View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
LarsG Veteran
|
Posted: 20.10.2010 03:50 Post subject: |
|
|
Bakklandia wrote: | Keenoir wrote: | Kanskje mer nærliggende å tenke Sellin eller muligens Jamtfall. Et annet spørsmål er om Haugesund har råd til å påta seg lønnen til en mann som Olsen og om Olsen er for ambisiøs til å finne det attraktivt.
Forfriskende holdning av Grindhaug som ser at klubben og laget er viktigere enn den enkelte spiller. |
Hvis det er bakromspiss de vil ha, er det vel Sellin som er det beste valget, ja. Jeg ser gjerne Djurdic i den svart-hvite trøya.
Bentley er søgelig ustabil, omtrent som en nigeriansk utgave av Bolanos - fantastisk når han er god, elendig når han er dårlig.
Bangura er god, men det ser vel ut til at klubben går for Sare i stedet - og jeg tror ikke Sare er en dårligere spiller, for å si det sånn. |
Bangura spilte jo i samme posisjon ja, men Bangura slo meg som en langt mer teknisk og skapende spiller. Og bra skuddbein også. Om vi mister PCS synes jeg Bangura virker som en god erstatter. Nå baserer jeg riktignok en god del av inntrykket mitt fra kampen borte mot Hønefoss, men han har vel vært god i hele år? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.10.2010 10:51 Post subject: |
|
|
Har sett Hønefoss i nøyaktig to kamper, så hvem vet, men han har nå blitt nevnt her inne en del ganger i år. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 20.10.2010 12:01 Post subject: |
|
|
Har sett Bangura i 15-20 kamper i år og min vurdering er: Ikke god nok. Som jeg har skrevet flere ganger før. Han kan selvsagt være god nok, men jeg tviler. Han legger seg veldig fort ned og filmer, men det kan lett fjernes. Men etter mine bedømmelsesevner; Ikke kjøp. |
|
Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 20.10.2010 19:24 Post subject: |
|
|
Hvis filmingen hans er det eneste du har å utsette så er det ikke mye å ta tak i nei!  |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 20.10.2010 19:55 Post subject: |
|
|
Bangura AIK > Bangura Hønefoss
Bjärsmyr < Atta |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 20.10.2010 21:00 Post subject: |
|
|
LarsG wrote: | Hvis filmingen hans er det eneste du har å utsette så er det ikke mye å ta tak i nei!  |
Han har ikke så mange svakheter, men han er ingen toppspiller. Vi har ikke bruk for han, slik jeg har sett han spille i år. Men for all del, jeg kan ta grundig feil. Jeg klarer bare ikke å se hva han kan tilføre oss. |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 22.10.2010 00:02 Post subject: |
|
|
Lista bør nok ligge høyere enn det gitt. |
|
Back to top |
|
 |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 22.10.2010 00:47 Post subject: |
|
|
This Is 50 wrote: | Lista bør nok ligge høyere enn det gitt. |
Ja, som i Mattias Bjärsmyr!  |
|
Back to top |
|
 |
Stialex Junior
|
Posted: 22.10.2010 13:22 Post subject: Magnus Wolff Eikrem |
|
|
Tenkte jeg kunne lage en ny tråd om denne karen her... Kan ikke det være interressant å hente ham, evt. på lån, i.o.m. at han selv har uttalt at det som kommer til å skje, er at klubben låner ham ut...? Med tanke på sjansen for at Skjelbred forsvinner, kunne det vært artig å se United-juvelen i aksjon for Norges fotballstolthet.
Hva mener dere? |
|
Back to top |
|
 |
Stialex Junior
|
Posted: 22.10.2010 13:26 Post subject: |
|
|
Jeg ønsker Magnus Wolff Eikrem til brakka!
Det burde jo ikke være en umulighet at Norges beste lag låner en United-reserve. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 22.10.2010 14:11 Post subject: |
|
|
"- Tettey er kanskje et eksempel på en som burde vært hentet hjem. Men dette er en stor og vanskelig debatt vi må ta hjemme, sier Eggen til TV 2 Sporten."
Seriøst???
Tettey vurderes?
http://www.tv2sporten.no/...22530.html _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 22.10.2010 14:15 Post subject: |
|
|
Dette er vel mer typisk Eggen som snakker om noe han mener og brenner for, ikke noe mer enn det. Tviler på at vi jobber med å hente hjem Tettey allerede nå. |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 22.10.2010 14:18 Post subject: |
|
|
Den ideen tror jeg eksisterer utelukkende i Eggens hode. Det er ikke så lenge siden Tettey dro, og han har vel gjort det helt greit men vært litt hindret av en skade. Han skal selvfølgelig gis mer tid, og jeg har stor tro på at han vil etablere seg etterhvert.
Tarik og Rise er bedre eksempler. Men for all del, signer gjerne alle tre. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 22.10.2010 15:19 Post subject: |
|
|
Tarik og Riise er de som bør stå på listen. Å låne Eikrem bør være uaktuelt ,men kjøpe han da kan det bli interessant. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.10.2010 15:41 Post subject: |
|
|
Jeg tror ærlig talt det kun er en aktuell klubb for Eikrem i norge - og det er ikke Rosneborg, for å si det sånn. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 22.10.2010 15:48 Post subject: |
|
|
Rånny wrote: | "- Tettey er kanskje et eksempel på en som burde vært hentet hjem. Men dette er en stor og vanskelig debatt vi må ta hjemme, sier Eggen til TV 2 Sporten."
Seriøst???
Tettey vurderes?
http://www.tv2sporten.no/...22530.html |
Nils Arne Eggen er igjen udatert på hva som skjer i utlandet, Alexsander Tettey har vært skadd frem til nå, siden i vår. Han har spillt 1 B-kamp og fikk nå i hælga 3 minutter på A-laget...
FC Rennes
Eggen er ikke så dum at han mener dette _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 23.10.2010 16:10 Post subject: |
|
|
Bare til informasjon: Konan Ya er på 3. plass på toppscorerlista i Bundesliga nå. Det er tydeligvis ikke spillerne vi henter det er noe feil med. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.10.2010 16:33 Post subject: |
|
|
Det har jo vært åpenbart ganske lenge at det laget som får spille ikke nødvendigvis kun er basert på spillernes kvalitet ,men vel så mye deres nasjonalitet og status. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 23.10.2010 17:05 Post subject: |
|
|
Det er nå en gang slik at noen spillere lykkes bedre i andre ligaer enn den de kom fra. Det finnes forholdsvis gode eksempler på det. Den beste er nok Diego Forlan, som var en flopp i Manchester United, men som gjør det bra i Atletico Madrid... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.10.2010 17:08 Post subject: |
|
|
Det handler nok mye om at Ferguson ikke er spesielt dyktig til å håndtere det sør-amerikanske lynnet. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 23.10.2010 17:20 Post subject: |
|
|
Tror ikke Fergusons fear & affection-stil passer på alle. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 23.10.2010 18:22 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Det handler nok mye om at Ferguson ikke er spesielt dyktig til å håndtere det sør-amerikanske lynnet. |
Eller at sør-amerikanere generellt har vanskelig for å trives i England. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.10.2010 18:42 Post subject: |
|
|
Tevez virker til å trives langt bedre i City under Mancini enn under Ferguson... Selvsagt er det utfordrende å tilpasse for en sør - amerikaner ,men det er fult mulig hvis du har en manager som er tilpasset for det. De fleste sør-amerikanerne i Liverpool under Benitez trivdes veldig godt og presterte bra. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 23.10.2010 19:29 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig gjør Tevez det, han tjener jo mer penger. Griske faen.
Men ta Veron, da. En av verdens beste midtbanespiller i sin tid, triveds verken i Man Utd eller i Chelsea. Robiho triveds ikke i City, og de aller fleste brassere har slitt i England, untakene er vel Juninho i M'borugh og til en viss grad da Silva-brødrene i United (sannsynlgivis mest nettopp fordi de er to.)
Argentinere har heller ikke vært noen suksess før Tevez/Mascherano. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 23.10.2010 21:34; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|