31 Post subject: |
|
|
| Hoiveld er vel kun på lån. Men han kan vel bli en fast spiller senere. FCK som RBK har ikke muskler til å hente spillere som er bedre enn de som drar. Man er utelukkende avhengig av å hente spillere med potensiale, for å så utvikle dem videre. |
|
| Back to top |
|
 |
copenhagen Proff
|
Posted: 14.03.2011 16:50 Post subject: |
|
|
Hoiveld er på lån med købsoption så det er et ganske sikkert køb når Zanka/Antonsson forsvinder. Hvis FCK ville have haft Jimbo istedet for Hoiveld er jeg sikker på man istedet havde købt ham i transfervinduet i vinteren. Men pt. ser jeg ham ikke helt på et niveau i SAS ligaen hvor han ville gå direkte ind på FCKs hold. Men han kan jo udvikle sig, og så kan i vel sende ham til København når han er blevet bedre  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 14.03.2011 16:58 Post subject: |
|
|
40 mill! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 14.03.2011 17:15 Post subject: |
|
|
| Jeg skjønner ikke helt hva som skjedde her altså, her har man i hele vinter gått fra spiller til spiller og lagt inn moderate, men fornuftige bud bla fordi økonomien er anstrengt og man trenger forsterkninger på flere plasser, men så sprenger man plutselig banken for én spiller. Jeg er nervøs, for den prisen holder det ikke at han er god, han må være steingod. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.03.2011 17:21 Post subject: |
|
|
| Henning, jeg tror du kan være trygg på at denne overgangssummen ikke aktiveres fullt ut før vi både har vunnet serien, kvalifisert oss til CL og at han har nådd et visst antall kamper. Tipper at vi betaler maks fem millioner kroner up front, og kanskje én million etter seriegull, én million etter CL/EL-kvalikk og én million etter x0 antall kamper. Blir han en suksess for oss og fører oss til sportslig suksess, kan det vise seg å være en grei investering. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 14.03.2011 20:36 Post subject: |
|
|
En spiller til 20 mill, eller 30 mill vil være det dersom det er magien som putter oss i CL. Det er ikke dermed sagt at det er spesielt godt håndverk! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 14.03.2011 21:32 Post subject: |
|
|
| Finner det merkverdig at vi bruker 8,5 mill på en midtstopper. Er fullstendig klar over at noe av pengene ikke nødvendigvis betales med en gang, men likevel mener jeg dette lukter desperasjon. Jeg har i hvertfall store problemer med å forstå klubbens overgangsstrategi når vi for et knapt år siden ikke mente Bolanos kunne forsvare en tilsvarende overgangssum. Hva tilsier egentlig at en dansk midtstopper skal være verdt 8,5 mill når Bolanos ikke var det? |
|
| Back to top |
|
 |
anders1 Proff
|
Posted: 14.03.2011 21:45 Post subject: |
|
|
| Er selvfølgelig fristende å snu spørsmålet rett tilbake: Hva tilsa at Bolanos var verdt 8,5 millioner? Er forsåvidt enig i at det er mye for en midtstopper, men han skal få muligheten til å bevise at han forsvarer summen. Sånn helt på siden må jeg på en ytterst heterofil måte få påpeke at Larsen er en særs fordelaktig utseende mann. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 14.03.2011 21:49 Post subject: |
|
|
| Nå har vi også solgt noen spillere siden Bolaños var aktuell, noe som gjør det litt enklere å bruke såpass mye penger på en solid Demidov-erstatter. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 14.03.2011 21:51 Post subject: |
|
|
Ertsaas: nå var det jeg skrev et spm da, ikke en stadfesting av at vi har betalt €1 mill.
Anders1: tidligere overgangssumer og etablert landslagsspill, og imponerende spill allerede i TL. Trengte man flere? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
|