| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
joakleis Veteran

|
Posted: 24.11.2005 14:10 Post subject: |
|
|
| Grono wrote: | | Sollied etter kampen er ikke en fotball trener verdig! |
Det var ihvertfall ikke Trond verdig.
Men det er helt korrekt av ham å forsvare Stotidis. Problemet er hvordan i all verden det er mulig å forsvare noen etter en sånn takling. En nærmest umulig oppgave.
Men hva om du hadde sagt at "taklinga var fryktelig, og jeg synes virkelig synd på unggutten. Men Stoltidis er en grei kar, og mente sikkert ikke å skade ham. Men taklingen var fryktelig, og det er det ingen unnskyldning for. Vi er bare glade for at han ikke fikk rødt kort", Sollied?
Det hadde vært mye, mye bedre.
Så kunne du på vegne av din spiller bedt Per om unnskyldning, og ønsket han god bedring.
DA hadde du blitt møtt med respekt og applaus hos både venner, kolleger, journalister og kritiske røster. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.11.2005 11:04 Post subject: |
|
|
Må si at dette ikke var en særlig overraskende overskrift fra VG: Kranglet med Solér på byen
Likevel vil si meg enig med Trond. Uttalelsene fra Solér og Fjøra ble vel drøye etter hvert. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 25.11.2005 11:09 Post subject: |
|
|
| Var de så sjåvinistiske eller hva? Hørte jo ikke kommentarene selv... |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 25.11.2005 12:46 Post subject: |
|
|
Han kan nok vente seg full mailboks neste gang han sjekker den.
Jeg skal sende han en mail også.  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 25.11.2005 13:45 Post subject: |
|
|
| Krøvel Vellevold wrote: | | Var de så sjåvinistiske eller hva? Hørte jo ikke kommentarene selv... |
De gikk fullstendig av hengslene. Husker ikke i farta hvilke ord de brukte, men det var relativt grove. Og "journalisten" Fjøra brukte ord som "idiot", "tulling" og gud vet hva. Solér fulgte selvsagt opp. De gikk rett og slett fullstendig av hengslene. De var fra seg av frustrasjon. Tror Fjøra hadde lyst til å gi både Stoltidis og Sollied et par omganger med juling, for ikke å glemme dommeren som greide det kunststykket å bare gi gult. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 25.11.2005 14:54 Post subject: |
|
|
Så vidt jeg husker kalte de kalte grekeren en jævla idiot. Syns det var på sin plass jeg. Også godt å høre at Solér satte Sollied på plass på direkten når han kommer med slike grove faktafeil som å si at grekeren tok ballen. Noen ganger er det riktig for tv-personligheter å holde seg nøytral, andre ganger er det riktig å ta bladet fra munnen. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 25.11.2005 15:11 Post subject: |
|
|
Det Fjørtoft og Solér sa på direkten var kanskje litt i overkant, men helt på sin plass. For slike taklinger er det ikke mange av og når de kommer blir man satt helt ut. Det er så jævla stygt.
Kommentarene til Sollied etter kampen var elendige. På en annen måte tror jeg ikke Sollied hadde noe valg. Hadde han ikke forsvart spilleren har han iallefall fått sparken. Jeg forventer at når han får sparken iløpet av denne sesongen (noe jeg kanskje tror han får) så kommer han nok til å komme med den sanne uttalelsen. I det intervjuet rett etter kampen så så han veldig preget ut. Tror nok at grunnen til at han stammet og stotret kanskje var at han ikke mente det han sa. Men langt ifra sikkert. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 25.11.2005 22:38 Post subject: |
|
|
Kommentatooren på Eurosport sa ''Grisene Olympiakos ligger på 24. plass'' Under Top 24 club sendingen. Bra! _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.11.2005 22:45 Post subject: |
|
|
Top 24-opplegget til EuroSport er like dumt som opplegget til IFFHS: Det henger ikke på greip! Hva har Olympiakos prestert den siste uka som gjør dem fortjent til tittelen et av Europas beste lag?
PÃ¥ denne sistnevnte lista er RBK bl.a. rangert bak Haka m.fl. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 25.11.2005 23:09 Post subject: |
|
|
Det går ut på poengene de tar i serien da, og ikke ute i Europa. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 26.11.2005 00:49 Post subject: |
|
|
| siggetheman wrote: | | Det går ut på poengene de tar i serien da, og ikke ute i Europa. |
Kampene i Europa bliver også talt med! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 26.11.2005 00:53 Post subject: |
|
|
Ja, men Oly henter masse poeng i serien, derfor er de ''høyt'' oppe på lista.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
|