View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Awesome Rutinert

|
Posted: 09.03.2011 21:53 Post subject: |
|
|
The Danish has spoken! KJØR PÅ _________________ I'm Awesome |
|
Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
Posted: 09.03.2011 22:06 Post subject: |
|
|
Spennende dette. Hangeland og Wæhler funker fint på landslaget, og ingen av de er spesielt hurtige. Det finnes mange eksempler på midtstopperpar uten hurtighet, men som likevel leverer i ypperste verdensklasse. Per og Arne for Tyskland, anyone?
Heia Jim og Simen! _________________ I'm the man in black |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 09.03.2011 22:09 Post subject: |
|
|
Syns det virker spennende, eneste jeg syns er rart at dette har kommet ut i media. Er han da egentlig den spilleren vi jakter?
Forbauser meg ikke om en eller annen random signerer for oss i morgen. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.03.2011 22:16 Post subject: |
|
|
splitters wrote: | Han er visst ikke med i troppen i neste treningskamp mot Velje. Det kan jo bety at de er ganske nærme en overgang. |
Treningskamp nå? De skal jo spille seriekamp mot Horsens på søndag. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 09.03.2011 22:21 Post subject: |
|
|
Virker spennende, men den saken til adressa er jo bare en stor saus av ingenting. De klarer ikke å underbygge interessen de påstår er der på noen måte, selv om de forsøker alt de kan ved å f.eks legge til at Hoftun svarer "kryptisk". Det eneste det bygger på er at adresseavisen "erfarer". Hvorfor kan ikke media i større grad være åpen på hva disse erfaringene bygger på? For det brukes ganske ofte, og for meg virker det mange ganger som at det kun er en billig måte å få en sak ut i avisa/nettavisa på. Jeg mistenker at dette mange ganger bygger på småprat og sladder over kaffekoppen i redaksjonen eller ved treningsfeltet, eller kanskje diskusjoner i forum som dette?
Det blir for enkelt synes jeg. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.03.2011 22:23 Post subject: |
|
|
Jack L. wrote: | Kan dessverre ikke skjønne at Silkeborg selger til oss for under sju-åtte mill. Tross alt to år igjen av kontrakten. |
En kan få spillere for normale summer i Danmark. Det er norskepriser du skisserer.
Fra et tilfeldig Silkeborg-forum:
"Det vil være et kæmpe tab for os, men såfremt vi kan tjene et par mio. på ham, så viser det, at vi stadig kan udvikle til de største klubber."
"Vil mene at vi skal have 3-5 mil for ham." |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 09.03.2011 22:25 Post subject: |
|
|
Se til Danmark, hent Espen Ruud i samme slengen. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 09.03.2011 22:31 Post subject: |
|
|
attach: dette er tegn på at Dansker ikke har med Rosenborg på den "Norske ligaen er dårlig" RBK er et untak, og dem ser på oss på den samme måten vi tenker å selge våre spillere til utenlandske store klubber, vi har en stor respekt i Danmark tydeligvis, og 3-5 mill (riktig norsk dansk valuta) er en knallpris! _________________ I'm Awesome |
|
Back to top |
|
 |
Kamelot78 Junior
|
Posted: 09.03.2011 22:32 Post subject: |
|
|
Espen Ruud?
JA TAKK. Så plasserer vi Lustig på benken. Espen kan også brukes som kantspiller. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 09.03.2011 22:38 Post subject: |
|
|
andost4 wrote: | attach: dette er tegn på at Dansker ikke har med Rosenborg på den "Norske ligaen er dårlig" RBK er et untak, og dem ser på oss på den samme måten vi tenker å selge våre spillere til utenlandske store klubber, vi har en stor respekt i Danmark tydeligvis, og 3-5 mill (riktig norsk dansk valuta) er en knallpris! |
Kommentarer fra bold.dk-forum:
Quote: | Selvfølgelig er det altid uheldigt at miste spillere uden for transfervinduet, men i dette tilfælde kan jeg egentlig godt se det fordelagtige for begge parter. Jim har efterhånden været i klubben igennem en periode, og må formodes at ønske et udlandseventyr. I det perspektiv, må Rosenborg være yderst attraktivt, selvfølgelig primært økonomiske, men ligeledes sportsligt. |
Quote: | Hvis jeg tager lægger mit SIF-hjerte til side, så har jeg også forståelse for, hvis Jim ønsker nye udfordringer. Derfor vil jeg heller ikke fortænke ham i at overveje et tilbud fra en klub som Rosenborg. |
Quote: | Kunne da også være fedt for ham at prøve andet end lille DK - især når det så drejer sig om et tophold i det pågældende land.. Der er nok bedre chancer for europæisk bold i Rosenborg end i Silkeborg.. |
Quote: | Altså, hvis Rosenborg kommer med et seriøst/ambitiøst tilbud på et par millioner eller tre plus nogle klausuler, så tror jeg desværre nok at SIF siger ja tak. Det ville også være helt logisk. |
Quote: | Han er også den eneste af Silkeborgs spillere der imponerer mig. Den anden dag mod AaB kan Silkeborg godt takke ham for, at AaB INTET fik på hjørnespark. Han er utrolig hovedstøsstærk!
Resten af Silkeborgs hold er elendigt, så sådan et salg ville betyde Silkeborg nedrykning! |
Quote: | Havde håbet han kom til Brøndby til sommer når Silkeborg rykkede ned |
|
|
Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 09.03.2011 23:00 Post subject: |
|
|
Dette taler vel kun i vår favør? virker som meget sympatiske fans, ikke akuratt slik vi hadde reagert dersom vår beste spiller var linket mot en dansk klubb? (i dette perspektivet er det vel kun rimelig å sammenligne med FCK) _________________ I'm Awesome |
|
Back to top |
|
 |
JohnnyCash Rutinert
Joined: 25 Oct 2010 Posts: 531 Location: All over the place
|
Posted: 09.03.2011 23:23 Post subject: |
|
|
andost4 wrote: | Dette taler vel kun i vår favør? virker som meget sympatiske fans, ikke akuratt slik vi hadde reagert dersom vår beste spiller var linket mot en dansk klubb? (i dette perspektivet er det vel kun rimelig å sammenligne med FCK) |
Det er vel enten:
1) Prisnivået i Danmark er ikke så slemt.
2) Han er ikke såååå god.
Satser på nummer 1  _________________ I'm the man in black |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 09.03.2011 23:25 Post subject: |
|
|
Interessant å se forskjellen i måte å resonnere på mellom TIL-supportere og Silkeborg-supportere.
 |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 09.03.2011 23:27 Post subject: |
|
|
Nå tror jeg du undervurderer merkevaren Tromsø IL Benoni. I tillegg er jo Tromsø en metropol, "Nordens Paris" som den også kalles. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 09.03.2011 23:36 Post subject: |
|
|
JohnnyCash wrote: | andost4 wrote: | Dette taler vel kun i vår favør? virker som meget sympatiske fans, ikke akuratt slik vi hadde reagert dersom vår beste spiller var linket mot en dansk klubb? (i dette perspektivet er det vel kun rimelig å sammenligne med FCK) |
Det er vel enten:
1) Prisnivået i Danmark er ikke så slemt.
2) Han er ikke såååå god.
Satser på nummer 1  |
Mitt hjerte satser på 1. _________________ I'm Awesome |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 09.03.2011 23:47 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: |
Quote: | Altså, hvis Rosenborg kommer med et seriøst/ambitiøst tilbud på et par millioner eller tre plus nogle klausuler, så tror jeg desværre nok at SIF siger ja tak. Det ville også være helt logisk. |
|
Haha, litt mer virkelighetsforståelse i Danmark enn i Tromsø ja. |
|
Back to top |
|
 |
Awake Proff

|
Posted: 09.03.2011 23:51 Post subject: |
|
|
De virker jo så hyggelige at det nesten er synd å ta fra dem deres beste spiller.  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.03.2011 00:07 Post subject: |
|
|
Larsens agent, Ivan Marko Benes, vil ikke kommentere historien, og det samme gælder Rosenborgs sportschef Erik Hoftun. Adressa.no erfarer dog, at Rosenborg og Silkeborg allerede er i forhandlinger. Det vil heller ikke Silkeborgs direktør Kent Madsen forholde sig til.
- Vi er glade for Jim Larsen i Silkeborg, men jeg har ingen kommentarer til den slags, siger Madsen til tipsbladet.dk.
Læs mere: Jim Larsen på vej til Rosenborg? |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 10.03.2011 00:16 Post subject: |
|
|
xxxxxxx
Last edited by Hentesveis on 03.04.2011 22:05; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 10.03.2011 00:19 Post subject: |
|
|
Adressa har vel ingen forhistorie med å finne på overganger og rykter selv? Det er også påfallende at ingen av de involverte partene vil kommentere saken hadde det ikke vært noe som helst hold i ryktene ville det nok kanskje vært naturlig å avkrefte.
Tror dette kan gå i havn. Vi må uansett kvitte oss med minst 1 stopper som sannsynligvis blir Nordberg. Det er veldig greit å hente han nå siden verken Lago eller Bjärsmyhr er i Rosenborg til neste sesong. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.03.2011 00:21 Post subject: |
|
|
Selv har jeg problemer med å se for meg hvorfor det ikke skal være noe som helst hold i dette.
Last edited by attach on 10.03.2011 00:31; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 10.03.2011 00:26 Post subject: |
|
|
Hoftun er ivertfall ikke i Danmark å forhandler i dag. Mulig grunnen er billig kjøttdeig på Bunnpris og forhandlingene er satt på vent. |
|
Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 10.03.2011 00:28 Post subject: |
|
|
Hvordan vet du? (Tilbud på bunnpris..) hehe, neida men med Hoftun.. _________________ I'm Awesome |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.03.2011 00:32 Post subject: |
|
|
Tviler sterkt på at Hoftun er kilden. Blir mindre overrasket om det er Stig som har forsnakket seg eller avslørt for mye. Det vil ikke være første gang. Nå er det vel uansett en sjanse for at det er mange som vet om dette, jfr. ola. på dette forumet som tydeligvis også hadde snappet det opp for et par dager siden. Kan jo være så enkelt som at Adressa har lest det her inne, og gravd litt. Skal ikke mange telefoner eller e-poster til, det. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 10.03.2011 00:32 Post subject: |
|
|
xxxxxxx
Last edited by Hentesveis on 03.04.2011 22:06; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|