View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 02.02.2011 11:54 Post subject: |
|
|
Nå skal man ikke legge for mye i treningskamper, men paret Høiland-Wangberg har stengt veldig godt bakover i vinter, også mot brukbar internasjonal motstand. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.02.2011 12:14 Post subject: |
|
|
Jeg skal minne deg på den der, Zorac...  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 02.02.2011 12:24 Post subject: |
|
|
Sats på Reginiussen.
Enten Saré eller Hauger. Blir et spørsmål om økonomi.
I tillegg burde vi ha en allsidig, kreativ angriper/OM - en stjernespiller a la Sapara. Borges hadde vært ganske ideelt, men det er vel for mye å håpe på.
En annen markant mangel er gode frisparkføtter, både på innlegg og skudd.
Det finnes mange alternativer i markedet, men vi virker helt handlingslammet. Ufattelig frustrerende.
Håp for fremtiden: Hoftun får litt andre (mer passende) arbeidsoppgaver som "sportslig koordinator" og vi oppretter en ny stilling der spillerlogistikk og forhandlinger er ansvarsområde. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 02.02.2011 13:13 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: | Nå skal man ikke legge for mye i treningskamper, men paret Høiland-Wangberg har stengt veldig godt bakover i vinter, også mot brukbar internasjonal motstand. |
Snakker du her om midtstopperparet som har spilt sammen hele vintern, eller 60 minutter som noen ville kalt det? _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 02.02.2011 13:37 Post subject: |
|
|
Haha, tar den. Jeg som roter, trodde de hadde spilt mer. Men Wangberg er flink, da!  _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.02.2011 13:45 Post subject: |
|
|
Wangberg er flink, men når en spiller som fortsatt er i stor grad er uprøvd og ennå ikke har sitt definitivte gjennombrudd regnes som vår beste stopper, så bør det ringe det som er av alarmklokker hos de fleste. Det er er en forventning og et nivå hverken han, klubben eller vi bør akseptere.
La han for all del satses på for å bli (den snarlige) framtidens store stopper, men han bør ha en stjerne ved siden av seg til å bære børen nå.
Og han kan glemme å bli sportsdirektør om 15 år! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
andreasb Senior
|
Posted: 02.02.2011 13:54 Post subject: |
|
|
Litt "sladder" fra La Manga:
Har ein kamerat som er veldig Rosenborg-interessert nede på La Manga. Han kunne rapportera om følgande:
Hoftun og Jønsson har snakka mye med Mike Kjølø. Mulig det er som venner, men kan fort væra fordi han er agent for noen aktuelle spillerar. Noen som har kontroll?
Ellers så hadde kameraten min overhørt Torbjørnsen si at Rosenborg trenge spillerar, men at det hjalp lite når Rosenborg hadde 0 i cash..
Litt Se og hør over detta, men tenkte kanskje noen hadde kontroll på Mike Kjølø.. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 02.02.2011 13:55 Post subject: |
|
|
Tore Reginussen - enda en spiller som håper på et halvår i Norge for å spille seg i form. Håper for all del vi ligger langt unna dette, ser jeg en litt tvilsom innpakket 'opsjon' hvor man 'senere kanskje kan prate sammen for å se om det er grunnlag' så spyr jeg. Gi oss permanente gode løsninger! |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 02.02.2011 13:59 Post subject: |
|
|
Selv om Mike Kjølø har blitt agent, så hadde jeg ikke blitt forbauset om han ble vår nye stopperløsning.. Vi har tross alt få frie midler ettersom det er sportslig som må spare inn. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 02.02.2011 14:03 Post subject: |
|
|
LOL
Tror nok jeg kan love deg at vi har fem stoppere foran i køen  |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 02.02.2011 14:05 Post subject: |
|
|
andreasb wrote: | Litt Se og hør over detta, men tenkte kanskje noen hadde kontroll på Mike Kjølø.. |
Petter Vaagan Moen og Christian Bolanos er to han har vært linket til som agent hvertfall. Lite sannsynlig at det er noen av disse vi skal få inn, gitt. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 02.02.2011 14:06 Post subject: |
|
|
OG HENNING HAUGER!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 02.02.2011 14:13 Post subject: |
|
|
Mike Kjølø er vel agenten til Rogne, PVM, Bolanos og Nystuen ihvertfall, men ingen av dem som kan være aktuelle.
Hvor mye stoler du på vennen din som har overhørt og sett disse samtalene?
Virker litt merkelig om Torbjørnsen har uttalt at "rosenborg har 0 cash".
Last edited by 1972 Miami Dolphins on 02.02.2011 14:15; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Kamelot78 Junior
|
Posted: 02.02.2011 14:14 Post subject: |
|
|
Stemmer at Mike er Henning Haugers agent. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 02.02.2011 14:19 Post subject: |
|
|
Henning Hauger selvsagt. Med tanke på at "mister Stabæk" var ute å sutra igår angående temaet så er det vel grunn til å tro at vi langt på vei har kjøpt han allerede.
Hvis vi kun hadde vist interesse for Hauger, eller har fått avslått et bud så ville jo Steen-Jensen i kjent stil rykket ut og hevde at Hauger ikke er til salgs, han koster 40 millioner, og Stabæk selger ikke til Rosenborg uansett. Når han istedenfor velger å sutre og bitche så tor jeg han allerede har innsett nederlaget. Tipper dette er en overgang som er klar om noen dager jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Kamelot78 Junior
|
Posted: 02.02.2011 14:31 Post subject: |
|
|
Om den ikke er klar da og at det kun bare er noen små formaliteter som mangler som f.eks. at han blir solgt til en større klubb med en satt minstepris. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 02.02.2011 14:59 Post subject: |
|
|
Kamelot,
disse store klubbene i Russland er ikke alltid så veldig attraktive.
Andre virkelig store klubber er vanskelig å finne.
Hauger ville forresten vær nedtur!
Hva med også å tenke på de internasjonale kampene?
- Spillere som kan skåre på frispark,
- slå harde innoverskrudde kårnere,
- og sist, men ikke minst, spillere som kan drible og drive fremover med ball.
Hauger kan jo ikke noe av dette. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 02.02.2011 15:03 Post subject: |
|
|
Ja, alt det du sier der TomH karakteriserer Annan......
At du sier at Hauger blir en nedtur er latterlig faktisk. Hva forventer du? |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 02.02.2011 15:05 Post subject: |
|
|
Ja, hvor har interessen for Miiko Albornoz blitt av?
Ville tro han var mer enn interessert i å spille for en bedre klubb enn Brommapojkarna i Superettan i Sverige.
Riktignok er det moderklubben hans, den eneste klubben han har spilt for og klubben han elsker mest av alle, men likevel. Albornoz er nok ingen sentral midtbanespiller, men der kan det jo se ut som om at vi klarer oss greit likevel, og Albornoz kan spille på begge sider og har spilt mye back slik at han både kan være backup der og bekle kantroller på begge sider på midten.
Når det er sagt tyder alt på at Hauger også vil være en bra investering til riktig pris. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.02.2011 15:08 Post subject: |
|
|
Tviler dessverre ganske sterkt på at Hauger blir RBK-spiller.
Hadde vært tilnærmet ideell som erstatter for Annan. |
|
Back to top |
|
 |
Kamelot78 Junior
|
Posted: 02.02.2011 15:12 Post subject: |
|
|
TomH wrote: | Kamelot,
disse store klubbene i Russland er ikke alltid så veldig attraktive.
Andre virkelig store klubber er vanskelig å finne.
Hauger ville forresten vær nedtur!
Hva med også å tenke på de internasjonale kampene?
- Spillere som kan skåre på frispark,
- slå harde innoverskrudde kårnere,
- og sist, men ikke minst, spillere som kan drible og drive fremover med ball.
Hauger kan jo ikke noe av dette. |
Hauger er slett ikke noe nedtur, henter vi hauger så har vi en god erstatter for Anthony. Å skåre på frispark, slå cornere og drible og drive fremover med ball er det noen andre som skal gjøre.
Hauger vil bli en forsterkning av laget som helhet.
Store russiske klubber har jeg ikke nevnt i denne sammenhengen så hvorfor du drar store russiske klubber inn her skjønner jeg ikke helt... |
|
Back to top |
|
 |
andreasb Senior
|
Posted: 02.02.2011 15:13 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Hvor mye stoler du på vennen din som har overhørt og sett disse samtalene?
Virker litt merkelig om Torbjørnsen har uttalt at "rosenborg har 0 cash". |
Stole heilt på det han fortelle meg. Han er veldig Rosenborg-interessert (reiste ned no for å følga kampane osv.) og troverdig. Fikk siteringa av Torbjørnsen på sms, så ikkje sikkert det var ordrett det han sa, men eg stole som sagt på det eg får fortalt her.
(Veit sjøl ka troverdighet "ein kamerat fortalte meg"-innlegg har..)
Eg tørste etter overgangsnyhetar sjøl, så derfor tar eg det opp, i tilfelle noen hadde kontroll på Kjølø... |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 02.02.2011 15:21 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Tviler dessverre ganske sterkt på at Hauger blir RBK-spiller. |
Hvorfor ? |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.02.2011 15:26 Post subject: |
|
|
Etter hva jeg har blitt fortalt, skal han ha avvist å dra til en annen norsk klubb med det første. Ordrett; "Hauger drar ingen plass i dette vinduet" (etter at det internasjonale ble stengt). |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 02.02.2011 15:49 Post subject: |
|
|
Jeg tror Bjørn Helge Riise ville vært en god signering slik situasjonen er nå. Han kan spille flere plasser på banen; Høyreback, Ving, Indreløper og hengende spiss og bekler vel alle disse rollene bra på TL-nivå. i løpet av sin tid i Lillestrøm så hadde han hele 22 Assist og den siste sesongen så scoret han en del mål også. Han gjorde det heller ikke så værst da han spilte Europaleague-kamper for Fulham. Spørsmålet er vel hvor mye Fulham vil kreve.
Jeg begynner å tvile på at Bakary Sare kommer. Tror rett og slett at Anderlecht krever mer en det klubben vil betale. |
|
Back to top |
|
 |
|